Mooi gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerstster heb ik gisteren gemaakt tijdens een kerstworkshop.
Ow wauwquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Nog maar een keertje mijn knalboom hiervorige topic was zo snel dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toelichting: er zit trouwens wel een verhaal achterDeze boom bevat o.a. oude kerstballen uit de jaren 80 (nog van mijn ouders geweest), kerstballen die ik zelf rond mijn zestiende gekocht heb, cadeautjes van vrienden en mijn schoonmoeder (dat grote zilveren hart bijv.) en heel veel o.a. bij Bijenkorf gekochte ballen (waarbij ik altijd shopte met het idee ze zoveel mogelijk níet bij elkaar te laten passen).
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar het is niet té ofzo... ook al lijkt dat wel zo op de foto's misschien
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)
Dankquote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Patrique, je kersttrapDat zie je niet vaak, leuk!
Natalie jij hebt de zelfde hondje als ikquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboom. Stond ook al even in het vorige topic.
[ afbeelding ]
Kersthond! (Met muziek)
Prachtige kerststerquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
De titel zegt het al!
[ afbeelding ]
Deze kerstster heb ik gisteren gemaakt tijdens een kerstworkshop.
ik heb geen boom gepostquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Mirjam het volgende:
Waarom zou je meerdere keren je boom posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |