Nogmaals, hou op met dat Robijn. Je lijkt wel een LP maar dan grijs. Ik ben dat niet, basta.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da;s prima, maar ik zou zo langzamerhand mijn toonzetting een beetje aanpassen als ik jou was. Je bent gewoon grof, vilein, ordinair en vies in je bewoordingen. Dat wordt niet erg op prijs gesteld. Dus Robijn, ik zou als ik jou was behoorlijk gaan dimmen. En minder focussen op een persoon in de reeks. Verder blijf je een tokkie.
Kappen die handelquote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beukenblaadjes, eikenblaadjes, kastanje blaadjes.
Ze heeft mijn posthistorie gelezen, onze Robijn!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je de postbode geslagen heb![]()
Nee die tokkie actie dreunde door.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze heeft mijn posthistorie gelezen, onze Robijn!!![]()
Wie was er ook alweer geobsedeerd??
Luister nou, hou er nou over op.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nogmaals, hou op met dat Robijn. Je lijkt wel een LP maar dan grijs. Ik ben dat niet, basta.
Plus ga niet zo op de tokkie fiets he? Ik heb vernomen dat je de postbode geslagen heb![]()
Strakke actie, dus die toon mag van jou kant wel wat minder. Skattie
Je praat echt vrij onsamenhangend nu, ik zou de fles verder laten staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:26 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee die tokkie actie dreunde door.
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Luister nou, hou er nou over op.
Dat mens is op zoek naar mij, en omdat ik haar normaliter negeer, probeert ze het nu op deze manier.
Ze gebruikt je gewoon, let it go!
Ga je me nu slaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je praat echt vrij onsamenhangend nu, ik zou de fles verder laten staan.
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.
Nou nee. Ik kan het wel afquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet postenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.
Nee, je kan het niet alleen af. Deze vrouw houdt niet op. Dan moet jij ophouden.quote:
Daar is weinig meer van overquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met het groene front.
Ja dat kan ook, simpel is datquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet posten
What else is newquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Luister nou, hou er nou over op.
Dat mens is op zoek naar mij, en omdat ik haar normaliter negeer, probeert ze het nu op deze manier.
Ze gebruikt je gewoon, let it go!
Jawel hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zei, een schizofreen is nooit alleen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.
Ik zou niet eens weten hoe ik een kloon moet aanmakenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.
Hee APk, alles flex daar?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |