je bent toch een stralend middelpuntquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan mij in een donker daglicht te zetten .
Met stip bovenaan en wat zou het zijn zonder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
2 Januari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie al aangegeven wanneer ie weer terugkomt ?
Wanna be a part of it ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn eigen treehutje.
Slaap lekker just me ... kusje en een voor die mooie kleindochter morgen ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
is ook de hoogste tijd, morgen weer kleindochter dag![]()
Ik draaf wat door soms.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.
verdraaid, ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef sig000 het volgende:
Moet morgen beetje op tijd wakker worden , ga het rustig aan doen.
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.
Een weekje is het leuk die sneeuw.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
No way.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
Oh, die sneeuw hoeft er niet steeds te zijn idd, nee. Dat wordt idd wel vervelend op een gegeven moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een weekje is het leuk die sneeuw.
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:42 schreef Eska het volgende:
Gewoon lekker beetje midden-in-nergens wonen. Kan bijvoorbeeld ook deze zijn.
[ afbeelding ]
Hč, bah wat ben je praktisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:43 schreef sig000 het volgende:
Bij dat plaatje krijg ik het idee dat het elk moment in de fik kan vliegen.
Piet boft. En jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.
Ik zei het toch ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Binnenkort nog wat meer liquidaties ....
Dat overkomt iedereen wel eens.quote:
Ik compenseer dat, door gewoon net zo vroeg als altijd naar huis te gaan...quote:Op woensdag 10 december 2014 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel eens.![]()
Maar vervelend is het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |