Homo. Je stelt me teleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Yankee het volgende:
Wat een kutweer, dan maar 8 km hardlopen
Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
Campa cranks stellen me teleur. Zit te wachten op m'n pa om me op te halen. Maar verder wel lekker gefietst.
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:15 schreef Oksel het volgende:
Dees vind ik wel wat voor Kaas.
http://www.wieleroutfits.nl/la-mitica-retro-wielershirt
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is je fiets nu alweer uit elkaar gevallen?
Deze vind ik wel mooi. Vooral met lange mouw.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:15 schreef Oksel het volgende:
Dees vind ik wel wat voor Kaas.
http://www.wieleroutfits.nl/la-mitica-retro-wielershirt
Verhuis je naar Groningen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.
Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Verhuis je naar Groningen?
Gewoon fietsen en opeens begint me rechtercrank te wiebelen. Geen idee hoe het komt. Irritant is het wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen dan?
Hier komt volgende maand eindelijk een einde aan een gek jaar (geen cent kunnen sparen en spaartegoeden goed geplunderd). Dan kan ik eindelijk mijn spaarreserves weer gaan aanvullen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee man een nieuw design bankstel. Zodat ik dit voorjaar heerlijk voor de kachel kan liggen als ik terugkom van trainen om koers te zien op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Maakt weinig uit denk ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Patroon het volgende:
He jongens, ik moet ff nieuwe bladboutjes hebben, is Torx nu beter dan Inbus?
Nieuwe bloempotten gekocht?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben toch geen wijf man. Wij hebben gister in rust geïnvesteerd, en een serieus gat geslagen in ons spaartegoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |