Dat heb ik allemaal geregeld, mocht ik ooit überhaupt met pensioen mogen, wie wat ze de komende 37 jaar gaan verzinnen.quote:
Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Sparen? Gvd lekker uitgeven...die economie moet draaien goeftedoeme![]()
Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Sparen? Gvd lekker uitgeven...die economie moet draaien goeftedoeme![]()
Was ook grapjequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.
Haha. Hier gaat er ook aardig veel doorheen per maand anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien.
Had ik maar zwart geld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar da's limburg dus da's toch onbegonnen werk. Failliet man, die regio
Maar goed dat je eindelijk je zwarte geld uitgeeft.
Beetje sportvasten zo tussendoor dan blijf je wel allround fit. Laat die man op de foto ze handen ens wassen voor hij aan het eten zit. Gatverdamme man wat een smerige knuisten. Enne gefeliciteerd met je vrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb zojuist een echte partytent gescoord met een heater die je in de nok hangt. Nice. Dus niet zo'n partytent die uit elkaar flikkert, maar een degelijk geval met stalen shizzle.
En 3 zaken kolen want 't BBQ seizoen is in Huize Oksel 't hele jaar door.
En 2 zaken zaagsel voor in 't kippenhok.
En 't kookboek van Jamie "Comfort foods".
[ afbeelding ]
Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:35 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ] Begint ergens op te lijken!
Ik kan wel goed met die man en staat alleen in de zaak. Als ik mijn poot had stijfgehouden had hij het gedaan, maar ik vond dat in die situatie niet gepast. Daarbij komt dat ik bepaalde blauwe onderdelen zwart moest spuiten, dus deed het liever zelf. Mooi klusje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?
Mooi Toemeke!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook geklust dit weekend;
[ afbeelding ]
Mooi apparaat. Goede foto ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook geklust dit weekend;
[ afbeelding ]
Senks! M'n iPhone is stuk en maakt soberso geen mooie foto's dus ik heb de moeite niet genomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooi apparaat. Goede foto ook![]()
Lijkt een klein framepje... Hoort dat bij dat soort fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |