Hahaquote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar faal ik mooitot zover mijn grappenmakkerij op zondagochtend
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?quote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef very het volgende:
[..]
Laat dat nou net de plek waar ik ook wel eens de duinen in ga
Ik heb deze eronder gezet:quote:Op zondag 16 november 2014 10:10 schreef No-P het volgende:
Winterbandjes nodig. 25mm en robuust en goede grip. Rolweerstand maakt niet uit. Wil er soms offroad mee kunnen ( stevig grind/zand). Ivo?
Discobrakes heeft een groot assortiment:quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iemand een tip voor een merk goede remblokken voor schijfremmen?
Dankje! Ik ga eens kijken!quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Discobrakes heeft een groot assortiment:
http://www.discobrakes.com/?s=0&t=0&c=2&p=105
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.quote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef Patroon het volgende:
Voor 140e bestelt bij www.cycle-basar.de. Waren met de meeste dingen stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bike-components.de. Benieuwd of ik het ook krijg
Klopt, al meerdere keren gebruik van gemaakt. Nu hadden ze bij bike-components een maat tandwiel niet die ze bij basar wel hadden.quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
BC heeft laagste prijsgarantie, maar ze hebben inderdaad wel paar dingetjes goedkoper.
snap der nix vanquote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Patroon het volgende:
Nog wat leuk leesvoer: http://www.fietsica.be/Tour2014.pdf
Oh, dat zou ik niet echt weten, misschien heb ik gewoon steeds gelukquote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ook overdag? reed er vrijdag weer eens een rondje, maar kwam toen 3 keer een busje en 2 boswachters te fiets tegen. Wat zijn de goede momenten/plekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |