En echt bomen. Ik zag een paar jaar geleden een kerstboom die uit het bos gehaald was. Vrij open, maar de versiering kwam veel beter uit dan in de volle bomen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
WOW!
Grote bomen vind ik zó mooi he...
Oh wauw dit is ook mooi zeg.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:49 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
Boompje bij m'n ouders is ook weer mooi geworden. Dit jaar iets kleiner met 4.70m.
quote:Op donderdag 22 december 2016 19:49 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
Boompje bij m'n ouders is ook weer mooi geworden. Dit jaar iets kleiner met 4.70m.
Die is gaaf! Waar heb je die vandaan?quote:
Van Ranzijn, dit jaar gekocht. Hij lag als enige ergens random tussen de kerstspullen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is gaaf! Waar heb je die vandaan?
Wil je me die verkopen na de kerst?quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef kuolema het volgende:
[..]
Van Ranzijn, dit jaar gekocht. Hij lag als enige ergens random tussen de kerstspullen.
Nope, ik vind hem zelf veel te leuk.quote:Op zondag 25 december 2016 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wil je me die verkopen na de kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Wat staat er op de linkerfoto?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:22 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb m'n nieuwe camera even uitgeprobeerd en de guirlande maar even op de kiek gezet..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Linkerfoto ?quote:
Neuh, niet goed gezien. Links op de onderste foto. Dan is het gewoon een of andere tekening en niet een specifieke kerstversiering.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Linkerfoto ?
Bedoel je boven of onder?
Dat is een muur met idd een krijttekening, er staan bloemen op.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 08:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Neuh, niet goed gezien. Links op de onderste foto. Dan is het gewoon een of andere tekening en niet een specifieke kerstversiering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |