Succes morgen Semtex!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn laagste afstand is 10.
Brabantse nachten zijn lang, rememberquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Moet jij niet naar bed Sem? :p
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?
Met mijn trainingsgroepje hebben we nadat we klaar waren met de fartlek nog een rondje over de baan gedaan, voor de grap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:18 schreef Cynic het volgende:
Ik zou ook nog wel een keer een 1000 ofzo willen lopen. Of 400. Maar daar zijn volgens mij niet zoveel openbare wedstrijden voor...
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?quote:
Begrijpelijk Quoi!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef Quoi het volgende:
Sorry Maaskantjes, ik kan een heel leuk haas-verzoek voor de Kopjesloop morgenochtend niet weerstaan. Uitgerekend mijn zus gaat na de CPC 2014 haar eerste wedstrijdje weer eens lopen. Is best even uit de running geweest. Vraagt me haar te hazen op de 5 km. GEEN IDEE hoe een 5 km bij me gaat, maar ik vind het leuk
quote:Beste Yuki,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer.
Kijk regelmatig op www.lvml.nl en blijf op de hoogte van de laatste details omtrent de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop.
Hou op schei uit, dat scenario schoot direct door mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Begrijpelijk Quoi!
Het zal als volgt gaan: jij haast haar naar een dik PR, een tijd die ook onder jouw eigen PR ligt. Zij finisht echter vóór jou.
Gelukkig is de Kopjesloop te kort en voldoet-ie niet aan de wet van Pijll.
Sja, niks denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?
Ik hoef er pas half 8/ 8 uur uit, in vergelijking met werkdagen is dat uitslapen. Heb vannacht ook al erg lang geslapen, komt dus wel goed met slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Moet jij niet naar bed Sem? :p
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?
En als haas loop je puur ten dienste van iemand anders. Je eigen gevoel boeit niet. Je doet er alleen maar alles aan om de ander zo goed mogelijk te laten finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.
Een haas zou dusdanig ervaren moeten zijn op een bepaalde afstand dat hij de geplande tussentijden vrij constant moet kunnen vasthouden om de beoogde tijd te willen halen
en wat Van Dale zegt is waarquote:(de; m,v) hardloper die, zonder het oogmerk zelf te winnen, in een wedstrijd vooroploopt om het tempo hoog te houden
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:26 schreef YUR het volgende:
SEMTEX, heel veel plezier en succes morgen! Ik vind t echt jammer dat ik je niet live kan volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |