SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat lijkt me serieus een héle leuke businessquote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
als ik later groot ben, 28 ofzo, begin ik een antiek & curiosa winkel![]()
dan verkoop ik al mijn verzamelingen
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:50 schreef Treehut362 het volgende:
Batmandie is zeker goud waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij een mooi begin van een verhaal dat daarna alle kanten kan opgaan, inclusief klysma's en andere fijne zaken.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
Doe dat nou niet. Ik lees het elke keer fout en denk dat er golfer staat.quote:
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerktquote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
We verbazen ons steeds vaker omdat we eigenlijk best wel een hoop mee hebben gemaakt .. Ieder op zn eigen manier natuurlijk . Grappig en het feed ons ook weer door iets nieuws te melden uit ons vage verleden ,,,
das goed maar het mooiste petje krijgt Aapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je die van mij dan ook verkopen?
Het geweten van 40+ spreekt...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
We verbazen ons steeds vaker omdat we eigenlijk best wel een hoop mee hebben gemaakt .. Ieder op zn eigen manier natuurlijk . Grappig en het feed ons ook weer door iets nieuws te melden uit ons vage verleden ,,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
O ja, die heb ik ook nog...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
das goed maar het mooiste petje krijgt Aap
en sindsdien ben je Vegetariër?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerkt
Nee sinds ik darmklachten hadquote:
Peace Love
3. Ambient modern
ik 1 dag bij de Hooghoudt jonge Jenever botel-machinequote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerkt
quote:
gewoon van de dampenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ik 1 dag bij de Hooghoudt jonge Jenever botel-machine
Ik had om 12 uur al een kater en had ik niet eens gezopen de vorige nacht..
Was geen worst meer van te maken...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee sinds ik darmklachten had
ziekte van Crohnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was geen worst meer van te maken...
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee sinds ik darmklachten had
Ik zal het niet meer doen meneer....uh, uh.....nou gewoon meneer. dan maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef golfer het volgende:
Doe dat nou niet. Ik lees het elke keer fout en denk dat er golfer staat.
ja gewoon Brinta klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |