Klinkt allemaal leuk, dus het is een luxeprobleem!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks
Ik twijfel nog even tussen de Kopjesloop, LDL bij LekkerGelopen of bij jullie aanhaken na de Maastunnel
LOL, dat gevoel heb ik soms ook wel eens ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.
Gewoon lekker lopen is het middel om het doel van zelfverbetering te halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden![]()
Ik kan wel echt zeggen dat het mij veul minder doet. Die spanning die sommigen voelen, dat zenuwpezen, gefocust zijn op een tijd, dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden![]()
Gewoon iedere keer 50m meer sprinten was het toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Onzin. Ik wil steeds sneller.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.
Telt keikapot en misselijk over de finish komen na 2.15 ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan wel echt zeggen dat het mij veul minder doet. Die spanning die sommigen voelen, dat zenuwpezen, gefocust zijn op een tijd, dat heb ik niet.
Morgen de HM, en gisteravond bedacht ik me pas dat ik helemaal geen startnummer heb gekregen. Ik zou me nog net niet verslapen.
Natuurlijk ben ik wel blij als ik opeens onder 2 uur zou lopen, maar ik vind het ook al heel wat als ik lachend en sprintend over de finish kom na 2 uur 15.
Ja dan na 6 mnd een marathon. Ik ga me volgende week vast inschrijven voor rotterdamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer 50m meer sprinten was het toch?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik word hier ook al niet serieus genomen
Een tijd kan voor mij alleen als pr gelden als het een door de wedstrijdorganisatie gemeten tijd over een wedstrijd van een courante afstand betreft.
Dus geen trainingstijden, tussentijden, of omrekening naar "daadwerkelijk gelopen afstand volgens het gps-horloge".
Nee joh!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?
En daarom bepaal ik zelf, persoonlijk dus, aan welke eisen mijn pr's moeten voldoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een PR is toch Persoonlijk Record?
Voor mij telt dat niet. Maar jij moet gewoon doen wat jij leuk vindt (zolang Zwabber het maar niet merkt).quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
Dus die 140km/h over die paar meters die mijn Runkeeper aangaf telt niet als PR?
Buitenaardse prestaties tellen altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
Dus die 140km/h over die paar meters die mijn Runkeeper aangaf telt niet als PR?
En soms zelf al voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga trouwens best vaak kapot bij een wedstrijd.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En soms zelf al voor de wedstrijd.
Ik sluit me zonder schaamte bij je aan hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
K ben nog in de fase dat ik trots ben op elke meter die ik loop.
Ik blijf ook in die fase hangen. Gewoon, omdat dat lekker isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 schreef Ynske het volgende:
K ben nog in de fase dat ik trots ben op elke meter die ik loop.
Zegt zij die gewoon 'even' 15 km gaat lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik blijf ook in die fase hangen. Gewoon, omdat dat lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |