Of ik dat wel wil heb ik nog maar weinig invloed op, dat gebeurt gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ambitieus, opa worden
Tja wil je dat eigenlijk wel
Ach, je moet gewoon kletsen met de lui die je leuk vindquote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.
Maar een schone lei. Foutje denk ik
Nouja we gunnen je die schone luier. kan gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.
Beterquote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je komt nou niet echt hartverwarmend over als nieuweling in deze reeks.
Zal mij verder roesten overigens.
Gelukkig! Zo ken ik je weerquote:
Is goed, teruglezen in een SC ga ik -als het niet hoeft- echt niet doen overigensquote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezen
Truequote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of ik dat wel wil heb ik nog maar weinig invloed op, dat gebeurt gewoon.
Sinds de laatste crash ben ik ook wat klonen kwijt.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel nodig, maar ik heb de klacht al bij Karina neergelegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is goed, teruglezen in een SC ga ik -als het niet hoeft- echt niet doen overigens
Joh echtquote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel nodig, maar ik heb de klacht al bij Karina neergelegd.
Ik vind jou leuk om mee te kletsen. Je bent zo'n grappige NSB-er die alsmaar anderen verraadt. EN die zijn lekker op stang te jagen, puur ter lering ende vermaeck!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon kletsen met de lui die je leuk vind
Dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aanquote:
Jazekerquote:Op zondag 17 februari 2013 01:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet die zei dat ik APK was
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk om mee te kletsen. Je bent zo'n grappige NSB-er die alsmaar anderen verraadt. EN die zijn lekker op stang te jagen, puur ter lering ende vermaeck!!
I know.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aan
Stadswachters.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aan
Dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |