Ik heb een keer een docu gezien over volwassen mensen die de kinder chocolade-eieren sparen, vanwege dat speeltje wat erin zit. Hele pallets tegelijk de auto in en er zijn zelfs beurzen waar men gaat ruilen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.
okéquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds met elkaar pverweg..
Dan mag je wel wat vriendelijker over haar spreken in plaats van "ouwe Spaanse".quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds met elkaar overweg..
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.
Na mij werd bij anderen alleen de veer en het vuursteentje uit andere Zippo's verwijderd.
Dar ging ober een camera , niet over haar ,,, Ze is uit 67quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat vriendelijker over haar spreken in plaats van "ouwe Spaanse".
welke jaargangquote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude kranten voor je.
Interesse?
AUWquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.
Na mij werd bij anderen alleen de veer en het vuursteentje uit andere Zippo's verwijderd.
Doet dat er iets toe?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...
Zijn daar olifantenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik pas getrouwd was spaarde ik olifantjes, toen ik er een stuk of 50 had werd ik ze zat en heb ze allemaal weg gedaan en heb als enige het olifantje bewaard dat mijn moeder voor me meenam uit Joegoslavië
Wtfquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...
van vroegerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wil je die van mij dan ook verkopen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
als ik later groot ben, 28 ofzo, begin ik een antiek & curiosa winkel![]()
dan verkoop ik al mijn verzamelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |