Das wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Overigens heeft pijll makkelijk praten met zoveel wedstrijdloopjes in NL. Dat is hier natuurlijk wel anders, dus ik lap de wet van pijll gevoeglijk aan mijn laars
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zegt zij die gewoon 'even' 15 km gaat lopen
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Endomondo bekertje = pr
Tenzij het echt niet kan kloppen. Zo zou mijn HM pr van 1.55 gelopen zijn op het nagemeten parcours van een HM waar ik 1.58 liep.
Dan voel je dat je je best hebt gedaan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…
Dan ben je evengoed nog supercool, want je hebt het toch maar mooi gedaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, if only! Het is zeker niet cool om te zeggen dat ik bijna niet meer kan zitten?? Spierpijn is kicking in…
Dat heb ik dus ook. Mijn pr is nog steeds 26.25, gelopen tijdens de Ekiden in 2012. Ik liep ook wel 23.22, maar dat was bij de Eindhoven Airport Run en die was echt maar 4,85. Dat vind ik dus stom. Ik moet dus nog eens een 5 lopen binnenkort.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Alleen een te korte loop als PR tellen zou ik niet serieus nemen.
Mijn eerste 5 was 4,9 dus die heb ik niet geteld.
k probeer de getallen te begrijpen maar snap t niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.
Oh volgens mij zei jij net hetzelfde![]()
Mijn 10 km pr is volgens endo 56.57. Die tel ik ook niet. Was een training én deel van een langer loopje.
Ja, ik haat het ook als een loopje te kort is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Mijn pr is nog steeds 26.25, gelopen tijdens de Ekiden in 2012. Ik liep ook wel 23.22, maar dat was bij de Eindhoven Airport Run en die was echt maar 4,85. Dat vind ik dus stom. Ik moet dus nog eens een 5 lopen binnenkort.
ik vind t ontzettend knapquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
de pr's binnen een langere afstand neem ik wel gewoon mee, zie geen reden dat niet te doen. Juist leuk, want dan weet je dat het nog harder zou kunnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo tel ik niet mee. Die telt voor mijn hm 2.13 ofzo omdat ie toen vond dat ik 21,1 had gelopen.
Oh volgens mij zei jij net hetzelfde![]()
Mijn 10 km pr is volgens endo 56.57. Die tel ik ook niet. Was een training én deel van een langer loopje.
Yup, ik ook, ik wil af van die 56.45, kan inmiddels makkelijk een heel stuk onder de 55.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik haat het ook als een loopje te kort is.
Ik moet binnenkort een 10 lopen. Ik wil van die 58.22 af
Endomondo gebruikt voor het bepalen van je PR en je bekertjes de gemeten tijd waarin je volgens de gps in je telefoon of horloge een bepaalde afstand aflegt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k probeer de getallen te begrijpen maar snap t niet helemaal.
Ja die van de 10 wel maar die andere niet?
Ga eens doen dan. Is haske leuk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog nooit een officiele 5 gelopen. Niet gecertificeerd, noch ongecertificeerd. Alleen tijdens trainingsloopjes.
Ja, moet ergens over een tijdje even een 10k en een 5k opzoeken hier in de buurt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga eens doen dan. Is haske leuk!
@mossel: ga ervoor dan!
@shravani: ja, klopt!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, moet ergens over een tijdje even een 10k en een 5k opzoeken hier in de buurt.
thnx! Zo snap ik m.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endomondo gebruikt voor het bepalen van je PR en je bekertjes de gemeten tijd waarin je volgens de gps in je telefoon of horloge een bepaalde afstand aflegt.
Mijn hm was volgens mijn garmin en volgens endo meer dan 21,1 km.
Endo heeft nu als PR de tijd genomen waarin ik volgens endo die 21,1 heb afgelegd 2.13) en niet de tijd die ik heb gelopen tot de finish (2.15).
(Ik ben slecht in uitleggen, hopelijk helpt de uitleg toch hihi)
Haha ja 5 km lopen is best kut. Daar was ik nog meer dood dan na de halve. Ik stortte soort van neer. Maar er ging niemand proberen een gesprek met me te voeren dus het viel niet zo op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:07 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil geen 5 lopen. Volgens mij doet dat meer pijn dan een HM.
Heb wel s een rondje van 4,5 voluit gedaan, dat was nog kutter dan interval! Ik koester lekker mijn 5-pr gelopen in de laatste 5 van de 7hl. Deed overigens ook pijn met hr195 op eind
Zo hoort het ook bij 5km. Compleet dood over de streep, omdat je al 2km loopt terwijl je al dood bent. Mooie van 5km is echter dat het 5 minuten later wel weer prima gaat en de volgende dag kan je weer gewoon lekker lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ja 5 km lopen is best kut. Daar was ik nog meer dood dan na de halve. Ik stortte soort van neer. Maar er ging niemand proberen een gesprek met me te voeren dus het viel niet zo op.
Moet je ook zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
K ben nog in de fase dat ik trots ben op elke meter die ik loop.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog nooit een officiele 5 gelopen. Niet gecertificeerd, noch ongecertificeerd. Alleen tijdens trainingsloopjes.
Succes morgen Semtex!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn laagste afstand is 10.
Brabantse nachten zijn lang, rememberquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Moet jij niet naar bed Sem? :p
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?
Met mijn trainingsgroepje hebben we nadat we klaar waren met de fartlek nog een rondje over de baan gedaan, voor de grap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:18 schreef Cynic het volgende:
Ik zou ook nog wel een keer een 1000 ofzo willen lopen. Of 400. Maar daar zijn volgens mij niet zoveel openbare wedstrijden voor...
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?quote:
Begrijpelijk Quoi!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:29 schreef Quoi het volgende:
Sorry Maaskantjes, ik kan een heel leuk haas-verzoek voor de Kopjesloop morgenochtend niet weerstaan. Uitgerekend mijn zus gaat na de CPC 2014 haar eerste wedstrijdje weer eens lopen. Is best even uit de running geweest. Vraagt me haar te hazen op de 5 km. GEEN IDEE hoe een 5 km bij me gaat, maar ik vind het leuk
quote:Beste Yuki,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer.
Kijk regelmatig op www.lvml.nl en blijf op de hoogte van de laatste details omtrent de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop.
Hou op schei uit, dat scenario schoot direct door mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Begrijpelijk Quoi!
Het zal als volgt gaan: jij haast haar naar een dik PR, een tijd die ook onder jouw eigen PR ligt. Zij finisht echter vóór jou.
Gelukkig is de Kopjesloop te kort en voldoet-ie niet aan de wet van Pijll.
Sja, niks denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?
Ik hoef er pas half 8/ 8 uur uit, in vergelijking met werkdagen is dat uitslapen. Heb vannacht ook al erg lang geslapen, komt dus wel goed met slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Moet jij niet naar bed Sem? :p
Hoe ist met de zenuwen? Al beetje zin in een half uur doodgaan NADAT je 3,5 uur gerend hebt?
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen hazen en gewoon samenlopen en motiveren?
En als haas loop je puur ten dienste van iemand anders. Je eigen gevoel boeit niet. Je doet er alleen maar alles aan om de ander zo goed mogelijk te laten finishen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in mijn ogen gebruik je een haas als je binnen een bepaalde tijd wil finishen.
Een haas zou dusdanig ervaren moeten zijn op een bepaalde afstand dat hij de geplande tussentijden vrij constant moet kunnen vasthouden om de beoogde tijd te willen halen
en wat Van Dale zegt is waarquote:(de; m,v) hardloper die, zonder het oogmerk zelf te winnen, in een wedstrijd vooroploopt om het tempo hoog te houden
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:26 schreef YUR het volgende:
SEMTEX, heel veel plezier en succes morgen! Ik vind t echt jammer dat ik je niet live kan volgen
Ik heb een drukke dag morgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhouden
In dat geval: tot morgenavondquote:
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe live? Je hebt Omroep Brabant en je kunt me eventueel via de MarathonEindhoven App bijhouden
Yup, F501: that's mequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kunnen we in die app gewoon je naam of startnummer intikken?
knie oke.....lopen zelf was maar zeer matig, gewoonweg geen energie vandaag.....maar ja, nog 8 weken tot aan de Kepler dus nog genoeg tijd om weer op te bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een testrondje om te kijken of mijn knie klaar is voor de Southland Marathon voor volgende week., voordat ik mijzelf inschrijf.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Goedemorgen. Nog steeds geen zenuwen. Erg goed geslapen ook.
succes met het staan te stuiteren in het startvak, en de rest van de loop uiteraard ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Twee uur voor de start ben ik nog steeds van plan en in staat om mee te lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.
Niks is echt op het internet. Jij slaapt al een week niet, omdat je permanent op het porselein zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heel veel succes SEMTEX!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat juist de losse chips steeds meer ingeruild gaan worden voor een startnummer waarin een chip verwerkt zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook bij 5km. Compleet dood over de streep, omdat je al 2km loopt terwijl je al dood bent. Mooie van 5km is echter dat het 5 minuten later wel weer prima gaat en de volgende dag kan je weer gewoon lekker lopen.
Ik ben er swsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat ik uiteindelijk in mijn eentje morgen loop. Ze vallen als vliegen. Of 10 kleine negertjes, maar dat laatste zal tegenwoordig wel niet meer mogen. Dat moeten tien kleine door colorrun gekleurde kindjes zijn.
Ik woon op een deel van het parcours en het is niet mistigquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel succes SEMTEX!!
Is het daar ook zo mistig? Anders kan die heli zo weer ze lucht niet in!
Startnummers zijn er ook voor de herkenbaarheid he, dat de vrijwilligers etc snel kunnen zien dat iemand met de loop meedoet. Met die gekke modderraces zijn random mensen denk ik niet zo gek om het parcours op te gaan, maar bij hardloopwedstrijden, en zeker bij kleinere loopjes wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef Devv het volgende:
Man, man. Ik hoop echt dat enkel- of polsbandjes over een paar jaar de nieuwe standaard zijn voor tijdwaarneming en startnummers. Ik snap niet waarom ze nog steeds vast blijven houden aan zo'n onhandig papieren startnummer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |