abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2014 @ 14:12:44 #1
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_146645319
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer foto's!
Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
.
pi_146647445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef ddx het volgende:
Vanwaar de keus voor dit merk ?
(en niet voor bijvoorbeeld stages)
Quarq meet de volledige torque met 4 rekstokjes (dus de totale vermogen wat nodig is voor de gehele omwentel wat uit je linker en rechter been komt). Stages meet de power op de linker crank en doet dat simpel gezegd x2. Dat spreekt mij niet aan. Ander nadeel is dat het niet werkt met Rotor (mijn huidig crankstel) en met carbonnen crankstellen. Blijven dus enkel de shimano crankstellen over. Aangezien ik met Sram rij, is dat geen porem. Quarq is dochter van Sram.

Stages claimt Sky te sponsoren, maar ze rijden allemaal met SRM.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 14-11-2014 17:02:26 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_146654056
Gelukkig niks gebroken of gescheurd in mijn schouder, wel mijn pees "goed gekneusd" volgens de dokter die de echo nam. Wel fysio vanaf maandag zodat ik mijn arm weer volledig kan gaan bewegen.

Morgen wilde ik eigenlijk de Gran Fondo gaan halen, maar de komende week zal fietsen sowieso lastig worden.
pi_146654526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:20 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]

Bestelt *O*
Nice!

Buiten het meten meten van vermorgen, hoe is het nieuwe crankstel (crank/bladen) tov die je nu hebt?
pi_146655966
Oh God, Patroon aan de vermogensmeter.. dat worden weer topics vol met plezier!
pi_146655979
Ik heb vanochtend een rondje in 1 minuut geschaatst.. :D
pi_146656351
Ik ging hard in 1 keer joh, en overstappen, echt tof.

Nu naar de PT. Core + benen, zoals altijd. Tja schouderblessure.. Jij ook Bizkit?

Schouder gaat beter, heel iets, niet fietsen scheelt.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:20:40 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146656471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef Oksel het volgende:

Nu naar de PT. Core + benen, zoals altijd. Tja schouderblessure.. Jij ook Bizkit?

Zo hard is dat toch niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146656499
Nee, maar gok dat 90% van de mensen hier dat niet redden :P
pi_146656995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef Oksel het volgende:

Yup. Ook een schouderblessure.

Maandag even met de fysio overleggen wat ik wel en niet moet doen. Maar het lijkt erop dat ik mijn eigen fitnessstudio eerder in gebruik kan nemen dan gepland. Ik wil uiteraard wel wat in beweging blijven...
pi_146659289
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Nice!

Buiten het meten meten van vermorgen, hoe is het nieuwe crankstel (crank/bladen) tov die je nu hebt?
Verwacht het crankstel komende week. As diameter is gelijk als die van mijn Rotor, 24mm.
Ik gebruikte op de Rotor Stronglight bladen en ga dat ook doen op het nieuwe crankstel. De Riken van Quarq is (volgens mij) dezelfde als het crankstel van Sram Force 22 met carbon cranks. Ik verwacht geen verschil in stijfheid etc te merken tussen Rotor en De quarq. Volgens mij is hij iets zwaarder omdat er een vermogensmeter in zit, maar dat zal ik nog ff nawegen.
pi_146662144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verwacht het crankstel komende week. As diameter is gelijk als die van mijn Rotor, 24mm.
Ik gebruikte op de Rotor Stronglight bladen en ga dat ook doen op het nieuwe crankstel. De Riken van Quarq is (volgens mij) dezelfde als het crankstel van Sram Force 22 met carbon cranks. Ik verwacht geen verschil in stijfheid etc te merken tussen Rotor en De quarq. Volgens mij is hij iets zwaarder omdat er een vermogensmeter in zit, maar dat zal ik nog ff nawegen.
Zet je de bladen over of heb je inclusief kettingbladen besteld? Ik zit ook naar de Quarq te kijken, maar wil dan zelf bladen erop doen. Weet alleen nog niet precies hoe het zit met calibratie.

Gewicht lijkt mij ook minder belangrijk dan stijfheid.

"Where the Elsa utilizes the newest SRAM Exogram Hollow carbon arms, the Riken relies on a more standardized RED pair of arms. " bron

Heb je Quarq vergeleken met Power2max? Waarom heb je niet voor een Power2max gekozen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Stages meet de power op de linker crank en doet dat simpel gezegd x2. Dat spreekt mij niet aan. Ander nadeel is dat het niet werkt met Rotor (mijn huidig crankstel) en met carbonnen crankstellen.
Volgens mij werkt de techniek van Stages niet op een carbonne crankarm, maar de drive-side mag wel carbon zijn. "... FSA's carbon SL-K light ... are compatible with our FSA Energy version" bron

[ Bericht 5% gewijzigd door FastFox91 op 14-11-2014 21:47:05 ]
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:47:43 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146662522
Dat moment waarop het bmi van muzas hoger is dan dat van jou.... #viesdik *kraskras
pi_146662552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dat moment waarop het bmi van muzas hoger is dan dat van jou.... #viesdik *kraskras
Hoog BMI = dik ;)
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:49:07 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146662594
Ja, wrijf het in. Hufter!
pi_146662643
Wat had je voor begrijpend lezen en schrijven op school vinnie? :P

Je schrijft "BMI van muzas hoger dan van jou... "

Dat is ie namelijk al een tijdje geweest ;)...
pi_146663979
Ik ben al een tijdje subscribed op het Youtube kanaal van GCN. De laatste tijd posten ze veel over cyclocross. En dat ziet er eigenlijk best wel heel gaaf en zwaar uit :o
Waar doe je zoiets meestal? Gewoon op van die mountainbike tracks in bepaalde (natuur)gebieden?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk
  vrijdag 14 november 2014 @ 22:24:36 #18
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_146664054
Jandekok doet dat. Intensief uurtje knallen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 november 2014 @ 22:31:19 #19
145146 Andyy
pi_146664395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik ben al een tijdje subscribed op het Youtube kanaal van GCN. De laatste tijd posten ze veel over cyclocross. En dat ziet er eigenlijk best wel heel gaaf en zwaar uit :o
Waar doe je zoiets meestal? Gewoon op van die mountainbike tracks in bepaalde (natuur)gebieden?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk
In belgenland
  vrijdag 14 november 2014 @ 22:53:40 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146665413
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef muzas het volgende:
Wat had je voor begrijpend lezen en schrijven op school vinnie? :P

Je schrijft "BMI van muzas hoger dan van jou... "

Dat is ie namelijk al een tijdje geweest ;)...
ik zit alweer een paar uur bier te drinken. Ik bedoel het andersom
pi_146665549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar gok dat 90% van de mensen hier dat niet redden :P
rondje in 1 minuut is best rustig.

In marathons heb ik vaker rond de 34 seconden moeten rijden, 36 op de 400m solo kwam ook wel eens voor.
pi_146665679
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik zit alweer een paar uur bier te drinken. Ik bedoel het andersom
Dikzak :+
pi_146665834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:39 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Zet je de bladen over of heb je inclusief kettingbladen besteld? Ik zit ook naar de Quarq te kijken, maar wil dan zelf bladen erop doen. Weet alleen nog niet precies hoe het zit met calibratie.

Gewicht lijkt mij ook minder belangrijk dan stijfheid.

"Where the Elsa utilizes the newest SRAM Exogram Hollow carbon arms, the Riken relies on a more standardized RED pair of arms. " bron

Heb je Quarq vergeleken met Power2max? Waarom heb je niet voor een Power2max gekozen?

[..]

Volgens mij werkt de techniek van Stages niet op een carbonne crankarm, maar de drive-side mag wel carbon zijn. "... FSA's carbon SL-K light ... are compatible with our FSA Energy version" bron
Ik heb voor de Riken gekozen, omdat die goedkoper is en de Elsa alleen iets lichter is en links/,rechts meting erbij heeft.

Riken en Elsa meten beide op dezelfde wijze de totale torque. Maar de Elsa verdeelt het over links/rechts, waarbij hij er vanuit gaat dat de meeste power wordt geleverd bij de duw beweging. Dus van 12 tot 6 rekent hij toe aan rechterbeen en van 6 tot 12 aan linkerbeen. Alleen er wordt voorbij gegaan aan het feit dat het andere been ook kan helpen door te trekken. Daarbij komt dat het nut van links rechts verdeling nog niet is aangetoond en trainingstechnisch voegt het niets toe.

Je kan bladen wissel zonder opnieuw calibratie.

Ook naar P2M gekeken en das ook een goede optie. Cadans heeft wat vertraging,maar das een kleinigheid.

Wat stages betreft ben ik niet overtuigt. Ga niet met verschillende cranks rijden en dat Sky gesponsord wordt door stages, maar iedereen rijdt daar met SRM, zet mij aan het denken. Stages doet linker kracht x2. Ipv de hele torque te meten.

Ik zou www.dcrainmaker.com goed doorlezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Patroon op 14-11-2014 23:13:07 ]
pi_146666068
quote:

Kan overal waar bos is. Mijn oude studentenclub organiseert begin december een crosswedstrijd in Drenthe op het terrein van een camping met een strand dus dat wordt veel zandhappen. Ik heb geholpen met het parcours tekenen, wordt echt pittig, veel draaien en keren en door mul zand gaan. Komende zondag is er een wedstrijdje waar ik aan meedoe.

Crossen is echt leuk omdat je spelenderwijs toch best hard traint. Na 3 uur op zo'n ding ben ik wel aardig kapot. Ik vind het ook leuker dan op een mountainbike omdat dat op die 29'ers tegenwoordig geen kunst meer is. Crossen is actiever, technischer en dus uitdagender. En Vlaams dus gesoigneerder.

Daarnaast zie je bij al die veldtoertochten alleen maar bolle toerders op mountainbikes.
  zaterdag 15 november 2014 @ 08:55:20 #25
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146672710
quote:

Je kan bij veel wielerclubs in de buurt nu t/m januari, ipv op een asfaltparcours met de wegfiets met de crosser of met de mtb, oliebollencompetitie rijden. Dwz trainingswedstrijdjes die nergens om gaan en waar alle categorieën saam rijden. Meestal een toertje van 1/1.5km met wat bospaadjes een zandbak, wat balken en/of een trap erin.

Je wordt dan als beginner op een geg. moment gedubbeld door de snelle mannen maar je kan verder gewoon wel meedoen.
pi_146672748
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik heb voor de Riken gekozen, omdat die goedkoper is en de Elsa alleen iets lichter is en links/,rechts meting erbij heeft.

Riken en Elsa meten beide op dezelfde wijze de totale torque. Maar de Elsa verdeelt het over links/rechts, waarbij hij er vanuit gaat dat de meeste power wordt geleverd bij de duw beweging. Dus van 12 tot 6 rekent hij toe aan rechterbeen en van 6 tot 12 aan linkerbeen. Alleen er wordt voorbij gegaan aan het feit dat het andere been ook kan helpen door te trekken. Daarbij komt dat het nut van links rechts verdeling nog niet is aangetoond en trainingstechnisch voegt het niets toe.

Je kan bladen wissel zonder opnieuw calibratie.

Ook naar P2M gekeken en das ook een goede optie. Cadans heeft wat vertraging,maar das een kleinigheid.

Wat stages betreft ben ik niet overtuigt. Ga niet met verschillende cranks rijden en dat Sky gesponsord wordt door stages, maar iedereen rijdt daar met SRM, zet mij aan het denken. Stages doet linker kracht x2. Ipv de hele torque te meten.

Ik zou www.dcrainmaker.com goed doorlezen.
Duidelijk verhaal.

Mooi, want opsturen moet geloof ik nog naar Amerika. Sram dealers 'kunnen' dat nog niet.

-

Stages zit op dit moment wel in het budgetsegment. Als worldtour team wil je alles perfect hebben. Twee verschillende cranks hoeft niet per se. Je kan natuurlijk een bijbehorende crankstel gebruiken, maar dat kost weer extra geld als je die nog niet hebt. Het gewicht zal iets afwijken als je nu een minder lichte crankarm krijgt tov de crankarm die je al had, maar aangezien de rechterkant altijd zwaarder is maakt dat niet uit.

Die x2 is natuurlijk wel een nadeel, maar persoonlijk denk ik nog steeds dat je goed in je zones kan trainen. Stel je wil je sprints analyseren dan wordt het belangrijker.

Ik denk dat je een goede en logische keuze hebt gemaakt voor jouw situatie.
pi_146672997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 08:59 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal.

Mooi, want opsturen moet geloof ik nog naar Amerika. Sram dealers 'kunnen' dat nog niet.

-

Stages zit op dit moment wel in het budgetsegment. Als worldtour team wil je alles perfect hebben. Twee verschillende cranks hoeft niet per se. Je kan natuurlijk een bijbehorende crankstel gebruiken, maar dat kost weer extra geld als je die nog niet hebt. Het gewicht zal iets afwijken als je nu een minder lichte crankarm krijgt tov de crankarm die je al had, maar aangezien de rechterkant altijd zwaarder is maakt dat niet uit.

Die x2 is natuurlijk wel een nadeel, maar persoonlijk denk ik nog steeds dat je goed in je zones kan trainen. Stel je wil je sprints analyseren dan wordt het belangrijker.

Ik denk dat je een goede en logische keuze hebt gemaakt voor jouw situatie.
Hier een voorbeeld met wat ik bedoel voor links/rechts meting zoals de duurdere Elsa doet. Dat werkt eigenlijk alleen als je ook daadwerkelijk beide cranks apart meet (zoals Garmin Vector). Tijdens het filmpje klikt hij 1 pedaal uit, terwijl de verdeling naar 37-63% gaat. Dat moet natuurlijk 0-100 zijn zoals de Vector aangeeft.

zaterdag 15 november 2014 @ 09:50:29 #28
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_146673178
Infocrank was goedkoop te krijgen tot afgelopen donderdag. Had ik eerder moeten weten.
Sei wachsam,
pi_146673184
Hier; voor de liefhebber:

http://www.aliexpress.com(...)ycle/1520586567.html

136 EUR voor een 53CM carbon crossframe.

Alleen moet je 'm naar DLD sturen, en dat kost weer 93 EUR. Jammer. Sorry.
pi_146673532
Oh, warme douche voor Bakker racing products. Groep gekocht, voor der was niet goed getapt. Kreeg een andere thuisgestuurd; 11 SP Record!

DUs die mag wel in de OP als webshop.

http://www.bakkerracingproducts.nl/
pi_146674046
Nog ff terugkomend op de rondetijden schaatsen, heb net ff wat oude tijden van me opgezocht in OSTA, 1500m tijden, de afstand waarop je startrechten worden bepaald.

Breda
300 32.39
700 1:08.01 35.62
1100 1:44.54 36.53
1500 2:21.57 37.03

Eindhoven
300 32.61
700 1:08.68 36.07
1100 1:45.03 36.35
1500 2:21.90 36.87

Heerenveen
300 33.12
700 1:08.83 35.71
1100 1:44.40 35.57
1500 2:20.55 36.15

Ik had toen al de acceleratie van een vrachtwagen ;).
pi_146674348
Ploeggenoten (marathonschaatsers) rijden 29ers..
pi_146674482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
Het marathonrondje is een stuk korter, scheelt iets van 25-30m per ronde. Plus pelotonvoordeel. Ik reed in de marathon ook regelmatig iets van 33 of 34. Dat terwijl ik eigenlijk een 10km rijder was. 29 moet je kunnen rijden wil je in de regiocompetitie bij de senioren vooraan mee kunnen komen.
pi_146674555
Die jongens rijden bij de B's? Iig 1 categorië achter de landelijke profs. Ik weet iig dat ze het rijden tijdens hun training (uit te lezen via zo'n sensor)
pi_146674608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:30 schreef Patroon het volgende:
Die jongens rijden bij de B's? Iig 1 categorië achter de landelijke profs. Ik weet iig dat ze het rijden tijdens hun training (uit te lezen via zo'n sensor)
Landelijk is A en B, daarna komt C1 t/m C veel. Ik reed meestal C2, de laatste 2 jaar C1 maar daar werd ik zoekgereden.
Meekomen kon ik alleen op de 10km lange baan.
pi_146674659
Geen fiets weer vandaag ;(
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:37:02 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146674692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
Wel hoor.
pi_146674779
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
Dus je hebt niet genoeg zin om te gaan fietsen begrijp ik? Nou dan ga je niet. Opgelost!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_146676383
Bakker Racing is idd prima! Bestel er ook regelmatig wat.
pi_146676486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 08:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je kan bij veel wielerclubs in de buurt nu t/m januari, ipv op een asfaltparcours met de wegfiets met de crosser of met de mtb, oliebollencompetitie rijden. Dwz trainingswedstrijdjes die nergens om gaan en waar alle categorieën saam rijden. Meestal een toertje van 1/1.5km met wat bospaadjes een zandbak, wat balken en/of een trap erin.

Je wordt dan als beginner op een geg. moment gedubbeld door de snelle mannen maar je kan verder gewoon wel meedoen.
Ja das mooi werk. Hier heb je een laagdrempelige competitie interclubwedstrijden die door zo'n 8-10 clubs wordt georganiseerd. Iedere club organiseert een wedstrijdje.

Helaas ook voor mountainbikers, dus veel parcoursen zijn meer mountainbike parcoursen. Wij hebben een echt crossparcours gemaakt met balkjes ed. Mountainbikes rijden nu ook apart qua tijdstip.
pi_146677035
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:40 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dus je hebt niet genoeg zin om te gaan fietsen begrijp ik? Nou dan ga je niet. Opgelost!
Hier ook geen zin om te gaan fietsen eigenlijk.. Maar ga het komende half uur mezelf toch even flink onder me kont schoppen om toch te gaan (en anders kan morgen altijd nog :+ ), want het weer is dan ook niet beter
pi_146678518
Ik rij morgen wel een 200, dan is het weer beter en ben ik beter uitgerust. Gisteren tot 22uur moeten werken, maandag pas aan het eind van de ochtend beginnen.
pi_146678693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
Ik ook :D
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_146678723
En zelfs op het strand!
pi_146678729
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef Patroon het volgende:
En zelfs op het strand!
:Y :P
pi_146678775
Kan iemand mij vertellen of TA Specialites Syrius een pin heeft om de ketting tussen kettingblad en crank op te vangen?
  zaterdag 15 november 2014 @ 13:44:22 #47
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_146678853
Hier was het prima weer. Lekker getoerd door de bossen en landschap in het grensgebied. Wel meer paarden dan fietsers tegengekomen. Nouja, beter dan honden.
Sei wachsam,
  zaterdag 15 november 2014 @ 13:56:19 #48
545 dop
:copyright: dop
pi_146679180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:41 schreef Patroon het volgende:
TA Specialites Syrius
ik heb wel TA kettingbladen liggen maar niet dat type, de bladen die ik heb hebben een pin (alize)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_146681097
Hier leuk koopje.

http://www.bakkerracingpr(...)m-bibshort-2013.html

Alleen nu nog 't shirt erbij. Zoek 'm in XL.
  zaterdag 15 november 2014 @ 15:09:27 #50
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_146681181
Wat een kutweer, dan maar 8 km hardlopen *O*
.
pi_146681284
Ik heb net boodschappen gedaan. Was m'n workout voor vandaag :P
pi_146681287
Schouder gaat beter nu ik niet fiets btw.
pi_146681363
Hoort deze erbij?

pi_146683043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Yankee het volgende:
Wat een kutweer, dan maar 8 km hardlopen *O*
Homo. Je stelt me teleur.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:29:47 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146683132
Campa cranks stellen me teleur. Zit te wachten op m'n pa om me op te halen. Maar verder wel lekker gefietst.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:37:45 #58
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146683314
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Campa cranks stellen me teleur. Zit te wachten op m'n pa om me op te halen. Maar verder wel lekker gefietst.
Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:41:21 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146683408
quote:
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:45:04 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146683507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?
Helaas wel ja
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:47:59 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146683594
quote:
Deze vind ik wel mooi. Vooral met lange mouw.

Deze ook want maar 20 euro.
pi_146683622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.
Verhuis je naar Groningen? _O_
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:49:22 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146683637
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Helaas wel ja
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen dan?
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:50:35 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146683670
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Verhuis je naar Groningen? _O_
Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:05:46 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146684102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen dan?
Gewoon fietsen en opeens begint me rechtercrank te wiebelen. Geen idee hoe het komt. Irritant is het wel.
pi_146684223
Weer was prima inderdaad en zin was er ook, maar helaas.
pi_146684350
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.
Hier komt volgende maand eindelijk een einde aan een gek jaar (geen cent kunnen sparen en spaartegoeden goed geplunderd). Dan kan ik eindelijk mijn spaarreserves weer gaan aanvullen.

Dan wordt er gespaard voor een nieuwe caravan en een nieuwe auto. :)
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:30:24 #68
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_146684917
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Homo. Je stelt me teleur.
:7 *O*
.
pi_146684969
Sparen :')

SPOILER
pi_146684991
He jongens, ik moet ff nieuwe bladboutjes hebben, is Torx nu beter dan Inbus?
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:33:10 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146685020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Patroon het volgende:
He jongens, ik moet ff nieuwe bladboutjes hebben, is Torx nu beter dan Inbus?
Maakt weinig uit denk ik.
pi_146685094
Als je goede!! Torx bitjes heb zou dat wel beter moeten zijn ja..
pi_146685106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nieuwe bloempotten gekocht?
pi_146685141
Sparen! Voor m'n pensioen :P
pi_146685142
Oke top. Ik dacht deze...dit moet toch wel passen voor een dubbel?

http://www.hibike.com/sho(...)5-Schrauben-+-5.html
pi_146685155
Sparen? Gvd lekker uitgeven...die economie moet draaien goeftedoeme w/
pi_146685200
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:36 schreef Oksel het volgende:
Sparen! Voor m'n pensioen :P
Dat heb ik allemaal geregeld, mocht ik ooit überhaupt met pensioen mogen, wie wat ze de komende 37 jaar gaan verzinnen. :')
pi_146685252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.
pi_146685260
Ik heb trouwens een stukje 'vergeten kaas' gescoord. Hollandse kaas van 10 jaar oud.. _O_
pi_146685274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Patroon het volgende:
Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien. :P
pi_146685290
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan helaas geen nieuwe auto kopen van mijn maandsalaris. Dus er zal toch gespaard moeten worden voor die doelen.
Was ook grapje ;) Hier wordt er ook maandelijks goed gespaard voor onverziene uitgaven en toekomst.
pi_146685402
Ik heb zojuist een echte partytent gescoord met een heater die je in de nok hangt. Nice. Dus niet zo'n partytent die uit elkaar flikkert, maar een degelijk geval met stalen shizzle.

En 3 zaken kolen want 't BBQ seizoen is in Huize Oksel 't hele jaar door.

En 2 zaken zaagsel voor in 't kippenhok.

En 't kookboek van Jamie "Comfort foods".

pi_146685430
Morgen BBQ van de tennisvriendjes van de vrouw. Volgende week zondag Bokbier party + wild van de smoker hier in de achtertuin voor de buurt. Week erop vieren we 't heugelijke feit dat de vrouw 30! is geworden. Met natuurlijk een BBQ.
pi_146685470
Werkt niet
pi_146685477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef Oksel het volgende:

[..]

Als iedereen net zoveel zou uitgeven als ik zou de economie top draaien. :P
Haha. Hier gaat er ook aardig veel doorheen per maand anders. ;)
pi_146685508
Ja, maar da's limburg dus da's toch onbegonnen werk. Failliet man, die regio :P

Maar goed dat je eindelijk je zwarte geld uitgeeft.
pi_146685568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar da's limburg dus da's toch onbegonnen werk. Failliet man, die regio :P

Maar goed dat je eindelijk je zwarte geld uitgeeft.
Had ik maar zwart geld. ;(
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:07:15 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146686019
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb zojuist een echte partytent gescoord met een heater die je in de nok hangt. Nice. Dus niet zo'n partytent die uit elkaar flikkert, maar een degelijk geval met stalen shizzle.

En 3 zaken kolen want 't BBQ seizoen is in Huize Oksel 't hele jaar door.

En 2 zaken zaagsel voor in 't kippenhok.

En 't kookboek van Jamie "Comfort foods".

[ afbeelding ]
Beetje sportvasten zo tussendoor dan blijf je wel allround fit. Laat die man op de foto ze handen ens wassen voor hij aan het eten zit. Gatverdamme man wat een smerige knuisten. Enne gefeliciteerd met je vrouw natuurlijk.
pi_146686903
Begint ergens op te lijken!
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:49:31 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146687356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:35 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ] Begint ergens op te lijken!
Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?
pi_146687440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoe is dat nu afgelopen met die garantieperikelen bij de fm, moet je ze nu toch zelfr opbouwen?
Ik kan wel goed met die man en staat alleen in de zaak. Als ik mijn poot had stijfgehouden had hij het gedaan, maar ik vond dat in die situatie niet gepast. Daarbij komt dat ik bepaalde blauwe onderdelen zwart moest spuiten, dus deed het liever zelf. Mooi klusje.
pi_146687938
Ik heb ook geklust dit weekend;

pi_146687966
En ja; ik moest alles nog afstellen. Vandaar die zadelpen nog zo hoog.

Echt een super fijn frame. Rijdt licht en stuurt lekker direct. Daarnaast weegt ie denk ik zo'n 8 kilo in deze configuratie.
pi_146688147
Ziet er wel echt bruut uit ja :o

Zelf net maar even een half uurtje gaan hardlopen. Had vanmiddag geen zin meer om te gaan fietsen (had te veel werk aan het bewerken van de stedentrip foto's), maar na het eten wel zin om te gaan sporten. Geen verlichting op de fiets, dus maar een keer de hardloopschoenen weer aangetrokken.
Morgenmiddag wel proberen een lekker rustig ritje te gaan doen. Wil in een lekker (fiets)ritme gaan komen en de duur flink gaan opbouwen
pi_146688507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi Toemeke!
pi_146690436
Mooie fiets Tommeke ^O^

Vandaag rondje Flevoland/Markermeer gedaan, bijna geen andere fietsers tegengekomen :)

Wel mooi stukje door bossen heen gefietst.
Verder hoop wind tegen gehad, wind draaide van oost naar zuidwest...

http://www.strava.com/activities/219546467
pi_146691223
Niet eens 30 gemiddeld :')
pi_146691275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:09 schreef Tommeke het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi apparaat. Goede foto ook :6

Lijkt een klein framepje... Hoort dat bij dat soort fietsen?
pi_146692049
Ik wil ook fietsen, maar storingsdienst :'(
pi_146692063
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef muzas het volgende:

[..]

Mooi apparaat. Goede foto ook :6

Lijkt een klein framepje... Hoort dat bij dat soort fietsen?
Senks! M'n iPhone is stuk en maakt soberso geen mooie foto's dus ik heb de moeite niet genomen.

Tijdritframes zijn altijd korter, dit is een maatje L en idd een vrij klein en slooping frame.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')