En Lamprou die een penalty stopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat Armenteros tegen ons scoort
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Keyos het volgende:
Ben blij dat Vermeer iig niet massaal is uitgefloten. Hup Feyenoord vanuit de States.
Nu net tijdens de wedstrijd?quote:
Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat Armenteros tegen ons scoort
Zelfs als die 0-1 als eerste komtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegen
Voor de wedstrijd toen er een spandoek voor hem getoond werd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu net tijdens de wedstrijd?
Mja ik vind het heel zielig voor hem maar we hebben nu gewoon een betere keeper gevonden. Waarom moet het nu ineens heel emotioneel en moeilijk zijn omdat hij een keeper is?
Vermeer keepte ook jaren in de basis tot Jasper kwam, daar is het toch ook geen emotioneel gebeuren geweest? Mulder moet gewoon hard worden en knokken, al denk ik dat hij net als iedereen weet dat Vermeer uit de basis keepen voor hem wss te hoog gegrepen is.
JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
GODVER EVEN KIPPETJE GAAN VERWARMEN EN NU OOK DE 0-1 GEMIST FUCK FUCK FUCK
Dit wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!
Idd IQ-lozequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Henrys het volgende:
Je eigen keeper uitfluiten, wat een debielen zitten er in het legioen
Bassie speelde niet goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Sevilla.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |