abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:11:21 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144374667

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:14:15 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144374807
En de TT :')
4045
onlogisch
pi_144374817
Pak de popcorn maar
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 23:14:26 #4
35723 crew  GGMM
pi_144374819
En weer gewoon over Feyenoord. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:19:48 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144375076
pompiedompiedom.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:20:50 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144375112
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-

O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.

Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Deze man weet _O_
4045
onlogisch
pi_144375783
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef GGMM het volgende:
En weer gewoon over Feyenoord. :)
Is goed Rene.
pi_144379807
Alles wat HMF over Tong zegt klopt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144379917
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 07:55 schreef Happel het volgende:
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 10 september 2014 @ 08:35:41 #10
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_144380103
Geen FC Neuzenvreugd in de OP _O_
pi_144380197
Huh, nu zijn zelfs de posts over Vermeer in dit topic verdwenen? Valt dat tegenwoordig ook niet meer onder verder gaan over Feyenoord? Raar.. En verder dit natuurlijk:
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144380223
quote:
Wat zegt hij dan?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144380844
quote:
Eigenaren van Primera winkels in de regio Rijnmond kampen met een tekort aan papier om Feyenoordkaarten voor de Europa League op te printen.

Voor het eerst in zeven jaar doet Feyenoord weer mee aan de poulefase van de Europa League. Heuglijk nieuws in Rotterdam waar veel supporters zich, sinds de start van de tickets afgelopen donderdag, naar de winkels haasten om wedstrijdkaarten te bemachtigen. Er is alleen een klein probleem. Het papier waarop de wedstrijdtickets worden gedrukt is bij veel Primera-winkels in de regio op. Het gaat om zaken in Rotterdam-Zuid, maar ook bij de filialen in Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Oud-Beijerland en Rhoon spreken ondernemers van een tekort.

“Een normale competitiekaart wordt geprint op het formaat 241”, legt Anneke Polder van Primera Polder aan de Spinozaweg in Rotterdam-Zuid uit. “Dat is een kaart met een speciaal Feyenoordlogo en daar hebben wij er genoeg van op voorraad. Voor de Europa League worden andere tickets gebruikt. Kaarten van het soort 248, met een speciaal Europa Leaguelogo. Daarvan hebben veel Primera-eigenaren er te weinig ingekocht.”

Twee weken geleden ontvingen alle ondernemers van Primera een mail met de waarschuwing extra in te kopen, vanwege de verwachte hoge verkoop van passe partouts. Die kleine lettertjes zag Polder over het hoofd. “Onderaan die mail heeft het wel gestaan, maar in een heel klein lettertype. Ik ben niet de enige die het niet is opgevallen.”

Volgens de zelfstandige is er echter geen reden tot paniek. “Feyenoorders maken zich niet druk en ik ook niet. Nog tot vrijdag hebben zij de tijd om hun plek te kopen. Daarna gaan de tickets in de losse verkoop, maar wij hebben heel veel extra tickets besteld. Ik verwacht vandaag nog een grote lading. ”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144380872
quote:
Maandenlang zat Feyenoord achter VfL Wolfsburg-spits Bas Dost aan. In Rotterdam-Zuid was er genoeg vertrouwen dat een transfer in de laatste week van de transferwindow alsnog vlotgetrokken kon worden. De aanvaller besloot echter zelf om in Duitsland te blijven.

'Ik ben hier pas twee jaar, dat is veel te kort', legt Dost uit in Kicker. 'Dit seizoen wil ik me hier heel graag laten zien. Als ik nu niet slaag, kan ik pas zeggen dat het geen goede keuze was geweest', vertelt de Nederlander. In de winterstop wil td Martin van Geel, die het verhaal Dost eerder samenvatte als 'drie keer is scheepsrecht', mogelijk een nieuwe poging wagen.
pi_144381353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik vind dat de naam Dost wel even genoeg voorbij is gekomen dit seizoen, niet? ^O^
pi_144381416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik vind dat de naam Dost wel even genoeg voorbij is gekomen dit seizoen, niet? ^O^
Volgend seizoen hoeft hij op deze manier wat mij betreft ook niet te komen hoor.
Graag. Of. Niet.
pi_144381433
quote:
Fred Rutten is tevreden over zijn huidige spelersgroep. De coach zag diverse sterkhouders vertrekken, maar kreeg daar wel zeven nieuwe spelers voor terug. Of de huidige groep beter is dan die van vorig jaar? 'Niet beter, anders', vindt Rutten in Voetbal International.

'Het blijft jammer dat we er niet in zijn geslaagd ons speerpunt te halen', verwijst Rutten naar een spits. 'Ik noem het een speerpunt. Als dat was gelukt, waren we helemaal compleet geweest. Maar goed, ik denk dat de club er alles aan heeft gedaan en als het dan niet lukt, kun je niemand wat verwijten.'

Voorlopig scoort Mitchell Te Vrede statistisch goed. 'Mitchell doet het tot dusver prima. Die jongen is echt in ontwikkeling, heel positief, alleen is dat wel iets anders dan er al zijn. Zo is het met meer spelers. Ik heb een aantal jongens die grote spelers kunnen worden. Maar kunnen worden, zegt het al. Alles heeft tijd nodig, we zijn er nog lang niet. Dat is het verschil tussen verleden en toekomst.'
Onze huisfilosoof.
pi_144381951
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Onze huisfilosoof.
Hij zegt toch wel zinnige dingen.

Tot nu toe valt Rutten me echt helemaal niet tegen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144382127
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij zegt toch wel zinnige dingen.

Tot nu toe valt Rutten me echt helemaal niet tegen.
Vond alleen die opmerking over dat 'Wij zijn Feyenoord-gevoel' echt belachelijk. Verder valt het me alles mee.
pi_144382595
quote:
Lex Immers en Jens Toornstra komen elkaar weer tegen bij Feyenoord. De ploeggenoten vormden bij ADO Den Haag al een goed duo op het middenveld in het succesjaar van de club. 'Toen ik een paar weken geleden hoorde dat ze Jens wilde halen, dacht ik: gelijk doen!', vertelt Immers in Voetbal International.

De nummer tien van Feyenoord probeert zijn vriend wegwijs te maken in De Kuip. 'In het begin merkte ik dagelijks zo'n groot verschil met wat ik was gewend bij ADO. Het was in niets te vergelijken. Dat probeer ik Jens ook uit te leggen. Maar het is sowieso een club die bij hem past, ik hoorde dat hij vroeger al in een Feyenoord-pyjame sliep, die kleine Jens.'

Toornstra ontkent dat, maar geeft toe dat Feyenoord zijn club is. 'Ik heb het bij mijn ouders nagevraagd, maar die konden zich er niets van herinneren. Ach, zal wel mooier zijn voor het verhaal. Maar Feyenoord was wel in mijn jeugd altijd mijn club. Mijn vader was er fan van en dat gaat van vader op zoon. Die sfeer in De Kuip blijft indrukwekkend. Ik zat op de tribune tegen Zorya, wat een feest na de treffer van Manu.'
  woensdag 10 september 2014 @ 11:20:27 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144383083
Gewoon Gekke Manu in de Spits tot we in de winterstop een echte kunnen halen.
Nu heb je een pracht vaan middenveld maar geen afmaker, Ik had Pellé wel graag met deze spelers in de spits gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144383987
Nu gaan een voor een alle mids rust krijgen zodat Immers maar kan blijven spelen.
pi_144384021
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nu gaan een voor een alle mids rust krijgen zodat Immers maar kan blijven spelen.
Immers is al nodig in Oranje.
pi_144385325
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Vasion het volgende:

[..]

Immers is al nodig in Oranje.
Op deze manier worden ze er niet minder van nee.
pi_144385671
quote:
Dogan Corneille werd vorige week al vroeg in het seizoen ontslagen als trainer van IJsselmeervogels. Na twee verloren competitiewedstrijden en uitschakeling in de KNVB beker mocht de oefenmeester zijn spullen pakken. Corneille is ook actief in de jeugdopleidng van Feyenoord, waar hij door zijn onstlag nu meer werk kan verrichten

Feyenoord heeft Corneille namelijk een fulltime contract aangeboden om hem hoofd jeugdopleiding te maken van de 'onderbouw', waarbij hij de leiding zal nemen over de teams van F- tot en met D2. Momenteel is de man die geboren werd in Venlo ook al werkzaam als assistent bij de A1 van Feyenoord.

Corneille tegenover De Gooi- en Eemlander:"Dit lopende seizoen gaan we het aantal uren wat uitbreden." Toch zou hij ook tussentijds weer aan de slag kunnen gaan in de Topklasse:" Als ze me willen hebben, hoor ik het wel. Er zijn ook trainers die er na vier wedstrijden uitliggen", aldus Corneille cynisch doelend op zijn vroege ontslag.
pi_144385894
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Baassie Clasie heeft zijn rust gewoon verdiend, en dat is hem ook al voor de eerste EL wedstrijd toegezegd. Anders loopt die jongen over 2 maanden met allerlei pijntjes op 70% te spelen.
Bij de andere middenvelders is daar momenteel geen aanleiding voor. Hooguit begin volgend jaar weer met Karim.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_144385968
Ik blijf er bij, met Te Vrede in de spits, onervaren of bejaarde verdedigers en Nelom ben je er dit jaar gewoon op achteruit gegaan t.o.v. vorig jaar, en moet je ontzettend blij zijn als je 3e wordt.
pi_144385978
Tevens: Boeutius en Vilhena verlengen _O_ _O_ _O_
pi_144386444
quote:
Met de komst van Jens Toornstra en Karim El Ahmadi zit Feyenoord ruim in de middenvelder. Fred Rutten zal dan ook keuzes moeten maken. De coach denkt niet dat hij met een vast middenveld gaat spelen, zeker gezien het drukke programma van de club. 'Sevilla-uit, prachtig. En dan Ajax in De Kuip. Dat is nou topvoetbal', vertelt Rutten in de nieuwe Voetbal International

'De opstelling kan per week verschillen', gaat hij verder. 'Ik kijk gewoon naar wat in mijn ogen het beste team is om de tegenstander van dat moment te verslaan. En dan schroom ik niet harde beslissingen te nemen. Ik leg ze uit, zonder dat het hier nu een praathuis moet worden.'

Aanvoerder Jordy Clasie krijgt bijvoorbeeld nu rust en komt mogelijk zaterdag tegen Willem II niet in actie. 'Vóór de winsterstop spelen we 28 wedstrijden, dat heeft deze club lang niet meegemaakt. Ik heb nu de mogelijkhed te wisselen, spelers rust te gunnen zodat ze beter kunnen herstellen van een blessure.'

En dus maakt de trainer gebruik van die luxe. 'Op welk niveau ook, er is geen club die een seizoen met elf man speelt. Maatwerk, daarnaar streef ik en met een brede groep kun je dat ook aanvieden, zodat je ook over een lange termijn sterk blijft als ploeg.

pi_144386461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef De_Pel het volgende:
Tevens: Boeutius en Vilhena verlengen _O_ _O_ _O_
Waar lees jij dat? Ik weet alleen dat ze gaan praten.
pi_144387099
Toornstra:
quote:
In het verleden vertelde Lex me weleens dat ADO Den Haag en Feyenoord totaal verschillend waren. Het was volgens hem 360 graden anders. Inmiddels is het gelukkig 180 graden geworden...’
quote:
Toornstra: Wie beter is? Dat ligt eraan welke puntentelling je hanteert: die van Lex of die van de rest van de wereld?
Dat laatste gaat over golfen bij de weg.

Immers:

quote:
Waren ook veel beesten die we tijdens zon rondje tegenkwamen. Hoorde je vlak voordat je afsloeg opeens: koekoek. Ik zoeken naar Sierd de Vos, maar het was dan gewoon echt zon vogel, die koekoek zegt. Lachen toch.

[ Bericht 21% gewijzigd door H.FR op 10-09-2014 13:47:12 ]
pi_144387201
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Gekke Manu in de Spits tot we in de winterstop een echte kunnen halen.
Nu heb je een pracht vaan middenveld maar geen afmaker, Ik had Pellé wel graag met deze spelers in de spits gezien.
Te vrede kan heel veel dingen niet. Maar wat hij wel kan, is zijn kansen afmaken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_144388158
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:41 schreef H.FR het volgende:
Toornstra:

[..]

[..]

Immers:

[..]

Die Immers is dus echt zo dom als die eruit ziet _O-
pi_144388670
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN

[ afbeelding ]
-O-
pi_144389096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Te vrede kan heel veel dingen niet. Maar wat hij wel kan, is zijn kansen afmaken.
Dat vind ik eigenlijk ook wel meevallen, al snap ik dat de eerste wedstrijden daarin een wat vertekend beeld geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144389150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf er bij, met Te Vrede in de spits, onervaren of bejaarde verdedigers en Nelom ben je er dit jaar gewoon op achteruit gegaan t.o.v. vorig jaar, en moet je ontzettend blij zijn als je 3e wordt.
Nouja. Ontzettend blij zijn. Ik schat vooralsnog eigenlijk alleen PSV en Ajax wel hoger in. En die gaan geheel verrassend ook gewoon een erg wisselvallig seizoen draaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144389303
HMF weer een ban ofzo?
pi_144389622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:54 schreef satecl het volgende:
HMF weer een ban ofzo?
Godverdomme rustig hier
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_144389985
quote:
Toornstra:

[..]

[..]

Immers:

[..]

:D :')
pi_144392213
Hier het gehele interview met Lexie en Toornstra

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144394811
Goed bezig Maastoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144395065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:54 schreef satecl het volgende:
HMF weer een ban ofzo?
HMF, Scrummie en Onlogisch zijn er aan onderdoor gegaan.
pi_144395247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

wat nou weer :')
pi_144395502
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Allemaal? ;(
Waarom?
pi_144395623
Free HMF ?
pi_144396065
ZUID KOREAANSE PRAKTIJKEN HIER

BESTUUR AAN DE GLAZUUR
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144396506
quote:
Immers:

quote:
Waren ook veel beesten die we tijdens zon rondje tegenkwamen. Hoorde je vlak voordat je afsloeg opeens: koekoek. Ik zoeken naar Sierd de Vos, maar het was dan gewoon echt zon vogel, die koekoek zegt. Lachen toch.

_O_ _O-
pi_144396515
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Allemaal? ;(
Waarom?
Zal wel zijn omdat ze doorgingen in de FAQ/FB van VBL. FB is er alleen voor mensen die ja en amen zeggen natuurlijk, mag je niet doorgaan dat het onzinnig is wat er gebeurde :')
pi_144399957
HMF verdient hem wel met zijn blinde jodenhaat
pi_144400094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
Over 40 of 45 dagen is ie weer terug
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 10 september 2014 @ 20:39:46 #51
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144400257
Mijn goede vriend makaken is pas echt voor het leven geschorst, wat dat betreft kan hmf nog blij zijn.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_144400288
Vrouwen met een mening :')
pi_144400316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn goede vriend makaken is pas echt voor het leven geschorst, wat dat betreft kan hmf nog blij zijn.
SC / FEEST: Makaken is terug!

zo te lezen zijn ze familie
pi_144400393
Vraag me af waarom hij zoveel kansen krijgt. Zou haast denken dat FOK! subsidie krijgt zoals bij een sociale werkplaats
pi_144400437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waarom hij zoveel kansen krijgt. Zou haast denken dat FOK! subsidie krijgt zoals bij een sociale werkplaats
Omdat z'n bans onterecht zijn, maar ze gewoon niet tegen de grootsheid van hem op kunnen, dus bannen ze
pi_144401022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
Blinde jodenhaat? Really?
Elite
Tegen TTIP
pi_144401263
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Blinde jodenhaat? Really?
Hij ligt nog steeds wakker van die Vermeer transfer dat is echt niet gezond
pi_144401851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Henrys het volgende:
Het boeit me niet echt maar misschien leveren die bans steeds zoveel gezeur op dat de mods, om er van af te zijn, maar weer een nieuwe kans geven.
pi_144403507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het boeit me niet echt maar misschien leveren die bans steeds zoveel gezeur op dat de mods, om er van af te zijn, maar weer een nieuwe kans geven.
Dit ja. Gelukkig weer een tijdje rust van al die ziektes en scheldwoorden.
pi_144403624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit ja. Gelukkig weer een tijdje rust van al die ziektes en scheldwoorden.
Happel, Caland en ik zijn er gelukkig nog.
  woensdag 10 september 2014 @ 21:57:11 #61
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144404137
Luik uit gaat een combi worden, wat natuurlijk te verwachten was.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_144404496
quote:
'De opstelling kan per week verschillen', vervolgt de oefenmeester. 'Ik kijk gewoon naar wat in mijn ogen het beste team is om de tegenstander van dat moment te verslaan. En dan schroom ik niet harde beslissingen te nemen. Ik leg ze uit, zonder dat het hier nu een praathuis moet worden.'
Mooie quote van Rutten, nu nog waarmaken
pi_144405893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
ZUID KOREAANSE PRAKTIJKEN HIER

BESTUUR AAN DE GLAZUUR
inderdaad ^O^
pi_144407987
Rutten zit te overwegen om El Ahmadi als verdediger uit te spelen, dit zodat Immers zijn positie niet in gevaar komt, dan binnenkort ook nog Vilhena linksback dan is dat ook weer opgelost
pi_144408248
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
Rutten zit te overwegen om El Ahmadi als verdediger uit te spelen, dit zodat Immers zijn positie niet in gevaar komt, dan binnenkort ook nog Vilhena linksback dan is dat ook weer opgelost
Bron?

Ik denk overigens eerder dat hij dit wilt zodat hij een middenveld met Clasie, Toornstra en Vilhena kan blijven opstellen terwijl hij ook El Ahmadi opstelt.

Als iedereen fit en uitgerust is uiteraard. Maar aangezien Clasie veel rust zal krijgen denk ik niet dat we dat altijd gaan zien. Maar dus niet persé vanuit één of andere veronderstelde Immers-adoratie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144408413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bron?

Ik denk overigens eerder dat hij dit wilt zodat hij een middenveld met Clasie, Toornstra en Vilhena kan blijven opstellen terwijl hij ook El Ahmadi opstelt.

Als iedereen fit en uitgerust is uiteraard. Maar aangezien Clasie veel rust zal krijgen denk ik niet dat we dat altijd gaan zien. Maar dus niet persé vanuit één of andere veronderstelde Immers-adoratie.
quote:
El Ahmadi als verdediger: 'We kunnen alle kanten uit' woensdag 10 september 2014 18:19 16.058 keer bekeken 36 reacties Pro Shots
Doordat Feyenoord ruim in zijn middenvelders zit, kan dat betekenen dat trainer Fred Rutten één extra mannetje op de middelste linie zet. De coach zou Karim El Ahmadi bijvoorbeeld als inschuivende verdediger kunnen laten spelen, die bij balbezit doorschuift.
''Zo heb ik Theo Janssen ooit laten spelen, maar ik moet zien of dat nu bij Feyenoord een goed idee is'', zegt Rutten in Voetbal International. ''Feit is dat we alle kanten uit kunnen. We hebben sowieso iedereen nodig. Vóór de winterstop spelen we 28 wedstrijden.''

De club nadert een periode van toppers. In één week moet de ploeg het opnemen tegen Europa League-winnaar Sevilla en aartsrivaal Ajax. ''Als je het goed doorstaat, kun je er een boost van krijgen. Ik geloof er wel in, hoor. We kunnen in Spanje een resultaat halen en waarom zouden we in eigen huis Ajax niet kunnen verslaan?''
pi_144408558
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[..]

Oh, in VI, dan geloof ik het niet
pi_144408577
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[..]

^O^ Bedankt voor de link. Lijkt me overigens een goed idee. Als we dan zonder Mathijsen spelen in ieder geval.
pi_144408672
Maar El Ahmadi kan toch geen mannetje verdedigen? Nog nooit zien koppen die vent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 23:36:35 ]
pi_144408676
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

^O^ Bedankt voor de link. Lijkt me overigens een goed idee. Als we dan zonder Mathijsen spelen in ieder geval.
Weet niet hoe El Ahmadi van de bal af is, als hij dat prima kan zou het een goed idee zijn, zolang die Immers maar op de bank gaat plaatsnemen
pi_144408740
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Maar El Ahmadi kan toch geen mannetje verdedigen? Nog nooit zien koppen die vent.
El Ahmadi lijkt me geen typische verdediger cq balafpakker nee, maar ik denk dat bedoeld wordt dat hij een plek krijg vlak vóór een 3 mans verdediging als ondersteunende kracht.

Daardoor zou het middenveld met Clasie, Toornstra en Vilhena wat verder naar voren kunnen spelen wellicht.
pi_144411764
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Nee maar tackelen en slidings maken kan hij wel, en hij zal iets voor de twee cv's spelen dus koppen zal weinig aan de orde zijn
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144412020
Ik vind het onverantwoord met onze trage verdedigers. Maar goed. We zullen het zien.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144412050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 05:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Nee maar tackelen en slidings maken kan hij wel, en hij zal iets voor de twee cv's spelen dus koppen zal weinig aan de orde zijn
het gaat toch juist om el ahmadi als indchuivende verdediger? Dan zou hij toch 1 van de 2 CVs vervangen? En in balbezit 343 spelen? :?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144412186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef PIETR het volgende:
Luik uit gaat een combi worden, wat natuurlijk te verwachten was.
Dat heeft nog nooit iemand tegen gehouden.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij ligt nog steeds wakker van die Vermeer transfer dat is echt niet gezond
Terecht. Vermeer gaat ons niets opleveren.
Elite
Tegen TTIP
pi_144412656
Ik zie eerder dat Vilhena verdedigend als linksback gaat spelen en aanvallend als extra middenvelder.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_144412929
Rutten gaat gewoon met 4 echte verdedigers voetballen... het is wel Rutten hé, die is daar veel te voorzichtig voor.
pi_144413090
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 07:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

het gaat toch juist om el ahmadi als indchuivende verdediger? Dan zou hij toch 1 van de 2 CVs vervangen? En in balbezit 343 spelen? :?
Ik zie het voor me als Kongolo - El Ahmadi - Van Beek met El Ahmadi die inderdaad inschuift bij balbezit
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144415170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Ik zie het voor me als Kongolo - El Ahmadi - Van Beek met El Ahmadi die inderdaad inschuift bij balbezit
En dan met 2 verdedigers gaan spelen bij balbezit en 3 verdedigers (waarvan 1 middenvelder) bij balbezit tegenstander? Lijkt mij wel extreem aanvallend
  donderdag 11 september 2014 @ 11:22:23 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144415636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

En dan met 2 verdedigers gaan spelen bij balbezit en 3 verdedigers (waarvan 1 middenvelder) bij balbezit tegenstander? Lijkt mij wel extreem aanvallend
Het zou ook 5-3-2 kunnen zijn met een inschuivende El Ahmadi, maar daar heb je weinig aan denk ik. Een tweespitsensysteem is niet echt handig met de beschikbare spelers
pi_144416135
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het zou ook 5-3-2 kunnen zijn met een inschuivende El Ahmadi, maar daar heb je weinig aan denk ik. Een tweespitsensysteem is niet echt handig met de beschikbare spelers
Dan had Bilal nooit gekocht moeten worden inderdaad.
pi_144422431
5-3-2 met inschuivende El Ahmadi. Zeg dan gewoon dat je 4-4-2 speelt met El Ahmadi als achterste man op 't middenveld.
pi_144423453
Ach van die middenvelders is er altijd wel iemand geblesseerd, niet fit of geschorst. Of niet in vorm. Of iemand krijgt rust. Blijft gewoon 4-3-3. Vorig jaar heeft Vormer 17 wedstrijden gespeeld, en Goossens 20. Deze minuten gaan nu over naar El Ahmadi en Clasie. Daar komen 6 Europese wedstrijden bij en dan zijn we er.

Einde discussie.

[ Bericht 17% gewijzigd door satecl op 11-09-2014 16:30:36 ]
  donderdag 11 september 2014 @ 16:29:39 #84
262211 hhh38
pi_144424442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef satecl het volgende:
Ach van die middenvelders is er altijd wel iemand geblesseerd, niet fit of geschorst. Of niet in vorm. Of iemand krijgt rust. Blijft gewoon 4-4-3. Vorig jaar heeft Vormer 17 wedstrijden gespeeld, en Goossens 20. Deze minuten gaan nu over naar El Ahmadi en Clasie. Daar komen 6 Europese wedstrijden bij en dan zijn we er.

Einde discussie.
4-4-3 zou wel een goede opstelling zijn ja. Kan je makkelijk een numeriek overwicht creëren.
pi_144424486
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

4-4-3 zou wel een goede opstelling zijn ja. Kan je makkelijk een numeriek overwicht creëren.
fixed.
pi_144425931
quote:

[..]

Hoeven Vermeer en Mulder niet te keepen, win-win ^O^
pi_144426032
quote:

[..]

4-4-3 of 1-4-4-3? ( :') )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144437093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-3-2 met inschuivende El Ahmadi. Zeg dan gewoon dat je 4-4-2 speelt met El Ahmadi als achterste man op 't middenveld.
Ja precies, waarom spelen we eigenlijk geen 5-3-2 meer?
pi_144438049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja precies, waarom spelen we eigenlijk geen 5-3-2 meer?
Wilkshire is te traag om die volledige vleugel te bestrijken en komt voetballend tekort, Nelom is ongecontroleerd en wild waardoor de aanvallende acties van hem vaak geen rendement hebben.

Daarom niet.
Dan is je veldspel slechter dan onder Koeman.
pi_144438943
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:10 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Wilkshire is te traag om die volledige vleugel te bestrijken en komt voetballend tekort, Nelom is ongecontroleerd en wild waardoor de aanvallende acties van hem vaak geen rendement hebben.

Daarom niet.
Nelom heeft daar toch vaker gestaan en met aanvallende acties juist beter gedaan dan verdedigend dacht ik altijd. Maar inderdaad, weinig spelers die in dit systeem passen.
pi_144440663
quote:
Zes Feyenoordsupporters zijn opgepakt voor het kort en klein slaan van een horecagelegenheid in Alkmaar na een wedstrijd van hun club tegen AZ in mei. De vijf mannen en een vrouw zijn begin deze en eind vorige maand aangehouden, meldt de politie donderdag.

De verdachten zijn drie mannen en een vrouw uit Rotterdam van 31, 33, 39 en 40 jaar, een 36-jarige Schiedammer en een 29-jarige man uit Bergschenhoek. Na de wedstrijd dronk het zestal nog een biertje in de horecagelegenheid aan de Arcadialaan, waar ook fans van de Alkmaarse ploeg aanwezig waren. De twee groepen kregen ruzie, waarna de Feyenoordsupporters de inboedel van de zaak vernielden en onder meer glazen naar de aanhangers van AZ gooiden.
HMF heeft helemaal geen ban, hij kan 'gewoon even niet online komen' :P
pi_144443433
Hmf is de jood van rotterdam
* Verwijderd *
  vrijdag 12 september 2014 @ 06:54:46 #93
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144445329
Hmf is gewoon een zielig figuur.
pi_144445334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 06:54 schreef Sunri5e het volgende:
Hmf is gewoon een zielig figuur.
Hmf zielig vinden :')

Het is gewoon een idioot 1e klas maar daarom is ie zo grappig
  vrijdag 12 september 2014 @ 07:04:52 #95
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144445373
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 06:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hmf zielig vinden :')

Het is gewoon een idioot 1e klas maar daarom is ie zo grappig
Het is een zielig figuur omdat hij hier constant in de picture wilt staan. In het dagelijkse leven is hij waarschijnlijk zo'n kind dat gepest wordt en te weinig aandacht van zijn ouders krijgt.
pi_144445518
Wel beetje makkelijk om nu af te geven op HMF als hij er niet is. Ook al vind ik hem ook een oelewapper. Maar dat zeggen we wel in z'n gezicht als hij terug is.
pi_144445646
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het is een zielig figuur omdat hij hier constant in de picture wilt staan. In het dagelijkse leven is hij waarschijnlijk zo'n kind dat gepest wordt en te weinig aandacht van zijn ouders krijgt.
Volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers.
Elite
Tegen TTIP
pi_144445828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel beetje makkelijk om nu af te geven op HMF als hij er niet is.
pi_144446034
quote:
Warner Hahn werd na slechts twee maanden in Rotterdamse dienst verhuurd aan PEC Zwolle. De doelman, die in eerste instantie moest concurreren voor een plek onder de lat in De Kuip, blijft echter 'de keeper van de toekomst' voor Feyenoord.

''Dat hebben ze inderdaad gezegd toen ik tekende en zo zien ze mij nog steeds”, vertelt Hahn, die na het aantrekken van Kenneth Vermeer snel een club vond, in De Telegraaf. ''Voetbal is hard. Het is altijd afwachten hoe het loopt. Ik dacht ook dat ik de komende drie jaar voor Feyenoord zou keepen, maar na twee maanden is het alweer helemaal anders.''

Toch is Hahn ook blij met de kans die hij bij PEC Zwolle krijgt om zich op eredivisieniveau te laten zien. Uit de contractuele afspreken kan men afleiden dat Feyenoord nog genoeg perpectief in de Jong Oranje-international ziet. ''Ik weet dat ik tijd nodig heb en die geef ik mezelf ook. Feyenoord weet wat ik kan. Er spreekt vertrouwen uit dat de optie tot koop die Zwolle wilde voor hen onbespreekbaar was.”
pi_144446045
quote:
De verdediging van Feyenoord krijgt zaterdagavond te maken met een oude bekende aan de kant van Willem II. Anderlecht-huurling Samuel Armenteros, die in zijn periode in De Kuip geen potten kon breken, speelt morgen namelijk in de spits.

Met Kostas Lamprou staat er nog een oud-Feyenoorder op het veld aan de kant van de Tilburgers. Willem II haalde uit de eerste vier competitiewedstrijden drie punten en staat op de zestiende plaats in de eredivisie. Feyenoord deed het beter met vijf punten, maar voor de Rotterdammers is dat uiteraard ondermaats.

Vermoedelijke opstelling Willem II: Lamprou; Van der Struijk, D. Wuytens, Peters, Dijks; Haemhouts, Braber, S. Wuytens; Ondaan, Armenteros, Sahar.
Zul je zien dat hij nu opeens de sterren van de hemel speelt :')
pi_144446110
Ja en dat Lamprou alles tegenhoudt opeens
pi_144446111
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij nu opeens de sterren van de hemel speelt :')

Lamprou _O_ Ze zullen hem toch wel een SCC hebben meegegeven?
pi_144446121
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:49 schreef macca728 het volgende:
Ja en dat Lamprou alles tegenhoudt opeens
Dat zou me weinig verbazen, prima keeper op zich. Als hij net zo lang was als Mulder, dan had hij al 2 jaar basis gespeeld.
pi_144446154
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lamprou _O_ Ze zullen hem toch wel een SCC hebben meegegeven?
Uiteraard, iedere medewerker bij Feyenoord krijgt gratis 2 seizoenskaarten, en hij is nog gewoon in dienst van Feyenoord. :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:54:36 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144446167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zou me weinig verbazen, prima keeper op zich. Als hij net zo lang was als Mulder, dan had hij al 2 jaar basis gespeeld.
Dan had hij Cech vervangen bij Chelsea.
Elite
Tegen TTIP
pi_144446781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als als. Als hij net zo lang was als Mulder had hij waarschijnlijk ook niet diezelfde acrobatiek.
pi_144446792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als als. Als hij net zo lang was als Mulder had hij waarschijnlijk ook niet diezelfde acrobatiek.
Dat zou kunnen. Net zo lang als Vermeer dan.
pi_144446830
Laat ze eerst maar eens team worden achterin.
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:36:00 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144446850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Oke Dirk.

Kan ik al ergens betten op Armenteros to score?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144446917
Allemaal kameraden toch voor Feyenoord 1 ?
pi_144447186
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:10 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Daarom niet.
Jippie (in afwezigheid van HMF moet iemand het doen)
pi_144447415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:55 schreef Peak het volgende:

[..]

Jippie (in afwezigheid van HMF moet iemand het doen)
Tering-Vermeer.
pi_144447505
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteraard, iedere medewerker bij Feyenoord krijgt gratis 2 seizoenskaarten, en hij is nog gewoon in dienst van Feyenoord. :)
Oh joh, heb ik nooit geweten. Toch maar eens proberen te spotten dan, hij lijkt mij namelijk nog wel een vrij fanatieke supporter ook
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:19:58 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144447694
Zeer belangrijk nieuws

FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-09-2014 om 22:30:01 (Gemiddelde)Bierprijzen in onze speelsteden: Sevilla: Lokaal 0,5L: ¤ 2,- Import 0,33L ¤ 2,10. Rijeka: Lokaal 0,5L ¤1,96 Import 0,33 L ¤ 1,89 reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
pi_144450014
quote:
De KNVB ontving rondom de wedstrijd Go Ahead Eagles – Feyenoord vorig seizoen diverse vragen en reacties over de ontvangst van uitpubliek bij deze wedstrijd. De voetbalbond heeft naar aanleiding hiervan contact opgenomen met de club en de gemeente Deventer om de bezwaren van de supporters te bespreken. Op basis van de gesprekken met de club en gemeente zijn er een aantal verbeteringen in het uitvak doorgevoerd die passen binnen de infrastructurele mogelijkheden van het stadion van Go Ahead Eagles. De KNVB juicht verbeteringen in het ontvangst voor uitsupporters in zijn algemeenheid van harte toe. Dit past bij de ambitie van de KNVB om komende jaren het vervoer, ontvangst en verblijf van uitsupporters te verbeteren.

Go Ahead Eagles – Feyenoord 24 en 27 september 2014

In de voorbereiding op de aanstaande beker- (24 september) en competitiewedstrijd (27 september) tussen Go Ahead Eagles en Feyenoord is aan de hand van de evaluatie van vorig jaar door de lokale partijen in Deventer en in nauwe samenwerking met de lokale partijen in Rotterdam gezocht naar het maximaal haalbare. Voor beide ontmoetingen betekent dit bijvoorbeeld dat Go Ahead Eagles meer capaciteit vrijmaakt om de toegangscontrole sneller te laten verlopen en dat fans van Feyenoord, in tegenstelling tot vorig seizoen, op eigen gelegenheid naar Deventer kunnen reizen en pas binnen de gemeente Deventer overstappen in een bus om naar het stadion te gaan. Dat de fans het laatste stuk met de bus reizen, is omdat er bij het stadion onvoldoende ruimte is voor de auto’s van vierhonderd uitsupporters. Alle partijen die betrokken zijn bij de wedstrijdorganisatie realiseren zich dat er rond de wedstrijden tussen Go Ahead Eagles en Feyenoord enkele restricties blijven die voor een deel ook voortkomen uit infrastructurele en logistieke beperkingen. Daarnaast moeten de thuisspelende club, de gemeente en de politie bij de ontvangst van duizenden supporters altijd rekening houden met risico’s waar bij bepaalde wedstrijden een aantal regelingen voor noodzakelijk is.

Maatwerk

Bij de wedstrijdorganisatie is er sprake van maatwerk op lokaal niveau. Iedere wedstrijd, ieder stadion en iedere stad is immers anders. Clubs hebben de verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Buiten het stadion is de lokale overheid aan zet als het gaat om de openbare orde en veiligheid. Deze partijen maken bij elke wedstrijd gezamenlijk afspraken over de wedstrijdorganisatie, waaronder kaartverkoop en vervoersmaatregelen voor het uitpubliek. De KNVB ondersteunt alle partijen hierbij zo goed mogelijk. Zo voeren we overleg met clubs en lokale overheden om de veiligheidsituatie elk seizoen opnieuw te analyseren en niet uit ‘gewoonte’ dezelfde regelingen als het voorgaande seizoen te treffen. Daarnaast stimuleren we de betrokken partijen om niet alleen te denken aan de mogelijke beperkingen voor de supporters, maar ook om goed gedrag van supporters te belonen.

Supportersvriendelijk

Het uitgangspunt van de KNVB is dat alle supporters zo gastvrij en vriendelijk mogelijk worden ontvangen en in een goede sfeer van het voetbal kunnen genieten. Het is dan ook onze ambitie om meer ruimte te creëren voor normalisatie in het voetbal. Onder normalisatie verstaan wij een gastvrij ontvangst voor zowel het thuis- als uitpubliek, het terugdringen van het aantal verplichte vervoersregelingen, goede zichtlijnen voor alle supporters (dus geen netten of hekken waar je doorheen moet kijken) en geen andere vergaande maatregelen zoals verplicht fouilleren en identificeren. Maar ook dat de kleine groep die het voetbal aangrijpt om zich te misdragen via een dadergerichte aanpak uit de stadions wordt geweerd. Op die manier ontstaat normalisatie voor de 99% goedwillenden
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:55:00 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144450196
FLKG
Elite
Tegen TTIP
pi_144450460
Willem heeft wel een mooie wenkbrauw.
En uitspraken die zelfs minachtend zijn voor 6 jarige kinderen.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 12:09:18 ]
pi_144451489
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:19 schreef Happel het volgende:
Zeer belangrijk nieuws

FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-09-2014 om 22:30:01 (Gemiddelde)Bierprijzen in onze speelsteden: Sevilla: Lokaal 0,5L: ¤ 2,- Import 0,33L ¤ 2,10. Rijeka: Lokaal 0,5L ¤1,96 Import 0,33 L ¤ 1,89 reageer retweet
^O^
pi_144453138
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Zijn er meer die dit gedaan hebben, zo ja, heb je ze al binnen?
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:50:16 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144453760
Luigi Bruins naar Excelsior.

Helpmefok
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:57:55 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144454052
Immers in de basis tegen Willem II. Ben benieuwd of Toornstra dan wel of niet start.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144454160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
Immers in de basis tegen Willem II. Ben benieuwd of Toornstra dan wel of niet start.
Clasie krijgt nog altijd rust toch? Wellicht mag Immers tegen Willem II zowel op 10 als verdedigend middenvelder staan. Kan hij zijn energie eindelijk een beetje kwijt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:05:06 #125
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144454292
Prima keuze. Ik vind Immers tegen mindere tegenstanders altijd wel sterk spelen. Volgende week Sevilla en ajax. Dan verwacht ik gewoon Clasie en Toornstra in de basis en Lex op de bank.

Ik ben wel heel benieuwd naar El Ahmadi. Iedereen doet al alsof het de verlosser is, maar hij moet het nog maar laten zien. Al heb ik er wel vertrouwen in.
pi_144454326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
Vilhena, Immers, El Ahmadi gaat het middenveld zijn volgens zanger Rinus.
Dus Toornstra zal wel starten. :7
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:06:49 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144454346
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Toornstra speelde bij Utrecht nog wel eens op rechtsbuiten. Wie weet..... Boetius mag van mij wel banken.
pi_144454416
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verdomme, ik hoop het toch niet. :(

Begrijpelijk dat Clasie rust krijgt, maar ik hoop echt op Toonstra, El Ahmadi en Vilhena op het middenveld.

Toornstra kun je met z'n steekpassjes, scorend vermogen en drang naar voren juist heel goed gebruiken tegen Willem II.
pi_144454453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verdomme, ik hoop het toch niet. :(

Begrijpelijk dat Clasie rust krijgt, maar ik hoop echt op Toonstra, El Ahmadi en Vilhena op het middenveld.

Toornstra kun je met z'n steekpassjes, scorend vermogen en drang naar voren juist heel goed gebruiken tegen Willem II.
pi_144454654
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, ik geloofde je wel hoor. Ik zei alleen dat ik het niet hoopte. :P

Afijn, dan maar hopen dat we tegen Sevilla en Ajax in onze sterkste opstelling spelen (naar mijn mening met Clasie en Toornstra).
pi_144454661
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Gezien de woorden"

Benoem die woorden dan, jeetje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:40:02 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144455243
Immersgod _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Ja, nee.
Elite
Tegen TTIP
pi_144455261
Tsja, een brede selectie betekent natuurlijk ook dat er gerouleerd gaat worden en we Immers vast nog regelmatig zullen zien.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:41:11 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144455267
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Tsja, een brede selectie betekent natuurlijk ook dat er gerouleerd gaat worden en we Immers vast nog regelmatig zullen zien.
En waarom is dat een probleem?
Elite
Tegen TTIP
pi_144455288
Manmanman wat moet er gebeuren voordat Immers eruit gaat.
pi_144455289
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Happel het volgende:

[..]

En waarom is dat een probleem?
Laten we het er op houden dat ik geen fan ben van Lex.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:42:14 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144455296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Kerftminister het volgende:
Hij zal zijn nek moeten breken.
Elite
Tegen TTIP
pi_144455326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Kerftminister het volgende:
0-10 tegen de joden
pi_144455336
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij zal zijn nek moeten breken.
:')
pi_144455430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Caland het volgende:
Luigi Bruins naar Excelsior.

Helpmefok
Zal Mario ook wel weer regelmatig langs de lijn te vinden zijn.
pi_144456151
Luigi Bruins, typische pleintjesvoetballer met nul rendement.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_144457539
happel is een jood
* Verwijderd *
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:02:06 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144457592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:59 schreef zoekeenleven het volgende:
happel is een jood
Je zou eens een leven moeten zoeken.
Elite
Tegen TTIP
pi_144458644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:59 schreef zoekeenleven het volgende:
happel is een jood
waarom?
pi_144458671
op balbezit willen spelen en dan immers opstellen als je toornstra hebt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:39:39 #146
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144458781
Rutten die Immers boven Toornstra verkiest :') Ontslag op staande voet zou hier wel op zijn plaats zijn.
pi_144458951
tyft nou eens op met immers!!!!1
pi_144459963
Toornstra op de bank en Immers in het veld.

Hahahahaha!

pi_144460282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Toornstra op de bank en Immers in het veld.

Hahahahaha!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef bamibij het volgende:
tyft nou eens op met immers!!!!1
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef PIETR het volgende:
Rutten die Immers boven Toornstra verkiest :') Ontslag op staande voet zou hier wel op zijn plaats zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef Cara het volgende:
op balbezit willen spelen en dan immers opstellen als je toornstra hebt.
Alsof het de eerste keer is ook :')!
pi_144460304
Probleem is juist dat ik dacht dat het na Toornstra en Ahmadi toch wel eens over zou zijn met die wezenloze.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:38:10 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144460317
Boulahrouz gaat nog weken duren volgens zanger Rinus :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:14:22 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144461264
Wat een haat hier, stelletje kneuzen.
Elite
Tegen TTIP
pi_144461725
Ja ja ja ik heb hem voor de wedstrijd van morgen :D

Ik zal mn pantalon en Ralf Lauren overhemd uit de kast trekken :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2014 18:36:17 ]
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:25:18 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144463349
Immers heeft nog wel zoveel krediet dat Rutten hem niet direct op de bank pleurt (iets met groepsprocessen en dergelijke onzin). Maar ik neem aan dat hij over een maandje niet meer bij de sterkste basis 11 hoort. Komt wel goed schatjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:28:14 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144463440
Wat eigenlijk vooral treurig is is dat Immers morgen die band om heeft ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:30:39 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144463527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
Wat eigenlijk vooral treurig is is dat Immers morgen die band om heeft ;(
Dat is wel kansloos. Maar zou verder ook niet weten wie die band moet krijgen. Kom je uit bij Mathijsen en Clasie, die niet speelt.
Elite
Tegen TTIP
pi_144464347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[ afbeelding ]

Bedrijf waar m'n pa vroeger werkte heeft een skybox, daar werd ie een keer uitgenodigd. Na afloop kreeg ie te horen dat ie de volgende keer als er klanten bij waren maar het best niet meer kon komen _O-
pi_144464415
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is wel kansloos. Maar zou verder ook niet weten wie die band moet krijgen. Kom je uit bij Mathijsen en Clasie, die niet speelt.
Schaken?
Die jongen zou er zelf ook wel een motivatie boost krijgen daarvan.
pi_144464462
Het is heel simpel, clasie en ahmadi moeten gewoon het hart van ons middenveld vormen, daaromheen kun je altijd rouleren met de anderen. als te vrede ook zijn 'vorm' kan vasthouden tot de winterstop en elke wedstrijd een goal maakt dan is dat ook geregeld.
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:58:20 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144464479
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Schaken?
Zou jij niet stoppen met posten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144464482
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Had hem sowieso al aan Mathijsen gegeven na Clasie, die wordt daar niet warm of koud van. Immers als aanvoerder kan gewoon echt niet.
pi_144464538
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Schaken?
_O-
pi_144464569
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Had hem sowieso al aan Mathijsen gegeven na Clasie, die wordt daar niet warm of koud van. Immers als aanvoerder kan gewoon echt niet.
voor een wedstrijd is het geen probleem, daarna is clasie gewoon captain toch? na Clasie zou ahmadi ook een goede captain maken, alleen is dat een beetje lullig tegenover de rest om iemand al zo snel captain te maken.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:07:07 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144464795
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zie het niet echt als een probleem.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:08:23 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144464836
Awkward moment trouwens wanneer de keeper van de tegenstander morgen een groter applaus krijgt dan de eigen keeper _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144464996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
Awkward moment trouwens wanneer de keeper van de tegenstander morgen een groter applaus krijgt dan de eigen keeper _O-
Zal wel meevallen denk ik.

Behalve door wat internethelden wordt Vermeer over het algemeen met open armen ontvangen.
pi_144465049
Waarom zou Schaken geen goede captain zijn?
pi_144465073
Het is dat El Ahmadi pas net bij de selectie zit, maar in hem zie ik ook een potentiële aanvoerder.
pi_144465095
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is dat El Ahmadi pas net bij de selectie zit, maar in hem zie ik ook een potentiële aanvoerder.
El Ahmadi, de middenvelder die op elk aspect tekort komt.
Maar hé, hij is crea-bea :')!
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:19:17 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144465177
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
Omdat het zo'n schwerte is natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:19:39 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144465187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zal wel meevallen denk ik.

Behalve door wat internethelden wordt Vermeer over het algemeen met open armen ontvangen.
Maar een groot applaus? Nah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144465207
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat het zo'n schwerte is natuurlijk.
Ik geloof best wel dat het onbewust de reden is voor de meesten hier.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:23:04 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144465302
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik geloof best wel dat het onbewust de reden is voor de meesten hier.
Logisch toch ook. Er zijn net zoveel grote zwarte leiders in de historie van de mensheid te vinden als goede zwarte keepers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144465564
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:23 schreef Caland het volgende:
Logisch toch ook. Er zijn net zoveel grote zwarte leiders in de historie van de mensheid te vinden als goede zwarte keepers.
Ik weet niet of je denkt grappig te zijn of dat je een gefrustreerd racistje bent, maar beide boeit mijn eigenlijk vrij weinig.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:38:33 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144465788
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je denkt grappig te zijn of dat je een gefrustreerd racistje bent, maar beide boeit mijn eigenlijk vrij weinig.
Keiharde feiten vriend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144467152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[ afbeelding ]

Doe je de groeten aan Gerard?
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:41:11 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144468332
Jan Dirk heeft het gevoel dat Kuyt gaat komen. Volgens Krabby is dit uitgesloten.

SHIT IS AAN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144468438
Kuyt mag Veltman wel gaan helpen met het gras ofzo. Of doelnetten naaien.
pi_144468779
quote:
Nee, komen pas vlak (uiterlijk 2 weken eerder, minimale bij mij tot nu toe is 2 dagen) voor de wedstrijd binnen
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:51:49 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144468847
Ik weet nog wel heel vroeger (in de CL) dat die passe-partouts gewoon mooie pasjes waren. Nu zijn het drie losse pauperkaartjes ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144469964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel heel vroeger (in de CL) dat die passe-partouts gewoon mooie pasjes waren. Nu zijn het drie losse pauperkaartjes ;(
Ik zou het niet weten. Dit is allemaal nieuw voor mij :D
pi_144470071
Dat is dan wel heel lang geleden, want eind jaren 90 / begin jaren 2000 waren het al gewoon 3 losse kaartjes dat ik me kan herinneren.
pi_144470896
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
Vermeer uiteraard.
pi_144470983
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is dan wel heel lang geleden, want eind jaren 90 / begin jaren 2000 waren het al gewoon 3 losse kaartjes dat ik me kan herinneren.
Nee hoor.. ik.moet hem.nog ergens hebben liggen van de laatste keer CL
pi_144470998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Antaris het volgende:

[..]

Vermeer uiteraard.
_O- Zou dat effe een stunt zijn.
pi_144471128
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik inderdaad ook een grijsgekleurd plastic kaartje liggen met CL-logo's erop. Ik kan m'n kaartenverzameling niet boven water halen, nu, helaas ;(
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_144471459
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren. Kan me nog wel losse kaarten herinneren.
pi_144471657
beter immers tegen willem 2 dan tegen sevilla...
speelt ie er 1 van de komende 3 ..
komt op een hoger nivo gewoon een stap tekort
benieuwd hoe Jens dat oppakt..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_144472015
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik inderdaad ook een grijsgekleurd plastic kaartje liggen met CL-logo's erop. Ik kan m'n kaartenverzameling niet boven water halen, nu, helaas ;(
Op dat moment was het min of meer normaal dat we CL speelden.. had toen niet kunnen bedenken dat we zo af zouden glijden. Voor veel supporters is het al geweldig dat we nu in de groepsfase EL zitten, zij hebben nog amper Europees voetbal kunnen zien in de Kuip. Wel apart.
pi_144472417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op dat moment was het min of meer normaal dat we CL speelden.. had toen niet kunnen bedenken dat we zo af zouden glijden. Voor veel supporters is het al geweldig dat we nu in de groepsfase EL zitten, zij hebben nog amper Europees voetbal kunnen zien in de Kuip. Wel apart.
Toen waren de niveau-verschillen in Europa ook een stuk minder groot. De kans dat je een Europese middenmoter kon verslaan, was een flink stuk groter.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_144478141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet, want dit zag iedere supporter al heel lang aankomen. :)
pi_144478260
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Toen waren de niveau-verschillen in Europa ook een stuk minder groot. De kans dat je een Europese middenmoter kon verslaan, was een flink stuk groter.
De verschillen waren niet zozeer groter, maar Nederlandse clubs behoorde in het verleden zelf tot de subtop en later tot de middenmoot in Europa. Nu bungelen we ergens onder de middenmoot, samen met de Oost-Europeanen.

De prestaties van onze 'topclubs' de laatste jaren in Europa zijn natuurlijk gewoon schaamwaardig.
pi_144479596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 06:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet, want dit zag iedere supporter al heel lang aankomen. :)
Is dat zo? Kan me alleen herinneren dat we toen het beste Feyenoord hadden dat ik ooit zelf heb zien spelen, met Pi-air, Ono, Kalou, Bosvelt etc. Hoe Feyenoord er financieel toen voorstond daar hield ik mij nog niet mee bezig.
pi_144480314
Mooi interview met Mulder in de telegraaf. Terechte kritiek wel van zijn kant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144480483
Je hoort ook overal weer dat Feyenoord voor de titel moet gaan. :')
Dus als je met dit voetbal end dit team tweede wordt, mag je teleurgesteld zijn.
pi_144480495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:25 schreef Caland het volgende:
Mooi interview met Mulder in de telegraaf. Terechte kritiek wel van zijn kant.
Mulder: ’Dit heb ik niet verdiend'

PANNERDEN -
De aardigste jongen in de klas kreeg de hardste klap in zijn gezicht. Feyenoord zorgde voor een sensatie door 56 jaar na Eddy Pieters Graafland weer een keeper van Ajax te contracteren. Erwin Mulder heet het slachtoffer. Zelf opgeleid, gedebuteerd in 2007 en vanavond in één keer op de bank. Aardige jongens slaan niet terug. Maar Mulder toont – eindelijk zeggen sommigen – het gezicht van de ware topsporter. „Hier kom ik sterker uit. Ik heb een tik gehad, maar ik sta alweer in de ring en zit vol energie. In dit wereldje word je vanzelf keihard.”

Op weg naar de doelman van Feyenoord belandt een mens voor zijn gevoel aan het einde van de landkaart. Ver achter de stad Arnhem kronkelt, richting de Duitse grens, in de rivierbedding van de Rijn een smalle eenbaansweg tussen dorpjes door. Als de weg letterlijk ophoudt en het land verandert in een groen paradijs, tussen uiterwaarden en grienden van natuurreservaat de Gelderse Poort, wacht daar een minuscuul pontje naar het oorspronkelijke eiland en gehucht Pannerden.

Op het pontje is plek voor vier auto’s en het hangt met kabels vast aan de wal, zodat het niet mee wordt gezogen in de zware stroming van de Rijn, die bij het iets verderop gelegen Lobith de grens over gaat. Meteen aan de andere kant van het water verrijst de droomvilla van Erwin Mulder en zijn vriendin Jennifer. Een woning die in elk tv-programma de mensen zou doen smelten.

Als Harry Vermeegen of Johnny de Mol hier ooit met zijn filmploeg zou zijn neergestreken, zou de wereld al een ander beeld van de mens en profvoetballer Erwin Mulder hebben. Dan zou het grote publiek in één keer hebben begrepen waarom hij elke ochtend om kwart over zeven met plezier zijn auto op het pontje zet, de lange weg naar De Kuip aflegt en ’s middags met een glimlach terugkeert in het groene paradijs.

Wandelend over de dijk langs de uiterwaarden wijst Mulder (25) op al het natuurschoon. Hij vertelt hoe hoog de Rijn in de winter stijgt. Watervogels dansen op golven als er een hagelwit passagiersschip de rivier afzakt. ’s Middags wijst de keeper de weg naar de kolossale forellenvijvers van de familie, op een steenworp van zijn villa. „Hier ben ik best vaak te vinden. In de winter kan je schaatsen waar ze nu allemaal staan te vissen”, zegt hij, terwijl zijn blik is gevestigd op een grote zalm die in een schepnet verdwijnt.

Hier in Pannerden heeft hij vorige week ook ’het hoofd leeggemaakt’ nadat hij tegen FC Twente had ontdekt dat de club voor een miljoen euro voor zijn positie Kenneth Vermeer van Ajax had gekocht.

Voor de wedstrijd in Enschede wist hij niets. „Bij een schot van Ziyech tikte ik de bal naar de zijkant. Toen hoorde ik het Feyenoord-publiek achter het doel mijn naam scanderen. Zo moeilijk was die bal toch niet, dacht ik nog. Maar in het vak hadden ze toen net gehoord dat Frank de Boer elders de transfer van Vermeer bekend had gemaakt. Bij mij ging wel iets dagen, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. In de rust had ik ook nog geen idee. Toen ik na afloop het publiek bedankte, zongen ze een halve minuut mijn naam. Er is wel iets aan de hand, voelde ik toen.

Ik liep de catacomben van het Twente-stadion in en daar stond Martin van Geel. ’Als we in Rotterdam komen, moeten we even praten. En misschien is het niet handig dat je vandaag met de media praat’. Meer hoorde ik niet. In de kleedkamer zette ik mijn telefoon aan en daar stonden 30 berichten op: Feyenoord heeft Vermeer gehaald…’ Op dat moment begreep ik pas waarom alles die middag zo verliep.”

Keeperstrainer Patrick Lodewijks, die elke dag met hem op het veld staat, en trainer Fred Rutten hadden hem niks verteld. „Ze hadden op zijn minst mijn zaakwaarnemer (oud-profvoetballer Louis Laros, red.) kunnen informeren. Louis zou mij ook niet hebben lastiggevallen in de aanloop naar de wedstrijd, maar hij zou wel tijd hebben gehad om zich te oriënteren op de transfermarkt. Nu werden we 24 uur voor de transferdeadline voor een voldongen feit gesteld. Dan kun je niets meer doen.”

De spelers van Feyenoord waren net zo verrast als Mulder. De doelman: „Je zag aan de verbazing op het gezicht bij Jordy Clasie voor de tv-camera dat hij als aanvoerder echt van niets wist. Warner Hahn, de andere keeper voor wie dit ook gevolgen zou hebben, wist ook niks.”

Terug in Rotterdam zochten ze een kamer op. „Rutten, Lodewijks, Van Geel en ik. ’Het klopt wat er in de media is gezegd’, zeiden ze. Tja, ik had net drie uur in de bus gezeten, was nog aan het malen. Waarom moeten ze die keeper halen?, vroeg ik me af. Ik besloot te zwijgen. Als ik nu gekke dingen ga zeggen, dacht ik, heeft niemand daar wat aan.”

Van binnen kookte hij. Hij was kwaad en emotioneel. „Ik ben niet een of andere pipo die net een jaar bij Feyenoord zit. Ik zit tien jaar bij de club… En de manier waarop ik aan de kant word geschoven, doet pijn. Dit is een wond.”

Mulder maakt in de eigen, vertrouwde omgeving allesbehalve een verslagen indruk. Hij voegt er ook meteen aan toe dat de wond wel dichtgaat. „Vorige week was klote. Nu heb ik mijn vizier weer op de toekomst gericht. Ik zal de rest van dit jaar minder wedstrijden voor Feyenoord 1 spelen, maar als ik speeltijd krijg, ben ik er klaar voor en zal ik er staan.” Maar dan, wat feller: „Dit overkomt me niet meer. Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”

Feyenoord, beseft Mulder, heeft alle recht om een keeper te halen. „Alleen werd op maandagochtend ook nog eens aan de media verteld welke kritiek er op mij was.” Bij echt mislukte spelers of miskopen gebeurde dat niet. „Ik praat niet over het niveau van mijn collega’s. Maar ik vind dat ik dit niet heb verdiend. Ik heb in tien jaar nooit iets onzinnigs over de club gezegd.”

Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. Je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat Mulder zich gaat oriënteren op een nieuwe club. Op de vraag of hij zich een toekomst zonder Feyenoord kan voorstellen, knikt de 1,93 meter lange sluitpost na een aarzeling ’ja’. „Feyenoord is de mooiste club van Nederland en zit in mijn hart. Het is een warme club; ik voel me er verschrikkelijk thuis. Maar ik moet verder. Ik ben pas 25 jaar; mijn topsportcarrière is net op gang. Andere keepers komen nu pas net kijken, ik sta al vijf jaar onder de lat bij één van de grootste clubs van het land.

Toen 3,5 jaar geleden mijn vader op vrijdag overleed, moesten we op zondag uit tegen Heerenveen. Met tranen in mijn ogen heb ik toen die middag bij mijn moeder thuis voor de televisie gezeten. Wat de supporters toen hebben gedaan en hoe ik me voelde toen Luc (Castaignos) naar het vak met de Feyenoord-fans ging, is met geen pen te beschrijven. Het zijn de beste supporters van Nederland. Ze zeggen waar het op staat, maar ze steunen je als je ze nodig hebt. Daarom zitten ze voor altijd in mijn hart.”

Naast de tv in zijn riante woonkamer hangt aan de muur een foto van Mulder senior. Het grote publiek vergeet dat zo’n jonge voetballer al geen vader meer heeft om bij aan te kloppen in zijn huidige situatie. „Met pa kon ik overal over praten. Hij was er altijd voor me, net als mijn moeder trouwens. Ze hebben heel Nederland in de rondte gereden om me na jeugdwedstrijdjes met Feyenoord mee naar huis te nemen.”

Mulder glimlacht even. Zijn pa, die ook een verdienstelijk keeper was en op z’n 45e nog in het eerste elftal bij de amateurs speelde, was nuchter. „Weet je wat-ie gezegd zou hebben nu? ’Het is nu eenmaal zo, je moet door. Vechten voor wat je waard bent!’ Hij wilde me er altijd bovenop helpen. Dat ik hier ben blijven wonen, komt mede door zijn overlijden. Ik woon op 400 meter van mijn moeder. Ik heb een tijdje meegereden met Nicky Hofs, die woonde in Arnhem. Toen ik zelf een auto kreeg, ging ik alleen. Op de terugweg laat ik alles altijd van mij afglijden. De club heeft er ook nooit een probleem van gemaakt.”

Toch woonde hij ruim drie jaar in Rotterdam. Van zijn 15e tot zijn 18e zat hij in het jeugdinternaat. „In het begin was dat best moeilijk. In je eentje in een grote, best wel rauwe stad. Ik weet nog dat iemand op de eerste training van de B-junioren een bal schoot en Cor Adriaanse schreeuwde: ’Heb jij de dozen nog om je nieuwe schoenen!?!’ Bam, alles was in Rotterdam recht voor zijn raap. Maar uiteindelijk ben ik er sterker door geworden. Toen ik na een tijdje terugkwam in het dorp hier en op een veldje er ook wat uitgooide, stond de hele groep me aan te staren. Ik was al duidelijk wat minder dorps…”

Maar Erwin Mulder blijft een geweldig mens. „Als je aan iedereen vraagt wat ze van me vinden, zeggen ze waarschijnlijk dat ik een goeie gozer ben. Geen klootzak. Maar als keeper, als eenling in het profvoetbal, moet je dat misschien juist wel zijn…”
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_144480629
quote:
Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”
Dat heet nou topsport Erwin, het is geen dagbesteding ofzo :')

Verder blijft vooral de trap na in de media van Van Geel onnodig en kwetsend. Maar goed, die man veegt graag goed en grondig z'n straatje schoon. Zie Guidetti, Ziyech, etc. etc.

Ze krijgen allemaal nog even een trap na

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 11:47:04 ]
pi_144480795
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat heet nou topsport Erwin, het is geen dagbesteding ofzo :')

Verder blijft vooral de trap na in de media van Van Geel onnodig en kwetsend. Maar goed, die man veegt graag goed en grondig z'n straatje schoon. Zie Guidetti, Ziyech, etc. etc.

Ze krijgen allemaal nog even een trap na
Nooit echt zonder doel, al was dat van Ziyech inderdaad wel onnodig maar geeft wel aan hoe bloedjefanatiek die Van Geel is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144480812
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Nooit echt zonder doel, al was dat van Ziyech inderdaad wel onnodig maar geeft wel aan hoe bloedjefanatiek die Van Geel is.
Bloedjefanatiek als het om overleven gaat ja..
pi_144480821
quote:
Maar dan, wat feller: „Dit overkomt me niet meer. Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”
Dat moet je toch wel doorhebben na 10 jaar bij Feyenoord te hebben gezeten lijkt mij? In de jeugd gaat dat toch ook zo? Als er een jeugdspeler van een andere club komt, heb je kans dat jij niet meer bij Feyenoord hoeft te komen..
quote:
Feyenoord, beseft Mulder, heeft alle recht om een keeper te halen. „Alleen werd op maandagochtend ook nog eens aan de media verteld welke kritiek er op mij was.” Bij echt mislukte spelers of miskopen gebeurde dat niet. „Ik praat niet over het niveau van mijn collega’s. Maar ik vind dat ik dit niet heb verdiend. Ik heb in tien jaar nooit iets onzinnigs over de club gezegd.”
Hier heeft hij wel een goed punt, dat had Van Geel niet moeten doen
pi_144480844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bloedjefanatiek als het om overleven gaat ja..
Niet alleen dat. Ik vind het ook een ongelofelijk enge man maar zolang hij zijn werk (meer dan) goed uitvoert hoor je mij niet klagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144480860
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Ik vind het ook een ongelofelijk enge man maar zolang hij zijn werk (meer dan) goed uitvoert hoor je mij niet klagen.
Eens
pi_144480883
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat moet je toch wel doorhebben na 10 jaar bij Feyenoord te hebben gezeten lijkt mij? In de jeugd gaat dat toch ook zo? Als er een jeugdspeler van een andere club komt, heb je kans dat jij niet meer bij Feyenoord hoeft te komen..

[..]

Hier heeft hij wel een goed punt, dat had Van Geel niet moeten doen
Eens met dat laatste. Van Geel heeft nooit kritiek gehaald op spelers die hij heeft gehaald. Dan is het heel flauw om een keeper die 10 jaar voor de club speelt zo hard af te maken, ongeacht of Van Geel gelijk had of niet.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_144481199
Toch vind ik het aan de andere kant bij een keeper ook wel weer anders. Over een aankoop als El Ahmadi hoor je niemand zeggen: wat onnodig, het middenveld is al overvol!! en hoeft er dus ook niks uitgelegd te worden. De speler die er voor hem uitgaat zal ook heus nog wel genoeg minuten maken. Alleen als je een keeper wisselt is dat toch wel voorgoed en zal er niet van wedstrijd tot wedstrijd gekeken wie de best mogelijke keuze voor de wedstrijd is.

Dan is enige uitleg toch wel op z'n plek, hoewel Van Geel het wel meteen met harde bewoordingen deed ja.
pi_144481210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef Muto het volgende:

[..]

Eens met dat laatste. Van Geel heeft nooit kritiek gehaald op spelers die hij heeft gehaald. Dan is het heel flauw om een keeper die 10 jaar voor de club speelt zo hard af te maken, ongeacht of Van Geel gelijk had of niet.
Het is niet alleen flauw maar ook heel dom en onnodig. Hij had gewoon de concurrentiestrijd tussen de twee zijn gang moeten laten gaan. Dit heeft hij nu verstoord.
Daarnaast zijn de andere spelers ook niet gek en zullen ze van Geel minder vertrouwen. Dit kan nadelig uitpakken bij contractbesprekingen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144481238
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef eight het volgende:

[..]

Het is niet alleen flauw maar ook heel dom en onnodig. Hij had gewoon de concurrentiestrijd tussen de twee zijn gang moeten laten gaan. Dit heeft hij nu verstoord.
Daarnaast zijn de andere spelers ook niet gek en zullen ze van Geel minder vertrouwen. Dit kan nadelig uitpakken bij contractbesprekingen.
Van een concurrentiestrijd is toch nooit sprake geweest, anders was Vermeer ook niet gekomen. Onnodig hard van Van Geel in de media, maar ook wel weer te verklaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144481544
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Meer dan? Zo overtuigend vind ik zijn recente prestaties niet. Iedere klapjosti had onze 4 basisspelers kunnen verkopen voor dezelfde bedragen. Ondanks de lange voorbereidingstijd heeft hij gefaald in de zoektocht naar een nieuwe spits. Daarnaast faalde hij in het strikken van Ziyech en Miyaichi , beide spelers gaven aan dat van Geel niet concreet genoeg was.
Onder de streep heeft hij het nu natuurlijk goed gedaan maar uniek zijn z'n prestaties zeker niet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144481645
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Meer dan? Zo overtuigend vind ik zijn recente prestaties niet. Iedere klapjosti had onze 4 basisspelers kunnen verkopen voor dezelfde bedragen. Ondanks de lange voorbereidingstijd heeft hij gefaald in de zoektocht naar een nieuwe spits. Daarnaast faalde hij in het strikken van Ziyech en Miyaichi , beide spelers gaven aan dat van Geel niet concreet genoeg was.
Onder de streep heeft hij het nu natuurlijk goed gedaan maar uniek zijn z'n prestaties zeker niet.
Ja ik ga deze discussie niet nog een keer voeren, helaas. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144482180
Gezeik op Van Geel nog steeds. :')

Ik stoor me ook aan de hypocrisie van het gezeur over de kritiek van hem op Mulder terwijl iedereen op de tribunes Mulder wekelijks heel wat heftigere dingen toewenst.

Punt is dat je het als technisch directeur schijnbaar nooit goed kunt doen.

Als hij niets had gezegd dan was hij weer niet eerlijk of open genoeg geweest, en nu is hij weer te hard. Terwijl er ongetwijfeld met Mulder al is gesproken de afgelopen jaren over zijn ontwikkeling. Dan mag een technisch directeur zich ook weleens in de media uitspreken.

We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.

Van die Rotterdamse mentaliteit dat alles gezegd moet kunnen worden en tegen een stootje kunnen blijkt vrij weinig als je veel supporters zo hoort mekkeren over het onrecht dat Mulder is aangedaan. :')
pi_144482196
Mulder kent zijn plek niet. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144482203
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik ga deze discussie niet nog een keer voeren, helaas. :')
Gelukkig, dan hoef ik jouw zwakke argumentatie ook niet opnieuw te horen.
Necid ook heel zijn leven geblesseerd volgens jou, terwijl hij 1 keer 2 jaar er met een knieblessure uit lag :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 13:05:03 ]
pi_144482385
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef superniger het volgende:
Mulder kent zijn plek niet. :{
Dat geldt voor de meeste profvoetballers hoor.. ik lees bewust geen interviews met Immers meer want die kerel praat over zichzelf of hij het van God gegeven wereldwonder op voetbalschoenen is waarbij het heel logisch is dat hij in Feyenoord 1 staat. Vervelende tokkie zonder zelfkritiek
pi_144482395
Mulder is naïef. En uit zijn reactie kan ik ook opmaken dat hij nooit echt druk heeft gevoeld om te presteren. Wat wil je ook? Als tweede keeper hadden we een (sympathieke) dwerg. Hahn presteerde al tijd niet meer, dus Mulder voelde zich al weer veilig voor de komende vijf jaar.
pi_144482414
Mulder gaat fysieke ruzie krijgen op de training.
Mark my words.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:19:57 #216
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144482522
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef RetRy32 het volgende:
Mark my words.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:21:12 #217
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482547
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Mulder: ’Dit heb ik niet verdiend'

PANNERDEN -
De aardigste jongen in de klas kreeg de hardste klap in zijn gezicht. Feyenoord zorgde voor een sensatie door 56 jaar na Eddy Pieters Graafland weer een keeper van Ajax te contracteren. Erwin Mulder heet het slachtoffer. Zelf opgeleid, gedebuteerd in 2007 en vanavond in één keer op de bank. Aardige jongens slaan niet terug. Maar Mulder toont – eindelijk zeggen sommigen – het gezicht van de ware topsporter. „Hier kom ik sterker uit. Ik heb een tik gehad, maar ik sta alweer in de ring en zit vol energie. In dit wereldje word je vanzelf keihard.”

Op weg naar de doelman van Feyenoord belandt een mens voor zijn gevoel aan het einde van de landkaart. Ver achter de stad Arnhem kronkelt, richting de Duitse grens, in de rivierbedding van de Rijn een smalle eenbaansweg tussen dorpjes door. Als de weg letterlijk ophoudt en het land verandert in een groen paradijs, tussen uiterwaarden en grienden van natuurreservaat de Gelderse Poort, wacht daar een minuscuul pontje naar het oorspronkelijke eiland en gehucht Pannerden.

Op het pontje is plek voor vier auto’s en het hangt met kabels vast aan de wal, zodat het niet mee wordt gezogen in de zware stroming van de Rijn, die bij het iets verderop gelegen Lobith de grens over gaat. Meteen aan de andere kant van het water verrijst de droomvilla van Erwin Mulder en zijn vriendin Jennifer. Een woning die in elk tv-programma de mensen zou doen smelten.

Als Harry Vermeegen of Johnny de Mol hier ooit met zijn filmploeg zou zijn neergestreken, zou de wereld al een ander beeld van de mens en profvoetballer Erwin Mulder hebben. Dan zou het grote publiek in één keer hebben begrepen waarom hij elke ochtend om kwart over zeven met plezier zijn auto op het pontje zet, de lange weg naar De Kuip aflegt en ’s middags met een glimlach terugkeert in het groene paradijs.

Wandelend over de dijk langs de uiterwaarden wijst Mulder (25) op al het natuurschoon. Hij vertelt hoe hoog de Rijn in de winter stijgt. Watervogels dansen op golven als er een hagelwit passagiersschip de rivier afzakt. ’s Middags wijst de keeper de weg naar de kolossale forellenvijvers van de familie, op een steenworp van zijn villa. „Hier ben ik best vaak te vinden. In de winter kan je schaatsen waar ze nu allemaal staan te vissen”, zegt hij, terwijl zijn blik is gevestigd op een grote zalm die in een schepnet verdwijnt.

Hier in Pannerden heeft hij vorige week ook ’het hoofd leeggemaakt’ nadat hij tegen FC Twente had ontdekt dat de club voor een miljoen euro voor zijn positie Kenneth Vermeer van Ajax had gekocht.

Voor de wedstrijd in Enschede wist hij niets. „Bij een schot van Ziyech tikte ik de bal naar de zijkant. Toen hoorde ik het Feyenoord-publiek achter het doel mijn naam scanderen. Zo moeilijk was die bal toch niet, dacht ik nog. Maar in het vak hadden ze toen net gehoord dat Frank de Boer elders de transfer van Vermeer bekend had gemaakt. Bij mij ging wel iets dagen, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. In de rust had ik ook nog geen idee. Toen ik na afloop het publiek bedankte, zongen ze een halve minuut mijn naam. Er is wel iets aan de hand, voelde ik toen.

Ik liep de catacomben van het Twente-stadion in en daar stond Martin van Geel. ’Als we in Rotterdam komen, moeten we even praten. En misschien is het niet handig dat je vandaag met de media praat’. Meer hoorde ik niet. In de kleedkamer zette ik mijn telefoon aan en daar stonden 30 berichten op: Feyenoord heeft Vermeer gehaald…’ Op dat moment begreep ik pas waarom alles die middag zo verliep.”

Keeperstrainer Patrick Lodewijks, die elke dag met hem op het veld staat, en trainer Fred Rutten hadden hem niks verteld. „Ze hadden op zijn minst mijn zaakwaarnemer (oud-profvoetballer Louis Laros, red.) kunnen informeren. Louis zou mij ook niet hebben lastiggevallen in de aanloop naar de wedstrijd, maar hij zou wel tijd hebben gehad om zich te oriënteren op de transfermarkt. Nu werden we 24 uur voor de transferdeadline voor een voldongen feit gesteld. Dan kun je niets meer doen.”

De spelers van Feyenoord waren net zo verrast als Mulder. De doelman: „Je zag aan de verbazing op het gezicht bij Jordy Clasie voor de tv-camera dat hij als aanvoerder echt van niets wist. Warner Hahn, de andere keeper voor wie dit ook gevolgen zou hebben, wist ook niks.”

Terug in Rotterdam zochten ze een kamer op. „Rutten, Lodewijks, Van Geel en ik. ’Het klopt wat er in de media is gezegd’, zeiden ze. Tja, ik had net drie uur in de bus gezeten, was nog aan het malen. Waarom moeten ze die keeper halen?, vroeg ik me af. Ik besloot te zwijgen. Als ik nu gekke dingen ga zeggen, dacht ik, heeft niemand daar wat aan.”

Van binnen kookte hij. Hij was kwaad en emotioneel. „Ik ben niet een of andere pipo die net een jaar bij Feyenoord zit. Ik zit tien jaar bij de club… En de manier waarop ik aan de kant word geschoven, doet pijn. Dit is een wond.”

Mulder maakt in de eigen, vertrouwde omgeving allesbehalve een verslagen indruk. Hij voegt er ook meteen aan toe dat de wond wel dichtgaat. „Vorige week was klote. Nu heb ik mijn vizier weer op de toekomst gericht. Ik zal de rest van dit jaar minder wedstrijden voor Feyenoord 1 spelen, maar als ik speeltijd krijg, ben ik er klaar voor en zal ik er staan.” Maar dan, wat feller: „Dit overkomt me niet meer. Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”

Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. Je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat Mulder zich gaat oriënteren op een nieuwe club. Op de vraag of hij zich een toekomst zonder Feyenoord kan voorstellen, knikt de 1,93 meter lange sluitpost na een aarzeling ’ja’. „Feyenoord is de mooiste club van Nederland en zit in mijn hart. Het is een warme club; ik voel me er verschrikkelijk thuis. Maar ik moet verder. Ik ben pas 25 jaar; mijn topsportcarrière is net op gang. Andere keepers komen nu pas net kijken, ik sta al vijf jaar onder de lat bij één van de grootste clubs van het land.

Toen 3,5 jaar geleden mijn vader op vrijdag overleed, moesten we op zondag uit tegen Heerenveen. Met tranen in mijn ogen heb ik toen die middag bij mijn moeder thuis voor de televisie gezeten. Wat de supporters toen hebben gedaan en hoe ik me voelde toen Luc (Castaignos) naar het vak met de Feyenoord-fans ging, is met geen pen te beschrijven. Het zijn de beste supporters van Nederland. Ze zeggen waar het op staat, maar ze steunen je als je ze nodig hebt. Daarom zitten ze voor altijd in mijn hart.”

Naast de tv in zijn riante woonkamer hangt aan de muur een foto van Mulder senior. Het grote publiek vergeet dat zo’n jonge voetballer al geen vader meer heeft om bij aan te kloppen in zijn huidige situatie. „Met pa kon ik overal over praten. Hij was er altijd voor me, net als mijn moeder trouwens. Ze hebben heel Nederland in de rondte gereden om me na jeugdwedstrijdjes met Feyenoord mee naar huis te nemen.”

Mulder glimlacht even. Zijn pa, die ook een verdienstelijk keeper was en op z’n 45e nog in het eerste elftal bij de amateurs speelde, was nuchter. „Weet je wat-ie gezegd zou hebben nu? ’Het is nu eenmaal zo, je moet door. Vechten voor wat je waard bent!’ Hij wilde me er altijd bovenop helpen. Dat ik hier ben blijven wonen, komt mede door zijn overlijden. Ik woon op 400 meter van mijn moeder. Ik heb een tijdje meegereden met Nicky Hofs, die woonde in Arnhem. Toen ik zelf een auto kreeg, ging ik alleen. Op de terugweg laat ik alles altijd van mij afglijden. De club heeft er ook nooit een probleem van gemaakt.”

Toch woonde hij ruim drie jaar in Rotterdam. Van zijn 15e tot zijn 18e zat hij in het jeugdinternaat. „In het begin was dat best moeilijk. In je eentje in een grote, best wel rauwe stad. Ik weet nog dat iemand op de eerste training van de B-junioren een bal schoot en Cor Adriaanse schreeuwde: ’Heb jij de dozen nog om je nieuwe schoenen!?!’ Bam, alles was in Rotterdam recht voor zijn raap. Maar uiteindelijk ben ik er sterker door geworden. Toen ik na een tijdje terugkwam in het dorp hier en op een veldje er ook wat uitgooide, stond de hele groep me aan te staren. Ik was al duidelijk wat minder dorps…”

Maar Erwin Mulder blijft een geweldig mens. „Als je aan iedereen vraagt wat ze van me vinden, zeggen ze waarschijnlijk dat ik een goeie gozer ben. Geen klootzak. Maar als keeper, als eenling in het profvoetbal, moet je dat misschien juist wel zijn…”
Wat een walgelijk slecht staaltje 'journalistiek' wordt hier neergezet zeg
Laffe huichelaar
pi_144482557
quote:
Mark my words.
Daar heeft hij niet het temperament voor.
pi_144482561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat geldt voor de meeste profvoetballers hoor.. ik lees bewust geen interviews met Immers meer want die kerel praat over zichzelf of hij het van God gegeven wereldwonder op voetbalschoenen is waarbij het heel logisch is dat hij in Feyenoord 1 staat. Vervelende tokkie zonder zelfkritiek
Inderdaad geldt dat voor alle profvoetballers. Komt ook doordat zij door hun directe omgeving vaak gepamperd en bewonderd worden en een voorkeursbehandeling krijgen omdat meestal hun hele leven in het teken moet staan van het (prof)voetbal.

Maar bij beperkte spelers die eigenlijk het niveau niet aankunnen en van geluk mogen spreken dat ze bij een club als Feyenoord mogen spelen (meestal door gebrek aan beter) doet dergelijk gebrek aan zelfkritiek wel aandoenlijk aan ja.

Ik denk dan met name aan spelers als Immers inderdaad, maar ook Schaken en vooral Te Vrede, die een maand terug met een zelfbewust interview in de Voetbal International stond. :')
pi_144482619
Ok ok mensen, of Erwin Mulder pleegt zelfmoord, of hij gaat knokken op de training.
pi_144482694
quote:
Mark my words.
Met wie?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144482709
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar bij beperkte spelers die eigenlijk het niveau niet aankunnen en van geluk mogen spreken dat ze bij een club als Feyenoord mogen spelen (meestal door gebrek aan beter) doet dergelijk gebrek aan zelfkritiek wel aandoenlijk aan ja.

Ik denk dan met name aan spelers als Immers inderdaad, maar ook Schaken en vooral Te Vrede, die een maand terug met een zelfbewust interview in de Voetbal International stond. :')
Correct.. heb het idee dat het soms ook maar een houding is en dat die gasten eigenlijk niet zo zelfverzekerd zijn.
pi_144482762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Met wie?
Een middenvelder
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:41:35 #224
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_144483090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik stoor me ook aan de hypocrisie van het gezeur over de kritiek van hem op Mulder terwijl iedereen op de tribunes Mulder wekelijks heel wat heftigere dingen toewenst.
Het is gewoon niet professioneel, dat is alles. Snap er de meerwaarde ook niet van om openbaar je - tot dan toe - eerste doelman die nog bij de selectie zit zo te fileren en voor lul te zetten. En natuurlijk, iedereen deelt zijn gedachten, maar soms moet je gewoon even je mond houden.
pi_144483160
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het is gewoon niet professioneel, dat is alles. Snap er de meerwaarde ook niet van om openbaar je - tot dan toe - eerste doelman die nog bij de selectie zit zo te fileren en voor lul te zetten. En natuurlijk, iedereen deelt zijn gedachten, maar soms moet je gewoon even je mond houden.
Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
pi_144483292
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Als TD hoor je niet te zeiken over Mulder, gewoon correct antwoord geven door te zeggen hoe goed Vermeer is.

"Hij heeft zich niet ontwikkelt"
Donder op, niemand had ernaar gevraagd, je praat een dubieuze aankoop goed voor domme fans door debiele tekst uit te slaan.
Hij had gewoon fysiek aangepakt moeten worden toen hij dat interview gaf.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 september 2014 @ 14:44:25 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144484711
Vanaf nu weer gewoon over voetbal.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_144485075
quote:

[..]

Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
Je weet niet wat Mulder al die jaren is verteld door de staf. Daarnaast, topsportmentaliteit ( :') ) of niet, hoort het gewoon niet zo te zijn dat een technisch directeur zijn spelers op zo een manier te kijken zet. Dat hoort binnenskamers en dat is, imo, ook niet de taak van een TD.

Neemt niet weg dat Van Geel het verder uitstekend doet.
Elite
Tegen TTIP
pi_144485103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:

We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.
Dat dus. Klopt toch ook? Er zat geen stijgende lijn in en het was nog niet genoeg. Klaar.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:53:20 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_144486662
Zo, eindelijk weer voetbal vanavond. Deze periode zonder heeft nu echt veel te lang geduurd.
Ik verwacht een monsterscore en Vermeer houdt de nul. :)
pi_144486671

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144486799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Haha, ik moest zoeken naar 'm. _O- Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-09-2014 16:06:46 ]
pi_144487196
Pelle gescoord
pi_144487420
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:12 schreef Henrys het volgende:
Pelle gescoord
En nog een.
Feyenoord Rotterdam
pi_144487501
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144488158
quote:
Pelle gescoord
Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
pi_144488196
Mooi man, gun het Pelle en Koeman van harte.
pi_144488267
quote:
Pelle gescoord
Pelle _O_ Koeman _O_
pi_144488285
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Hahaha, wat.
pi_144488304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
Ook goed voor Feyenoord.. kan Van Geel in de toekomst meer vragen
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:56:11 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488312
Pelle is toch de beste speler die ik de afgelopen 10 jaar in De Kuip heb zien spelen. Mooi dat hij het bij Southampton goed doet.
2000 light years from home
pi_144488355
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hahaha, wat.
En dan te bedenken dat hij een jaar geleden nog bij Willem II speelde. _O-
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:05:08 #243
53267 TC03
pi_144488543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
Helpt ook wel dat hij Tadic naast hem heeft. Ik voorspel dat dat dit seizoen een gevaarlijk koppeltje gaat worden.
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:08:42 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488637
quote:

[..]

Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .

[ Bericht 8% gewijzigd door Merkie op 13-09-2014 17:16:05 ]
pi_144488864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .
De bedoeling was natuurlijk dat het niet uit zou lekken. En als je het van tevoren met Mulder gaat bespreken, wat dan als de transfer op het laatste moment niet doorgaat (ivm medische keuring, of hij gaat naar Man U, of Ajax gaat dwarsliggen, of er komt ineens een andere club uit een grote competitie die vermeer wil, er komt geen akkoord over salaris). Dan heb je Mulder ondermijnd en moet je met hem het seizoen in.
pi_144489237
quote:
Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
pi_144489345
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Ik ook!
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:39:48 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144489524
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
pi_144489687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Tegen de kleintjes thuis kun je Immers gerust opstellen, maar hopelijk blijft dat geen gewoonte.
pi_144489841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:

Ik hoop juist dat hij de nadruk legde op dat Immers vandaag speelt zodat hij de toppers niet meer mee hoeft te doen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:55:19 #251
268260 Dr.Mikey
pi_144489954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Vriend van Theo en Andy dus was te verwachten.
R.I.P DTS.
pi_144490200
quote:
Mark my words.
Wat? Gaat hij hem in zn ballen knijpen ofso?
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:10:59 #253
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144490328
quote:
Mark my words.
"Ehm, Kenneth, ehm... ik vind dit helemaal niet leuk. Dat wilde ik even zeggen."
pi_144490382
quote:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’

Ontdekking heeft grote gevolgen voor Amsterdammers

Natuurkundigen van de Universiteit van Amsterdam (UvA) hebben een schokkende ontdekking gedaan. Volgens de onderzoekers zou de rest van de aarde niet om Amsterdam draaien, maar draait de hele planeet in een ellips om de zon. Als gevolg van deze ontdekking zullen veel Amsterdammers voortaan hun grote bek moeten houden.

Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”

Voor Thea van Doorn (49) uit Almere-Haven wordt hiermee een vermoeden bevestigd. Ze vertrok uit Amsterdam omdat ze meende dat de wereld niet ophield bij de ring. “Ik had niet eens een visum nodig om de stad uit te gaan. Dat zet je wel aan het denken.”

Toch denkt de 31-jarige Woody van Leusden, woonachtig in De Pijp, nog steeds dat de wereld om Amsterdam draait. “Ik woon nu drie jaar in Mokum. Met al die leuke koffietentjes, barretjes en al die toffe mensen hier. De huizen, met stenen. Hoeveel bewijs wil je hebben?”

De Amsterdamse wetenschappers trekken zich niets aan van de kritiek. Ook niet van de bewering dat Galileo Galilei al veel eerder ontdekt zou hebben dat niet Amsterdam, maar de zon het centrum van ons zonnestelsel is. “Galileo? Nooit van gehoord. Waar woont die gluiperd dan? In Noord zeker?”, aldus één van de wetenschappers.

De Wereld Draait Door ruimt vanavond de hele uitzending in om over de kwestie te praten. Professor Robbert Dijkgraaf zal uitsluitsel geven over de positie van Amsterdam in het heelal.
pi_144490420
_O- _O- _O-
pi_144490469
Wat doet dit in een Feyenoordtopic?
pi_144490472
Feyenoord Rotterdam
pi_144490688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_144490696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet dit in een Feyenoordtopic?
gwn zomaar tog
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:12:44 #261
268260 Dr.Mikey
pi_144491987
quote:
Ah spelers van Excelsior gelden ook als aankoop zie ik,
R.I.P DTS.
pi_144492022

zaterdag 13 september 2014 @ 19:16:42 #263
268260 Dr.Mikey
pi_144492112
quote:
Nelom wel in de lijst Clasie niet,
R.I.P DTS.
pi_144492154
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nelom wel in de lijst Clasie niet,
Nelom was een "aanwinst" onder Van Geel.
Clasie is altijd al van Feyenoord geweest.
pi_144492385
Vermoedelijke opstelling: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius

Ik dacht dat Immers verleden tijd zou zijn :'(
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:30:44 #266
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144492508
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius

Kongolo speelt. Niet Nelom.
Was toch allang duidelijk dat Clasie en Toornstra niet zouden spelen? Worden beide gespaard voor tegen Sevilla en Ajax.
pi_144493527
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:

Ik denk dat het geleidelijk zal gaan. Bijv. als hij straks slecht speelt dan komt toornstra erin voor hem, volgende wedstrijd zelfde, totdat hij definitief uit de basis is gespeeld.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:44:22 #268
53267 TC03
pi_144494816
Immers aanvoerder. :') :') :')
pi_144494830
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef TC03 het volgende:
Immers aanvoerder. :') :') :')
Toornstra is voor de bank gehaald
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:46:57 #270
53267 TC03
pi_144494892
hey ho faienort *O*
pi_144494918
Zal je net zien dat Armenteros tegen ons scoort
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:48:14 #272
53267 TC03
pi_144494938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
En Lamprou die een penalty stopt.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:48:39 #273
263417 Keyos
Like a Boss
pi_144494947
Ben blij dat Vermeer iig niet massaal is uitgefloten. Hup Feyenoord vanuit de States.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:48:52 #274
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144494952
Mulder trouwens in tranen.
pi_144494994
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
Aw ;(
pi_144495032
net ingeschakeld, fuck.
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Keyos het volgende:
Ben blij dat Vermeer iig niet massaal is uitgefloten. Hup Feyenoord vanuit de States.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:54:30 #277
263417 Keyos
Like a Boss
pi_144495165
quote:
Nu net tijdens de wedstrijd?

Mja ik vind het heel zielig voor hem maar we hebben nu gewoon een betere keeper gevonden. Waarom moet het nu ineens heel emotioneel en moeilijk zijn omdat hij een keeper is?

Vermeer keepte ook jaren in de basis tot Jasper kwam, daar is het toch ook geen emotioneel gebeuren geweest? Mulder moet gewoon hard worden en knokken, al denk ik dat hij net als iedereen weet dat Vermeer uit de basis keepen voor hem wss te hoog gegrepen is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:54:35 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144495172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegen
Laffe huichelaar
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:54:52 #279
53267 TC03
pi_144495185
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:55:29 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144495215
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegen
Zelfs als die 0-1 als eerste komt
Laffe huichelaar
pi_144495221
Wat een ellende :')
pi_144495232
Huh?
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:55:55 #283
262211 hhh38
pi_144495240
Armenteros, je verwacht het niet
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:55:55 #284
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144495241
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nu net tijdens de wedstrijd?

Mja ik vind het heel zielig voor hem maar we hebben nu gewoon een betere keeper gevonden. Waarom moet het nu ineens heel emotioneel en moeilijk zijn omdat hij een keeper is?

Vermeer keepte ook jaren in de basis tot Jasper kwam, daar is het toch ook geen emotioneel gebeuren geweest? Mulder moet gewoon hard worden en knokken, al denk ik dat hij net als iedereen weet dat Vermeer uit de basis keepen voor hem wss te hoog gegrepen is.
Voor de wedstrijd toen er een spandoek voor hem getoond werd.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:55:58 #285
268260 Dr.Mikey
pi_144495246
Godverdomme
R.I.P DTS.
pi_144495257
Willem 2 outsider voor de titel
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:56:41 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144495276
quote:
hommotje
Laffe huichelaar
pi_144495282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Willem 2 outsider voor de titel
Dat is Excelsior, maar leuke poging!
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:57:25 #289
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144495309
Hoe lang gaan die zogenaamde "supporters" het nog volhouden om Vermeer bij elk balcontact uit te fluiten?
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:57:38 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144495315
Boëtius 8)7
pi_144495329
Je eigen keeper uitfluiten, wat een debielen zitten er in het legioen :')
pi_144495334
Statistisch gezien was er een perfecte voorzet
pi_144495344
GODVER EVEN KIPPETJE GAAN VERWARMEN EN NU OOK DE 0-1 GEMIST FUCK FUCK FUCK
pi_144495356
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
GODVER EVEN KIPPETJE GAAN VERWARMEN EN NU OOK DE 0-1 GEMIST FUCK FUCK FUCK
JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!
pi_144495358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!
Dit wel.
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:58:51 #296
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144495373
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Henrys het volgende:
Je eigen keeper uitfluiten, wat een debielen zitten er in het legioen :')
Idd IQ-loze
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:59:26 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144495394
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Laffe huichelaar
pi_144495425
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Bassie speelde niet goed
pi_144495427
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Sevilla.

Fred wil de Europa League winnen en heeft schijt aan de eredivisie
pi_144495440
Ik vind het nog wel meevallen, dat uitfluiten.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')