veel succesquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan me te snel hier .. Ik ga een echt SC zoeken ergens anders ..
Gratis tip:quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan me te snel hier .. Ik ga een echt SC zoeken ergens anders ..
Ja dank... Ik probeer ondertussen iets serieus te doen... Maa r als je klaar bent ... ben je hier opeens de weg kwijt... Ja dat ben ik wel eens vaker .. Ik was inkopper vroeger...quote:
Lees je ook weleens iets van Duitse auteurs?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
smaken verschillen
Ik vind dat de verhaallijn zeg maar zo ver mogelijk wordt uitgesponnen om op die manier een dik boek te krijgen.
maar ja ik lees dus sowieso heel weinig dikke boeken.
ga asjeblieft aan de drankquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank... Ik probeer ondertussen iets serieus te doen... Maa r als je klaar bent ... ben je hier opeens de weg kwijt... Ja dat ben ik wel eens vaker .. Ik was inkopper vroeger...
Nee dat heb ik gedaan... wist teveel... EN ik heb geen zin een wederom zeikende MM daar ...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gratis tip:
MEN / [AKQ SC] #1649 Ja, dát was niet de bedoeling!
Ik beloof je dat ik daar niet meer kom.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gedaan... wist teveel... EN ik heb geen zin een wederom zeikende MM daar ...
Günter Wallraffquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees je ook weleens iets van Duitse auteurs?
Ik speel daar niet meer MM..quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar niet meer kom.
Ga jij dan nu daar heen? Blijf ik hier...
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch van de Baader Meinhoff
Ik ben vroeger ooit eens vanuit school naar een lezing van deze geweest op RUGquote:
Dat is in Nederland niet meer hoor, die Marokkanen hebben hun CAO in hun achterzak zittenquote:
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.quote:
Josef Erwin Bachmann (12 oktober 1944 - 24 februari 1970) werd in Duitsland bekend als de moordenaar van studentenleider Rudi Dutschke. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf. Op 24 februari 1970 pleegde hij zelfmoord door een plastic zak over zijn hoofd te binden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ooit eens vanuit school naar een lezing van deze geweest op RUG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudi_Dutschke
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
Dat is in Nederland niet meer hoor, die Marokkanen hebben hun CAO in hun achterzak zitten
ik verzamel meer dan dat ik de boeken ook daadwerkelijk lees Herman Hesse Thomas Mannquote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
ik verzamel meer dan dati k de boeken ook daadwerkelijk lees herman hesse Thomas mann
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!
Serieus?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik verzamel trouwens lege aanstekers. Al sinds mijn 15-de ofzo.
Ik heb veel stripsquote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.
Ik verzamel trouwens lege aanstekers. Al sinds mijn 15-de ofzo.
http://www.scholieren.com/boekverslag/45729quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.
Ik heb nog een stapel oude kranten voor je.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik verzamel meer dan dat ik de boeken ook daadwerkelijk lees Herman Hesse Thomas Mann
er is ook veel online te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |