SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 11-10-2014 22:47:41 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef Hinder het volgende:
Mag ik bij de Laan van Meerdervoort Loop (2 november) in de OP?
[code]• Hinder - 10km[/code]
1 [*] Hinder - 10km
Sta er nog niet in, zie ik. Mag 't nu dan?.
Get stoned![]()
Krijg je daar na afloop ook een boerenkool?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
2 november loop ik de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Maar ik ben te lui om een code te maken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beter: een boerenkoolpakketquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
2 november loop ik de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Maar ik ben te lui om een code te maken.inclusief worst en een zakje chemische jus!
/edit: verkeerde quote. Ik geef m'n crappe telefoon de schuld. Volgende week iPhone![]()
![]()
We moeten eens een lijst maken van loopjes waarbij je gevoederd terugkeertZijn er voldoende. Speculaaspoppenloop, Fish potatorun, Boerenkoolloop, Chocolate 15k, etc.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag mijn laatste 10km wedstrijd van 2014 gelopen. In juni liep ik nog een 38er, tijdens de Ekiden in juli een 37er, in september tijdens de Vredesloop was het een 36er en dus was het eigenlijk niet zo heel moeilijk om te voorspellen wat het vandaag zou worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk boven verwachting goed. Erg lekker gelopen en nog een 3e plek ook. Nu kan ik de komende weken even uitrusten (vakantie in Japan) om daarna weer te lekker knallen in november bij de 7HL.
Alvast veel succes iedereen met de wedstrijden en trainingen de komende tijd. Ik kijk nu al uit naar de verslagen over marathons, PR's en andere leuke loopjes.![]()
Snertloop! En als je die wint krijg je ook nog een kerststolquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
We moeten eens een lijst maken van loopjes waarbij je gevoederd terugkeertZijn er voldoende. Speculaaspoppenloop, Fish potatorun, Boerenkoolloop, Chocolate 15k, etc.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:38 schreef Mr.B. het volgende:
Vandaag mijn laatste 10km wedstrijd van 2014 gelopen. In juni liep ik nog een 38er, tijdens de Ekiden in juli een 37er, in september tijdens de Vredesloop was het een 36er en dus was het eigenlijk niet zo heel moeilijk om te voorspellen wat het vandaag zou worden...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk boven verwachting goed. Erg lekker gelopen en nog een 3e plek ook. Nu kan ik de komende weken even uitrusten (vakantie in Japan) om daarna weer te lekker knallen in november bij de 7HL.
Alvast veel succes iedereen met de wedstrijden en trainingen de komende tijd. Ik kijk nu al uit naar de verslagen over marathons, PR's en andere leuke loopjes.
Hinder ook strak gelopen!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
2 november loop ik de Boerenkoolloop in Warmenhuizen. Maar ik ben te lui om een code te maken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag mijn laatste 10km wedstrijd van 2014 gelopen. In juni liep ik nog een 38er, tijdens de Ekiden in juli een 37er, in september tijdens de Vredesloop was het een 36er en dus was het eigenlijk niet zo heel moeilijk om te voorspellen wat het vandaag zou worden...Snelle!!! Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk boven verwachting goed. Erg lekker gelopen en nog een 3e plek ook. Nu kan ik de komende weken even uitrusten (vakantie in Japan) om daarna weer te lekker knallen in november bij de 7HL.
Alvast veel succes iedereen met de wedstrijden en trainingen de komende tijd. Ik kijk nu al uit naar de verslagen over marathons, PR's en andere leuke loopjes.![]()
![]()
Mr.B Guppy en Hinder! Wat goed allemaal!![]()
SEMTEX morgen super veel succes!Wordt een mooie wedstrijd! De rest die nog gaat lopen ook heel veel succes!
![]()
![]()
Mijn antiblarengoo is vanuit de VS onderweglieve mensen
En heb nog wat dri-fit (Nike) antiblarensokken gescoord vandaag. Als de sok ook maar zo goed is als de tight dan zit dat hopelijk goed.
Niet veel online de komende dag(en), dus alvast success allemaal morgen! Semtex met je eerste M en verder nog veel HM's enzo geloof ik.
Wij gaan weer moddersleuren bij de eerste XC van het seizoen. Zin in
Ja doei.![]()
Vandaag mijn laatste 10km wedstrijd van 2014 gelopen. In juni liep ik nog een 38er, tijdens de Ekiden in juli een 37er, in september tijdens de Vredesloop was het een 36er en dus was het eigenlijk niet zo heel moeilijk om te voorspellen wat het vandaag zou worden...Mooie tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk boven verwachting goed. Erg lekker gelopen en nog een 3e plek ook. Nu kan ik de komende weken even uitrusten (vakantie in Japan) om daarna weer te lekker knallen in november bij de 7HL.
Alvast veel succes iedereen met de wedstrijden en trainingen de komende tijd. Ik kijk nu al uit naar de verslagen over marathons, PR's en andere leuke loopjes..
Dank voor 't toevoegen!quote:
Zweef:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Hinder, wat loop je er weer fit bij!
Voor de maaskantjelopers morgen: wat voor afstand gaan jullie eigenlijk lopen en wat is de route + snelheid? Misschien vind ik het leuk om aan te haken
(als dat mag natuurlijk)
![]()
Er staan ook (eindelijk) foto's van vorige week online. Bijna een zweeffoto en de foto is bijna scherp. En ik zag de camera te laat voor duimpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maaskantje? Dat ligt hier om de hoek!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Quoi het volgende:
Voor de maaskantjelopers morgen: wat voor afstand gaan jullie eigenlijk lopen en wat is de route + snelheid? Misschien vind ik het leuk om aan te haken
(als dat mag natuurlijk)
Ja, ik vond je al raar praten de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maaskantje? Dat ligt hier om de hoek!#verrektemongol
![]()
Hier vannacht niet geslapen door de stress. Toch naar de groep gegaan. 2x6' en daarna nog 500m met 2 versnellingen. Nog nooit zo kunnen versnellen, getankt als een klein kind. Alle energie eruit gegooid, maar voel me nu wel wat rustiger.
Woensdag ga ik ook weer mee met de groep, geloof dat ik wat houvast nodig heb.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo ff pannekoeken bakken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
17.5KM ongeveer op 6:30/6:35/6:40 ongeveer. En dit is de route (ongeveer):quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Quoi het volgende:
(als dat mag natuurlijk)
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.![]()
Meh, ik had hier graag meegelopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
17.5KM ongeveer op 6:30/6:35/6:40 ongeveer. En dit is de route (ongeveer):
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.
Veel succes morgen SEMTEX!Volgens mij worden het perfecte omstandigheden om te lopen: niet te warm of te koud, niet veel wind en droog. Ideale omstandigheden voor de marathon dus.
Of voor iedere wedstrijd eigenlijk. Ook veel succes en plezier voor degenen die 5km, 4 EM, 10km of een HM lopen morgen!![]()
Jammer dat het zo'n eind weg is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.![]()
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:28 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes morgen SEMTEX!Volgens mij worden het perfecte omstandigheden om te lopen: niet te warm of te koud, niet veel wind en droog. Ideale omstandigheden voor de marathon dus.
Of voor iedere wedstrijd eigenlijk. Ook veel succes en plezier voor degenen die 5km, 4 EM, 10km of een HM lopen morgen!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Toen konden we ook niet op tv kijken inderdaad. De heli kon niet omhoogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)
Het eerste rondje was inderdaad meer zwemmen dan rennenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)Maar uiteindelijk heb ik toch lekker gelopen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.!
Ik ga eens even naar de route koekeloeren.![]()
Ik ga morgen eens proberen hoe lang ik bij de pacer voor 45 minuten kan blijven. Dat zou dan ruim 2 minuten onder mijn PR op de 10 kilometer zijn. Deze week liep ik vrij gemakkelijk iets boven de 46 minuten, dus 45 minuten moet mogelijk zijn.![]()
Misschien een idee om daar in een B&B te gaan zitten, volgens mij zijn die er genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor de Groet uit Schoorl. Maar wat een eind reizen. *twijfel twijfel*Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaan we 'm gewoon toch nog eens lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meh, ik had hier graag meegelopen![]()
![]()
Strak plan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gaan we 'm gewoon toch nog eens lopenAch, je mag er 30km hollen, dus het is de moeite.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor de Groet uit Schoorl. Maar wat een eind reizen. *twijfel twijfel*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom zou ome Zwabber een schema serieus nemen van iemand die nog nooit van z'n leven volgens een schema of überhaupt een vastomlijnd idee gelopen heeft? De enige regelmaat in jouw hardloopleven zit 'm in de langdurige blessures.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer een schemaatje voor ome Zwabber willen maken...We beginnen onderaan de Van Brienenoord. Dan via zuid richting Maastunnel. Aan de zuidkant haken Pijll en Murmeli voor een paar kilometer aan (als ze hun nest uit kunnen komen morgenochtend, geloof er niks van). Daar zijn Swets en ik tussen 10:50 en 11:10 denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Quoi het volgende:
(als dat mag natuurlijk)
Ja lekker, dan loop ik met twee marathonhelden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meh, ik had hier graag meegelopen
Mr B:voor de 35'er en nog een
voor Japan (ik ben er een keer geweest en Tokio pist echt over alle andere wereldsteden, inclusief Londen en New York). Wát een boeiende stad.
Hinder:Super gelopen man!
Semtex: succes morgen!![]()
Is ook wel zo. Zag er op de sfeerimpressievideo erg leuk uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, je mag er 30km hollen, dus het is de moeite.
Maar ja, hardlopen wordt zo wel steeds duurder.![]()
B&B of hotel is dan nog eens 50-60 euro erbij.
Ik laat het nog even bezinken.
Gelukkig hoef ik voor de 7H en Stevensloop niet te reizen.![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:
We beginnen onderaan de Van Brienenoord. Dan via zuid richting Maastunnel. Aan de zuidkant haken Pijll en Murmeli voor een paar kilometer aan (als ze hun nest uit kunnen komen morgenochtend, geloof er niks van). Daar zijn Swets en ik tussen 10:50 en 11:10 denk ik.
Ik twijfel nog even tussen de Kopjesloop, LDL bij LekkerGelopen of bij jullie aanhaken na de Maastunnel![]()
![]()
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef wyccie het volgende:
Hmm. Gelukkig hecht ik heel weinig waarde aan PR's.![]()
![]()
![]()
Onzin. Ik wil steeds sneller.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden
Klinkt allemaal leuk, dus het is een luxeprobleem!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks
Ik twijfel nog even tussen de Kopjesloop, LDL bij LekkerGelopen of bij jullie aanhaken na de MaastunnelLOL, dat gevoel heb ik soms ook wel eens ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.
Uiteindelijk weet iedereen dondersgoed wanneer een gelopen afstand overeenkwam met de opgegeven wedstrijdafstand. De slechtste manier om PR's bij te houden is overigens met sites als Endomondo, omdat die interpoleren en GPS-data verre van feilloos is.Gewoon lekker lopen is het middel om het doel van zelfverbetering te halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden![]()
![]()
Even eenvoor Gup, hinder en mr.B.
Semtex, heel veel plezier en succes morgen .
Ik heb morgen m'n allereerste loopje (5km) helaas ook behoorlijk verkouden maar lopen zal ik![]()
![]()
Ik kan wel echt zeggen dat het mij veul minder doet. Die spanning die sommigen voelen, dat zenuwpezen, gefocust zijn op een tijd, dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden![]()
Morgen de HM, en gisteravond bedacht ik me pas dat ik helemaal geen startnummer heb gekregen. Ik zou me nog net niet verslapen.
Natuurlijk ben ik wel blij als ik opeens onder 2 uur zou lopen, maar ik vind het ook al heel wat als ik lachend en sprintend over de finish kom na 2 uur 15.![]()
Gewoon iedere keer 50m meer sprinten was het toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Onzin. Ik wil steeds sneller.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.![]()
![]()
Telt keikapot en misselijk over de finish komen na 2.15 ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan wel echt zeggen dat het mij veul minder doet. Die spanning die sommigen voelen, dat zenuwpezen, gefocust zijn op een tijd, dat heb ik niet.
Morgen de HM, en gisteravond bedacht ik me pas dat ik helemaal geen startnummer heb gekregen. Ik zou me nog net niet verslapen.
Natuurlijk ben ik wel blij als ik opeens onder 2 uur zou lopen, maar ik vind het ook al heel wat als ik lachend en sprintend over de finish kom na 2 uur 15.
In ieder geval veel plezier morgen!
@quoi: gewoon meegaan!!
En daarna het terras op met zn allen. Jullie mogen best bij mij ff douchen hoor
Gaat arquero nog mee?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja dan na 6 mnd een marathon. Ik ga me volgende week vast inschrijven voor rotterdamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer 50m meer sprinten was het toch?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.
Ik word hier ook al niet serieus genomen
Een tijd kan voor mij alleen als pr gelden als het een door de wedstrijdorganisatie gemeten tijd over een wedstrijd van een courante afstand betreft.
Dus geen trainingstijden, tussentijden, of omrekening naar "daadwerkelijk gelopen afstand volgens het gps-horloge".![]()
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik word hier ook al niet serieus genomen
Een tijd kan voor mij alleen als pr gelden als het een door de wedstrijdorganisatie gemeten tijd over een wedstrijd van een courante afstand betreft.
Dus geen trainingstijden, tussentijden, of omrekening naar "daadwerkelijk gelopen afstand volgens het gps-horloge".![]()
Nee joh!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?
Keikapot. Moest even goed kijken wat er stond.![]()
Gelukkig ga ik nooit kapot. Daarvoor doe ik niet genoeg mijn best.
Wel frappant dat de inschrijving voor de CPC en marathon R'dam nog niet eens open zijn en de Venloop in september al vol zat.![]()
En daarom bepaal ik zelf, persoonlijk dus, aan welke eisen mijn pr's moeten voldoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?
Wat andere mensen met die regels doen, moeten ze zelf weten.
O ja, en een wedstrijd die te kort is, telt natuurlijk ook niet mee. Masr dat spreekt vanzelf.![]()
Ik doe het altijd zo:
Mijn PR op de 5 is 27.07 maar ik kan hem ook in 26.14
En net zoiets voor de 10
Dan heb ik vast een leuk streven voor de volgende wedstrijd
Al heb ik van pijll wel officeel toestemming gekregen om te zeggen dat mijn PR op de 5 26.14 is. Maar ik vind wedstrijdtijden toch ook wel het handigst om te gebruiken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor mij telt dat niet. Maar jij moet gewoon doen wat jij leuk vindt (zolang Zwabber het maar niet merkt).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
Dus die 140km/h over die paar meters die mijn Runkeeper aangaf telt niet als PR?![]()
Buitenaardse prestaties tellen altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
Dus die 140km/h over die paar meters die mijn Runkeeper aangaf telt niet als PR?
Ik ga trouwens best vaak kapot bij een wedstrijd. Zit geen rem op mij![]()
Al zie ik het niet gauw gebeuren dat ik kotsend over de finish kom. Niet meer kunnen praten vind ik wel genoeg.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En soms zelf al voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga trouwens best vaak kapot bij een wedstrijd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En soms zelf al voor de wedstrijd.
Overigens heeft pijll makkelijk praten met zoveel wedstrijdloopjes in NL. Dat is hier natuurlijk wel anders, dus ik lap de wet van pijll gevoeglijk aan mijn laars
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Iedereen heeft het volste recht om zichzelf voor de gek te houden. Ikzelf volg wel de wet van Pijll, maar dat heeft als consequentie dat ik ook de tijden van anderen soms ter zijde schuif. Zo is het leven.![]()
K ben nog in de fase dat ik trots ben op elke meter die ik loop.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik sluit me zonder schaamte bij je aan hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
K ben nog in de fase dat ik trots ben op elke meter die ik loop.![]()
Ik blijf ook in die fase hangen. Gewoon, omdat dat lekker isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Endomondo bekertje = pr
Tenzij het echt niet kan kloppen. Zo zou mijn HM pr van 1.55 gelopen zijn op het nagemeten parcours van een HM waar ik 1.58 liep.![]()
Zegt zij die gewoon 'even' 15 km gaat lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik blijf ook in die fase hangen. Gewoon, omdat dat lekker is![]()
![]()
Das wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Overigens heeft pijll makkelijk praten met zoveel wedstrijdloopjes in NL. Dat is hier natuurlijk wel anders, dus ik lap de wet van pijll gevoeglijk aan mijn laars
Ik zit wel op de lijn van pijll en zwabber, maar als iemand een training als PR telt vind ik t prima en ik zou dan net zo blij voor diegene zijn als dat het een wedstrijd is. Alleen een te korte loop als PR tellen zou ik niet serieus nemen.
Mijn eerste 5 was 4,9 dus die heb ik niet geteld. Dwz, ik ben doorgelopen tot 5 km en wist toen wat ik in een wedstrijd zou kunnen lopen
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zegt zij die gewoon 'even' 15 km gaat lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Endomondo bekertje = pr
Tenzij het echt niet kan kloppen. Zo zou mijn HM pr van 1.55 gelopen zijn op het nagemeten parcours van een HM waar ik 1.58 liep.
Oh volgens mij zei jij net hetzelfde![]()
Mijn 10 km pr is volgens endo 56.57. Die tel ik ook niet. Was een training én deel van een langer loopje.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan voel je dat je je best hebt gedaan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan ben je evengoed nog supercool, want je hebt het toch maar mooi gedaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…![]()
Hopelijk voelen je spieren morgen weer wat soepeler![]()
Dat heb ik dus ook. Mijn pr is nog steeds 26.25, gelopen tijdens de Ekiden in 2012. Ik liep ook wel 23.22, maar dat was bij de Eindhoven Airport Run en die was echt maar 4,85. Dat vind ik dus stom. Ik moet dus nog eens een 5 lopen binnenkort.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Alleen een te korte loop als PR tellen zou ik niet serieus nemen.
Mijn eerste 5 was 4,9 dus die heb ik niet geteld.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
k probeer de getallen te begrijpen maar snap t niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.
Mijn 10 km pr is volgens endo 56.57. Die tel ik ook niet. Was een training én deel van een langer loopje.
Ja die van de 10 wel maar die andere niet?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, ik haat het ook als een loopje te kort is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Mijn pr is nog steeds 26.25, gelopen tijdens de Ekiden in 2012. Ik liep ook wel 23.22, maar dat was bij de Eindhoven Airport Run en die was echt maar 4,85. Dat vind ik dus stom. Ik moet dus nog eens een 5 lopen binnenkort.
Ik moet binnenkort een 10 lopen. Ik wil van die 58.22 af
ik vind t ontzettend knapquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb nog nooit een officiele 5 gelopen. Niet gecertificeerd, noch ongecertificeerd. Alleen tijdens trainingsloopjes.![]()
de pr's binnen een langere afstand neem ik wel gewoon mee, zie geen reden dat niet te doen. Juist leuk, want dan weet je dat het nog harder zou kunnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.
Mijn 10 km pr is volgens endo 56.57. Die tel ik ook niet. Was een training én deel van een langer loopje.![]()
Yup, ik ook, ik wil af van die 56.45, kan inmiddels makkelijk een heel stuk onder de 55.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik haat het ook als een loopje te kort is.
Ik moet binnenkort een 10 lopen. Ik wil van die 58.22 afZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus als ik morgen 45 min doe over m'n allereerste 5 km loopje, dan wordt dat m'n eerste pr? Als de afstand goed gemeten is dan ...![]()
Endomondo gebruikt voor het bepalen van je PR en je bekertjes de gemeten tijd waarin je volgens de gps in je telefoon of horloge een bepaalde afstand aflegt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k probeer de getallen te begrijpen maar snap t niet helemaal.
Ja die van de 10 wel maar die andere niet?
Mijn hm was volgens mijn garmin en volgens endo meer dan 21,1 km.
Endo heeft nu als PR de tijd genomen waarin ik volgens endo die 21,1 heb afgelegd 2.13) en niet de tijd die ik heb gelopen tot de finish (2.15).
(Ik ben slecht in uitleggen, hopelijk helpt de uitleg toch hihi)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga eens doen dan. Is haske leuk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog nooit een officiele 5 gelopen. Niet gecertificeerd, noch ongecertificeerd. Alleen tijdens trainingsloopjes.
@mossel: ga ervoor dan!
@shravani: ja, klopt!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, moet ergens over een tijdje even een 10k en een 5k opzoeken hier in de buurt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga eens doen dan. Is haske leuk!
@mossel: ga ervoor dan!
@shravani: ja, klopt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, moet ergens over een tijdje even een 10k en een 5k opzoeken hier in de buurt.
Als ik voorlopig geen pijn krijg ga ik dat ook doen ja. Maar ik ben nu niet meer zo snel. Komt wel weer, maandje bijtrainen en dan gaat ie hopelijk weer.
Ben best benieuwd of ik de 10 nog in een uur kan lopen
Ik wil geen 5 lopen. Volgens mij doet dat meer pijn dan een HM.
Heb wel s een rondje van 4,5 voluit gedaan, dat was nog kutter dan interval! Ik koester lekker mijn 5-pr gelopen in de laatste 5 van de 7hl. Deed overigens ook pijn met hr195 op eind![]()
Ben voor de aardigheid even aan het kijken wie er morgen allemaal het loopje in mijn woonplaats meedoen. Zie ik er een paar tussen staan die de 10 in 35 minuten lopen. En die wonen hier kennelijk ook gewoon in het dorp
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
thnx! Zo snap ik m.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endomondo gebruikt voor het bepalen van je PR en je bekertjes de gemeten tijd waarin je volgens de gps in je telefoon of horloge een bepaalde afstand aflegt.
Mijn hm was volgens mijn garmin en volgens endo meer dan 21,1 km.
Endo heeft nu als PR de tijd genomen waarin ik volgens endo die 21,1 heb afgelegd 2.13) en niet de tijd die ik heb gelopen tot de finish (2.15).
(Ik ben slecht in uitleggen, hopelijk helpt de uitleg toch hihi)Today is life -
Dale Carnegie![]()
Haha ja 5 km lopen is best kut. Daar was ik nog meer dood dan na de halve. Ik stortte soort van neer. Maar er ging niemand proberen een gesprek met me te voeren dus het viel niet zo op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:07 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil geen 5 lopen. Volgens mij doet dat meer pijn dan een HM.
Heb wel s een rondje van 4,5 voluit gedaan, dat was nog kutter dan interval! Ik koester lekker mijn 5-pr gelopen in de laatste 5 van de 7hl. Deed overigens ook pijn met hr195 op eindSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo hoort het ook bij 5km. Compleet dood over de streep, omdat je al 2km loopt terwijl je al dood bent. Mooie van 5km is echter dat het 5 minuten later wel weer prima gaat en de volgende dag kan je weer gewoon lekker lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja 5 km lopen is best kut. Daar was ik nog meer dood dan na de halve. Ik stortte soort van neer. Maar er ging niemand proberen een gesprek met me te voeren dus het viel niet zo op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je ook zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog nooit een officiele 5 gelopen. Niet gecertificeerd, noch ongecertificeerd. Alleen tijdens trainingsloopjes.Mijn laagste afstand is 10.
Ik zou ook nog wel een keer een 1000 ofzo willen lopen. Of 400. Maar daar zijn volgens mij niet zoveel openbare wedstrijden voor...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Moet jij niet naar bed Sem? :p
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?![]()
![]()
Succes morgen Semtex!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn laagste afstand is 10.
Mijn laagste afstand is de hm. Zit eraan te denken in december de 10 km te lopen.![]()
Sorry Maaskantjes, ik kan een heel leuk haas-verzoek voor de Kopjesloop morgenochtend niet weerstaan. Uitgerekend mijn zus gaat na de CPC 2014 haar eerste wedstrijdje weer eens lopen. Is best even uit de running geweest. Vraagt me haar te hazen op de 5 km. GEEN IDEE hoe een 5 km bij me gaat, maar ik vind het leuk![]()
Loopze iig in die mooie stadBrabantse nachten zijn lang, rememberquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?![]()
![]()
Met mijn trainingsgroepje hebben we nadat we klaar waren met de fartlek nog een rondje over de baan gedaan, voor de grap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:18 schreef Cynic het volgende:
Ik zou ook nog wel een keer een 1000 ofzo willen lopen. Of 400. Maar daar zijn volgens mij niet zoveel openbare wedstrijden voor...
Ik vind dat wel mijn officieuze PR op de 400, want die zal ik ook nooit gaan lopen.![]()
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?quote:![]()
Begrijpelijk Quoi!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef Quoi het volgende:
Sorry Maaskantjes, ik kan een heel leuk haas-verzoek voor de Kopjesloop morgenochtend niet weerstaan. Uitgerekend mijn zus gaat na de CPC 2014 haar eerste wedstrijdje weer eens lopen. Is best even uit de running geweest. Vraagt me haar te hazen op de 5 km. GEEN IDEE hoe een 5 km bij me gaat, maar ik vind het leuk
Het zal als volgt gaan: jij haast haar naar een dik PR, een tijd die ook onder jouw eigen PR ligt. Zij finisht echter vóór jou.
Gelukkig is de Kopjesloop te kort en voldoet-ie niet aan de wet van Pijll.![]()
Jemig, wat gaan jullie hard! En dan bedoel ik niet alleen met posten...
Hinder en Mr.B: mooie tijden!
Gup: 15km!!![]()
Goed zeg! Laat die 7^^ maar komen
Alle lopers van morgen, maar in het bijzonder SEMTEX: heel veel plezier en succes!
Ik heb zojuist ein-de-lijk de inschrijving voor m'n volgende evenement geregeld. Net op tijd, morgen sluit 'ie.quote:Beste Yuki,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer.
Kijk regelmatig op www.lvml.nl en blijf op de hoogte van de laatste details omtrent de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop.
Dus, mossel, mag ik in de OP?
2 november, LVML, 10km
Meneer Y doet ook mee
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hou op schei uit, dat scenario schoot direct door mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Begrijpelijk Quoi!
Het zal als volgt gaan: jij haast haar naar een dik PR, een tijd die ook onder jouw eigen PR ligt. Zij finisht echter vóór jou.
Gelukkig is de Kopjesloop te kort en voldoet-ie niet aan de wet van Pijll.![]()
![]()
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.![]()
Sja, niks denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?![]()
Ik hoef er pas half 8/ 8 uur uit, in vergelijking met werkdagen is dat uitslapen. Heb vannacht ook al erg lang geslapen, komt dus wel goed met slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?.
Niet zenuwachtig, komt morgen wel als ik in het vak sta, denk ik. Ik start in een te snel vak (3:25-3:55), dus moet oppassen niet te snel te starten.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?
Een haas zou dusdanig ervaren moeten zijn op een bepaalde afstand dat hij de geplande tussentijden vrij constant moet kunnen vasthouden om de beoogde tijd te willen halen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Succes allemaal morgen. Ik ga 45 minuten wandelen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
hier een testrondje om te kijken of mijn knie klaar is voor de Southland Marathon voor volgende week., voordat ik mijzelf inschrijf.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En als haas loop je puur ten dienste van iemand anders. Je eigen gevoel boeit niet. Je doet er alleen maar alles aan om de ander zo goed mogelijk te laten finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.
Een haas zou dusdanig ervaren moeten zijn op een bepaalde afstand dat hij de geplande tussentijden vrij constant moet kunnen vasthouden om de beoogde tijd te willen halenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Succes morgen, Sem!![]()
En anderen die gaan lopen ook trouwens!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dus beetje zoals een pacer, maar dan voor een individu, en het liefst een die breed genoeg is om je uit de wind te houden.![]()
en wat Van Dale zegt is waarquote:(de; m,v) hardloper die, zonder het oogmerk zelf te winnen, in een wedstrijd vooroploopt om het tempo hoog te houden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SEMTEX, heel veel plezier en succes morgen! Ik vind t echt jammer dat ik je niet live kan volgen
F means you're fucked![]()
Succes morgen iedereen, zelf sta ik over 11 uur in Bergen aan de start van de Duinentrail 20 km.
Jack does it in real time...![]()
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:26 schreef YUR het volgende:
SEMTEX, heel veel plezier en succes morgen! Ik vind t echt jammer dat ik je niet live kan volgen
Ik heb een drukke dag morgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhoudenF means you're fucked![]()
In dat geval: tot morgenavondquote:
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhoudenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yup, F501: that's mequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
![]()
![]()
knie oke.....lopen zelf was maar zeer matig, gewoonweg geen energie vandaag.....maar ja, nog 8 weken tot aan de Kepler dus nog genoeg tijd om weer op te bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een testrondje om te kijken of mijn knie klaar is voor de Southland Marathon voor volgende week., voordat ik mijzelf inschrijf.
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-10-2014 06:37:56 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen. Nog steeds geen zenuwen. Erg goed geslapen ook.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
trust your training!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
succes met het staan te stuiteren in het startvak, en de rest van de loop uiteraard ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Twee uur voor de start ben ik nog steeds van plan en in staat om mee te lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.![]()
Niks is echt op het internet. Jij slaapt al een week niet, omdat je permanent op het porselein zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Nogmaals succes!![]()
Heel veel succes SEMTEX!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Is het daar ook zo mistig? Anders kan die heli zo weer ze lucht niet in![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat juist de losse chips steeds meer ingeruild gaan worden voor een startnummer waarin een chip verwerkt zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook bij 5km. Compleet dood over de streep, omdat je al 2km loopt terwijl je al dood bent. Mooie van 5km is echter dat het 5 minuten later wel weer prima gaat en de volgende dag kan je weer gewoon lekker lopen.
Ik ben er swsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.
Wie zijn er gesjaak afhaakt dan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Succes Semtex.![]()
![]()
Ik ben er ook helemaal klaar voor"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik woon op een deel van het parcours en het is niet mistigquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel succes SEMTEX!!
Is het daar ook zo mistig? Anders kan die heli zo weer ze lucht niet in!![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Startnummers zijn er ook voor de herkenbaarheid he, dat de vrijwilligers etc snel kunnen zien dat iemand met de loop meedoet. Met die gekke modderraces zijn random mensen denk ik niet zo gek om het parcours op te gaan, maar bij hardloopwedstrijden, en zeker bij kleinere loopjes wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Succes Semtex! Misschien kunnen degenen met de app af en toe een update posten? Mijn telefoon is niet zo goed met nieuwe apps..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Bedankt allemaal. 5 pannekoeken gegeten, spulletjes klaar, kleren aan, we vertrekken!
Succes! Je kunt het!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Fckn veel succes Semz!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thanksquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:10 schreef Murmeli het volgende:
Succes sem en bos op jullie eerste (H)M![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk deze week nog een nieuw horloge moet kopen. Gisterochtend een kleine 15km gelopen, en de batterij was nog maar 55% vol
Of ik moet de marathon heul snel gaan lopen...F means you're fucked![]()
Oh wow, er zijn gewoon heel veel lopers vandaagVeel plezier allemaal! Heb lol!
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk deze week nog een nieuw horloge moet kopen. Gisterochtend een kleine 15km gelopen, en de batterij was nog maar 55% vol
Of ik moet de marathon heul snel gaan lopen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik iig nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?Mijn 610 gaat al wat kilometers mee..,
quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?![]()
![]()
Oh ok ok. Heb je al een idee voor een opvolgert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik iig nietMijn 610 gaat al wat kilometers mee..,
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je mag de marathon toch wel lopen met de 220 van GotC?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Of ik moet de marathon heul snel gaan lopen...
Tof sem ik ga je volgen via de app. We zijn er hier ook over aan het denken om zo een te gaan gebruiken. Kan ik even testen hoe dat werkt
Today is life -
Dale Carnegie![]()
kunnen ze de accu niet vervangen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Of ik moet de marathon heul snel gaan lopen...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Absoluutquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je mag de marathon toch wel lopen met de 220 van GotC?!
Hij twijfelt tussen praktisch (bv 220) en duuuurrrrrr (en nog nuet uit!)![]()
![]()
Er zijn zoveel mooie dingen te krijgen! Keuzes keuzes!quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Absoluut!
Hij twijfelt tussen praktisch (bv 220) en duuuurrrrrr (en nog nuet uit!)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Alle lopers veel plezier en succes vandaag!
Ik ben zwaar verkouden, dus ik sla ff over.
Zit nu lekker live te kijken naar de M van Ehv.![]()
![]()
Ik twijfel tussen mooi maar 80% overbodig, of gewoon simpel en fit-for-the-jobquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ok ok. Heb je al een idee voor een opvolgert?F means you're fucked![]()
Fit for the job.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen mooi maar 80% overbodig, of gewoon simpel en fit-for-the-job
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar in de tussentijd zijn er nog meer kanshebbers bijgekomenquote:
#keuzestressF means you're fucked![]()
Wat was je eerste keuze?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar in de tussentijd zijn er nog meer kanshebbers bijgekomen
#keuzestressJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eindhoven start bijna op Omroep Brabant![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oeh, succes Semtex!
Waar ik wél ongelooflijk zenuwachtig voor ben: daarnet heeft Epke Zonderland zijn supersonische oefening geturnd. Man, wat een kerel is dat.![]()
App werkt wel goed, 5km doorkomst staat er ook al op!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoop dat de app van A'dam ook zo goed werkt!quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
App werkt wel goed, 5km doorkomst staat er ook al op!![]()
Zoooo. Lekker rustig 10k gelopen met Gogo. Stukkie gewandeld, maar de boer had zoveel blubber over de weg gestrooid dat we bang waren te vallen. Was lekker. Nu weer even rust houden. Ik merk dat mijn liezen nog een beetje last van vorige week hebben.
Zo lekker douchen en lekker heel de dag naar Omroep Brabant kijken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is die al te downloaden? En is het startnummer en zo al bekend??quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop dat de app van A'dam ook zo goed werkt!
Ik wilde op tijd gaan lopen om voor 10:00 uur weer thuis te zijn maar het lag zo lekker![]()
Uiteindelijk alleen het eerste half uurtje gemist, want toch gewoon nog 13 km gelopen![]()
Hier ook SEM in de app aan het tracken![]()
![]()
Whoeh!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:04 schreef Serinde het volgende:
Ik wilde op tijd gaan lopen om voor 10:00 uur weer thuis te zijn maar het lag zo lekker
Uiteindelijk alleen het eerste half uurtje gemist, want toch gewoon nog 13 km gelopen
Hier ook SEM in de app aan het trackenheb jij nu ook Garmin-vuurwerk-beker-feest??
Wat kan ik toch genieten van die loopstijl van de Afrikanen![]()
Het ziet er wel echt uit als perfect weer? Waterig zonnetje, mooie temperatuur, geen wind.![]()
Yup en yup! Zie fb pmquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is die al te downloaden? En is het startnummer en zo al bekend??![]()
![]()
Zonnetje kan nog wel warm zijn af en toe.
Mijn loopje was waardeloos. Vrij duidelijk te weinig gegeten gisteren, dus de tank was snel op.![]()
Wij hebben net gelopen. In Den Bosch zelf was het wat mistig, dat was niet ideaal. Buiten Den Bosch was het perfect weer. Echt ideaal loopweer. En ik zie geen mist in Eindhoven, dus daar is het ideaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:11 schreef Levitas het volgende:
Wat kan ik toch genieten van die loopstijl van de Afrikanen
Het ziet er wel echt uit als perfect weer? Waterig zonnetje, mooie temperatuur, geen wind.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:16 schreef GotC het volgende:
Vind de route tot nu toe niet echt fantastisch
Niet dat de route van R'dam/A'dam mooier zijnZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar zowel het parcours van Rotterdam als dat van Amsterdam is sneller, toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat is wel weer waarquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.![]()
![]()
En je moet hier twee keer hetzelfde rondje…quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt. Maar dat komt vooral door budgetten denk ik. Eindhoven is zich pas de laatste paar jaar op de kaart aan het zetten, terwijl Rotterdam en Amsterdam een grote naam hebben en een megabudget, waardoor zij de grootste toppers kunnen halen. De grootste topper hier in EIndhoven is iemand die nog nooit een marathon liep. Ik denk dat Eindhoven potentieel een sneller parkoers heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar zowel het parcours van Rotterdam als dat van Amsterdam is sneller, toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mij lijkt de Berenloop op Terschelling nog wel een "leuke" marathon, voor zover marathons leuk kunnen zijn. Lekker over verharde paden door de natuur hobbelen, met een stukje strand tussendoor.![]()
Ik moest bij pr's blijkbaar op accepteren klikken en nu wel een bekertje maar heb geen vuurwerk gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoeh!!heb jij nu ook Garmin-vuurwerk-beker-feest??
![]()
Weet je wat, ik ga voor veel vuurwerk in Nijmegen![]()
![]()
Stond bij mij op het dashboard. Maar joh, in Nijmegen is het veel leuker/mooierquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik moest bij pr's blijkbaar op accepteren klikken en nu wel een bekertje maar heb geen vuurwerk gezien?
Weet je wat, ik ga voor veel vuurwerk in Nijmegen
Go Semtexquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De grootste topper hier in EIndhoven is iemand die nog nooit een marathon liep.![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is vandaag ook de 4Mijl van Groningen![]()
Vorig jaar heb ik ook meegedaan en zat toen op 47 minuten en 47 seconden (exact 8.0 km per uur gemiddeld).
Helaas heb ik mijn training een beetje laat opgepakten ik zal blij zijn als ik mijn tijd van vorig jaar evenaar! Maar ik ga er sowieso veel plezier aan beleven, wat een lekker weer!
Dus. Dat.![]()
Dit parcours komt ook langs de mooiste plekken van Eindhoven, hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.![]()
De wind is wel iets ongunstiger dit jaar. Hoe laat start je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef GoWithIt het volgende:
Het is vandaag ook de 4Mijl van Groningen
Vorig jaar heb ik ook meegedaan en zat toen op 47 minuten en 47 seconden (exact 8.0 km per uur gemiddeld).
Helaas heb ik mijn training een beetje laat opgepakten ik zal blij zijn als ik mijn tijd van vorig jaar evenaar! Maar ik ga er sowieso veel plezier aan beleven, wat een lekker weer!
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom wennen? Hartstikke fijne schoentjes.
Ik heb ze in deze kleuren.Ze hebben veel minder demping en zijn neutraler dan mijn vorige schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb net een rondje geprobeerd en dat ging super.
Het is overigens nog best warm in het zonnetje hier.
Maar komt vast helemaal goed met alle lopers in Eindhoven.![]()
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit parcours komt ook langs de mooiste plekken van Eindhoven, hoor.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dè bedoel ik nou!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.![]()
Welke lopers worden nu door de marathonners ingehaald? Lijkt me ook niet handig voor ze. De kopgroep bedoel ik.![]()
De lopers die nu nog de eerste 20km aan het lopen zijn. Komt omdat het marathon parcours van EHV 2 rondes zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:54 schreef Cee het volgende:
Welke lopers worden nu door de marathonners ingehaald? Lijkt me ook niet handig voor ze. De kopgroep bedoel ik.![]()
Ik zou nooit in Eindhoven willen wonen. Sowieso liever in een dorp.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.
Eindhoven heeft wel vele mooie plekken maar de stadion is daar niet één van.![]()
Ah oké, ik had de route nog niet bekeken, wist niet dat ze 2x voorbij het zelfde stuk komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
De lopers die nu nog de eerste 20km aan het lopen zijn. Komt omdat het marathon parcours van EHV 2 rondes zijn![]()
14.23 uurquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De wind is wel iets ongunstiger dit jaar. Hoe laat start je?![]()
Is dat zo, van die wind? Het waait niet echt toch?Dus. Dat.![]()
Vorig jaar windkracht 6 in de rugquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:02 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
14.23 uur
Is dat zo, van die wind? Het waait niet echt toch?![]()
Ik start zelf in de allerlaatste groep om 15.18![]()
Net lekker 10 km gelopen in Den Haag. Het is veel warmer dan je zou denken, maar wel heerlijk loop weer!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Oh vandaar dat het zo goed ging haha.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Vorig jaar windkracht 6 in de rug
Ik start zelf in de allerlaatste groep om 15.18
Hoe laat ga je naar Haren?Dus. Dat.![]()
Ik neem de laatste bus vanaf CS (14.15)quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het zo goed ging haha.
Hoe laat ga je naar Haren?![]()
Die bussen zijn wel fijn, ik ga er zometeen heen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik neem de laatste bus vanaf CS (14.15)
Welke tijd ben je van plan neer te zetten?
Dus. Dat.![]()
Ik heb er ook weer een 5k opzittenrelaxed lopen kan ik blijkbaar niet, want was binnen in 26 nogwat (Endo laat gestopt en niet op de klok gekeken toen ik binnen kwam). Wel echt super loopweer, zelfs erg warm als de zon vol op m'n bolletje stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk rond 39 à 40 minuten. Iets te lang geleden sinds mn laatste wedstrijd om goed in te kunnen schatten. Jij?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:14 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Die bussen zijn wel fijn, ik ga er zometeen heen.
Welke tijd ben je van plan neer te zetten?![]()
Die tijd kwam vorig jaar heel veel voorquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk rond 39 à 40 minuten. Iets te lang geleden sinds mn laatste wedstrijd om goed in te kunnen schatten. Jij?
Ik heb mijn laatste 4Mijl trainingsrondje in 49 minuten gedaan, dus ik hoop dat ik nu iets sneller kan zijn dan dat.Dus. Dat.![]()
W00pw00p!!!! Jeeejquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:17 schreef Stefanovic83 het volgende:
Sem nog steeds lekker vlak op 6 min per km zie ik
Go sem go sem!!!!
Ennn over een uur start de halve!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit verslagje zal ongetwijfeld ondergesneeuwd worden door de EIndhoven Marathon lopers (en volledig terecht), maar wil het toch even melden.
Mijn seizoen is, voor mijn laatste race gelopen is, al geslaagd. Nadat ik deze juni voor het eerst een sub 46:00 liep op de 10k, ben ik vandaag ook voor het eerst onder de 22:00 minuten gedoken op de 5k!![]()
Om half 11 gestart bij de Sloterplas in Amsterdam met ongeveer 150 deelnemers aan de 5k. De warming up verliep niet zoals ik wilde, benen voelde loom een zwaar aan. Bij het startschot eerst een ronde om de baan om daarna het park in te gaan. Eerste kilometer was een veel te snelle van 4:05, ver boven mijn beoogde schema. Dat brak op in kilometer twee en drie waarin een kort klimmetje zat en een wat langere de brug over. Hierdoor in deze twee kilometers geen moment in mijn ritme kunnen komen.
Ook de laatste kilometer kende nog een kort klimmetje, maar tot mijn verbazing kon ik toen opeens weer versnellen. Laten vallen naar de baan toe en in 21:50 gefinished![]()
Dus dat is een goed voorteken voor de Middenmeerloop over twee weken, waar ik weer aan de 5k start sta.
Alvast gefeliciteerd aan alle Eindhoven Marathon lopers!![]()
![]()
Net heerlijk gelopen met swets, zwabber en pijll. Een klein drama is wel dat mijn logje niet klopt. Maastunnel dit dat alles.
Wel de erasmusbrug en willemsbrug meegepakt, en de maastunnel dus.
Knie was weer heel braaf, 6 km weggetikt ongeveer, met nog een paar 100m van en naar de metro bij mij thuis.
K was er wel een beetje moe van
Dank heren S en Z dat we mee konden
Mooi hersteld dan!! Well done!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef Littlecreep het volgende:
Dit verslagje zal ongetwijfeld ondergesneeuwd worden door de EIndhoven Marathon lopers (en volledig terecht), maar wil het toch even melden.
Mijn seizoen is, voor mijn laatste race gelopen is, al geslaagd. Nadat ik deze juni voor het eerst een sub 46:00 liep op de 10k, ben ik vandaag ook voor het eerst onder de 22:00 minuten gedoken op de 5k!![]()
Om half 11 gestart bij de Sloterplas in Amsterdam met ongeveer 150 deelnemers aan de 5k. De warming up verliep niet zoals ik wilde, benen voelde loom een zwaar aan. Bij het startschot eerst een ronde om de baan om daarna het park in te gaan. Eerste kilometer was een veel te snelle van 4:05, ver boven mijn beoogde schema. Dat brak op in kilometer twee en drie waarin een kort klimmetje zat en een wat langere de brug over. Hierdoor in deze twee kilometers geen moment in mijn ritme kunnen komen.
Ook de laatste kilometer kende nog een kort klimmetje, maar tot mijn verbazing kon ik toen opeens weer versnellen. Laten vallen naar de baan toe en in 21:50 gefinished![]()
Dus dat is een goed voorteken voor de Middenmeerloop over twee weken, waar ik weer aan de 5k start sta.
Alvast gefeliciteerd aan alle Eindhoven Marathon lopers!
Kijken of je over 2 weken een 20-er kan lopen. Dat zou vet zijn!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nieuwe blog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef mosselmossel het volgende:
Nieuwe blog!Tsss. Houdt het dan nooit op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn trainingsmaatje is net voorbij de 30, dus Semtex gaat daar ook zo overheen. Ze loopt maar een stukkie langzamer.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sem ziet er bij 30k fit en blij uit, met duimpje.
Kreeg een foto via whatsapp.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Met Sem gaat alles goed. Ze begint hier en daar kleine pijntjes te voelen. Maar ze zag er redelijk fris en fruitig uit en dat bij 30km!!![]()
![]()
Dan kan het nu echt beginnen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef streamnl het volgende:
Met Sem gaat alles goed. Ze begint hier en daar kleine pijntjes te voelen. Maar ze zag er redelijk fris en fruitig uit en dat bij 30km!!
Whoehoe!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef streamnl het volgende:
Met Sem gaat alles goed. Ze begint hier en daar kleine pijntjes te voelen. Maar ze zag er redelijk fris en fruitig uit en dat bij 30km!!
Ach, vorig jaar schreeuwden ze van de toren dat ze Wilson Kipsang wilden halen en dat ze een aanval op het wereldrecord wilden gaan doen. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:19 schreef Hinder het volgende:
Die negativiteit over de winnende tijd. Laat de recreanten zien
.
Bliezen ze hoog van de torenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar schreeuwden ze van de toren dat ze Wilson Kipsang wilden halen en dat ze een aanval op het wereldrecord wilden gaan doen. Hoge bomen vangen veel wind.
Of
Schreeuwden ze van de daken
Ah, nu de HM
Oja TV Brabant *check
Mooi dat ze nog fris en fruitig bij de 30 km isNu nog mooi afmaken, nu begint de marathon natuurlijk pas
![]()
![]()
Eén van die twee, niet het mijne in elk geval.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bliezen ze hoog van de toren
Of
Schreeuwden ze van de dakenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En uh, is het al tijd voor tijden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:29 schreef Quoi het volgende:
Oja TV Brabant *check
Mooi dat ze nog fris en fruitig bij de 30 km isNu nog mooi afmaken, nu begint de marathon natuurlijk pas
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef mosselmossel het volgende:
Nieuwe blog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nog wel uit he. Volledig herstel schijnt wel 6 weken te kunnen duren. Of 6 maanden, zoals bij mijn oude weerbarstige lijf![]()
![]()
Ik hou nog m'n gemak, maak je niet druk. Komende week nog even niet met de groep meetrainen, maar rustig voor mezelf. Pas over 5 weken wil ik weer voluit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk nog wel uit he. Volledig herstel schijnt wel 6 weken te kunnen duren. Of 6 maanden, zoals bij mijn oude weerbarstige lijfZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ook zo'n supervraag "hoe lang heb je gelopen" terwijl je naast de klok staat..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hij was estafetteloper, dus in dit geval niet zo'n hele onredelijke vraagquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:38 schreef E.T. het volgende:
ook zo'n supervraag "hoe lang heb je gelopen" terwijl je naast de klok staat..
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Klein mini-verslagje van de eerst 5 km in tíjden. Ik zou mijn zus hazen - sinds de CPC dit jaar uit de running. Ze deed mee aan de bedrijvenloop. Eenmaal daar geintroduceerd mocht ik zelfs meelopen als collega. En zo was ik vanmorgen "Lenie"Doel: rond de 28 minuten eindigen. Ik stelde voor om op 5:50 min/km te starten en dan langzaam te versnellen. Warming-up met wat steigerruns - spannend vond ik het!
Eerste km was annoying. Wie haaste nu wie? Mijn zus ging in ieder geval slalommend om iedereen heen en liep veel sneller dan 5:50. Ik moest haar echt actief bijhouden. Ik waarschuwde haar, maar ze luisterde niet. Ach ja, dacht ik, misschien redden we het wel met dit tempo (5:20 min/km).
Maar (bijna gelukkig) kwam al voor de 2 km de inzinking bij haar ('zie je wel!'). Zware ademhaling. Ik ben toen standaard 2 meter voor haar gaan lopen en wat gaan babbelen met onze voorgangers. Te dicht op haar zitten werkt niet zo goed bij haar. Toen het gat te groot werd, ben ik teruggegaan en ben ik er een metertje voor gaan zitten. Dit heb ik gedaan tot de 4 km.
Nog 1 km te gaan en ik zei van alles ter oppep. 'Niet teveel praten' hoorde ik achter me zuchten. Ze zakte nog meer in. Toen er maar naast gaan lopen. Haar kennende wilde ze me dan wel voor blijven. 'Ga maar', zei ze. Heel even dacht ik er over, ik liep namelijk ZO lekker en kon nog flink wat sneller. Maar nee, in dienst van haar. Naast haar gaan lopen en stuk voor stuk voorgangers aangewezen die ze in moest halen. En hop - en hop. Duimpjes omhoog. En toen kwam de spirit weer en ging ze de laatste 200 m voor de versnelling. Eindtijd: 28:55. Trots op haar![]()
Moeilijk hoor, hazen. Ze gaf achteraf aan dat ze had gedacht aan stoppen. Dan vind ik deze tijd een mooi compliment. Alleen volgende keer niet zo onrustig en snel starten, miepjeZelf zat er VEEL meer in. Ik had gewoon echt een PR kunnen redden
En dat voelt zó enorm goed
![]()
Mmm... mini-verslagje![]()
![]()
Het wordt tijd dat er eens een mevrouw wordt neergezet achter de finish die weet wat ze daar doet. Want dat gevoel heb ik niet echt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:36 schreef Cee het volgende:
De reportster van Omroep Brabant is niet echt gewenst.![]()
Of op z'n minst iemand die niet het intelligent van een amoebe heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er eens een mevrouw wordt neergezet achter de finish die weet wat ze daar doet. Want dat gevoel heb ik niet echt.![]()
Goed gedaan quoi! Volgende 5 km gewoon een PR eruit knallen. Wat is nu je PR?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
26 nogwatquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:55 schreef Murmeli het volgende:
Goed gedaan quoi! Volgende 5 km gewoon een PR eruit knallen. Wat is nu je PR?![]()
![]()
Scheelt, je hebt nog ff tot eind 2014quote:
Was vast niet vervelend, vanmorgen met zo'n weertje lopen over en onder het R'damse water?![]()
Het was echt heerlijk. Tempo lag behoorlijk hoog voor een duurloopje. Zelfs met diverse stops nog op 6:30 uitgekomen. Maar wel lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Scheelt, je hebt nog ff tot eind 2014
Was vast niet vervelend, vanmorgen met zo'n weertje lopen over en onder het R'damse water?![]()
Bijna eng gewoon! Ik ben erg beniewd naar de laatste kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:02 schreef hatsaflats het volgende:
Sem is bijna binnenAls ze de laatste km niet instort heeft ze echt een keurige marathon gelopen
Truequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:03 schreef GotC het volgende:
Ze heeft sowieso die marathon als een baas gelopen!
![]()
![]()
Die is ook echt irritant opdringerig af en toe....quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:36 schreef Cee het volgende:
De reportster van Omroep Brabant is niet echt gewenst.![]()
Misschien weet ze heel veel van kernfysica, maar gewoon weinig van hardlopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Of op z'n minst iemand die niet het intelligent van een amoebe heeft.
@Quoi: goed gedaan! Eindelijk weer eens een opsteker na de HM-teleurstellingen. We hebben nog over je geroddeld tijdens de Maaskantjesloop, hoe het toch kan dat het mis ging bij jou. Was de Kopjesloop idd korter dan 5 km?
Enfin, zelf dus net terug van de Maaskantjesloop met Swets. Stipt 10 uur vertrokken we direct de Vanbrienenoordbrug op en kwamen al enkele loopgroepen tegen. Daarna langs de Kuip richting de Maastunnel.
Hier kwamen we Murmeli en Pijll tegen die een stukje zouden meelopen. Via de Maastunnel (geen satellietontvangst) langs de Euromast riching de Erasmusbrug. Dit is echt een mooi stukje, ik moest even een paar foto's maken.
Na de Erasmusbrug volgden Koninginnebrug en Willemsbrug. Vanaf laatstgenoemde brug had ik uitzicht op de eerst wolkenkrabber van Europa, die niet veel hoger leek te zijn dan mijn apartementencomplex (dat 5 verdiepingen telt) én (rapapapa) de nieuwe attractie van Rotterdam: de groentegrot. Hoe mooi kan het leven zijn?
Dit was wel het punt waar Swets en ik weer afscheid namen van Murmeli en Pijll. Wij vervolgden onze weg weer langs de Maas, het stadion van Excelsior en het helse Toepad. We kwamen op 17 km uit en nu wil iedereen natuurlijk weten of we samen gefinisht zijn, wat ik van harte kan bevestigen.
Ik moet zeggen dat het zondagochtendloopje me uitermate goed bevallen is. Het was erg gezellig en het vloog werkelijk voorbij!![]()
4.92 kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Zwabberhark het volgende:
@Quoi: goed gedaan! Eindelijk weer eens een opsteker na de HM-teleurstellingen. We hebben nog over je geroddeld tijdens de Maaskantjesloop, hoe het toch kan dat het mis ging bij jou. Was de Kopjesloop idd korter dan 5 km?![]()
Geef je me nog even de ongepolijste conclusie van jullie evaluatie? Ik ben er zelf nl ook nog niet uit
![]()
![]()
Semtex gespot
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Leuk verslagje Quoi, alleen zijn het toch echt steigerungs volgens mij en geen steigerruns, al is dat wel een mooie variatie erop.
En wat een mooie vlakke marathon aan die tussentijden te zien van SEMTEX!
Zelf 1:38 gedaan over 19km trailen bij de Duinentrail, pittige klimmetjes, oneindig mul zand op momenten, blijft toch wel zwaar! Geen idee van m'n plek, behalve dat ik net achter de 3e vrouw zat, die echt 55-60 was of zo.![]()
Het weer was echt super trouwens.
Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: