Mooi gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerstster heb ik gisteren gemaakt tijdens een kerstworkshop.
Ow wauwquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Nog maar een keertje mijn knalboom hiervorige topic was zo snel dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toelichting: er zit trouwens wel een verhaal achterDeze boom bevat o.a. oude kerstballen uit de jaren 80 (nog van mijn ouders geweest), kerstballen die ik zelf rond mijn zestiende gekocht heb, cadeautjes van vrienden en mijn schoonmoeder (dat grote zilveren hart bijv.) en heel veel o.a. bij Bijenkorf gekochte ballen (waarbij ik altijd shopte met het idee ze zoveel mogelijk níet bij elkaar te laten passen).
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar het is niet té ofzo... ook al lijkt dat wel zo op de foto's misschien
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)
Dankquote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Patrique, je kersttrapDat zie je niet vaak, leuk!
Natalie jij hebt de zelfde hondje als ikquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboom. Stond ook al even in het vorige topic.
[ afbeelding ]
Kersthond! (Met muziek)
Prachtige kerststerquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
De titel zegt het al!
[ afbeelding ]
ik heb geen boom gepostquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Mirjam het volgende:
Waarom zou je meerdere keren je boom posten
Das niet echt hequote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
PatriQue89 wat leuk de tuin versierd
Oh nee, niet hier ook al zo'n zinloze discussiequote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er niet gewoon in de OP een spoiler komen met de bomen die al gepost zijn voordat iedereen 300 keer z'n foto's post?
dit.quote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Lange tenen? Het lijkt me alleen wel handig. Die van jou waren net gepost toen het topic dichtging, dus dat snap ik nog wel omdat er nog amper een reactie op geweest was, maar verder is 't gewoon handig om van iedereen een foto in de OP te plaatsten die 'm al heeft gepost zodat niet elk topic begint met een herhaling van de vorige topics!
Nou ja, m.i. maakt dat niet zoveel uitquote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Lange tenen? Het lijkt me alleen wel handig. Die van jou waren net gepost toen het topic dichtging, dus dat snap ik nog wel omdat er nog amper een reactie op geweest was, maar verder is 't gewoon handig om van iedereen een foto in de OP te plaatsten die 'm al heeft gepost zodat niet elk topic begint met een herhaling van de vorige topics!
Nouja, het is wel echt, maar niet van mijquote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de bovenste is een link zag ikMaar de onderste toch wel
!
Nice!quote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoreeksje, tevens:
[ afbeelding ]
Onderdelen..
[ afbeelding ]
Right... Ok?
[ afbeelding ]
"Neem een kunstkerstboom! Dat geeft minder rommel!" zeiden ze...
[ afbeelding ]
Het begin is er..
[ afbeelding ]
Tree Modelling for pros
[ afbeelding ]
Resultaat dus
[ afbeelding ]
Details
[ afbeelding ]
Trapleuning
Dankquote:
Wat een serene boomquote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben ook net klaar met de kerstboom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef MarMar het volgende:
Ewelina heb je nog paarse slingers gevonden? Heb gekeken en hier in het tuincentrum zijn ze echt wel! Op de hysterische afdeling..
Dank jequote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef MarMar het volgende:
Gave foto Fredomaar dat zeg ik volgens mij elk jaar
Sylver, dat hoekje met die sterren op tafel vinnik MOOI!!! Ik heb ze gister gezien in het tuincentrum die houten sterren en toen dacht ik waar moet ik dat in godsnaam ophangen, maar zo kan natuurlijk ook
Dit jaar wat minder ballen in de hoop dat ik 's ochtends minder hoef te rapen omdat de kat ze weer uit de boom heeft getiktquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een serene boom
En wat een leuke avaIs dat van barbapappa?
Jeeej!quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natalie jij hebt de zelfde hondje als ik
Dan komen we de OP niet doorquote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er niet gewoon in de OP een spoiler komen met de bomen die al gepost zijn voordat iedereen 300 keer z'n foto's post?
Zier er leuk uit!quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
De titel zegt het al!
[ afbeelding ]
Dankje, haha ja, dit doen we al jaren eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef MarMar het volgende:
Gave foto Fredomaar dat zeg ik volgens mij elk jaar
Ziet eruit zoals je in een kerstfilm verwachtquote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje vage foto, maar we zijn klaar.
[ afbeelding ]
Ik vind hem helemaal geslaagd zoquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen slingers, dat ga ik nooit voor elkaar krijgen. Maar daar kan ik wel mee leven
WOWquote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
het topje van de boom schat ik op 2.50 m. Piek zit 20 cm onder het plafond en plafond zit op 2.80.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ziet eruit zoals je in een kerstfilm verwacht
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]![]()
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Die lantaarns (zijn er 3) heb ik dit jaar gekocht.
[ afbeelding ]
Gebouw rechts bestaat echt en staat in Hindeloopen.
[ afbeelding ]
Totaalbeeld.
Excuus voor de slechte kwaliteit foto's.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef MarMar het volgende:
Die ster van jou vind ik ook tof Natalie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |