abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144483292
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Als TD hoor je niet te zeiken over Mulder, gewoon correct antwoord geven door te zeggen hoe goed Vermeer is.

"Hij heeft zich niet ontwikkelt"
Donder op, niemand had ernaar gevraagd, je praat een dubieuze aankoop goed voor domme fans door debiele tekst uit te slaan.
Hij had gewoon fysiek aangepakt moeten worden toen hij dat interview gaf.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 september 2014 @ 14:44:25 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144484711
Vanaf nu weer gewoon over voetbal.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_144485075
quote:

[..]

Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
Je weet niet wat Mulder al die jaren is verteld door de staf. Daarnaast, topsportmentaliteit ( :') ) of niet, hoort het gewoon niet zo te zijn dat een technisch directeur zijn spelers op zo een manier te kijken zet. Dat hoort binnenskamers en dat is, imo, ook niet de taak van een TD.

Neemt niet weg dat Van Geel het verder uitstekend doet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144485103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:

We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.
Dat dus. Klopt toch ook? Er zat geen stijgende lijn in en het was nog niet genoeg. Klaar.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:53:20 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_144486662
Zo, eindelijk weer voetbal vanavond. Deze periode zonder heeft nu echt veel te lang geduurd.
Ik verwacht een monsterscore en Vermeer houdt de nul. :)
pi_144486671

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144486799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Haha, ik moest zoeken naar 'm. _O- Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-09-2014 16:06:46 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144487196
Pelle gescoord
pi_144487420
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:12 schreef Henrys het volgende:
Pelle gescoord
En nog een.
Feyenoord Rotterdam
pi_144487501
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144488158
quote:
Pelle gescoord
Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144488196
Mooi man, gun het Pelle en Koeman van harte.
pi_144488267
quote:
Pelle gescoord
Pelle _O_ Koeman _O_
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144488285
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Haha, ik moest zoeken naar 'm. _O- Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, wat.
pi_144488304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
Ook goed voor Feyenoord.. kan Van Geel in de toekomst meer vragen
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:56:11 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488312
Pelle is toch de beste speler die ik de afgelopen 10 jaar in De Kuip heb zien spelen. Mooi dat hij het bij Southampton goed doet.
2000 light years from home
pi_144488355
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hahaha, wat.
En dan te bedenken dat hij een jaar geleden nog bij Willem II speelde. _O-
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:05:08 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144488543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
Helpt ook wel dat hij Tadic naast hem heeft. Ik voorspel dat dat dit seizoen een gevaarlijk koppeltje gaat worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:08:42 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488637
quote:

[..]

Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .

[ Bericht 8% gewijzigd door Merkie op 13-09-2014 17:16:05 ]
2000 light years from home
pi_144488864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .
De bedoeling was natuurlijk dat het niet uit zou lekken. En als je het van tevoren met Mulder gaat bespreken, wat dan als de transfer op het laatste moment niet doorgaat (ivm medische keuring, of hij gaat naar Man U, of Ajax gaat dwarsliggen, of er komt ineens een andere club uit een grote competitie die vermeer wil, er komt geen akkoord over salaris). Dan heb je Mulder ondermijnd en moet je met hem het seizoen in.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144489237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Zijn er meer die dit gedaan hebben, zo ja, heb je ze al binnen?
Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_144489345
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Ik ook!
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:39:48 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144489524
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_144489687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Tegen de kleintjes thuis kun je Immers gerust opstellen, maar hopelijk blijft dat geen gewoonte.
pi_144489841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:

Ik hoop juist dat hij de nadruk legde op dat Immers vandaag speelt zodat hij de toppers niet meer mee hoeft te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')