Whoehoe!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef streamnl het volgende:
Met Sem gaat alles goed. Ze begint hier en daar kleine pijntjes te voelen. Maar ze zag er redelijk fris en fruitig uit en dat bij 30km!!
Ach, vorig jaar schreeuwden ze van de toren dat ze Wilson Kipsang wilden halen en dat ze een aanval op het wereldrecord wilden gaan doen. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:19 schreef Hinder het volgende:
Die negativiteit over de winnende tijd. Laat de recreanten zien
.
Bliezen ze hoog van de torenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar schreeuwden ze van de toren dat ze Wilson Kipsang wilden halen en dat ze een aanval op het wereldrecord wilden gaan doen. Hoge bomen vangen veel wind.
Eén van die twee, niet het mijne in elk geval.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bliezen ze hoog van de toren
Of
Schreeuwden ze van de daken
En uh, is het al tijd voor tijden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:29 schreef Quoi het volgende:
Oja TV Brabant *check
Mooi dat ze nog fris en fruitig bij de 30 km isNu nog mooi afmaken, nu begint de marathon natuurlijk pas
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef mosselmossel het volgende:
Nieuwe blog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nog wel uit he. Volledig herstel schijnt wel 6 weken te kunnen duren. Of 6 maanden, zoals bij mijn oude weerbarstige lijf![]()
Ik hou nog m'n gemak, maak je niet druk. Komende week nog even niet met de groep meetrainen, maar rustig voor mezelf. Pas over 5 weken wil ik weer voluit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk nog wel uit he. Volledig herstel schijnt wel 6 weken te kunnen duren. Of 6 maanden, zoals bij mijn oude weerbarstige lijf
Hij was estafetteloper, dus in dit geval niet zo'n hele onredelijke vraagquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:38 schreef E.T. het volgende:
ook zo'n supervraag "hoe lang heb je gelopen" terwijl je naast de klok staat..
Het wordt tijd dat er eens een mevrouw wordt neergezet achter de finish die weet wat ze daar doet. Want dat gevoel heb ik niet echt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:36 schreef Cee het volgende:
De reportster van Omroep Brabant is niet echt gewenst.
Of op z'n minst iemand die niet het intelligent van een amoebe heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er eens een mevrouw wordt neergezet achter de finish die weet wat ze daar doet. Want dat gevoel heb ik niet echt.
26 nogwatquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:55 schreef Murmeli het volgende:
Goed gedaan quoi! Volgende 5 km gewoon een PR eruit knallen. Wat is nu je PR?
Scheelt, je hebt nog ff tot eind 2014quote:
Het was echt heerlijk. Tempo lag behoorlijk hoog voor een duurloopje. Zelfs met diverse stops nog op 6:30 uitgekomen. Maar wel lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Scheelt, je hebt nog ff tot eind 2014
Was vast niet vervelend, vanmorgen met zo'n weertje lopen over en onder het R'damse water?
Bijna eng gewoon! Ik ben erg beniewd naar de laatste kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:02 schreef hatsaflats het volgende:
Sem is bijna binnenAls ze de laatste km niet instort heeft ze echt een keurige marathon gelopen
Truequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:03 schreef GotC het volgende:
Ze heeft sowieso die marathon als een baas gelopen!
Die is ook echt irritant opdringerig af en toe....quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:36 schreef Cee het volgende:
De reportster van Omroep Brabant is niet echt gewenst.
Misschien weet ze heel veel van kernfysica, maar gewoon weinig van hardlopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Of op z'n minst iemand die niet het intelligent van een amoebe heeft.
4.92 kmquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef Zwabberhark het volgende:
@Quoi: goed gedaan! Eindelijk weer eens een opsteker na de HM-teleurstellingen. We hebben nog over je geroddeld tijdens de Maaskantjesloop, hoe het toch kan dat het mis ging bij jou. Was de Kopjesloop idd korter dan 5 km?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |