quote:
Misschien weet ze heel veel van kernfysica, maar gewoon weinig van hardlopen.
@Quoi: goed gedaan! Eindelijk weer eens een opsteker na de HM-teleurstellingen. We hebben nog over je geroddeld tijdens de Maaskantjesloop, hoe het toch kan dat het mis ging bij jou. Was de Kopjesloop idd korter dan 5 km?
Enfin, zelf dus net terug van de Maaskantjesloop met Swets. Stipt 10 uur vertrokken we direct de Vanbrienenoordbrug op en kwamen al enkele loopgroepen tegen. Daarna langs de Kuip richting de Maastunnel.
Hier kwamen we Murmeli en Pijll tegen die een stukje zouden meelopen. Via de Maastunnel (geen satellietontvangst  

) langs de Euromast riching de Erasmusbrug. Dit is echt een mooi stukje, ik moest even een paar foto's maken.
Na de Erasmusbrug volgden Koninginnebrug en Willemsbrug 

. Vanaf laatstgenoemde brug had ik uitzicht op de eerst wolkenkrabber van Europa, die niet veel hoger leek te zijn dan mijn apartementencomplex (dat 5 verdiepingen telt) én (rapapapa) de nieuwe attractie van Rotterdam: de groentegrot. Hoe mooi kan het leven zijn?
Dit was wel het punt waar Swets en ik weer afscheid namen van Murmeli en Pijll. Wij vervolgden onze weg weer langs de Maas, het stadion van Excelsior en het helse Toepad. We kwamen op 17 km uit en nu wil iedereen natuurlijk weten of we samen gefinisht zijn, wat ik van harte kan bevestigen.
Ik moet zeggen dat het zondagochtendloopje me uitermate goed bevallen is. Het was erg gezellig en het vloog werkelijk voorbij!