Als TD hoor je niet te zeiken over Mulder, gewoon correct antwoord geven door te zeggen hoe goed Vermeer is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Je weet niet wat Mulder al die jaren is verteld door de staf. Daarnaast, topsportmentaliteit (quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
Dat dus. Klopt toch ook? Er zat geen stijgende lijn in en het was nog niet genoeg. Klaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.
Haha, ik moest zoeken naar 'm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-09-2014 16:06:46 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Op aangeven Tadic.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, ik moest zoeken naar 'm.Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.
Hahaha, wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed voor Feyenoord.. kan Van Geel in de toekomst meer vragenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op aangeven Tadic.Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
En dan te bedenken dat hij een jaar geleden nog bij Willem II speelde.quote:
Helpt ook wel dat hij Tadic naast hem heeft. Ik voorspel dat dat dit seizoen een gevaarlijk koppeltje gaat worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
De bedoeling was natuurlijk dat het niet uit zou lekken. En als je het van tevoren met Mulder gaat bespreken, wat dan als de transfer op het laatste moment niet doorgaat (ivm medische keuring, of hij gaat naar Man U, of Ajax gaat dwarsliggen, of er komt ineens een andere club uit een grote competitie die vermeer wil, er komt geen akkoord over salaris). Dan heb je Mulder ondermijnd en moet je met hem het seizoen in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.
Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.
Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn.
Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Zijn er meer die dit gedaan hebben, zo ja, heb je ze al binnen?
Ik ook!quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Tegen de kleintjes thuis kun je Immers gerust opstellen, maar hopelijk blijft dat geen gewoonte.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.
En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Ik hoop juist dat hij de nadruk legde op dat Immers vandaag speelt zodat hij de toppers niet meer mee hoeft te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.
En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |