quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, ik moest zoeken naar 'm.Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.
Vriend van Theo en Andy dus was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wat? Gaat hij hem in zn ballen knijpen ofso?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef RetRy32 het volgende:
Mulder gaat fysieke ruzie krijgen op de training.
Mark my words.
"Ehm, Kenneth, ehm... ik vind dit helemaal niet leuk. Dat wilde ik even zeggen."quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef RetRy32 het volgende:
Mulder gaat fysieke ruzie krijgen op de training.
Mark my words.
quote:UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’
Ontdekking heeft grote gevolgen voor Amsterdammers
Natuurkundigen van de Universiteit van Amsterdam (UvA) hebben een schokkende ontdekking gedaan. Volgens de onderzoekers zou de rest van de aarde niet om Amsterdam draaien, maar draait de hele planeet in een ellips om de zon. Als gevolg van deze ontdekking zullen veel Amsterdammers voortaan hun grote bek moeten houden.
Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”
Voor Thea van Doorn (49) uit Almere-Haven wordt hiermee een vermoeden bevestigd. Ze vertrok uit Amsterdam omdat ze meende dat de wereld niet ophield bij de ring. “Ik had niet eens een visum nodig om de stad uit te gaan. Dat zet je wel aan het denken.”
Toch denkt de 31-jarige Woody van Leusden, woonachtig in De Pijp, nog steeds dat de wereld om Amsterdam draait. “Ik woon nu drie jaar in Mokum. Met al die leuke koffietentjes, barretjes en al die toffe mensen hier. De huizen, met stenen. Hoeveel bewijs wil je hebben?”
De Amsterdamse wetenschappers trekken zich niets aan van de kritiek. Ook niet van de bewering dat Galileo Galilei al veel eerder ontdekt zou hebben dat niet Amsterdam, maar de zon het centrum van ons zonnestelsel is. “Galileo? Nooit van gehoord. Waar woont die gluiperd dan? In Noord zeker?”, aldus één van de wetenschappers.
De Wereld Draait Door ruimt vanavond de hele uitzending in om over de kwestie te praten. Professor Robbert Dijkgraaf zal uitsluitsel geven over de positie van Amsterdam in het heelal.
gwn zomaar togquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet dit in een Feyenoordtopic?
Ah spelers van Excelsior gelden ook als aankoop zie ik,quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:40 schreef RetRy32 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224348
Nelom wel in de lijst Clasie niet,quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nelom was een "aanwinst" onder Van Geel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nelom wel in de lijst Clasie niet,
Kongolo speelt. Niet Nelom.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius
Ik dacht dat Immers verleden tijd zou zijn![]()
Ik denk dat het geleidelijk zal gaan. Bijv. als hij straks slecht speelt dan komt toornstra erin voor hem, volgende wedstrijd zelfde, totdat hij definitief uit de basis is gespeeld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Schaken, Te Vrede, Boetius
Ik dacht dat Immers verleden tijd zou zijn![]()
En Lamprou die een penalty stopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat Armenteros tegen ons scoort
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Keyos het volgende:
Ben blij dat Vermeer iig niet massaal is uitgefloten. Hup Feyenoord vanuit de States.
Nu net tijdens de wedstrijd?quote:
Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Henrys het volgende:
Zal je net zien dat Armenteros tegen ons scoort
Zelfs als die 0-1 als eerste komtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee. Met 5-1 ipv 5-0 neem ik ook genoegen
Voor de wedstrijd toen er een spandoek voor hem getoond werd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu net tijdens de wedstrijd?
Mja ik vind het heel zielig voor hem maar we hebben nu gewoon een betere keeper gevonden. Waarom moet het nu ineens heel emotioneel en moeilijk zijn omdat hij een keeper is?
Vermeer keepte ook jaren in de basis tot Jasper kwam, daar is het toch ook geen emotioneel gebeuren geweest? Mulder moet gewoon hard worden en knokken, al denk ik dat hij net als iedereen weet dat Vermeer uit de basis keepen voor hem wss te hoog gegrepen is.
JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef RetRy32 het volgende:
GODVER EVEN KIPPETJE GAAN VERWARMEN EN NU OOK DE 0-1 GEMIST FUCK FUCK FUCK
Dit wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
JE HEBT IN IEDER GEVAL LEKKER KIPPETJE!
Idd IQ-lozequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Henrys het volgende:
Je eigen keeper uitfluiten, wat een debielen zitten er in het legioen
Bassie speelde niet goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Sevilla.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |