Die leeft nog.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?
Mijn laatste 5 zinnenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je ziet het toch al aan de hysterische uitroeptekens en vraagtekens bij elke zin dat ze niet spoort, dat alleen al
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.
quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou dan deze ook nog maar ff vollullen.
Je moet niksquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijven
That's her.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?
Ik ben hier gewoon user hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Dit heeft ElizabethR verdiend.
Ben haar getreiter zat, na tijden.
En dat jij nou op de man gaat spelen is jammer, als mod.
Ik vergeet verjaardagen altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijven
Ik ook, maar ze sturen tegenwoordig emails dat ze gefeliciteerd wensen te wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vergeet verjaardagen altijd.
Ik heb ook een paar kloontjes, maar na 15 minuten is de lol er meestal wel vanaf.quote:
Ik wist toen nog niet hoe dit forum werkte, dat er veel lui zitten die enkel op sensatie uit zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor
Maar dat was jij dus?
Jezus, dat zou voor mij een reden zijn om daar geen gehoor aan te geven, beetje bedelen om een gelukwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze sturen tegenwoordig emails dat ze gefeliciteerd wensen te worden
Van Palm, jemigquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Teveel Palm , stijfe gaat 'm niet meer worden deze avond.
Heb ik geen zin in en het staat gelukkig ook niet in mijn taakomschrijvingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Robijn48 het volgende:
Vind het een beetje flauw van je, dat je zo begint, lees dan het topic terug, dan weet je waarom ik zo reageer.
Je bent static tegengekomen?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet hoe dit forum werkte, dat er veel lui zitten die enkel op sensatie uit zijn.
Mij raakte de dood van MJ toen erg, ja. Maar dat kan je hier niet laten merken, anders word je totaal de grond in getrapt.
Bovendien wilde de mod van dat topic SHO niet ingrijpen, omdat hij zoals hij zei: niet meer geļnteresseerd was in het topic. Wist ik veel dat dat niet klopte.
En of jij mij nou een idioot vind wat dat betreft, moet jij weten hoor.
Vind het een beetje flauw van je, dat je zo begint, lees dan het topic terug, dan weet je waarom ik zo reageer.
Deze vrouw, of man kan ook, want ze komt erg agressief uit de hoek,
Ja en heel flauw dat je op de rest niet reageert, terwijl jij daar wel over begon.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in en het staat gelukkig ook niet in mijn taakomschrijving
Ik ben bang dat ik er langer mee moet doen. Of ik neem een nieuwequote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar kloontjes, maar na 15 minuten is de lol er meestal wel vanaf.
Mwah, een invite die je vroeger via de post kreeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jezus, dat zou voor mij een reden zijn om daar geen gehoor aan te geven, beetje bedelen om een gelukwens?
Dat staat gelukkig niet in mijn taakomschrijvingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef Robijn48 het volgende:
Ja en heel flauw dat je op de rest niet reageert.
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een botte lul waar de honden geen brood van lusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |