Mooi!!!quote:
25 euro hier. Kerstboom ziet er nog tof uit ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gebeurd.
We hebben een nepboom gekocht.
Met wel wat pijn in het hart, máár we vinden het wel een best mooie neppert.
Al jaren werden de échte bomen duurder en nu zouden we voor de boom die we wilden hebben 35pond (45 euro ofzo) moeten neertellen. En dat ging gewoon te ver
Dus, we gaan zo onze neppert optuigen. Waar we hopelijk nog heel veel jaren mee gaan doen en niet meer meedoen met de prijzenoprui-gekte
Oh lichte versieringquote:Op donderdag 6 december 2012 19:50 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat![]()
Dit weekend nog even de kerstmarkt in het tuincentrum over en dan nog een klein kerstbommetje laten ontploffen in de rest van de woonkamer.
Donkerblauw vind ik ook heel winters, mooi!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom.Helaas zonder paarse slingers, want die kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi moblo!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat!
Oh!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zie nu dat de piek scheef staat... Grom.
Hihihi, lijkt of hij nog maar net in de kamer past. Was is hij groot en volquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het ruikt heerlijk naar 'boom' in de woonkamer, hij is wat groot uitgevallen wederom
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat!
Sodejuquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Hysterieboompje 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |