Ja, ik vond je al raar praten de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maaskantje? Dat ligt hier om de hoek!
17.5KM ongeveer op 6:30/6:35/6:40 ongeveer. En dit is de route (ongeveer):quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Quoi het volgende:
Hinder, wat loop je er weer fit bij!
Voor de maaskantjelopers morgen: wat voor afstand gaan jullie eigenlijk lopen en wat is de route + snelheid? Misschien vind ik het leuk om aan te haken
(als dat mag natuurlijk)
Meh, ik had hier graag meegelopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
17.5KM ongeveer op 6:30/6:35/6:40 ongeveer. En dit is de route (ongeveer):
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.
Jammer dat het zo'n eind weg is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.endomondo.com/routes/418045173 Vertrek rond 10'en onderaan de brienenoord.
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:28 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes morgen SEMTEX!Volgens mij worden het perfecte omstandigheden om te lopen: niet te warm of te koud, niet veel wind en droog. Ideale omstandigheden voor de marathon dus.
Of voor iedere wedstrijd eigenlijk. Ook veel succes en plezier voor degenen die 5km, 4 EM, 10km of een HM lopen morgen!
Toen konden we ook niet op tv kijken inderdaad. De heli kon niet omhoogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)
Het eerste rondje was inderdaad meer zwemmen dan rennenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had het liever nog ietsje frisser willen hebben, maar vergeleken bij vorig jaar is het wel echt beter weer (vorig jaar droop het van de regen en raakten de profi marathonners zelfs onderkoeld)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien een idee om daar in een B&B te gaan zitten, volgens mij zijn die er genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor de Groet uit Schoorl. Maar wat een eind reizen. *twijfel twijfel*
Gaan we 'm gewoon toch nog eens lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meh, ik had hier graag meegelopen
Strak plan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gaan we 'm gewoon toch nog eens lopen
Ach, je mag er 30km hollen, dus het is de moeite.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef wyccie het volgende:
Wil me inschrijven voor de Groet uit Schoorl. Maar wat een eind reizen. *twijfel twijfel*
Waarom zou ome Zwabber een schema serieus nemen van iemand die nog nooit van z'n leven volgens een schema of überhaupt een vastomlijnd idee gelopen heeft? De enige regelmaat in jouw hardloopleven zit 'm in de langdurige blessures.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een keer een schemaatje voor ome Zwabber willen maken...
We beginnen onderaan de Van Brienenoord. Dan via zuid richting Maastunnel. Aan de zuidkant haken Pijll en Murmeli voor een paar kilometer aan (als ze hun nest uit kunnen komen morgenochtend, geloof er niks van). Daar zijn Swets en ik tussen 10:50 en 11:10 denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Quoi het volgende:
Hinder, wat loop je er weer fit bij!
Voor de maaskantjelopers morgen: wat voor afstand gaan jullie eigenlijk lopen en wat is de route + snelheid? Misschien vind ik het leuk om aan te haken
(als dat mag natuurlijk)
Ja lekker, dan loop ik met twee marathonhelden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meh, ik had hier graag meegelopen
Is ook wel zo. Zag er op de sfeerimpressievideo erg leuk uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, je mag er 30km hollen, dus het is de moeite.
Thanksquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:
We beginnen onderaan de Van Brienenoord. Dan via zuid richting Maastunnel. Aan de zuidkant haken Pijll en Murmeli voor een paar kilometer aan (als ze hun nest uit kunnen komen morgenochtend, geloof er niks van). Daar zijn Swets en ik tussen 10:50 en 11:10 denk ik.
Dat geen enkel pr telt als pr, omdat er altijd wel een conditie is waaraan je topprestatie niet voldoet.quote:
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:00 schreef wyccie het volgende:
Hmm. Gelukkig hecht ik heel weinig waarde aan PR's.
Onzin. Ik wil steeds sneller.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Het draait niet om tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |