Een soort feestboek, maar dan anders...quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef just me het volgende:
sommige mensen zetten hun hele privé leven op het forum
Die is toch al overduidelijk ... Waarvoor nog mijn hartelijke dankquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
voortijdige zaadlozing?![]()
moet je niet eerst de uitslag van de Pol afwachten?
Ik had op Hut gestemdquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch al overduidelijk ... Waarvoor nog mijn hartelijke dank
Dan wachten we op je bedank Speech Chuf...quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Als Sas hem kiest dan natuurlijk.. Ik sta bomenhoog boven aan ... Iedereen bedankt daarvoor... Had ik nooit verwacht ..
Ik heb een klein probleempje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
ik koop al jarenlang mijn eigen Sint-, Kerst-, verjaardag- en Moederdag kadoosjes
Ook eentje van mijquote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... Hut heeft 3 stemmen en eentje daarvan is van mij
Niet vandaag ... DEnk woensdag of zo...quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Even serieus, ik moet zo wat mensen wegbrengen naar Schiphol.
Wanneer kwam Dees terug?
Komende week pas dacht ik. Ze zou 2 weken wegblijven en dat zal dan woensdag ofzo zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Even serieus, ik moet zo wat mensen wegbrengen naar Schiphol.
Wanneer kwam Dees terug?
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
![]()
en eentje van zichzelf dus dat zijn er drie, klopt als een bus dus
Groepje jonge meisjes ergens iets vragen aan te klikken ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.
Ja, maar ik heb écht op Hut gestemd, dat zweer ik en hij had ook op zichzelf gestemd zeiquote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.
Hoho....ik heb 1 keer op Pave gestemd en mijn kennis om met dat soort dingen te kloten is echt nul. Ik heb wel zo m'n vermoedens wie er bezig zijn, maar die hou ik nog even voor mezelf.quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
Ja, maar ik heb écht op Hut gestemd, dat zweer ik en hij had ook op zichzelf gestemd zei
hij die drie stemmen kloppen dan wel, de rest hebben jullie mee zitten te kloten, dat snap
IK zelfs nog wel
Ah......... nou Pave is in elk geval ontstemt nuquote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoho....ik heb 1 keer op Pave gestemd en mijn kennis om met dat soort dingen te kloten is echt nul. Ik heb wel zo m'n vermoedens wie er bezig zijn, maar die hou ik nog even voor mezelf.
quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch Zangeres zonder Naam , met Mexico ..?
Yes Yesquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... nou Pave is in elk geval ontstemt nu
Waar hebben je kloontjes op gestemdquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb ook een paar kloontjes, maar na 15 minuten is de lol er meestal wel vanaf.
das dan mooi kut, dan kan ik niet bij APK in de kofferquote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komende week pas dacht ik. Ze zou 2 weken wegblijven en dat zal dan woensdag ofzo zijn?
Misschien als Dees 1 koffer de andere kant op stuurt ,,,,quote:Op zondag 7 december 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
das dan mooi kut, dan kan ik niet bij APK in de koffer
waarom toch telkens dat k-*-t woordquote:Op zondag 7 december 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
das dan mooi kut, dan kan ik niet bij APK in de koffer
omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik voortaan het andere K woord gebruikenquote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
waarom toch telkens dat k-*-t woord
ik vind het zo platquote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik voortaan het andere K woord gebruiken
Kloontjes stemmen via hetzelfde IP, dus dat werkt niet.quote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
Waar hebben je kloontjes op gestemden belangrijker....waaarom is die lieve Robijn48 al zolang geband?
en die TH ben ik zekerquote:Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kloontjes stemmen via hetzelfde IP, dus dat werkt niet.
Had nog wel mobiel (2x) en via VPN kunnen stemmen, maar dat is denk ik niet nodig omdat TH het wel op eigen kracht haalt
En die hele Robijn was ik alweer vergeten, heeft waarschijnlijk alweer een ban met een kloon in het Panama-topic
quote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik voortaan het andere K woord gebruiken
Daar is altijd wat aan te doenquote:
Krijg je wel een kromme rug van ...quote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
een paar lekkere implantaten, niets mis mee!
Sommigen zijn zo geborenquote:Op zondag 7 december 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
Mijn moeder zei altijd, kijk die man is dubbeltjes aan het zoeken
Dat stemmen interesseerde me natuurlijk geen kut, was vooral benieuwd naar die Robijn met haar Michael Jackson obsessie.quote:Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef APK het volgende:
Kloontjes stemmen via hetzelfde IP, dus dat werkt niet.
Had nog wel mobiel (2x) en via VPN kunnen stemmen, maar dat is denk ik niet nodig omdat TH het wel op eigen kracht haalt
En die hele Robijn was ik alweer vergeten, heeft waarschijnlijk alweer een ban met een kloon in het Panama-topic
Ja, goed, maar die bedoel ik ook niet natuurlijk, je moet niet alles letterlijk gaan nemen hoor Hutquote:
eh... een wandelstok in de aanbieding bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Op TellSell hebben ze daar nu een aanbieding stock ..
Ik heb even gekeken, maar er kwam geen vlucht uit Mexico meer binnen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komende week pas dacht ik. Ze zou 2 weken wegblijven en dat zal dan woensdag ofzo zijn?
Godsamme.... had je je jurkje voor niks gestrekenquote:Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar er kwam geen vlucht uit Mexico meer binnen.
Had geen slaapzak bij me, dus ben naar huis gegaan...
quote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
een paar lekkere implantaten, niets mis mee!
Ja, maar ik heb wel een spoor achtergelaten voor het geval ze toch landt...quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme.... had je je jurkje voor niks gestreken
Broodkruimels?quote:Op zondag 7 december 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel een spoor achtergelaten voor het geval ze toch landt...
Of de moeder rooktequote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, goed, maar die bedoel ik ook niet natuurlijk, je moet niet alles letterlijk gaan nemen hoor Hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kadequote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zo nep die rubberen tieten...
Nou Hut hou eens op Joh!quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Of de moeder rookte
The tobacco industry has historically employed a multitude of tactics to shape and influence tobacco control policy. The tobacco industry has used its economic power, lobbying and marketing machinery, and manipulation of the media to discredit scientific research and influence governments in order to propagate the sale and distribution of its deadly product. Furthermore, the tobacco industry continues to inject large philanthropic contributions into social programs worldwide to create a positive public image under the guise of corporate social responsibility. This document describes the spectrum of tobacco industry practices that interfere with tobacco control. As an outcome of the first meeting of tobacco industry monitoring experts convened by WHO at the offices of PAHO in October 2007, this report exposes these practices and provides the Contracting Parties to the WHO Framework Convention on Tobacco Control and other WHO Member States the background and contextual information that may assist in implementing the WHO FCTC Article 5.3 guidelines against tobacco industry interference with tobacco control.
Die dames verdienen het geld voor hun pooierquote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kade
en toen gingen we dus een stukkie wandelen daar en daar stond in één of andere
steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Er waren er wel een aantal met een paar neppers dat wel, maar zonnebankbruin natuurlijk
mooie figuurtjes... kelere.... ik zei nog tegen die Griek, waarom zou je op mij kruipen als
je daarop kan kruipen![]()
Bromde hij watdus ik zeg, zag je dat niet dan?
![]()
Nee zegt ie, niks gezienik vroeg nog... ook niet uit je ooghoeken?
![]()
Maar nee hoor, die gaf geen krimp
Dat komt ik heb net een film er over gezienquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Hut hou eens op Joh!![]()
Zo durf ik niks meer te zeggen als je bij alles een ziekte gaat zoeken
Ja, dat weet ik, ik zou er ook niet mee willen ruilenquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die dames verdienen het geld voor hun pooier
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
... daar stond in één of andere steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Oh... oké, nou je moet niet alles zo ernstig opvatten, anders kunnen we nergens meer eenquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik heb net een film er over gezien
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
... daar stond in één of andere steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Nah... je snapt me welquote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....
ik weet nog geen eens meer waar het over wasquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... oké, nou je moet niet alles zo ernstig opvatten, anders kunnen we nergens meer een
grapje over maken ...
ze bedoelt de tieten ervanquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....
Over een kromme rugquote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet nog geen eens meer waar het over was
Die is klaar met je Fannquote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kade
en toen gingen we dus een stukkie wandelen daar en daar stond in één of andere
steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Er waren er wel een aantal met een paar neppers dat wel, maar zonnebankbruin natuurlijk
mooie figuurtjes... kelere.... ik zei nog tegen die Griek, waarom zou je op mij kruipen als
je daarop kan kruipen![]()
Bromde hij watdus ik zeg, zag je dat niet dan?
![]()
Nee zegt ie, niks gezienik vroeg nog... ook niet uit je ooghoeken?
![]()
Maar nee hoor, die gaf geen krimp
Met een slechte etalage verkoop je niks...quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Nee, niet alleen de tieten, gewoon mooie meiden, was ik best verbaasd over om eerlijk te zijn
Leer mij mannen kennen ...quote:Op zondag 7 december 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
geloof er geen reet van, maar het was wel lief![]()
Jij dacht dat er alleen eucaplypta's in de seksindustrie zaten?quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Nee, niet alleen de tieten, gewoon mooie meiden, was ik best verbaasd over om eerlijk te zijn
Anders ga ik de volgende keer met je mee.. Gewoon voor de verandering... Kan de Griek ook eens iets voor zichzelf doenquote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe een week of 4 met die Thee, dus ja zal wel vaker die kant opgaan
Nee, maar zo achter de ramen had ik minder verwacht misschien, weet ik veelquote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij dacht dat er alleen eucaplypta's in de seksindustrie zaten?
Ja, als ik met jou zou gaan loop ik daar straks alleen en zit jij binnenquote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ga ik de volgende keer met je mee.. Gewoon voor de verandering... Kan de Griek ook eens iets voor zichzelf doen
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik met jou zou gaan loop ik daar straks alleen en zit jij binnen![]()
Ik ga wel met mijn Griek
Ik ga hem ook kijken Hut lijkt me wel een goeiequote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik heb net een film er over gezien
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon jou betalen, dan is het misschien nog wel aardigquote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meer
Niet minder ook?quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meer
TH moet lekker alles opzoeken en wij negeren wat hij vindt.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
Nou Hut hou eens op Joh!![]()
Zo durf ik niks meer te zeggen als je bij alles een ziekte gaat zoeken
Dat zouden we kunnen doen....quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH moet lekker alles opzoeken en wij negeren wat hij vindt.
Zo werkt het hier toch altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
o mij maakt het niks uit hoorquote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen....maar dat zou niet aardig zijn....
Wanneer?quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o mij maakt het niks uit hoor
ik ben stabiel
quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o mij maakt het niks uit hoor
ik ben stabiel
online that isquote:
niet nodigquote:Op zondag 7 december 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werkt als een tierelier heh? zo'n ding...
Ow, dat vind ik juist altijd het leukste hier.quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
Dat zouden we kunnen doen....maar dat zou niet aardig zijn....
Ik heb ook nog wel wat kutverhalen, indien gewenst...quote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik juist altijd het leukste hier.
Hele verhalen over anti-alcohol en MM die dan over zijn alcohol-uitjes gaat vertellen. Love it!
Kutverhalen zijn altijd leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat kutverhalen, indien gewenst...
quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Kutverhalen zijn altijd leuk!
Vooral als het Klote gaat
Bij sommige kutverhalen wel...quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
Krijg je dan geen banaan in je broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Treehut362 op 07-12-2014 20:51:28 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je aan Deisyy vragen. Zij is degene die daarover beslist.
had niets anders van je verwacht!quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.
Zo voorkomt men hommeles.quote:
en kom je niet in de penariequote:
Vooral geen gedoe.quote:
lelijke knieën!quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
en die hakken zijn ook niet hoog genoegquote:
en waar is de panty?quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
en die hakken zijn ook niet hoog genoeg
tis gewoon een lelijk wijfquote:
nee, niet echtquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het gaat om het beeld, niet om de persoon...
nog effe snel pinnen voor de bank sluitquote:
Juist dan, straf hem...!quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Treehut362 op 07-12-2014 22:10:22 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...quote:
Peace Love
3. Ambient modern
....dan had ik allang een permban gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.quote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
....dan had ik allang een permban gehad.
Dat ze allemaal de pot op kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.
Kan je in de brillenglazen zien wat iemand denkt...
quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ze allemaal de pot op kunnen.
Dat gaat gestaag zo...quote:Plaats Naam vandaag/today Totaal
1. AJK 100 punten 140 punten
2. florisbk 100 punten 131 punten
3. thijs100 58 punten 118 punten
4. Vintage1970 72 punten 107 punten
5. MadMaster 50 punten 100 punten
6. heideroosjes 40 punten 90 punten
7. dropfater 19 punten 85 punten
...
De stand van wat?quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
50 a day keeps the headache away ...quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
Dacht het niet.quote:
Just me ligt ook nooit voor middernacht op bed en ik heb net weer een uur van m'n leven vergooid door naar Studio Voetbal te kijken.quote:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...quote:
Welke was het vanavond?quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...
Kijk ik weer eens hier na een paar dagen floep ik ineens op deze postquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
Ik ben bij het 5e deel gestopt, bij de hond Wim de Vries en de poes Trudy
en bij die poes moest ik aan Bluezz denken![]()
Volgens mij heb ik voor het eerst dit jaar keihard hardop gelachen daar![]()
Dat lucht enorm op![]()
quote:
Eejjjjjjjjj, ik dacht dat iedereen al was vertrokken...quote:Op zondag 7 december 2014 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk ik weer eens hier na een paar dagen floep ik ineens op deze post
Lekker meissie, gaat het een beetje?
Niets menselijks is een 40+er vreemd.quote:
doe es even lekker enthousiastquote:
GLEN GARIOCHquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
doe es even lekker enthousiast
goede ;morgen
Als ze nou 2 dagen hadden gewacht met bottellen was ie 23y/o geweestquote:Op maandag 8 december 2014 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
GLEN GARIOCH
Kintra Whisky
Single Cask
Refill Sherry Hogshead
Alcoholgehalte: 51.2%
Distilled: 24.10.1990
Bottled: 22.10.2013
Leeftijd: 22yo
Whiskybase Link: http://www.whiskybase.com/whisky/46429/glen-garioch-1990-kiw
Joehoe! Je mag weer aan de slag!quote:
De vraag is of sacha wel mee mag doen, want de regels zijn nogal onduidelijk:quote:Op maandag 8 december 2014 10:53 schreef just me het volgende:
nou dat is dan duidelijk, chuuf's piek mag tussen de borsten van sacha
Heeft ze nu wel of niet gewonnen? Aangezien er in enkelvoud gesproken wordt (jouw icoontje ipv jullie icoontjes), ga ik er vanuit dat het alleen om de winnaar gaat die niet mee mag doen, maar mijn vrouwelijke intuitie zegt dat sacha ook uitgesloten is van deelname.quote:- Heeft jouw icoontje de Sint versie al gewonnen dit jaar? Dan mag je helaas ook niet meedoen.
Mijn vrouwelijke intuitie zag deze zin in de OP van het Sint-icoontjes topic:quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef just me het volgende:
Alleen nr 1 is toch een winnaar?
maar mischien zit het wel fout met je vrouwelijke intuitie
quote:Op 4 december zullen we dan de twee winnaars bekend maken aan de hand van alle stemmen die zijn uitgebracht.
Moet ik hem maken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:17 schreef just me het volgende:
Dan wachten we maar rustig af en Chuuf kan ondertussen oefenen
En je hebt nog wel zulke mooie kerstballenborsten.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef sacha het volgende:
oké dan!
leuk ge-DM't met de betreffende Mod![]()
ik mag inderdaad niet meedoen aan de kersticoontjes wedstrijd maar dat geeft niet![]()
de prijs, mag bij hoge uitzondering en vanwege de kerstgedachteaangeboden worden in FHF
Even een paar vraagjes:quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef sacha het volgende:
oké dan!
leuk ge-DM't met de betreffende Mod![]()
ik mag inderdaad niet meedoen aan de kersticoontjes wedstrijd maar dat geeft niet![]()
de prijs, mag bij hoge uitzondering en vanwege de kerstgedachteaangeboden worden in FHF
mannen... je wilde me gewoon niet snappen hèquote:
Ook weer opgelostquote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat MM stiekem al een nieuwe voor Sas heeft getoverd
- ik heb een code in mijn bezit welke naar de 'winnaar / gegadigde' kan worden ge-DM'tquote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een paar vraagjes:
1) Stuurt men de waardebon naar jou en moet jij hem dan weer doorsturen naar de gelukkige in FHF?
2) Is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt of wil je gaan loten als er meerdere geinteresseerden zijn?
3) Jij hebt de prijs gewonnen, dus ik neem aan dat jij ook de post in FHF moet maken? (of maakt dat niet uit?)
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21quote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat MM stiekem al een nieuwe voor Sas heeft getoverd
Handig!quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef sacha het volgende:
- ik heb een code in mijn bezit welke naar de 'winnaar / gegadigde' kan worden ge-DM't![]()
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?quote:- FHF is op de hoogte gesteld van deze actie via FEE![]()
Ik ga iig m'n best doen.quote:- wat mij betreft mag je je goddelijke gang gaan, maak er wat leuks van
Ah vandaarquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef sacha het volgende:
[..]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?
Eerste aanmelder krijgt het of op een andere manier?
was je naar de Libelle winter fair?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef drakin het volgende:
Hoog mutsengehalte weer afgelopen week.
Is er een libelle fair dan?quote:
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?quote:
is het weer mijn schuld?quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?![]()
Gaat m''n opzetje dat je een OP-fobie hebt....![]()
Wel leuk om APK daar zelfs al te zien én ik weet nu dat je een hekel hebt aan "Even aan mijn moeder vragen"
Dat sowieso, maar omdat je door dat oeroude topic een lach op m'n gezicht hebt weten te toveren is het je voor deze keer vergeven. Uitzondering he, laat dat duidelijk zijn!quote:
Altijd, alles.quote:
gekkie!quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Went toch Sas... Ik ben het ook vaak, maar minder nu we ook TH erbij hebben
quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
zo fijn dat jullie mijn wereld kloppend maken!
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.quote:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-providerquote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.
Daarom negeren we de uitslag ook.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-provider
Deesesenzestig...quote:Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef Treehut362 het volgende:
ik stem denk ik de volgende keer op D'66
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
Theun de Vries (1907-2005): "Mild en wijs voel ik me helemaal niet."
Op vrijdag 13 juli 2001 praatte Geert Mak met de winnaar van de P.C. Hooftprijs en de verzetsprijs; de schrijver Theun de Vries (1907-2005).
Hij vertelde over zijn jeugd, de politiek, de oorlog en romans uitdokteren.
http://www.vpro.nl/speel.POMS_VPRO_056191.html
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de bestequote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0
Peace Love
3. Ambient modern
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de beste
quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
Die titel ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik vond het een minder boek met dat schieten enzoquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.
gewoon raar plaatjequote:
Daarom de filmquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vond het een minder boek met dat schieten enzo
Er stond nog --- toen ik je quotte.quote:
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vries
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vriesquote:Op maandag 8 december 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?
Ik lees veel maar toch niet alles wat ik wil lezen. Heb nog zat boeken liggen die graag gelezen worden. Maar eerst het boek uit wat ik nu lees.quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik leesbi jna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja , maar hoe onbetrouwbaar het ook kan zijnquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom negeren we de uitslag ook.
Heb je wel eens een boek uitgelezen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik lees bijna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja stiefmoeder aarde trilogiequote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Bij het interview zei hij dat "Kenau" een beetje mislukt was (haastwerk).quote:Op maandag 8 december 2014 18:37 schreef drakin het volgende:
Kenau is trouwens ook net verfilmd, die wil ik dus ook zien ipv het boek te lezen.
Motet van een kardinaal, 70%quote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Heb je deze allemaal gelezen, in de kast staan of ooit aan begonnen tot rond blz. 62?quote:Op maandag 8 december 2014 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Motet van een kardinaal, 70%
1965 - Het Wolfsgetij of Een leven van liefde
1941 - De tegels van de haard
1946 - Sla de wolven, herder! Roman uit de Babylonische voortijd (roman)
1966 - Het zwaard, de zee en het valse hart (novelle)'
1982 - Ketters. Veertien eeuwen ketterij, volksbeweging en kettergericht.
Ah dat is verder dan blz. 62, meer dan verzamelen dan.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Treehut362 het volgende:
Motet van een kardinaal, 70%
1965 - Het Wolfsgetij of Een leven van liefde 100%
1941 - De tegels van de haard 100%
1946 - Sla de wolven, herder! Roman uit de Babylonische voortijd (roman) 65%
1966 - Het zwaard, de zee en het valse hart (novelle) 40%
1982 - Ketters. Veertien eeuwen ketterij, volksbeweging en kettergericht. blz.64 maar dat is een studieboek daar doe ik de rest van mijn leven over
Meisje met het rode haar 100%
dat was boekenweekgeschenk 1966quote:Op maandag 8 december 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah dat is verder dan blz. 62, meer dan verzamelen dan.
Van dit rijtje heb ik Het zwaard, de zee en het valse hart gelezen, wel 100% mooi boek ook en las lekker snel weg.
Nee hoor ik ben er nogquote:
quote:
Ik weet waar het over gaatquote:Op maandag 8 december 2014 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat was boekenweekgeschenk 1966
Het gaat over een Vikingschip naar Engeland
Zal ik nog een boek doen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik had het niet over jou.... TH had een boek in zn mond...
Leuk boek ook!quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vond mijn neus er een beetje teveel op staan met al dat vieze zweet er aan
Die had je al gepost, ik ga nu even van boeken naar films. Fijne avondquote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zal ik nog een boek doen?
[ afbeelding ]
Het is een chronologie, laten we dat voorop stellen.quote:
Nu eens kijken hoe grote bek je echt hebt....quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zal ik nog een boek doen?
[ afbeelding ]
gewoon normaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu eens kijken hoe grote bek je echt hebt....
Wil jij mijn wereld kloppend maken en hier even bevestigen dat dit alles legit is?quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
zo fijn dat jullie mijn wereld kloppend maken!
het was inderdaad niet verstandig. je zal maar met een ontwrichtte kaak zitten.quote:
Ik kom uit de tandartsen wereld... Wie weet kan ik je helpen ...quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het was inderdaad niet verstandig. je zal maar met een ontwrichtte kaak zitten.
Tyft iig eens even op uit dat FHF-topic met je zinloze gekut.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
Ik kom uit de tandartsen wereld... Wie weet kan ik je helpen ...
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tyft iig eens even op uit dat FHF-topic met je zinloze gekut.
tis wel de sponsor hèquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
Zijn wel eindbazen... die van mijn.cadeaus.nl
http://mijnsweater.nl/mijncadeau/
Je kent het woord 'contradictie'?quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Je onnavolgbare gebrabbel snap ik hier al meestal niet, maar don't care. Daarvoor is een SC, dus prima.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Forbry het volgende:
Met dank aan HaJee voor de sneeuw, wil mijn spookje ook wel meedoen.
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neerquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?
Je kan je posts daar ook nog even aanpassen bijvoorbeeld...quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Dat jij mijn vrouw alweer vergeten bent neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben we zo weer een bon erbij...quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben zo weer een bon erbij...
Het is jouw voorgevel, dus jij bent de baas van deze UI...quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?
of iemand anders , die dan mee kan doen aan de kersticon wedstrijd?![]()
alhoewel...
dan krijg ik vast een ban
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.
Nee, dank je!
Ik zie niks verkeerd, ik heb je posts daar gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....
Pikstraf? Natuurlijk niet, daar heb ik mezelf ook meequote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
gammaquote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
Kinderen toch. Jongelui weest eens wat vriendelijker voor elkander.
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?quote:
bij de Hypothekerquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wiltquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beam me up, Scottyquote:
Je hebt de allermooiste kerst-UI van de hele FOK!-wereld.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Forbry het volgende:
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wilt
Positieve nominaties zijn slecht voor mijn imago..quote:Trouwens, je bent een aantal keer (positief) genomineerd bij de KLB-verkiezingen zag ik, feli![]()
SCHANDEquote:Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
Ik was vorige week trouwens ook met een verkiezingstopic voor 40+ begonnen, maar dat is ook weer zo'n projectje geworden waar ik halverwege mee gestopt ben.
wat vreemd...quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na 5 categoriën was het al een A-4 tje aan tekst geworden.
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef sig000 het volgende:
Is er al een topic voor de grootste nachtbraker?
whoei!quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
Voor de echte liefhebber alleen.quote:
Dus een topic voor sig of PPquote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de echte liefhebber alleen...
Whatever, het gaat om het idee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus een topic voor sig of PPDie posten toch al waar het hun uitkomt...
Doe ik eens voor de afwisseling niet...quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
Over een ruime 60 minuten mag je weer je whisky van de dag posten ...
Goed topic.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |