Ik heb een drukke dag morgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhouden
In dat geval: tot morgenavondquote:
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhouden
Yup, F501: that's mequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?
knie oke.....lopen zelf was maar zeer matig, gewoonweg geen energie vandaag.....maar ja, nog 8 weken tot aan de Kepler dus nog genoeg tijd om weer op te bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een testrondje om te kijken of mijn knie klaar is voor de Southland Marathon voor volgende week., voordat ik mijzelf inschrijf.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Goedemorgen. Nog steeds geen zenuwen. Erg goed geslapen ook.
succes met het staan te stuiteren in het startvak, en de rest van de loop uiteraard ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Twee uur voor de start ben ik nog steeds van plan en in staat om mee te lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.
Niks is echt op het internet. Jij slaapt al een week niet, omdat je permanent op het porselein zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heel veel succes SEMTEX!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat juist de losse chips steeds meer ingeruild gaan worden voor een startnummer waarin een chip verwerkt zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook bij 5km. Compleet dood over de streep, omdat je al 2km loopt terwijl je al dood bent. Mooie van 5km is echter dat het 5 minuten later wel weer prima gaat en de volgende dag kan je weer gewoon lekker lopen.
Ik ben er swsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.
Ik woon op een deel van het parcours en het is niet mistigquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel succes SEMTEX!!
Is het daar ook zo mistig? Anders kan die heli zo weer ze lucht niet in!
Startnummers zijn er ook voor de herkenbaarheid he, dat de vrijwilligers etc snel kunnen zien dat iemand met de loop meedoet. Met die gekke modderraces zijn random mensen denk ik niet zo gek om het parcours op te gaan, maar bij hardloopwedstrijden, en zeker bij kleinere loopjes wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |