tooquote:
nee, als het vervelend is stop ik ermeequote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Freelance werk, maar werk hoeft niet vervelend te zijn
Ok, namens Robijn en APK en vele anderen. Oh wacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
too
En nee, ik bedank. Ik hou niet van gal.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, als het vervelend is stop ik ermee
Die heeft alleen een gefrustreerde zoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Elisabeth
Oh hoe heet iequote:Op zondag 17 februari 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft alleen een gefrusteerde zoon.
Da;s prima, maar ik zou zo langzamerhand mijn toonzetting een beetje aanpassen als ik jou was. Je bent gewoon grof, vilein, ordinair en vies in je bewoordingen. Dat wordt niet erg op prijs gesteld. Dus Robijn, ik zou als ik jou was behoorlijk gaan dimmen. En minder focussen op een persoon in de reeks. Verder blijf je een tokkie.quote:
O ja? Dat is nieuw voor me? Oh je bedoelt die geit van ERII,quote:Op zondag 17 februari 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft alleen een gefrustreerde zoon.
Wat blaadjes op de rails is al genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja we zullen zien ik hoop dat het hele land ontspoort
Slaap lekker Sas, en zonde van de topicvervuiling!!!quote:
Ik vraag me toch af wat dat voor blaadjes zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat blaadjes op de rails is al genoeg.
Ja, en dan is ie zelf al dood denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij moet maar wachten totdat dat ouwe kreng eindelijk de geest geeft.
Beukenblaadjes, eikenblaadjes, kastanje blaadjes.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat dat voor blaadjes zijn?
Waarschijnlijk staatsgeheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |