Ik deed alleen mij arm omhoog, en toen deed mijn schouder pijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef muzas het volgende:
wat doet iedereen hier toch met zn schouder.....
Iets te veel computerwerk, iets te weinig echte beweging...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik deed alleen mij arm omhoog, en toen deed mijn schouder pijn.
Niet gevallen en ook niks anders geks gedaan.
Zal de "winter" wel zijn, dan haken de mooiweerrijders af?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Tommeke het volgende:
Wat ist hier rustig jongs? Allemaal aan het werk ofzo?
Ik heb morgen quality-time dagje met m'n vriendin. 's Middags lekker crossen, daarna hapje eten bij de Mexicaan en 's avonds naar een concertje
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is wel opletten met die dingen van marktplaats, er zijn ook zat verkopers die dat spul laten dropshippen vanuit China. Waarna jij dan alsnog importheffing kan betalen.
Beverton?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.
Vanavond bij een concert zowaar de grootste baas van dit topic zien lopen
Move onquote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.
Vanavond bij een concert zowaar de grootste baas van dit topic zien lopen
Ja, dan bestelt de marktplaatsverkoper hem gewoon in China zonder labels van de shop en geeft jouw adres op als verzendadres. Hij pakt er dan een paar euro tussenuit. Maar mochten er bijkomende kosten zijn voor inklaring en btw komt de douane dat gewoon bij jou halen. En zie dat dan maar terug te krijgen van een marktplaatverkoper.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond het meer dan prima. Had ze al een keer eerder in de Oosterpoort gezien en nu was het wederom absoluut de moeite waard. Voorprogramma heb ik alleen helaas gemistquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond je het wat? Ik vond het echt mooi. Ook het voorprogramma. Was echt genieten.
Die leveren niet naar Friesland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef ddx het volgende:
Vanwaar de keus voor dit merk ?
(en niet voor bijvoorbeeld stages)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |