SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
.![]()
Quarq meet de volledige torque met 4 rekstokjes (dus de totale vermogen wat nodig is voor de gehele omwentel wat uit je linker en rechter been komt). Stages meet de power op de linker crank en doet dat simpel gezegd x2. Dat spreekt mij niet aan. Ander nadeel is dat het niet werkt met Rotor (mijn huidig crankstel) en met carbonnen crankstellen. Blijven dus enkel de shimano crankstellen over. Aangezien ik met Sram rij, is dat geen porem. Quarq is dochter van Sram.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef ddx het volgende:
Vanwaar de keus voor dit merk ?
(en niet voor bijvoorbeeld stages)
Stages claimt Sky te sponsoren, maar ze rijden allemaal met SRM.
[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 14-11-2014 17:02:26 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Gelukkig niks gebroken of gescheurd in mijn schouder, wel mijn pees "goed gekneusd" volgens de dokter die de echo nam. Wel fysio vanaf maandag zodat ik mijn arm weer volledig kan gaan bewegen.
Morgen wilde ik eigenlijk de Gran Fondo gaan halen, maar de komende week zal fietsen sowieso lastig worden.![]()
Nice!quote:
Buiten het meten meten van vermorgen, hoe is het nieuwe crankstel (crank/bladen) tov die je nu hebt?![]()
Ik ging hard in 1 keer joh, en overstappen, echt tof.
Nu naar de PT. Core + benen, zoals altijd. Tja schouderblessure.. Jij ook Bizkit?
Schouder gaat beter, heel iets, niet fietsen scheelt.![]()
Zo hard is dat toch niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef Oksel het volgende:
Nu naar de PT. Core + benen, zoals altijd. Tja schouderblessure.. Jij ook Bizkit?
Schouder gaat beter, heel iets, niet fietsen scheelt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Yup. Ook een schouderblessure.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef Oksel het volgende:
Schouder gaat beter, heel iets, niet fietsen scheelt.
Maandag even met de fysio overleggen wat ik wel en niet moet doen. Maar het lijkt erop dat ik mijn eigen fitnessstudio eerder in gebruik kan nemen dan gepland. Ik wil uiteraard wel wat in beweging blijven...![]()
Verwacht het crankstel komende week. As diameter is gelijk als die van mijn Rotor, 24mm.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nice!
Buiten het meten meten van vermorgen, hoe is het nieuwe crankstel (crank/bladen) tov die je nu hebt?
Ik gebruikte op de Rotor Stronglight bladen en ga dat ook doen op het nieuwe crankstel. De Riken van Quarq is (volgens mij) dezelfde als het crankstel van Sram Force 22 met carbon cranks. Ik verwacht geen verschil in stijfheid etc te merken tussen Rotor en De quarq. Volgens mij is hij iets zwaarder omdat er een vermogensmeter in zit, maar dat zal ik nog ff nawegen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zet je de bladen over of heb je inclusief kettingbladen besteld? Ik zit ook naar de Quarq te kijken, maar wil dan zelf bladen erop doen. Weet alleen nog niet precies hoe het zit met calibratie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Verwacht het crankstel komende week. As diameter is gelijk als die van mijn Rotor, 24mm.
Ik gebruikte op de Rotor Stronglight bladen en ga dat ook doen op het nieuwe crankstel. De Riken van Quarq is (volgens mij) dezelfde als het crankstel van Sram Force 22 met carbon cranks. Ik verwacht geen verschil in stijfheid etc te merken tussen Rotor en De quarq. Volgens mij is hij iets zwaarder omdat er een vermogensmeter in zit, maar dat zal ik nog ff nawegen.
Gewicht lijkt mij ook minder belangrijk dan stijfheid.
"Where the Elsa utilizes the newest SRAM Exogram Hollow carbon arms, the Riken relies on a more standardized RED pair of arms. " bron
Heb je Quarq vergeleken met Power2max? Waarom heb je niet voor een Power2max gekozen?Volgens mij werkt de techniek van Stages niet op een carbonne crankarm, maar de drive-side mag wel carbon zijn. "... FSA's carbon SL-K light ... are compatible with our FSA Energy version" bronquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stages meet de power op de linker crank en doet dat simpel gezegd x2. Dat spreekt mij niet aan. Ander nadeel is dat het niet werkt met Rotor (mijn huidig crankstel) en met carbonnen crankstellen.
[ Bericht 5% gewijzigd door FastFox91 op 14-11-2014 21:47:05 ]![]()
Dat moment waarop het bmi van muzas hoger is dan dat van jou.... #viesdik *kraskrasOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoog BMI = dikquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dat moment waarop het bmi van muzas hoger is dan dat van jou.... #viesdik *kraskras![]()
![]()
Ja, wrijf het in. Hufter!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat had je voor begrijpend lezen en schrijven op school vinnie?![]()
Je schrijft "BMI van muzas hoger dan van jou... "
Dat is ie namelijk al een tijdje geweest...
![]()
Ik ben al een tijdje subscribed op het Youtube kanaal van GCN. De laatste tijd posten ze veel over cyclocross. En dat ziet er eigenlijk best wel heel gaaf en zwaar uit
Waar doe je zoiets meestal? Gewoon op van die mountainbike tracks in bepaalde (natuur)gebieden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk![]()
Jandekok doet dat. Intensief uurtje knallen.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
In belgenlandquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik ben al een tijdje subscribed op het Youtube kanaal van GCN. De laatste tijd posten ze veel over cyclocross. En dat ziet er eigenlijk best wel heel gaaf en zwaar uit
Waar doe je zoiets meestal? Gewoon op van die mountainbike tracks in bepaalde (natuur)gebieden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk![]()
ik zit alweer een paar uur bier te drinken. Ik bedoel het andersomquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef muzas het volgende:
Wat had je voor begrijpend lezen en schrijven op school vinnie?![]()
Je schrijft "BMI van muzas hoger dan van jou... "
Dat is ie namelijk al een tijdje geweest...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
rondje in 1 minuut is best rustig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar gok dat 90% van de mensen hier dat niet redden
In marathons heb ik vaker rond de 34 seconden moeten rijden, 36 op de 400m solo kwam ook wel eens voor.![]()
Dikzakquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zit alweer een paar uur bier te drinken. Ik bedoel het andersom![]()
![]()
Ik heb voor de Riken gekozen, omdat die goedkoper is en de Elsa alleen iets lichter is en links/,rechts meting erbij heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:39 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zet je de bladen over of heb je inclusief kettingbladen besteld? Ik zit ook naar de Quarq te kijken, maar wil dan zelf bladen erop doen. Weet alleen nog niet precies hoe het zit met calibratie.
Gewicht lijkt mij ook minder belangrijk dan stijfheid.
"Where the Elsa utilizes the newest SRAM Exogram Hollow carbon arms, the Riken relies on a more standardized RED pair of arms. " bron
Heb je Quarq vergeleken met Power2max? Waarom heb je niet voor een Power2max gekozen?
[..]
Volgens mij werkt de techniek van Stages niet op een carbonne crankarm, maar de drive-side mag wel carbon zijn. "... FSA's carbon SL-K light ... are compatible with our FSA Energy version" bron
Riken en Elsa meten beide op dezelfde wijze de totale torque. Maar de Elsa verdeelt het over links/rechts, waarbij hij er vanuit gaat dat de meeste power wordt geleverd bij de duw beweging. Dus van 12 tot 6 rekent hij toe aan rechterbeen en van 6 tot 12 aan linkerbeen. Alleen er wordt voorbij gegaan aan het feit dat het andere been ook kan helpen door te trekken. Daarbij komt dat het nut van links rechts verdeling nog niet is aangetoond en trainingstechnisch voegt het niets toe.
Je kan bladen wissel zonder opnieuw calibratie.
Ook naar P2M gekeken en das ook een goede optie. Cadans heeft wat vertraging,maar das een kleinigheid.
Wat stages betreft ben ik niet overtuigt. Ga niet met verschillende cranks rijden en dat Sky gesponsord wordt door stages, maar iedereen rijdt daar met SRM, zet mij aan het denken. Stages doet linker kracht x2. Ipv de hele torque te meten.
Ik zou www.dcrainmaker.com goed doorlezen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Patroon op 14-11-2014 23:13:07 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Kan overal waar bos is. Mijn oude studentenclub organiseert begin december een crosswedstrijd in Drenthe op het terrein van een camping met een strand dus dat wordt veel zandhappen. Ik heb geholpen met het parcours tekenen, wordt echt pittig, veel draaien en keren en door mul zand gaan. Komende zondag is er een wedstrijdje waar ik aan meedoe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk
Crossen is echt leuk omdat je spelenderwijs toch best hard traint. Na 3 uur op zo'n ding ben ik wel aardig kapot. Ik vind het ook leuker dan op een mountainbike omdat dat op die 29'ers tegenwoordig geen kunst meer is. Crossen is actiever, technischer en dus uitdagender. En Vlaams dus gesoigneerder.
Daarnaast zie je bij al die veldtoertochten alleen maar bolle toerders op mountainbikes.![]()
Je kan bij veel wielerclubs in de buurt nu t/m januari, ipv op een asfaltparcours met de wegfiets met de crosser of met de mtb, oliebollencompetitie rijden. Dwz trainingswedstrijdjes die nergens om gaan en waar alle categorieën saam rijden. Meestal een toertje van 1/1.5km met wat bospaadjes een zandbak, wat balken en/of een trap erin.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk
Je wordt dan als beginner op een geg. moment gedubbeld door de snelle mannen maar je kan verder gewoon wel meedoen.![]()
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb voor de Riken gekozen, omdat die goedkoper is en de Elsa alleen iets lichter is en links/,rechts meting erbij heeft.
Riken en Elsa meten beide op dezelfde wijze de totale torque. Maar de Elsa verdeelt het over links/rechts, waarbij hij er vanuit gaat dat de meeste power wordt geleverd bij de duw beweging. Dus van 12 tot 6 rekent hij toe aan rechterbeen en van 6 tot 12 aan linkerbeen. Alleen er wordt voorbij gegaan aan het feit dat het andere been ook kan helpen door te trekken. Daarbij komt dat het nut van links rechts verdeling nog niet is aangetoond en trainingstechnisch voegt het niets toe.
Je kan bladen wissel zonder opnieuw calibratie.
Ook naar P2M gekeken en das ook een goede optie. Cadans heeft wat vertraging,maar das een kleinigheid.
Wat stages betreft ben ik niet overtuigt. Ga niet met verschillende cranks rijden en dat Sky gesponsord wordt door stages, maar iedereen rijdt daar met SRM, zet mij aan het denken. Stages doet linker kracht x2. Ipv de hele torque te meten.
Ik zou www.dcrainmaker.com goed doorlezen.
Mooi, want opsturen moet geloof ik nog naar Amerika. Sram dealers 'kunnen' dat nog niet.
-
Stages zit op dit moment wel in het budgetsegment. Als worldtour team wil je alles perfect hebben. Twee verschillende cranks hoeft niet per se. Je kan natuurlijk een bijbehorende crankstel gebruiken, maar dat kost weer extra geld als je die nog niet hebt. Het gewicht zal iets afwijken als je nu een minder lichte crankarm krijgt tov de crankarm die je al had, maar aangezien de rechterkant altijd zwaarder is maakt dat niet uit.
Die x2 is natuurlijk wel een nadeel, maar persoonlijk denk ik nog steeds dat je goed in je zones kan trainen. Stel je wil je sprints analyseren dan wordt het belangrijker.
Ik denk dat je een goede en logische keuze hebt gemaakt voor jouw situatie.![]()
Hier een voorbeeld met wat ik bedoel voor links/rechts meting zoals de duurdere Elsa doet. Dat werkt eigenlijk alleen als je ook daadwerkelijk beide cranks apart meet (zoals Garmin Vector). Tijdens het filmpje klikt hij 1 pedaal uit, terwijl de verdeling naar 37-63% gaat. Dat moet natuurlijk 0-100 zijn zoals de Vector aangeeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:59 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
Mooi, want opsturen moet geloof ik nog naar Amerika. Sram dealers 'kunnen' dat nog niet.
-
Stages zit op dit moment wel in het budgetsegment. Als worldtour team wil je alles perfect hebben. Twee verschillende cranks hoeft niet per se. Je kan natuurlijk een bijbehorende crankstel gebruiken, maar dat kost weer extra geld als je die nog niet hebt. Het gewicht zal iets afwijken als je nu een minder lichte crankarm krijgt tov de crankarm die je al had, maar aangezien de rechterkant altijd zwaarder is maakt dat niet uit.
Die x2 is natuurlijk wel een nadeel, maar persoonlijk denk ik nog steeds dat je goed in je zones kan trainen. Stel je wil je sprints analyseren dan wordt het belangrijker.
Ik denk dat je een goede en logische keuze hebt gemaakt voor jouw situatie.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Infocrank was goedkoop te krijgen tot afgelopen donderdag. Had ik eerder moeten weten.Sei wachsam,
Hier; voor de liefhebber:
http://www.aliexpress.com(...)ycle/1520586567.html
136 EUR voor een 53CM carbon crossframe.
Alleen moet je 'm naar DLD sturen, en dat kost weer 93 EUR. Jammer. Sorry.![]()
Oh, warme douche voor Bakker racing products. Groep gekocht, voor der was niet goed getapt. Kreeg een andere thuisgestuurd; 11 SP Record!
DUs die mag wel in de OP als webshop.
http://www.bakkerracingproducts.nl/![]()
Nog ff terugkomend op de rondetijden schaatsen, heb net ff wat oude tijden van me opgezocht in OSTA, 1500m tijden, de afstand waarop je startrechten worden bepaald.
Breda
300 32.39
700 1:08.01 35.62
1100 1:44.54 36.53
1500 2:21.57 37.03
Eindhoven
300 32.61
700 1:08.68 36.07
1100 1:45.03 36.35
1500 2:21.90 36.87
Heerenveen
300 33.12
700 1:08.83 35.71
1100 1:44.40 35.57
1500 2:20.55 36.15
Ik had toen al de acceleratie van een vrachtwagen.
![]()
Het marathonrondje is een stuk korter, scheelt iets van 25-30m per ronde. Plus pelotonvoordeel. Ik reed in de marathon ook regelmatig iets van 33 of 34. Dat terwijl ik eigenlijk een 10km rijder was. 29 moet je kunnen rijden wil je in de regiocompetitie bij de senioren vooraan mee kunnen komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
Ploeggenoten (marathonschaatsers) rijden 29ers..![]()
Die jongens rijden bij de B's? Iig 1 categorië achter de landelijke profs. Ik weet iig dat ze het rijden tijdens hun training (uit te lezen via zo'n sensor)Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Landelijk is A en B, daarna komt C1 t/m C veel. Ik reed meestal C2, de laatste 2 jaar C1 maar daar werd ik zoekgereden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:30 schreef Patroon het volgende:
Die jongens rijden bij de B's? Iig 1 categorië achter de landelijke profs. Ik weet iig dat ze het rijden tijdens hun training (uit te lezen via zo'n sensor)
Meekomen kon ik alleen op de 10km lange baan.![]()
Wel hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dus je hebt niet genoeg zin om te gaan fietsen begrijp ik? Nou dan ga je niet. Opgelost!quote:Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ja das mooi werk. Hier heb je een laagdrempelige competitie interclubwedstrijden die door zo'n 8-10 clubs wordt georganiseerd. Iedere club organiseert een wedstrijdje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan bij veel wielerclubs in de buurt nu t/m januari, ipv op een asfaltparcours met de wegfiets met de crosser of met de mtb, oliebollencompetitie rijden. Dwz trainingswedstrijdjes die nergens om gaan en waar alle categorieën saam rijden. Meestal een toertje van 1/1.5km met wat bospaadjes een zandbak, wat balken en/of een trap erin.
Je wordt dan als beginner op een geg. moment gedubbeld door de snelle mannen maar je kan verder gewoon wel meedoen.
Helaas ook voor mountainbikers, dus veel parcoursen zijn meer mountainbike parcoursen. Wij hebben een echt crossparcours gemaakt met balkjes ed. Mountainbikes rijden nu ook apart qua tijdstip.![]()
Hier ook geen zin om te gaan fietsen eigenlijk.. Maar ga het komende half uur mezelf toch even flink onder me kont schoppen om toch te gaan (en anders kan morgen altijd nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus je hebt niet genoeg zin om te gaan fietsen begrijp ik? Nou dan ga je niet. Opgelost!), want het weer is dan ook niet beter
![]()
Ik rij morgen wel een 200, dan is het weer beter en ben ik beter uitgerust. Gisteren tot 22uur moeten werken, maandag pas aan het eind van de ochtend beginnen.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
Ploeggenoten (marathonschaatsers) rijden 29ers..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Kan iemand mij vertellen of TA Specialites Syrius een pin heeft om de ketting tussen kettingblad en crank op te vangen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hier was het prima weer. Lekker getoerd door de bossen en landschap in het grensgebied. Wel meer paarden dan fietsers tegengekomen. Nouja, beter dan honden.Sei wachsam,
ik heb wel TA kettingbladen liggen maar niet dat type, de bladen die ik heb hebben een pin (alize)quote:Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Hier leuk koopje.
http://www.bakkerracingpr(...)m-bibshort-2013.html
Alleen nu nog 't shirt erbij. Zoek 'm in XL.![]()
Homo. Je stelt me teleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Yankee het volgende:
Wat een kutweer, dan maar 8 km hardlopen![]()
Campa cranks stellen me teleur. Zit te wachten op m'n pa om me op te halen. Maar verder wel lekker gefietst.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Campa cranks stellen me teleur. Zit te wachten op m'n pa om me op te halen. Maar verder wel lekker gefietst.![]()
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:15 schreef Oksel het volgende:
Dees vind ik wel wat voor Kaas.
http://www.wieleroutfits.nl/la-mitica-retro-wielershirt![]()
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Deze vind ik wel mooi. Vooral met lange mouw.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:15 schreef Oksel het volgende:
Dees vind ik wel wat voor Kaas.
http://www.wieleroutfits.nl/la-mitica-retro-wielershirt
Deze ook want maar 20 euro.![]()
![]()
Verhuis je naar Groningen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.![]()
![]()
Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Verhuis je naar Groningen?![]()
Gewoon fietsen en opeens begint me rechtercrank te wiebelen. Geen idee hoe het komt. Irritant is het wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen dan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier komt volgende maand eindelijk een einde aan een gek jaar (geen cent kunnen sparen en spaartegoeden goed geplunderd). Dan kan ik eindelijk mijn spaarreserves weer gaan aanvullen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.
Dan wordt er gespaard voor een nieuwe caravan en een nieuwe auto.![]()
![]()
SparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
He jongens, ik moet ff nieuwe bladboutjes hebben, is Torx nu beter dan Inbus?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Maakt weinig uit denk ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Patroon het volgende:
He jongens, ik moet ff nieuwe bladboutjes hebben, is Torx nu beter dan Inbus?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Als je goede!! Torx bitjes heb zou dat wel beter moeten zijn ja..If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Nieuwe bloempotten gekocht?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.![]()
Oke top. Ik dacht deze...dit moet toch wel passen voor een dubbel?
http://www.hibike.com/sho(...)5-Schrauben-+-5.htmlMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat heb ik allemaal geregeld, mocht ik ooit überhaupt met pensioen mogen, wie wat ze de komende 37 jaar gaan verzinnen.quote:![]()
![]()
Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Sparen? Gvd lekker uitgeven...die economie moet draaien goeftedoeme![]()
![]()
Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Sparen? Gvd lekker uitgeven...die economie moet draaien goeftedoeme![]()
![]()
![]()
Was ook grapjequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.Hier wordt er ook maandelijks goed gespaard voor onverziene uitgaven en toekomst.
Ik heb zojuist een echte partytent gescoord met een heater die je in de nok hangt. Nice. Dus niet zo'n partytent die uit elkaar flikkert, maar een degelijk geval met stalen shizzle.
En 3 zaken kolen want 't BBQ seizoen is in Huize Oksel 't hele jaar door.
En 2 zaken zaagsel voor in 't kippenhok.
En 't kookboek van Jamie "Comfort foods".![]()
![]()
Morgen BBQ van de tennisvriendjes van de vrouw. Volgende week zondag Bokbier party + wild van de smoker hier in de achtertuin voor de buurt. Week erop vieren we 't heugelijke feit dat de vrouw 30! is geworden. Met natuurlijk een BBQ.![]()
Haha. Hier gaat er ook aardig veel doorheen per maand anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien.![]()
![]()
Ja, maar da's limburg dus da's toch onbegonnen werk. Failliet man, die regio
Maar goed dat je eindelijk je zwarte geld uitgeeft.![]()
Had ik maar zwart geld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar da's limburg dus da's toch onbegonnen werk. Failliet man, die regio
Maar goed dat je eindelijk je zwarte geld uitgeeft.![]()
![]()
Beetje sportvasten zo tussendoor dan blijf je wel allround fit. Laat die man op de foto ze handen ens wassen voor hij aan het eten zit. Gatverdamme man wat een smerige knuisten. Enne gefeliciteerd met je vrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb zojuist een echte partytent gescoord met een heater die je in de nok hangt. Nice. Dus niet zo'n partytent die uit elkaar flikkert, maar een degelijk geval met stalen shizzle.
En 3 zaken kolen want 't BBQ seizoen is in Huize Oksel 't hele jaar door.
En 2 zaken zaagsel voor in 't kippenhok.
En 't kookboek van Jamie "Comfort foods".
[ afbeelding ]![]()
Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:35 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ] Begint ergens op te lijken!![]()
Ik kan wel goed met die man en staat alleen in de zaak. Als ik mijn poot had stijfgehouden had hij het gedaan, maar ik vond dat in die situatie niet gepast. Daarbij komt dat ik bepaalde blauwe onderdelen zwart moest spuiten, dus deed het liever zelf. Mooi klusje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
En ja; ik moest alles nog afstellen. Vandaar die zadelpen nog zo hoog.
Echt een super fijn frame. Rijdt licht en stuurt lekker direct. Daarnaast weegt ie denk ik zo'n 8 kilo in deze configuratie.![]()
Ziet er wel echt bruut uit ja
Zelf net maar even een half uurtje gaan hardlopen. Had vanmiddag geen zin meer om te gaan fietsen (had te veel werk aan het bewerken van de stedentrip foto's), maar na het eten wel zin om te gaan sporten. Geen verlichting op de fiets, dus maar een keer de hardloopschoenen weer aangetrokken.
Morgenmiddag wel proberen een lekker rustig ritje te gaan doen. Wil in een lekker (fiets)ritme gaan komen en de duur flink gaan opbouwen![]()
Mooi Toemeke!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook geklust dit weekend;
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mooie fiets Tommeke![]()
Vandaag rondje Flevoland/Markermeer gedaan, bijna geen andere fietsers tegengekomen
Wel mooi stukje door bossen heen gefietst.
Verder hoop wind tegen gehad, wind draaide van oost naar zuidwest...
http://www.strava.com/activities/219546467![]()
Mooi apparaat. Goede foto ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook geklust dit weekend;
[ afbeelding ]![]()
Lijkt een klein framepje... Hoort dat bij dat soort fietsen?![]()
Senks! M'n iPhone is stuk en maakt soberso geen mooie foto's dus ik heb de moeite niet genomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooi apparaat. Goede foto ook![]()
Lijkt een klein framepje... Hoort dat bij dat soort fietsen?
Tijdritframes zijn altijd korter, dit is een maatje L en idd een vrij klein en slooping frame.![]()
Lekker tommeke.
Ademo zadel? Vision headset?Sei wachsam,
Specialized Sitero zadel. Bijna hetzelfde. Kon ik via m'n werk extracheap krijgen, zit tot nu toe prima!
Het stuur is idd van Vision. Trimax incl bijpassende aeroremmetjes. Van een collega gekregen als ruil voor het opbouwen van haar fiets. Die heeft een nieuwwaarde van 450 euro ofzo maar ze gebruikte 'm niet meer![]()
![]()
Ik distantier mij van de TT. Ik ben net als de rest hier een gewone recreant/hobbyist, alleen ik vind het stukje trainen misschien net wat intressanter dan de gemiddelde. Maakt mij nog geen prof.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Crossenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijkinderdaad op mountainbike tracks of op de clubparkoersjes in de regio. Helaas zijn de duinen verboden gebied, daar zou je echt heerlijk buiten kunnen spelen.
Nu slapen, morgen weer een cross op t programma!eten!!!![]()
Zat duinen waar de pakkans zeer klein isquote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef janatwork het volgende:
[..]
Crosseninderdaad op mountainbike tracks of op de clubparkoersjes in de regio. Helaas zijn de duinen verboden gebied, daar zou je echt heerlijk buiten kunnen spelen.
Nu slapen, morgen weer een cross op t programma!
People assume too much.![]()
Die is al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef Andyy het volgende:
Wanneer komt de nachtfietsmeet? Met al die Chinalampjes hier![]()
![]()
Vast:p maar in mijn regio, Den Haag - Katwijk en dan in het bijzonder Meijendel wemelt het altijd van de mannetjes van dunea.quote:Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef very het volgende:
[..]
Zat duinen waar de pakkans zeer klein iseten!!!![]()
Ach bij de amateurs is de pakkans ook niet zo heel groot hoor. Valt best mee.quote:Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef very het volgende:
[..]
Zat duinen waar de pakkans zeer klein is![]()
Sarcasmequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Patroon het volgende:
Ik distantier mij van de TT. Ik ben net als de rest hier een gewone recreant/hobbyist, alleen ik vind het stukje trainen misschien net wat intressanter dan de gemiddelde. Maakt mij nog geen prof.
.![]()
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?Sei wachsam,
I know, maar om maar ff aan te geven dat ik niet denk beter dan een ander te zijn. Ik doe het hoogstens anders.quote:Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ah, op fiets rijdt iemand ze ook: oh het is tommeke.quote:Op zondag 16 november 2014 10:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb de Specialized Espoir Elite. Zijn vouwbanden met redelijk lage rolweerstand.
Maar genoteerd.Sei wachsam,
fixedquote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
I know, maar om maar ff aan te geven dat ik niet denk beter dan een ander te zijn. Ik weer het
Ik gebruik graag de Panaracer Pasela. Die valt soms wat smal uit, je moet dus ff kijken of je 25 of 28mm nodig hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 10:10 schreef No-P het volgende:
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?![]()
Laat dat nou net de plek waar ik ook wel eens de duinen in gaquote:Op zondag 16 november 2014 08:20 schreef janatwork het volgende:
[..]
Vast:p maar in mijn regio, Den Haag - Katwijk en dan in het bijzonder Meijendel wemelt het altijd van de mannetjes van dunea.
Daar faal ik mooiquote:tot zover mijn grappenmakkerij op zondagochtend
Hahaquote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar faal ik mooitot zover mijn grappenmakkerij op zondagochtend
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?quote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef very het volgende:
[..]
Laat dat nou net de plek waar ik ook wel eens de duinen in gaeten!!!![]()
De cross was weer heerlijk: spekglad parcours wat aan het einde lekker kapot gereden was, meteen de eerste ronde op mijn plaat gegaan en dus achter in het veld aan een inhaal race begonnen, dat ging voor mijn doen best prima. Zoals altijd in de achterhoede gefinished. Wel weer 46 minuten met een gemiddelde hartslag van 178 rond gereden waar 180 mijn omslagpunt is
eten!!!![]()
Eens kijken of er hier nog wat te fietsen valt, met die 35.000 doldwaze hardloopgekkies in de regen. Gelukkig weet ik waar ik uit de buurt moet blijven.
Doe zo'n berg/actieve regenjas aan. Testje of die genoeg ademt.
[ Bericht 18% gewijzigd door No-P op 16-11-2014 13:28:28 ]Sei wachsam,
Vanochtend maar eens even lid geworden van de sportschool en anderhalf uur gesportbinnenkort allround fit
.![]()
Ik heb deze eronder gezet:quote:Op zondag 16 november 2014 10:10 schreef No-P het volgende:
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?
http://www.bikeradar.com/(...)me-weather-14-48437/
Ben er zeer tevreden mee. Vandaag stuk door de duinen/bos gefiets zonder problemen, veel grip. Futurum heeft ze voor 30 euro.Aldus.![]()
Vandaag soort van herstelritje met m'n vader gefietst.
Alleen lage tempo/hartslag (hartslag daalde soms richting de 80 tijdens het fietsen) is niet echt handig icm regen/kou.
Kreeg echt koude handen. (terwijl handschoenen goed waterdicht bleven)
Dus soms maar ff gas gegeven om op te warmen.
http://www.strava.com/activities/219828246![]()
Ik heb net als Jan een crossje gereden vandaag. Had een redelijke start en pakte al snel een paar plekjes.
Echter, na 2 ronden werden m'n remmen zo hard minder tot het moment dat ze niets deden. Er zaten een paar afdalingen in die je niet kon nemen zonder remmen dus daar steeds glibberend met de hakken in de grond naar beneden gekloot
Was m'n hele ritme kwijt en heb rustig aan gedaan en op het gemakje uitgereden. Heeft iemand een tip voor een merk goede remblokken voor schijfremmen?![]()
Ik Wil wel eens een cross proberen te rijden op mn 27,5" ATB. Carbon, dus licht, en ongeveerd en dus stijf. Zou niet veel nadeel moeten hebben, en wel t voordeel van de degelijkheid.![]()
Bij ons rijden er een hoop mtbers mee, heb niet het idee dat die veel voor of nadeel hebben. Als je niet goed kan sturen heb je wel een voordeel met een mtb. Aan de andere kant pak je op de crosser weer veel tijd op de snelle rechte stukken.
Maar een crosser is gewoon veel toffer!eten!!!![]()
Discobrakes heeft een groot assortiment:quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iemand een tip voor een merk goede remblokken voor schijfremmen?
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=0&c=2&p=105The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Dankje! Ik ga eens kijken!quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Discobrakes heeft een groot assortiment:
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=0&c=2&p=105
Wat je zegt Jan! Crossen is zoveel cooler! ATB'en doe je maar als je het jezelf makkelijk wil maken![]()
![]()
Voor 140e bestelt bij www.cycle-basar.de. Waren met de meeste dingen stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bike-components.de. Benieuwd of ik het ook krijg
Jullie tips voor wat goede trainingen als je minder tijd hebt? Trainingen van een uur of 1,5?
Ik zal regelmatig 's avonds na 20:00 moeten gaan fietsen, terwijl ik nu vaak 2-3 uur tussen de middag had.
Doel is duur verbeteren. Maar dat zal vooral 1 lange rit in t weekend moeten gaan worden denk ik.![]()
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.quote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef Patroon het volgende:
Voor 140e bestelt bij www.cycle-basar.de. Waren met de meeste dingen stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bike-components.de. Benieuwd of ik het ook krijg![]()
![]()
Klopt, al meerdere keren gebruik van gemaakt. Nu hadden ze bij bike-components een maat tandwiel niet die ze bij basar wel hadden.quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.
Daarbij gun ik een shop die in alles wat ik nodig heb het goedkoopste is de handel. Ik doe alleen die laagste prijs garantie als de ene helft van de bestelling bij de ene shop goedkoop is en de andere helft bij de andere shop, dan is het bij 1 shop bestellen met laagste prijs garantie goedkoper ivm 1x verzendkosten ipv 2x.
[ Bericht 18% gewijzigd door Patroon op 16-11-2014 18:23:55 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
snap der nix vanquote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Patroon het volgende:
Nog wat leuk leesvoer: http://www.fietsica.be/Tour2014.pdf![]()
Oh, dat zou ik niet echt weten, misschien heb ik gewoon steeds gelukquote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?
Zelf ga ik meestal hier ergens de duinen in.
Overigens vandaag even in de duinen van het Westduinpark geweest en voor het eerst geprobeerd er een leuk filmpje van te maken:
Vorig weekend voor het eerste weer kunnen kitesurfen sinds het breken van mijn arm en dat ging prima
Gisteren bij Decathlon geweest en hier fietskleding gehaald voor nu het kouder is, aangezien is content was met het zomersetje wat ik daar vandaan had:
Jack voor in de winter:
http://www.decathlon.nl/jack-700-zwart-wit-blauw-id_8282711.html
Shirt voor in de herfst / lente:
http://www.decathlon.nl/shirt-lm-700-xc-blauw-id_8314878.html
Lange broek, stukken lekkerder dan die beenstukken:
http://www.decathlon.nl/r(...)n-zw-id_8282699.html
Past qua kleur goed bij mijn fiets, was te spreken over de kwaliteit en comfort van de zomerset (zelfde zeem) en er ging zo als een setje nog een leuke korting overheen
Ook nog een extra thermo shirt met lange mauwen bij gekocht.
Van het weekend weer eens een langer stuk fietsenzin in !
![]()
Pas maar op met dat lange thermoshirt, dat het niet krabt.
Goed om te horen dat je weer up and running bent.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
scherp op de vroege morgen!quote:Op maandag 17 november 2014 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
Pas maar op met dat lange thermoshirt, dat het niet krabt.
Goed om te horen dat je weer up and running bent.
ik wilde zondag nog een stuk fietsen, niets van gekomen.
Hele dag geregend hier.. wat een driete!
Dinsdag maar weer naar de crosstraining![]()
![]()
Niemand die hier 's avonds na het werk enzo traint en dus niet alle tijd van de wereld heeft om alleen maar trainingen van 2+ uur te doen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Levitas het volgende:
Jullie tips voor wat goede trainingen als je minder tijd hebt? Trainingen van een uur of 1,5?
Ik zal regelmatig 's avonds na 20:00 moeten gaan fietsen, terwijl ik nu vaak 2-3 uur tussen de middag had.
Doel is duur verbeteren. Maar dat zal vooral 1 lange rit in t weekend moeten gaan worden denk ik.![]()
![]()
Gewoon 1,5 uur in D1Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toch wel ja? Ergens dacht ik dat blokjes van D2 "effectiever" zouden zijn in een kortere trainingstijd. Bijvoorbeeld blokken van 10 min. D2 afwisselen met D1.quote:
Maar het is toch effectiever om gewoon 2 avonden 1,5 uur D1 te doen, en een langere rit in het weekend?![]()
Het is effectiever om wel te fietsen dan om niet te fietsen. In de regel.
Geen idee of D1 of blokjes D2 effectiever is. Daar kan ik me werkelijk waar niet druk om maken. Lijkt me verschrikkelijk om elke keer als je gaat fietsen op je hartslag te koekeloeren.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
Shirt voor in de herfst / lente:
http://www.decathlon.nl/shirt-lm-700-xc-blauw-id_8314878.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel raar dat er dan een mannelijk model op de foto's staatquote:Ontworpen voor: dames die regelmatig gaan wielrennen.
Naar het werk fietsen, en op de terugweg meteen een rondje doen geen optie?quote:Op maandag 17 november 2014 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niemand die hier 's avonds na het werk enzo traint en dus niet alle tijd van de wereld heeft om alleen maar trainingen van 2+ uur te doen?![]()
Ik doe door de week alleen maar ritten van 2,5u in het donker. Dat is prima als je in het weekend langere duurritten pakt.quote:Op maandag 17 november 2014 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niemand die hier 's avonds na het werk enzo traint en dus niet alle tijd van de wereld heeft om alleen maar trainingen van 2+ uur te doen?
Vanaf februari kan je dan wat D2 blokjes etc in die 2u ritjes bouwen. Maar dat zou ik wat spelenderwijs doen. Of je moet echt willen pieken naar een doel en dan een soort schema (laten)maken.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zal wel een foutje in de tekst zijn, het is toch echt een herenmodel en dat ben ik zelf ook, behalve dat model dan hahaquote:Op maandag 17 november 2014 09:27 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Wel raar dat er dan een mannelijk model op de foto's staatHmm ik moet misschien ook maar eens voor lampen gaan kijken zodat ik ook nu nog om 17:30 in het donker naar huis kan fietsen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar het werk fietsen, en op de terugweg meteen een rondje doen geen optie?![]()
Mwoa, zou wel kunnen, maar zou graag even fatsoenlijk eten na het werken. Werk tot 19:00, dus dan heb ik wel redelijk honger - Ook geen zin om een complete maaltijd mee te nemen, want dat is lastig te nuttigen in een rijdende auto. Een kleine snack tijdens het werken en na het fietsen eten wordt dan echt weer te laat.quote:Op maandag 17 november 2014 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar het werk fietsen, en op de terugweg meteen een rondje doen geen optie?
Met m`n huidige werk (en andere sporten) is het gewoon ff klote om het fietsen in te passen. Kost net teveel tijd voor tussen m`n werkdiensten in en eigenlijk ook voor na het werken, maar het kan niet anders. Denk dat het met mijn niveau en doel ook niet super erg is om zo nu en dan wat minder te fietsen tijdens de wintermaanden - Als dalijk het voorjaar komt, met hopelijk een fatsoenlijke baan, gaat dat wel goed komen
Proberen in ieder geval gewoon 1 lange(re) rit in het weekend te doen, wat daar doordeweeks nog bij komt is mooi meegenomen met een streven van minimaal nog 1 avondrit.![]()
Als je laat klaar bent, dan begin je ook laat lijkt me. Dus gewoon voor je werk gaan fietsen?quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mwoa, zou wel kunnen, maar zou graag even fatsoenlijk eten na het werken. Werk tot 19:00, dus dan heb ik wel redelijk honger - Ook geen zin om een complete maaltijd mee te nemen, want dat is lastig te nuttigen in een rijdende auto. Een kleine snack tijdens het werken en na het fietsen eten wordt dan echt weer te laat.
Met m`n huidige werk (en andere sporten) is het gewoon ff klote om het fietsen in te passen. Kost net teveel tijd voor tussen m`n werkdiensten in en eigenlijk ook voor na het werken, maar het kan niet anders. Denk dat het met mijn niveau en doel ook niet super erg is om zo nu en dan wat minder te fietsen tijdens de wintermaanden - Als dalijk het voorjaar komt, met hopelijk een fatsoenlijke baan, gaat dat wel goed komen
Proberen in ieder geval gewoon 1 lange(re) rit in het weekend te doen, wat daar doordeweeks nog bij komt is mooi meegenomen met een streven van minimaal nog 1 avondrit.![]()
Was laatst toch iets over gepost hier?quote:Op maandag 17 november 2014 10:19 schreef Patroon het volgende:
Voor Veloviewer moet je nu ook betalenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Krent.quote:Op maandag 17 november 2014 10:19 schreef Patroon het volgende:
Voor Veloviewer moet je nu ook betalen
Je hebt geld voor een powermeter, dan ook wel geld voor veloviewer.![]()
![]()
Zoals Kano al zei moet je je niet zo druk maken om D1 en D2, was ik later pas op gaan letten. Als ik op je Strava kijk fiets je "maar" ongeveer 2 a 3 uur in de week. Imo moet je je dan niet zo druk maken om hartslagzones, gewoon zorgen dat je je kilometers maakt en plezier hebt in het ding wat je doet.quote:Op maandag 17 november 2014 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niemand die hier 's avonds na het werk enzo traint en dus niet alle tijd van de wereld heeft om alleen maar trainingen van 2+ uur te doen?![]()
Veloviewer data verwijderd, zo boeiend was het nou ook weer niet. Strava premium wordt stapje bij stapje ook steeds wat beter, ga niet voor iedere extensie dan ook nog eens betalen.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:08 schreef Patroon het volgende:
Stages claimt Sky te sponsoren, maar ze rijden allemaal met SRM.
Tegenbewijs A: Dit kan natuurlijk een toneelstukje zijn.
Tegenbewijs B:
bron:![]()
Hartslagzone zou ik D1/D2 doen. Je kan wel een beetje intervallen maar kies dan voor langere intervals met een iets lagere hartslag, om je duurvermogen aan te pakken. Ook goed op souplesse trainen nu het kouder wordt. Intensieve intervals kan je beter bewaren tot het voorjaar, tenzij je binnenkort in vorm wilt zijn voor een crossje oid. Als je pas in het voorjaar vorm wil hebben kan je nu beter bouwen aan een goede basis.quote:Op maandag 17 november 2014 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niemand die hier 's avonds na het werk enzo traint en dus niet alle tijd van de wereld heeft om alleen maar trainingen van 2+ uur te doen?
Leinders zegt hierover in Grote Motoren:
[ Bericht 10% gewijzigd door kaasplankje op 17-11-2014 11:52:00 ]![]()
Haha je moet gewoon lekker je eigen keuze maken naar je eigen eisen en portomonnee.quote:Op maandag 17 november 2014 11:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bron?
Tegenbewijs A: Dit kan natuurlijk een toneelstukje zijn.
Tegenbewijs B:
[ afbeelding ]
bron:
Niet helemaal. Heb gebroken diensten. Werk dus vaak van 6:30 tot een uur of 12. En dan 's middags/ 's avonds van 15:30 tot een uur of 19:00. Daartussen zit dus amper 4 uur, maar dat hou je "netto" ook niet over om te trainen. Een rit van 2 uur wordt dan al vrij krap.quote:Op maandag 17 november 2014 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je laat klaar bent, dan begin je ook laat lijkt me. Dus gewoon voor je werk gaan fietsen?
Daarom smacht ik ook zo naar ander werk, die gebroken diensten zijn écht kut.Hmm, goed punt ja. Verschil in effect van D1 en D2 zal voor mij sowieso niet noemenswaardig zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 10:38 schreef poiuytr het volgende:
Als ik op je Strava kijk fiets je "maar" ongeveer 2 a 3 uur in de week. Imo moet je je dan niet zo druk maken om hartslagzones, gewoon zorgen dat je je kilometers maakt en plezier hebt in het ding wat je doet.
Crossjes in het najaar of koersen in het voorjaar is voor mij allemaal niet van toepassing. Fiets nu gewoon voor m`n plezier (en daarom dus niet altijd regelmatig en consistent), om m`n conditie te verbeteren en wat calorieën te verbranden.
Wil zulke dingen altijd veel te serieus nemen, terwijl dat voor mij helemaal niet van toepassing hoeft te zijn. Jullie rijden natuurlijk met een heel ander doel dan ik, en dat vergeet ik soms even![]()
![]()
Die Peerke heeft het zo slecht nog niet..quote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef very het volgende:
Dit kan de aerodynamica niet ten goede komen toch?
[ afbeelding ]
Meer hier.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Met welk doel rijden wij dan?quote:Op maandag 17 november 2014 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet helemaal. Heb gebroken diensten. Werk dus vaak van 6:30 tot een uur of 12. En dan 's middags/ 's avonds van 15:30 tot een uur of 19:00. Daartussen zit dus amper 4 uur, maar dat hou je "netto" ook niet over om te trainen. Een rit van 2 uur wordt dan al vrij krap.
Daarom smacht ik ook zo naar ander werk, die gebroken diensten zijn écht kut.
[..]
Hmm, goed punt ja. Verschil in effect van D1 en D2 zal voor mij sowieso niet noemenswaardig zijn.
Crossjes in het najaar of koersen in het voorjaar is voor mij allemaal niet van toepassing. Fiets nu gewoon voor m`n plezier (en daarom dus niet altijd regelmatig en consistent), om m`n conditie te verbeteren en wat calorieën te verbranden.
Wil zulke dingen altijd veel te serieus nemen, terwijl dat voor mij helemaal niet van toepassing hoeft te zijn. Jullie rijden natuurlijk met een heel ander doel dan ik, en dat vergeet ik soms evenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Net bezoek van Muzas gehad. Die jongen moet nog oppassen dattie met deze wind niet wegwaaid.
Mevrouwmuzas zal wel content zijn met 'mOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hij kijkt alleen maar naar het display van zijn powermeter.quote:Op maandag 17 november 2014 13:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe kan hij tegen een auto rijden die stil staat en zo opvalt![]()
![]()
Interessant! uit 'N Tandje Erbij? dan bestel ik die even.quote:Op maandag 17 november 2014 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hartslagzone zou ik D1/D2 doen. Je kan wel een beetje intervallen maar kies dan voor langere intervals met een iets lagere hartslag, om je duurvermogen aan te pakken. Ook goed op souplesse trainen nu het kouder wordt. Intensieve intervals kan je beter bewaren tot het voorjaar, tenzij je binnenkort in vorm wilt zijn voor een crossje oid. Als je pas in het voorjaar vorm wil hebben kan je nu beter bouwen aan een goede basis.
Leinders zegt hierover in Grote Motoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het crossen nu erg moeilijk in te passen in de opbouw naar volgend seizoen. Ik fiets nu 3 keer in de week flink intensief, opzich wel lekker en voor de moraal is crossen erg goed. Maar ik ben bang dat ik te weinig basis opbouw en volgend seizoen te vroeg over mijn piek heen ben. Weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan voorkomen.eten!!!![]()
Dat is een later boek en misschien wat meer recent dus die zou je wel kunnen bestellen."Grote Motoren" is uit 1995 en dus wel een beetje gedateerd.quote:Op maandag 17 november 2014 14:14 schreef janatwork het volgende:
[..]
Interessant! uit 'N Tandje Erbij? dan bestel ik die even.
Vind het crossen nu erg moeilijk in te passen in de opbouw naar volgend seizoen. Ik fiets nu 3 keer in de week flink intensief, opzich wel lekker en voor de moraal is crossen erg goed. Maar ik ben bang dat ik te weinig basis opbouw en volgend seizoen te vroeg over mijn piek heen ben. Weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan voorkomen.
Denk dat als je op de crosser onder omslagpunt blijft je er geen nadeel van hebt als het seizoen erop zit op de crosser. Helemaal als je een paar x per maand nog tijd hebt voor een langer ritje D1.![]()
Intressante stof Kaas. Misschien gedateerd, maar de basis blijft gelijk. Zo is het in de winter eigenlijk funest om een uur vollebak op omslagpunt te crossen als je daarnaast niet minstens 8uren over een week rustige duur doet. Door te intensief te rijden breek je enorm veel basis af.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nouja, ik ga ervanuit dat het primair voor het plezier is ook. Maar het verschil tussen de meesten hier en mij is dat ik echt (nog) geen ambities heb om te gaan fietsen op welke competitieve manier dan ook.quote:
Ik ga regelmatig veel te ver in o.a het zones gebeuren, terwijl dat helemaal (nog) niet van belang is voor mij..![]()
https://www.bike-componen(...)rbelgarnitur-p25893/quote:
Deze crank heeft boutgaten op 135 mm, dat is de standaard maat van campa dubbel toch?
Wat heb ik nodig om dat ding te monteren?
#durftevragen#graaggedaanquote:
Zal wel een flinke stofwolk vanaf gekomen zijn?
Ik heb ook niet echt ambities als in dat ik er echt voor train. Ik fiets gewoon lekker veel en ga ook koersen. Maar daar serieus voor trainen doe ik (nog) niet. Gewoon lekker fietsen en af en toe een koersje meepakken.quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nouja, ik ga ervanuit dat het primair voor het plezier is ook. Maar het verschil tussen de meesten hier en mij is dat ik echt (nog) geen ambities heb om te gaan fietsen op welke competitieve manier dan ook.
Ik ga regelmatig veel te ver in o.a het zones gebeuren, terwijl dat helemaal (nog) niet van belang is voor mij..Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gelukkig is het komende week beter weer. 2x in de sportschool rond gehangen dit weekend. Flink wat krachtraining kunnen doen. Wel stijve benen er van.
@Levitas je moet gaan wanneer je zin hebt en kan. Het is kut gebroken diensten maar om je in allerlei bochten te wringen om toch te kunnen gaan. En als je voor je plezier fietst niet teveel naar je hr meter kijken.Haters gonna hate.![]()
Ja volgens mij wel. Salden heeft nog een centaur compact voor tientje meer. Wel 172.5 http://www.salden.nl/nl/o(...)em-10s-crankset.htmlquote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.bike-componen(...)rbelgarnitur-p25893/
Deze crank heeft boutgaten op 135 mm, dat is de standaard maat van campa dubbel toch?
Wat heb ik nodig om dat ding te monteren?
#durftevragen
[..]
#graaggedaan
Zal wel een flinke stofwolk vanaf gekomen zijn?
Je heb die bracketsleutel nodig zelfde als shimano en een inbus 8 of 10 met momentsleutel![]()
Als die ooit los moet kano moet je wel naar een fietsenmakert, of zelf in de weer met pulleytrekkers modificeren enzo om de linker crank van de as te trekken.
Sleutel voor bracket heb ik eventueel wel.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Is een momentsleutel noodzakelijk? Want dan moet ik die ook kopenquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Salden heeft nog een centaur compact voor tientje meer. Wel 172.5 http://www.salden.nl/nl/o(...)em-10s-crankset.html
Je heb die bracketsleutel nodig zelfde als shimano en een inbus 8 of 10 met momentsleutel
Welke sleutel voor die bracket heb ik nodig? Koop ik 'm gewoon zelf als die niet te duur is.quote:Op maandag 17 november 2014 15:08 schreef MarcoD het volgende:
Als die ooit los moet kano moet je wel naar een fietsenmakert, of zelf in de weer met pulleytrekkers modificeren enzo om de linker crank van de as te trekken.
Sleutel voor bracket heb ik eventueel wel.
Deze cups heb ik nodig dan toch?
http://www.mantel.com/campagnolo-centaur-powertorque-cups
[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 17-11-2014 15:31:03 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jawel! Ervaringsdeskundige hier.quote:Op maandag 17 november 2014 15:12 schreef kaasplankje het volgende:
pullietrekker nie nodig met powertorque
Die cups zijn de goede ja, momentsleutel kan maar niet perse noodzakelijk.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ja een grote momentsleutel. https://www.bike-componen(...)Hollowtech-II-p5570/ en die.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is een momentsleutel noodzakelijk? Want dan moet ik die ook kopen
[..]
Welke sleutel voor die bracket heb ik nodig? Koop ik 'm gewoon zelf als die niet te duur is.![]()
Waar heb je die momentsleutel voor nodig dan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Van wanneer is die crank? Want het systeem is in 2011 ofzo aangepastIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Voor het juiste aanhaalmoment.quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
Waar heb je die momentsleutel voor nodig dan?![]()
Geen idee eigenlijk. Heb 2 jaar terug m'n ouwe crank die oorspronkelijk in de fiets zal laten vervangen. Toen is die crank een tijd lang meegegaan, naar de klote gegaan nadat ik 'm gemonteerd had met vet ipv zonder en daarna nog 2.quote:Op maandag 17 november 2014 15:34 schreef MarcoD het volgende:
Van wanneer is die crank? Want het systeem is in 2011 ofzo aangepast
De cranks die ik nu heb zijn nog daytona's![]()
Nu heb ik geen vertrouwen meer in het systeem dus ga ik weer terug naar dat andere principe. Het nieuwe systeem dus.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja jij hebt andere tools nodig voor demontage dan montage. Je heb natuurlijk 4kante as. Das wat marco bedoelt.quote:Op maandag 17 november 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb 2 jaar terug m'n ouwe crank die oorspronkelijk in de fiets zal laten vervangen. Toen is die crank een tijd lang meegegaan, naar de klote gegaan nadat ik 'm gemonteerd had met vet ipv zonder en daarna nog 2.
Nu heb ik geen vertrouwen meer in het systeem dus ga ik weer terug naar dat andere principe. Het nieuwe systeem dus.![]()
Die tools heb ik alquote:Op maandag 17 november 2014 15:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja jij hebt andere tools nodig voor demontage dan montage. Je heb natuurlijk 4kante as. Das wat marco bedoelt.
Ik bedoelde dit als reactie op de post van kaas, mijn ervaring is dat je dat er dus echt niet af krijg met een kunststof hamer (ik heb het geprobeerd) en zelfs met de speciale cranktrekker die campa ervoor heeft ontwikkeld ging het alles behalve makkelijk, de beste man uit de fietsenwinkel had het er lastig mee.quote:Op maandag 17 november 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb 2 jaar terug m'n ouwe crank die oorspronkelijk in de fiets zal laten vervangen. Toen is die crank een tijd lang meegegaan, naar de klote gegaan nadat ik 'm gemonteerd had met vet ipv zonder en daarna nog 2.
Nu heb ik geen vertrouwen meer in het systeem dus ga ik weer terug naar dat andere principe. Het nieuwe systeem dus.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
![]()
Denk dat ik die volgend jaar ga kopen. Mooi ding.Misschien ook afhankelijk van je fiets? Waar heb je uberhaupt die cranktrekker voor nodig?quote:Op maandag 17 november 2014 15:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit als reactie op de post van kaas, mijn ervaring is dat je dat er dus echt niet af krijg met een kunststof hamer (ik heb het geprobeerd) en zelfs met de speciale cranktrekker die campa ervoor heeft ontwikkeld ging het alles behalve makkelijk, de beste man uit de fietsenwinkel had het er lastig mee.
Voor als je je bottom bracket wilt vervangen na een jaartje fietsen,
http://velonews.competito(...)torque-cranks_280400If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
http://bicycle-babe.tumblr.comquote:Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef very het volgende:
Dit kan de aerodynamica niet ten goede komen toch?
[ afbeelding ]
Meer hier.Fear is the grease of society.![]()
Ik snap je haha niet echt en het is ook niet zo dat ik mijn keuze baseer op wat Sky doet. Verder geloof ik je graag hoor, maar was benieuwd hoe je dat wist.quote:Op maandag 17 november 2014 12:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha je moet gewoon lekker je eigen keuze maken naar je eigen eisen en portomonnee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afbeelding 1: Foto dateert uit 2013. Stages sponsort Sky pas sinds 2014.
Afbeelding 2: 2013
Afbeelding 3: Ik kan hier niet zien of hier een SRM of Stages op zit. De head unit van SRM werkt prima met een crank van Stages. Foto komt ook uit 2012.
Afbeelding 4: 2012![]()
Best zwaar nog, had verwacht dat die fietsen wel ver onder de 10kg doken.quote:Op maandag 17 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik die volgend jaar ga kopen. Mooi ding.![]()
Beter nu dan in de zomer/ lentequote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog zeker 10 dagen niet sporten. Dat wordt afkicken.![]()
![]()
Apart stuur.quote:Op maandag 17 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik die volgend jaar ga kopen. Mooi ding.![]()
Kan je dat onderbouwen? Waarom een uur of 8 duur en is nu 4 of 5 uur duur die je tot februari uitbouwt naar die 8 uur niet genoeg?quote:Op maandag 17 november 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
Intressante stof Kaas. Misschien gedateerd, maar de basis blijft gelijk. Zo is het in de winter eigenlijk funest om een uur vollebak op omslagpunt te crossen als je daarnaast niet minstens 8uren over een week rustige duur doet. Door te intensief te rijden breek je enorm veel basis af.
Afgelopen winter ben ik pas vanaf eind januari weer begonnen met duurtrainen, het begin van het seizoen had ik daardoor wel wat meer moeite met langere afstanden maar ik reed wel veel makkelijker heuvel op en had ik duidelijk flink veel power. De rest van het seizoen heb ik het idee gehad dat mijn basis prima was, ik heb alleen te weinig en te onregelmatig getraind om echt weer een piek op te bouwen.
Aan de andere kant zal ik voor de sportfull echt wel een flinke basis moeten hebben. Ook moeten er weer kilo's af en dan zijn lange duurtrainingen toch het beste.eten!!!![]()
Ik zit met hetzelfde. Probeer elke week een goede duurrit te doen en verder lekker te crossen. Soms pak ik ook 3 uur+ op de crosser.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een later boek en misschien wat meer recent dus die zou je wel kunnen bestellen."Grote Motoren" is uit 1995 en dus wel een beetje gedateerd.
Denk dat als je op de crosser onder omslagpunt blijft je er geen nadeel van hebt als het seizoen erop zit op de crosser. Helemaal als je een paar x per maand nog tijd hebt voor een langer ritje D1.
Lijkt me een goede combo om spelenderwijs inhoud, explosiviteit en kracht te trainen.![]()
en te koud aangekleed rondje dus maar wat ingekort: kleine 2 uur op Muzas tempo
http://www.strava.com/activities/220240947eten!!!![]()
Ik ook. Wielen en banden zijn zwaarder dan oo een racer en het frame ook. dan schiet 't wel op.quote:Op maandag 17 november 2014 16:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Best zwaar nog, had verwacht dat die fietsen wel ver onder de 10kg doken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Speciaal strandstuut. Wegsturen zijn niet toegestaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 17:32 schreef janatwork het volgende:
en te koud aangekleed rondje dus maar wat ingekort: kleine 2 uur op Muzas tempo
http://www.strava.com/activities/220240947![]()
![]()
Wel gemaakt om alleen in de beugels te hangen volgens mij, want bovenop de remgrepen lijkt me lastig zitten.quote:Op maandag 17 november 2014 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Speciaal strandstuut. Wegsturen zijn niet toegestaan.![]()
Volgens mij moet dat ook nog wel gaan hoor. Verder niet zo'n issue want met een recht stuur kan je ook alleen maar op 1 positie zitten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wat willen ze eigenlijk mee tegengaan en waarom mag dit stuur dan wel?quote:Op maandag 17 november 2014 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Speciaal strandstuut. Wegsturen zijn niet toegestaan.![]()
Mag ik nu ook al niet meer lachen?quote:Op maandag 17 november 2014 16:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik snap je haha niet echt en het is ook niet zo dat ik mijn keuze baseer op wat Sky doet. Verder geloof ik je graag hoor, maar was benieuwd hoe je dat wist.
Afbeelding 1: Foto dateert uit 2013. Stages sponsort Sky pas sinds 2014.
Afbeelding 2: 2013
Afbeelding 3: Ik kan hier niet zien of hier een SRM of Stages op zit. De head unit van SRM werkt prima met een crank van Stages. Foto komt ook uit 2012.
Afbeelding 4: 2012![]()
Koop gewoon een Stages als je die wil, of een andere powermeter, of geen als je die niet wil. Maar ga niet al mijn posts minutieus ontleden, want van wat ik zeg is 50% toch slap gelul.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 17-11-2014 18:20:41 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Je kan hem ook gewoon bovenop vastpakken als een recht stuurIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
zie pmquote:Op maandag 17 november 2014 17:31 schreef janatwork het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Waarom een uur of 8 duur en is nu 4 of 5 uur duur die je tot februari uitbouwt naar die 8 uur niet genoeg?
Afgelopen winter ben ik pas vanaf eind januari weer begonnen met duurtrainen, het begin van het seizoen had ik daardoor wel wat meer moeite met langere afstanden maar ik reed wel veel makkelijker heuvel op en had ik duidelijk flink veel power. De rest van het seizoen heb ik het idee gehad dat mijn basis prima was, ik heb alleen te weinig en te onregelmatig getraind om echt weer een piek op te bouwen.
Aan de andere kant zal ik voor de sportfull echt wel een flinke basis moeten hebben. Ook moeten er weer kilo's af en dan zijn lange duurtrainingen toch het beste.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oke voor kaas en rest
Door intensieve ritten wordt je basis/duurvermogen lager en je snelheid hoger. Door duurritten in D1 wordt je basis/duurvermogen hoger en je snelheid lager. Daarom is het belangrijk om voldoende rustige duur naast die intensieve ritten te doen, er vanuit gaande dat je bijvoorbeeld een cyclo van 200km goed kan rijden. Stelregel die vaak gehanteerd wordt is in het seizoen 20/80. 80% van je tijd kan je het beste in D1 doen. Met het oog daarop zei ik minstens 8u duur er tegenover zetten. Zelfs in de winter zou ik zelf 10/90 hanteren. Maar als je niet echt wil pieken, niet regelmatig of op een schema kunt/wilt trainen, moet je gewoon lekker doen wat je leuk vindt om te doen, daar wordt je nog altijd beter van dan dingen tegen je zin in doen. Lekker genieten van de mooie sport op je eigen manier!
80/20 in het seizoen vind ik fors, dat betekend dat als je 1 keer per week een clubwedstrijd van 1,5 uur rijd en 1 interval training van 2 uur afwerkt je daarnaast 14 uur moet rijden in d1. Elke zaterdag en zondag 7 uur op de fiets![]()
Ik ken niemand die in het seizoen die verhouding haalt.eten!!!![]()
Of heb je het alleen over trainingen en laat je de koersen er buiten? dan is 80/20 een stuk beter te realiseren.eten!!!![]()
Als niemand het doet, wil niet zeggen dat het niet goed is. 90% van de clubrenners trainen veel te hard.
Nu ga ik echt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
In een interval training van 2 uur is je hartslag nog vaak <= D1. (Warming up, uitfietsen, rust). Zelfs tijdens een clubwedstrijd zijn er momenten dat je D1 rijdt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef janatwork het volgende:
80/20 in het seizoen vind ik fors, dat betekend dat als je 1 keer per week een clubwedstrijd van 1,5 uur rijd en 1 interval training van 2 uur,![]()
Jij wel ja. Denk dat als je weinig tijd hebt om te trainen je mss beter een paar intervals D1D2 doet ipv alleen maar duur, als je wel genoeg tijd hebt ben ik het wel met Patty eens.quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
In een interval training van 2 uur is je hartslag nog vaak <= D1. (Warming up, uitfietsen, rust). Zelfs tijdens een clubwedstrijd zijn er momenten dat je D1 rijdt.![]()
Als ik weinig tijd had zou ik lekker rustig fietsen en 2 KOM van 2 à 3KM lang (proberen) te pakken. 's Avonds rustig op de weg en toch fun. Met iemand anders afspreken zodat iemand kan aantrekken en dat afwisselen.![]()
Als je zo redeneert lukt het inderdaad wel, maar ik heb geen idee of je die tussen momenten mee dient te nemen in de 80/20 berekening.quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
In een interval training van 2 uur is je hartslag nog vaak <= D1. (Warming up, uitfietsen, rust). Zelfs tijdens een clubwedstrijd zijn er momenten dat je D1 rijdt.eten!!!![]()
"80% van je tijd kan je het beste in D1 doen".quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef janatwork het volgende:
[..]
Als je zo redeneert lukt het inderdaad wel, maar ik heb geen idee of je die tussen momenten mee dient te nemen in de 80/20 berekening.
Weet niet hoe je het anders kan interpreteren.![]()
Ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
"80% van je tijd kan je het beste in D1 doen".
Weet niet hoe je het anders kan interpreteren.
eten!!!![]()
Eens met wat fastfox en kaas hebben gepost. Als je 5u ofzo per week traint, zou ik me er niet druk om maken en lekker doen wat leuk is en hoe het uitkomt. Ga je richting de 15u p/w dan moet je wel meer D1 inbouwen, maar dat gaat dan eigenlijk automatisch.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ken ook geen die door de week maar 2x fietsen en dan in het weekend 14u emakenquote:Op maandag 17 november 2014 18:48 schreef janatwork het volgende:
80/20 in het seizoen vind ik fors, dat betekend dat als je 1 keer per week een clubwedstrijd van 1,5 uur rijd en 1 interval training van 2 uur afwerkt je daarnaast 14 uur moet rijden in d1. Elke zaterdag en zondag 7 uur op de fiets![]()
Ik ken niemand die in het seizoen die verhouding haalt..
Maar als je door de week 2x fietst, waarvan 1x koers en 1x interval, zou ik helemaal niet naar 80/20 kijken, want dan doe je maar wat, zonder gericht naar een doel te werken. Je bouwt iig nergens naar toe (als je dat graag zou willen he. Als dit is wat je wil, ben ik de laatste die zegt dat het "fout" is)Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Klopt. 15 uur per week 35 gemiddeld kan alleen als je Yankee heetquote:Op maandag 17 november 2014 22:05 schreef Patroon het volgende:
Eens met wat fastfox en kaas hebben gepost. Als je 5u ofzo per week traint, zou ik me er niet druk om maken en lekker doen wat leuk is en hoe het uitkomt. Ga je richting de 15u p/w dan moet je wel meer D1 inbouwen, maar dat gaat dan eigenlijk automatisch.
Ik wou vandaag ff een paar uurtjes crossen, beetje pielen in D1 met een vriend van me. Maar z'n crank was gister voor de zoveelste losgekomen en hij was het dopje kwijt.
Wij naar de FM, die hadden geen dopje maar wel voor 5 tientjes een tweedehands 105 crankje. Samen met die kerel daar de boel gemonteerd en toen nog maar ff een uurtje gefietst.
Wil morgen ff naar de gym maar ben donderdag en vrijdag 'S middags vrij. Dan maar ff km's maken want zondag heb ik familieverplichtingen![]()
![]()
Ik heb mooie nieuwe winterwantjes van Gore bikewear![]()
M'n meisje had een mooie kortingsavond, en ze lagen me zo mooi aan te kijken in de hoek met fietsenspullen.
Deze zijn t. Hopelijk geen gezeik meer met extreem kouwe fikken tijdens een 200 of 300!Mijn foto's op Flickr!
Mooie wantjeshandschoenen!quote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Gripper het volgende:
Ik heb mooie nieuwe winterwantjes van Gore bikewear![]()
M'n meisje had een mooie kortingsavond, en ze lagen me zo mooi aan te kijken in de hoek met fietsenspullen.
[ afbeelding ]
Deze zijn t. Hopelijk geen gezeik meer met extreem kouwe fikken tijdens een 200 of 300!
Ik ben vooral aant kijken naar overschoenen, potdomme koud af en toe.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb op aanraden van de god uit groningen BBB waterflex. Prima dingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie wantjeshandschoenen!
Ik ben vooral aant kijken naar overschoenen, potdomme koud af en toe.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die zijn weer minder goed tegen kou. Hier heb je een overzicht van de overschoenen van BBB:quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb op aanraden van de god uit groningen BBB waterflex. Prima dingen.
http://nl.bbbcycling.com/bike-wear/shoecovers/
Maar straks komt iemand iets roepen over Castelli of Gore. Die zullen wellicht wel beter zijn, maar betaal je ook meer voor.![]()
Och tot nu toe zijn ze goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zijn weer minder goed tegen kou. Hier heb je een overzicht van de overschoenen van BBB:
Maar straks komt iemand iets roepen over Castelli of Gore. Die zullen wellicht wel beter zijn, maar betaal je ook meer voor.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
http://www.wiggle.nl/castelli-diluvio-16-overschoenen/quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie wantjeshandschoenen!
Ik ben vooral aant kijken naar overschoenen, potdomme koud af en toe.
http://www.wiggle.nl/cast(...)oe-cover-16-stealth/
Ik heb die Diluvio op aanraden van Tommeke gekocht. Dik tevreden over, nog geen moment koud gehad deze winter. 26¤ is geen geld voor die overschoenen. Nadeel bij mijn mtb schoenen is dat er scherpe randen onder zitten en ik ze daar een paar keer overheen heb getrokken. Nu klein gaatje erin.
Die BBB site vind ik altijd zo kut, je kan nooit zien hoe duur iets is of kijk ik verkeerd?![]()
Bedankt!
Heb mijn vriendin een mooi overzichtje van neopreen overschoentjes, voornamelijk BBB gestuurd. Even afwachten of de Goedheiligvrouw de hint snapt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb ook die waterflex voor niet al te koud weer. En met kouder weer die Diluvio. Sluiten mooi aan om m'n dunne enkeltjes.![]()
Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekochtquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zijn weer minder goed tegen kou. Hier heb je een overzicht van de overschoenen van BBB:
Maar straks komt iemand iets roepen over Castelli of Gore. Die zullen wellicht wel beter zijn, maar betaal je ook meer voor.![]()
Deze?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekocht
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html![]()
![]()
Belgian booties zijn sokken die over je schoenen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze?
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html
Tussen 25 en 9,95 zit wel een verschil.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze?
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html![]()
Afgeprijsdquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tussen 25 en 9,95 zit wel een verschil.![]()
![]()
Nondeju wat een koude poten! Net op m`n dooie gemakkie (eindelijk) weer eens een ritje gedaan. Alles lekker warm, behalve m`n gezicht (logisch natuurlijk) en m`n tenen. En dan is het nog niet eens onder het vriespunt![]()
* overschoenen bestellen doet *
Hey, sinds wanneer heeft Strava zo`n grafiekje om je "fitness & freshness" weer te geven, zoals dat ook in Trainingspeaks is? Zie dat nu eigenlijk pas voor 't eerst![]()
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/castelli-diluvio-16-overschoenen/
http://www.wiggle.nl/cast(...)oe-cover-16-stealth/
Ik heb die Diluvio op aanraden van Tommeke gekocht. Dik tevreden over, nog geen moment koud gehad deze winter. 26¤ is geen geld voor die overschoenen. Nadeel bij mijn mtb schoenen is dat er scherpe randen onder zitten en ik ze daar een paar keer overheen heb getrokken. Nu klein gaatje erin.
Die BBB site vind ik altijd zo kut, je kan nooit zien hoe duur iets is of kijk ik verkeerd?
Heb zelf namelijk maat 44 qua schoenen, dus hoop eigenlijk dat een xxl dan past!![]()
Ik heb Sidi maat 43 en BBB overschoen maat "43/44".quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.
Heb zelf namelijk maat 44 qua schoenen, dus hoop eigenlijk dat een xxl dan past!![]()
Dat is netjes denk ik. Er zijn zeker momenten in het jaar dat er aanbiedingen zijn, maar meestal voor de niet zo populaire maten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekocht![]()
Vallen erg klein. Ik heb normaal maat 44/45 ongeveer qua schoenen, mijn ATB schoen is maat 47.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.
Heb zelf namelijk maat 44 qua schoenen, dus hoop eigenlijk dat een xxl dan past!
Ik krijg de overschoenen nog maar net aan. Had zelf eerst L/XL gekocht omdat de maattabel dit aangaf op hun site, had ook andere sites gecheckt mail gestuurd maar moest goed zijn volgens hun. Kreeg ze met geen mogelijkheid aan. Verzendkosten gelijk vergoed gekregen en nieuw setje toegestuurd gekregen, ze hebben de site ook aangepast.
Dit is maattabel van die L/XL
Foto van mijn ATB schoen met de L/XL overschoen.
Foto van mijn oude overschoen met die L/XL
Anders Tommeke even vragen wat voor maat hij heeft.![]()
Castelli overschoenen (geen idee precies welk model) maat XXL die ik heb passen met beetje moeite over maat 47/48, dus 44 gaat makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de reactie's iig. Ben zeer benieuwd naar hoe het zit, aangezien ik pas net begonnen ben met fietsen.
Die overschoenen gaan dus ook bij de sinterklaascadeau's.![]()
Ik stel zo de vraag aan Stages (Europa) waarom hun garantie maar 1 jaar is, zeggen ze dat ze zich houden aan de Amerikaanse wetgeving omdat ze daar geproduceerd worden.![]()
![]()
Pff net benen getraind in de gym, normaal doe ik dat op maandag maar gister hadden we VVE vergadering. Vandaag 85km gefietst dus het ging niet zo lekker. Beter die KT aant begin van de microcyclus of op een dag dat er niet zoveel gefietst is. Heb mijn sets wel kunnen doen maar ben iets eerder afgetaaid.![]()
Volgens mij rijdt niemand zo lekker nu...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Pff net benen getraind in de gym, normaal doe ik dat op maandag maar gister hadden we VVE vergadering. Vandaag 85km gefietst dus het ging niet zo lekker. Beter die KT aant begin van de microcyclus of op een dag dat er niet zoveel gefietst is. Heb mijn sets wel kunnen doen maar ben iets eerder afgetaaid.
Heb zelf gister een ritje van 80 km gedaan met 23 gemiddeld en een gemiddelde HR van 140#dikviestraagenzo
![]()
Bij mij is de ene KT ook niet hetzelfde als de ander. Vorige week maandag ging het voor geen meter, echt overal minder gewicht en/of series. Kwam omdat ik zaterdag 4,5 en zondag 4u duur had gedaan. Dat merk je dan wel de dag erna.
Ik zou vandaag ook nog trainen, maar hier beide niet helemaal fit, dus ga zo lekker onder de wol...Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oja net nog een Garmin Edge 500 bestelt. Kan ik na een koers ook mijn wattages uitlezen uitlezen in Trainingpeaks. Heb ik de 800 voor het trainen en kan mijn vriendin deze 500 gebruiken wanneer zij gaat fietsen
Ja net als met intervaltraining.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
KT altijd aant begin vd microcyclus.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wat is voor jou een microcyclus? Een sessie van 1 week? Of een vast rondje met daarin kracht - duur - interval - duur?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
KT altijd aant begin vd microcyclus.Mijn foto's op Flickr!
De link van tommeke naar fietslamp op marktplaats niet meer in de lucht, dus via bol.com de Solarstorm X2 besteld. Sinterklaas vond het te duur, bijna 2x de prijs van tommeke![]()
Geen excuus meer om door de week 's avonds rondje te rijden.
Er moest een harddisk naar R'dam vanuit Delft, dus dacht dat is een mooie klus voor de koerier, maar de klant kwam het helaas zelf halen.![]()
Ja zoiets, hangt een beetje af van je eigen schema. Vast rondje kracht recov interval duur recov rustdag.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat is voor jou een microcyclus? Een sessie van 1 week? Of een vast rondje met daarin kracht - duur - interval - duur?
En ook van het weer afhankelijk, zeker in deze tijd van het jaar. Je kan wel duur plannen maar alst zeikt van de regen met 5 graden is het wellicht beter dat te verplaatsen naar een andere dag en je schema om te gooien.
[ Bericht 8% gewijzigd door kaasplankje op 18-11-2014 21:51:32 ]![]()
Donderdagavond haal ik er met paar clubleden ook een nieuwe. Bij afname van minimaal 3 stuks, 25% korting plus nog paar accessoires.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:27 schreef Patroon het volgende:
Oja net nog een Garmin Edge 500 bestelt. Kan ik na een koers ook mijn wattages uitlezen uitlezen in Trainingpeaks. Heb ik de 800 voor het trainen en kan mijn vriendin deze 500 gebruiken wanneer zij gaat fietsen![]()
http://m.runnersworld.com(...)t-finish?page=single
Lolz![]()
Toch maar eens gaan hardlopen, klinkt als een leuke activiteit.![]()
Als ze dat hier nou deden op de atletiekbaan ging ik ook hardlopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef muzas het volgende:
http://m.runnersworld.com(...)t-finish?page=single
Lolz![]()
Toch maar eens gaan hardlopen, klinkt als een leuke activiteit.![]()
![]()
In een poging ook eens een nuttige bijdrage te leveren en in het kader van 1 bron is geen bron. De 80/20 stelling van Patroon is imho redelijk goed wetenschappelijk onderbouwd:Bron: www.fftri.com/files/pdf/Seiler%20IJSPP%202010.pdf . Wie meer wil lezen zou eens wat literatuur van Joe Friel moeten raadplegen.quote:The duration of monitoring from published studies varies from weeks to an entire season but seems to converge on a common intensity distribution: about 80% of training sessions are LIT intensity and the remaining 20% are performed as ThT or HIT
Als overschoenen gebruik ik BBB Hardwear, zien er helaas uit als klompen maar helpen tegen zowel regen als kou. Nu in de aanbieding bij Salden: http://www.salden.nl/nl/b(...)schoenen-173520.html![]()
Mijn BBB Hardwear ziet er anders uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:17 schreef fl4puit het volgende:
Als overschoenen gebruik ik BBB Hardwear, zien er helaas uit als klompen maar helpen tegen zowel regen als kou. Nu in de aanbieding bij Salden: http://www.salden.nl/nl/b(...)schoenen-173520.html![]()
![]()
![]()
Maandag hamstringtraining gedaan bij de PT. Kan nu niet meer poepen want zitten doet zeer. Gisteren core / benen gedaan in tabatta vorm.
Oefening 1: schouders van de grond, benen scharen.
Oefening 2: uit stand op bench springen
Oefening 3: lunches, uitstappend, met in elke hand 5kg.
Oefening 4: squad met in 1 hand 15kg (op je schouder / borst) - hierdoor moet je core aanspannen tijdens squad
Oefening 5: crunches.
Alles 40 seconden werken, 10 seconden rust. 3 ronden achter elkaar, met minuut tussenpauze.
Daarna nog onderrug getraind, 3 setjes. Toen was 't klaar.![]()
Dit zijn mijn overschoenen niet heel erg warm. Ik had ooit warmere maar die liggen waarschijnlijk ergens in Friesland.![]()
![]()
Lunches? Of bedoel je Lunges? Waarom heb je eigenlijk een PT een schema kan iedereen toch wel in elkaar draaien?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:39 schreef Oksel het volgende:
Maandag hamstringtraining gedaan bij de PT. Kan nu niet meer poepen want zitten doet zeer. Gisteren core / benen gedaan in tabatta vorm.
Oefening 1: schouders van de grond, benen scharen.
Oefening 2: uit stand op bench springen
Oefening 3: lunches, uitstappend, met in elke hand 5kg.
Oefening 4: squad met in 1 hand 15kg (op je schouder / borst) - hierdoor moet je core aanspannen tijdens squad
Oefening 5: crunches.
Alles 40 seconden werken, 10 seconden rust. 3 ronden achter elkaar, met minuut tussenpauze.
Daarna nog onderrug getraind, 3 setjes. Toen was 't klaar.![]()
Zag een leider van een wielerploeg vertellen over wat ze allemaal eten op een tour dag, en hij zei op het laatst dat je suiker nodig had om echt hard te gaan, boven de 65 % te komen.
Dus als je snel wilt , moet je suiker nemen.
Iemand die er meer van weet ?![]()
Oksel is nobel man. Hij is van mening dat iedereen mag profiteren van zijn welvaart.
Ik nam eens 450 gram suiker en ging als een rakket, dat was fantastisch! Gelukkig goede remmen toen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Zag een leider van een wielerploeg vertellen over wat ze allemaal eten op een tour dag, en hij zei op het laatst dat je suiker nodig had om echt hard te gaan, boven de 65 % te komen.
Iemand die er meer van weet ?
[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 19-11-2014 13:38:40 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
ik raad je aan eerst eens wat te lezen over metabolismequote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Iemand die er meer van weet ?
hoe je stofwisseling werkt en hoe je lichaam om gaat met voeding en energie bij inspanning.
suikers spelen daar bij een belangerijke rol.
je kunt door training en dieet je lichaam trainen om zo effectief mogelijk met die energie om te gaan.
maar een dieet van suikerklontjes maken je geen goede wielrennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 19-11-2014 13:22:35 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Is er nog iemand van plan om zaterdag de Beachchallenge te rijden?
Ik twijfel nog. Ergens is 't wel leuk, maar ik moet er wel weer voor in de auto stappen. Bovendien heb ik geen banden voor op 't strand en ben nog niet ingeschreven. Dat laatste betekent achteraan starten en dat eerste dat er ook niet bijzonder veel vaart in zit. De laatste keer dat ik 'm reed, eindigde ik ver in het achterveld. Ik geloof iets van 730e op 900 of zo.
En dat zout is natuurlijk ook niet bijzonder goed voor je fiets.
't weer ziet er wel goed uit. Zuidenwind kracht 3, droog. Dat is dan wel tegenwind op de terugweg![]()
![]()
Motivatie. En 't is leuker.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Lunches? Of bedoel je Lunges? Waarom heb je eigenlijk een PT een schema kan iedereen toch wel in elkaar draaien?![]()
En wat Patroon zegt, natuurlijk. Ik moet er anders toch 52% over betalen, dus eigenlijk train ik daar tegen Basic Fit prijzen zegmaar. Kost me per sessie 4,50 EUR ex. BTW ofzo. Of anders; 63 EUR per maand, en dan ga ik 3x per week.
Overigens is het 'coaching & training', volgens de factuur.
Denk dat 50% v/d klanten ondernemers zijn daar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: