Even gewoon uit nieuwsgierigheid... welke maatregelen zou je dan precies treffen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we nu SC hier ... Sorry King
Wel ff vantevoren melden... Tref ik de juiste maatregelingen ...
quote:
OK. die wist ik dan niet meer... Dus de dader pleegt zelfmoord, maar uiteindelijk overlijdt het slachtoffr 10 jaar later of zo alsnog aan de gevolgen van... En ik heb die man dus ooit gezien ...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Josef Erwin Bachmann (12 oktober 1944 - 24 februari 1970) werd in Duitsland bekend als de moordenaar van studentenleider Rudi Dutschke. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf. Op 24 februari 1970 pleegde hij zelfmoord door een plastic zak over zijn hoofd te binden.
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.
Ik verzamel trouwens lege aanstekers. Al sinds mijn 15-de ofzo.
Wat eh... apartquote:Op woensdag 10 december 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op m'n 20-ste ofzo heb ik speciaal een vitrinekast gekocht. Ik allemaal heel netjes die aanstekers daarin zetten, mooi op hoogte, kleur en meer van dat soort rigide fratsen en dan flikkerde er weer eens 1 om en dan door het domino effect meteen een stuk of 50 anderen ook....kon ik weer opieuw beginnen.![]()
Vitrinekast is ondertussen al lang en breed weg en nu liggen ze allemaal in schoenendozen.
Toen m'n neefje nog klein was gaf ik hem een doos en dan mocht hij gaan tellen hoeveel rode aanstekers er tussen zaten....weer een half uur zoet.
Ziggo ipv Zappo ///quote:Op woensdag 10 december 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op m'n 20-ste ofzo heb ik speciaal een vitrinekast gekocht. Ik allemaal heel netjes die aanstekers daarin zetten, mooi op hoogte, kleur en meer van dat soort rigide fratsen en dan flikkerde er weer eens 1 om en dan door het domino effect meteen een stuk of 50 anderen ook....kon ik weer opieuw beginnen.![]()
Vitrinekast is ondertussen al lang en breed weg en nu liggen ze allemaal in schoenendozen.
Toen m'n neefje nog klein was gaf ik hem een doos en dan mocht hij gaan tellen hoeveel rode aanstekers er tussen zaten....weer een half uur zoet.
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.
Maar helaas moest hij zijn aansteker inleveren bij de douanedame met netkousen
Vroeger kreeg ik ze bij bosjes van vrienden, omdat ze wisten dat ik ze spaarde. Tegenwoordig gooi ik uit gewoonte alleen m'n eigen aanstekers nog in die dozen. Tellen is echt geen beginnen meer aan.quote:
Ik had een ouwe Spaanse die heb ik weg gflikkerd... Type sort Hasselblad... maar dan simpel ..quote:
Rules! Dat is wat die dame zeiquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.![]()
Waarom moest hij z'n aansteker trouwens inleveren?
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.
Maar helaas moest hij zijn aansteker inleveren bij de douanedame met netkousen
leuke ex heb jequote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een ouwe Spaanse die heb ik weg gflikkerd... Type sort Hasselblad... maar dan simpel ..
die mensen zijn ziekjesquote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.![]()
Waarom moest hij z'n aansteker trouwens inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |