Thanksquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:10 schreef Murmeli het volgende:
Succes sem en bos op jullie eerste (H)M
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk deze week nog een nieuw horloge moet kopen. Gisterochtend een kleine 15km gelopen, en de batterij was nog maar 55% vol
Of ik moet de marathon heul snel gaan lopen...
Ik iig nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had toch pas een nieuwe? Of GotC alleen?
Oh ok ok. Heb je al een idee voor een opvolgert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik iig nietMijn 610 gaat al wat kilometers mee..,
Je mag de marathon toch wel lopen met de 220 van GotC?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk deze week nog een nieuw horloge moet kopen. Gisterochtend een kleine 15km gelopen, en de batterij was nog maar 55% vol
kunnen ze de accu niet vervangen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Absoluutquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je mag de marathon toch wel lopen met de 220 van GotC?
Er zijn zoveel mooie dingen te krijgen! Keuzes keuzes!quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Absoluut!
Hij twijfelt tussen praktisch (bv 220) en duuuurrrrrr (en nog nuet uit!)
Ik twijfel tussen mooi maar 80% overbodig, of gewoon simpel en fit-for-the-jobquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ok ok. Heb je al een idee voor een opvolgert?
Fit for the job.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen mooi maar 80% overbodig, of gewoon simpel en fit-for-the-job
Maar in de tussentijd zijn er nog meer kanshebbers bijgekomenquote:
Wat was je eerste keuze?quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar in de tussentijd zijn er nog meer kanshebbers bijgekomen
#keuzestress
App werkt wel goed, 5km doorkomst staat er ook al op!quote:
Hoop dat de app van A'dam ook zo goed werkt!quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
App werkt wel goed, 5km doorkomst staat er ook al op!
Is die al te downloaden? En is het startnummer en zo al bekend??quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop dat de app van A'dam ook zo goed werkt!
Whoeh!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:04 schreef Serinde het volgende:
Ik wilde op tijd gaan lopen om voor 10:00 uur weer thuis te zijn maar het lag zo lekker
Uiteindelijk alleen het eerste half uurtje gemist, want toch gewoon nog 13 km gelopen
Hier ook SEM in de app aan het tracken
Yup en yup! Zie fb pmquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is die al te downloaden? En is het startnummer en zo al bekend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |