Jazeker, eindelijk een weekend zonder sociale verplichtingenquote:
Hoi APK, ben jij een moderator van 40+?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, eindelijk een weekend zonder sociale verplichtingen
Werken is leukquote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Karzai het volgende:
Ik zou ook wel een kloontje willen hebben, dat die gewoon gaat werken
Ik had gewoon een poster van Vanessaquote:Op zondag 17 februari 2013 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja?? Ik dacht dat die altijd iemand hadden om mee te praten.
Neen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoi APK, ben jij een moderator van 40+?
DE Vanessa?/ Begrijpelijk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had gewoon een poster van Vanessa
Ik zie kansenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gedecimeerd in de peilingenen 50+ krijgt meer zetels dan leden.
Mijn vrouw werkt meer dan ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Karzai het volgende:
Ik zou ook wel een kloontje willen hebben, dat die gewoon gaat werken
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.quote:
Maar waarom maak je überhaupt een kloon aanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.
Je word gewoon onder een microscoop gelegd. Wat een dom gedoe. Ik ben een kloon nou en?
Ik ga al jaren mee op fok, dit is redelijk debiel allemaal.
Ja, je kunt je topicreport of klacht aan haar richten.quote:
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben nu geduldig aan het wachten totdat ik opa wordt.
Ambitieus, opa wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben nu geduldig aan het wachten totdat ik opa wordt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezen
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar waarom maak je überhaupt een kloon aan
Je komt nou niet echt hartverwarmend over als nieuweling in deze reeks.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.
Je word gewoon onder een microscoop gelegd. Wat een dom gedoe. Ik ben een kloon nou en?
Ik ga al jaren mee op fok, dit is redelijk debiel allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |