Crossenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Levitas het volgende:
Ik ben al een tijdje subscribed op het Youtube kanaal van GCN. De laatste tijd posten ze veel over cyclocross. En dat ziet er eigenlijk best wel heel gaaf en zwaar uit
Waar doe je zoiets meestal? Gewoon op van die mountainbike tracks in bepaalde (natuur)gebieden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand hier in de buurt op een crossert heb gezien eigenlijk
Zat duinen waar de pakkans zeer klein isquote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef janatwork het volgende:
[..]
Crosseninderdaad op mountainbike tracks of op de clubparkoersjes in de regio. Helaas zijn de duinen verboden gebied, daar zou je echt heerlijk buiten kunnen spelen.
Nu slapen, morgen weer een cross op t programma!
Die is al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef Andyy het volgende:
Wanneer komt de nachtfietsmeet? Met al die Chinalampjes hier
Vast:p maar in mijn regio, Den Haag - Katwijk en dan in het bijzonder Meijendel wemelt het altijd van de mannetjes van dunea.quote:Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef very het volgende:
[..]
Zat duinen waar de pakkans zeer klein is
Ach bij de amateurs is de pakkans ook niet zo heel groot hoor. Valt best mee.quote:Op zondag 16 november 2014 01:47 schreef very het volgende:
[..]
Zat duinen waar de pakkans zeer klein is
Sarcasmequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Patroon het volgende:
Ik distantier mij van de TT. Ik ben net als de rest hier een gewone recreant/hobbyist, alleen ik vind het stukje trainen misschien net wat intressanter dan de gemiddelde. Maakt mij nog geen prof.
I know, maar om maar ff aan te geven dat ik niet denk beter dan een ander te zijn. Ik doe het hoogstens anders.quote:
Ah, op fiets rijdt iemand ze ook: oh het is tommeke.quote:Op zondag 16 november 2014 10:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb de Specialized Espoir Elite. Zijn vouwbanden met redelijk lage rolweerstand.
fixedquote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
I know, maar om maar ff aan te geven dat ik niet denk beter dan een ander te zijn. Ik weer het
Ik gebruik graag de Panaracer Pasela. Die valt soms wat smal uit, je moet dus ff kijken of je 25 of 28mm nodig hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 10:10 schreef No-P het volgende:
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?
Laat dat nou net de plek waar ik ook wel eens de duinen in gaquote:Op zondag 16 november 2014 08:20 schreef janatwork het volgende:
[..]
Vast:p maar in mijn regio, Den Haag - Katwijk en dan in het bijzonder Meijendel wemelt het altijd van de mannetjes van dunea.
Daar faal ik mooiquote:
Hahaquote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar faal ik mooitot zover mijn grappenmakkerij op zondagochtend
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?quote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef very het volgende:
[..]
Laat dat nou net de plek waar ik ook wel eens de duinen in ga
Ik heb deze eronder gezet:quote:Op zondag 16 november 2014 10:10 schreef No-P het volgende:
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?
Discobrakes heeft een groot assortiment:quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iemand een tip voor een merk goede remblokken voor schijfremmen?
Dankje! Ik ga eens kijken!quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Discobrakes heeft een groot assortiment:
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=0&c=2&p=105
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.quote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef Patroon het volgende:
Voor 140e bestelt bij www.cycle-basar.de. Waren met de meeste dingen stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bike-components.de. Benieuwd of ik het ook krijg
Klopt, al meerdere keren gebruik van gemaakt. Nu hadden ze bij bike-components een maat tandwiel niet die ze bij basar wel hadden.quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.
snap der nix vanquote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Patroon het volgende:
Nog wat leuk leesvoer: http://www.fietsica.be/Tour2014.pdf
Oh, dat zou ik niet echt weten, misschien heb ik gewoon steeds gelukquote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |