Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekochtquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zijn weer minder goed tegen kou. Hier heb je een overzicht van de overschoenen van BBB:
http://nl.bbbcycling.com/bike-wear/shoecovers/
Maar straks komt iemand iets roepen over Castelli of Gore. Die zullen wellicht wel beter zijn, maar betaal je ook meer voor.
Deze?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekocht
Belgian booties zijn sokken die over je schoenen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze?
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html
Tussen 25 en 9,95 zit wel een verschil.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze?
http://cyclewear.eu/castelli-sale-c-85_115.html
Afgeprijsdquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tussen 25 en 9,95 zit wel een verschil.
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/castelli-diluvio-16-overschoenen/
http://www.wiggle.nl/cast(...)oe-cover-16-stealth/
Ik heb die Diluvio op aanraden van Tommeke gekocht. Dik tevreden over, nog geen moment koud gehad deze winter. 26¤ is geen geld voor die overschoenen. Nadeel bij mijn mtb schoenen is dat er scherpe randen onder zitten en ik ze daar een paar keer overheen heb getrokken. Nu klein gaatje erin.
Die BBB site vind ik altijd zo kut, je kan nooit zien hoe duur iets is of kijk ik verkeerd?
Ik heb Sidi maat 43 en BBB overschoen maat "43/44".quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.
Heb zelf namelijk maat 44 qua schoenen, dus hoop eigenlijk dat een xxl dan past!
Dat is netjes denk ik. Er zijn zeker momenten in het jaar dat er aanbiedingen zijn, maar meestal voor de niet zo populaire maten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb prima castelli schoentjes voor 25 euro gekocht
Vallen erg klein. Ik heb normaal maat 44/45 ongeveer qua schoenen, mijn ATB schoen is maat 47.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Hoe vallen deze overschoenen qua maat? Want op Wiggle zie ik ze staan als 46-49(XXL) en op andere sites weer 44-47(XXL) etc.
Heb zelf namelijk maat 44 qua schoenen, dus hoop eigenlijk dat een xxl dan past!
Castelli overschoenen (geen idee precies welk model) maat XXL die ik heb passen met beetje moeite over maat 47/48, dus 44 gaat makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt niemand zo lekker nu...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Pff net benen getraind in de gym, normaal doe ik dat op maandag maar gister hadden we VVE vergadering. Vandaag 85km gefietst dus het ging niet zo lekker. Beter die KT aant begin van de microcyclus of op een dag dat er niet zoveel gefietst is. Heb mijn sets wel kunnen doen maar ben iets eerder afgetaaid.
Ja net als met intervaltraining.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
KT altijd aant begin vd microcyclus.
Wat is voor jou een microcyclus? Een sessie van 1 week? Of een vast rondje met daarin kracht - duur - interval - duur?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
KT altijd aant begin vd microcyclus.
Ja zoiets, hangt een beetje af van je eigen schema. Vast rondje kracht recov interval duur recov rustdag.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat is voor jou een microcyclus? Een sessie van 1 week? Of een vast rondje met daarin kracht - duur - interval - duur?
Donderdagavond haal ik er met paar clubleden ook een nieuwe. Bij afname van minimaal 3 stuks, 25% korting plus nog paar accessoires.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:27 schreef Patroon het volgende:
Oja net nog een Garmin Edge 500 bestelt. Kan ik na een koers ook mijn wattages uitlezen uitlezen in Trainingpeaks. Heb ik de 800 voor het trainen en kan mijn vriendin deze 500 gebruiken wanneer zij gaat fietsen
Als ze dat hier nou deden op de atletiekbaan ging ik ook hardlopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef muzas het volgende:
http://m.runnersworld.com(...)t-finish?page=single
Lolz![]()
Toch maar eens gaan hardlopen, klinkt als een leuke activiteit.
Bron: www.fftri.com/files/pdf/Seiler%20IJSPP%202010.pdf . Wie meer wil lezen zou eens wat literatuur van Joe Friel moeten raadplegen.quote:The duration of monitoring from published studies varies from weeks to an entire season but seems to converge on a common intensity distribution: about 80% of training sessions are LIT intensity and the remaining 20% are performed as ThT or HIT
Mijn BBB Hardwear ziet er anders uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:17 schreef fl4puit het volgende:
Als overschoenen gebruik ik BBB Hardwear, zien er helaas uit als klompen maar helpen tegen zowel regen als kou. Nu in de aanbieding bij Salden: http://www.salden.nl/nl/b(...)schoenen-173520.html
Lunches? Of bedoel je Lunges? Waarom heb je eigenlijk een PT een schema kan iedereen toch wel in elkaar draaien?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:39 schreef Oksel het volgende:
Maandag hamstringtraining gedaan bij de PT. Kan nu niet meer poepen want zitten doet zeer. Gisteren core / benen gedaan in tabatta vorm.
Oefening 1: schouders van de grond, benen scharen.
Oefening 2: uit stand op bench springen
Oefening 3: lunches, uitstappend, met in elke hand 5kg.
Oefening 4: squad met in 1 hand 15kg (op je schouder / borst) - hierdoor moet je core aanspannen tijdens squad
Oefening 5: crunches.
Alles 40 seconden werken, 10 seconden rust. 3 ronden achter elkaar, met minuut tussenpauze.
Daarna nog onderrug getraind, 3 setjes. Toen was 't klaar.
Ik nam eens 450 gram suiker en ging als een rakket, dat was fantastisch! Gelukkig goede remmen toen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Zag een leider van een wielerploeg vertellen over wat ze allemaal eten op een tour dag, en hij zei op het laatst dat je suiker nodig had om echt hard te gaan, boven de 65 % te komen.
Dus als je snel wilt , moet je suiker nemen.
Iemand die er meer van weet ?
ik raad je aan eerst eens wat te lezen over metabolismequote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Zag een leider van een wielerploeg vertellen over wat ze allemaal eten op een tour dag, en hij zei op het laatst dat je suiker nodig had om echt hard te gaan, boven de 65 % te komen.
Dus als je snel wilt , moet je suiker nemen.
Iemand die er meer van weet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 19-11-2014 13:22:35 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Motivatie. En 't is leuker.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Lunches? Of bedoel je Lunges? Waarom heb je eigenlijk een PT een schema kan iedereen toch wel in elkaar draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |