Wij hebben net gelopen. In Den Bosch zelf was het wat mistig, dat was niet ideaal. Buiten Den Bosch was het perfect weer. Echt ideaal loopweer. En ik zie geen mist in Eindhoven, dus daar is het ideaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:11 schreef Levitas het volgende:
Wat kan ik toch genieten van die loopstijl van de Afrikanen
Het ziet er wel echt uit als perfect weer? Waterig zonnetje, mooie temperatuur, geen wind.
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:16 schreef GotC het volgende:
Vind de route tot nu toe niet echt fantastisch
Niet dat de route van R'dam/A'dam mooier zijn
Maar zowel het parcours van Rotterdam als dat van Amsterdam is sneller, toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.
Dat is wel weer waarquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn mooier. Loop je langs bijzondere plekken in de stad. Deze marathon is alleen maar gericht op zo snel mogelijk bij de finish komen. En dat zie je.
En je moet hier twee keer hetzelfde rondje…quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt vooral door budgetten denk ik. Eindhoven is zich pas de laatste paar jaar op de kaart aan het zetten, terwijl Rotterdam en Amsterdam een grote naam hebben en een megabudget, waardoor zij de grootste toppers kunnen halen. De grootste topper hier in EIndhoven is iemand die nog nooit een marathon liep. Ik denk dat Eindhoven potentieel een sneller parkoers heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar zowel het parcours van Rotterdam als dat van Amsterdam is sneller, toch?
Ik moest bij pr's blijkbaar op accepteren klikken en nu wel een bekertje maar heb geen vuurwerk gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoeh!!heb jij nu ook Garmin-vuurwerk-beker-feest??
Stond bij mij op het dashboard. Maar joh, in Nijmegen is het veel leuker/mooierquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik moest bij pr's blijkbaar op accepteren klikken en nu wel een bekertje maar heb geen vuurwerk gezien?
Weet je wat, ik ga voor veel vuurwerk in Nijmegen
Go Semtexquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De grootste topper hier in EIndhoven is iemand die nog nooit een marathon liep.
Dit parcours komt ook langs de mooiste plekken van Eindhoven, hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De wind is wel iets ongunstiger dit jaar. Hoe laat start je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef GoWithIt het volgende:
Het is vandaag ook de 4Mijl van Groningen
Vorig jaar heb ik ook meegedaan en zat toen op 47 minuten en 47 seconden (exact 8.0 km per uur gemiddeld).
Helaas heb ik mijn training een beetje laat opgepakten ik zal blij zijn als ik mijn tijd van vorig jaar evenaar! Maar ik ga er sowieso veel plezier aan beleven, wat een lekker weer!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom wennen? Hartstikke fijne schoentjes.
Ik heb ze in deze kleuren.Ze hebben veel minder demping en zijn neutraler dan mijn vorige schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb net een rondje geprobeerd en dat ging super.
Het is overigens nog best warm in het zonnetje hier.
Maar komt vast helemaal goed met alle lopers in Eindhoven.
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit parcours komt ook langs de mooiste plekken van Eindhoven, hoor.
Dè bedoel ik nou!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.
De lopers die nu nog de eerste 20km aan het lopen zijn. Komt omdat het marathon parcours van EHV 2 rondes zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:54 schreef Cee het volgende:
Welke lopers worden nu door de marathonners ingehaald? Lijkt me ook niet handig voor ze. De kopgroep bedoel ik.
Ik zou nooit in Eindhoven willen wonen. Sowieso liever in een dorp.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar in Eindhoven beschouwen ze het Philips Stadion al als mooiste plek. Lelijke stad.
Ah oké, ik had de route nog niet bekeken, wist niet dat ze 2x voorbij het zelfde stuk komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
De lopers die nu nog de eerste 20km aan het lopen zijn. Komt omdat het marathon parcours van EHV 2 rondes zijn
14.23 uurquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:51 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De wind is wel iets ongunstiger dit jaar. Hoe laat start je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |