Zoals ik al zei, fat chance.quote:
Karina is lievquote:
Te laat, nu weet het hele internet hetquote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry als ik wat vrouwonvriendelijk overkom.
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja je bent al de helft aan het in dimmen. De rest komt nog wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Te laat, nu weet het hele internet het
Bruut!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry als ik wat vrouwonvriendelijk overkom.
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.
Doeg Karzaiquote:
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaan
Dat komt niet. Omdat ze zo lekker kan volhouden dat ik jou benquote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja je bent al de helft aan het in dimmen. De rest komt nog wel
Ik heb nog wel paar dikke planken die je kunt doorzagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaan
Kuchquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.
Zit je in de hout handel ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel paar dikke planken die je kunt doorzagen.
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat komt niet. Omdat ze zo lekker kan volhouden dat ik jou benDat wil ze juist graag.
Je ziet het toch al aan de hysterische uitroeptekens en vraagtekens bij elke zin dat ze niet spoort, dat alleen al
Tja. Dit heeft ElizabethR verdiend.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |