abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144480821
quote:
Maar dan, wat feller: „Dit overkomt me niet meer. Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”
Dat moet je toch wel doorhebben na 10 jaar bij Feyenoord te hebben gezeten lijkt mij? In de jeugd gaat dat toch ook zo? Als er een jeugdspeler van een andere club komt, heb je kans dat jij niet meer bij Feyenoord hoeft te komen..
quote:
Feyenoord, beseft Mulder, heeft alle recht om een keeper te halen. „Alleen werd op maandagochtend ook nog eens aan de media verteld welke kritiek er op mij was.” Bij echt mislukte spelers of miskopen gebeurde dat niet. „Ik praat niet over het niveau van mijn collega’s. Maar ik vind dat ik dit niet heb verdiend. Ik heb in tien jaar nooit iets onzinnigs over de club gezegd.”
Hier heeft hij wel een goed punt, dat had Van Geel niet moeten doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144480844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bloedjefanatiek als het om overleven gaat ja..
Niet alleen dat. Ik vind het ook een ongelofelijk enge man maar zolang hij zijn werk (meer dan) goed uitvoert hoor je mij niet klagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144480860
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Ik vind het ook een ongelofelijk enge man maar zolang hij zijn werk (meer dan) goed uitvoert hoor je mij niet klagen.
Eens
pi_144480883
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat moet je toch wel doorhebben na 10 jaar bij Feyenoord te hebben gezeten lijkt mij? In de jeugd gaat dat toch ook zo? Als er een jeugdspeler van een andere club komt, heb je kans dat jij niet meer bij Feyenoord hoeft te komen..

[..]

Hier heeft hij wel een goed punt, dat had Van Geel niet moeten doen
Eens met dat laatste. Van Geel heeft nooit kritiek gehaald op spelers die hij heeft gehaald. Dan is het heel flauw om een keeper die 10 jaar voor de club speelt zo hard af te maken, ongeacht of Van Geel gelijk had of niet.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_144481199
Toch vind ik het aan de andere kant bij een keeper ook wel weer anders. Over een aankoop als El Ahmadi hoor je niemand zeggen: wat onnodig, het middenveld is al overvol!! en hoeft er dus ook niks uitgelegd te worden. De speler die er voor hem uitgaat zal ook heus nog wel genoeg minuten maken. Alleen als je een keeper wisselt is dat toch wel voorgoed en zal er niet van wedstrijd tot wedstrijd gekeken wie de best mogelijke keuze voor de wedstrijd is.

Dan is enige uitleg toch wel op z'n plek, hoewel Van Geel het wel meteen met harde bewoordingen deed ja.
pi_144481210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef Muto het volgende:

[..]

Eens met dat laatste. Van Geel heeft nooit kritiek gehaald op spelers die hij heeft gehaald. Dan is het heel flauw om een keeper die 10 jaar voor de club speelt zo hard af te maken, ongeacht of Van Geel gelijk had of niet.
Het is niet alleen flauw maar ook heel dom en onnodig. Hij had gewoon de concurrentiestrijd tussen de twee zijn gang moeten laten gaan. Dit heeft hij nu verstoord.
Daarnaast zijn de andere spelers ook niet gek en zullen ze van Geel minder vertrouwen. Dit kan nadelig uitpakken bij contractbesprekingen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144481238
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef eight het volgende:

[..]

Het is niet alleen flauw maar ook heel dom en onnodig. Hij had gewoon de concurrentiestrijd tussen de twee zijn gang moeten laten gaan. Dit heeft hij nu verstoord.
Daarnaast zijn de andere spelers ook niet gek en zullen ze van Geel minder vertrouwen. Dit kan nadelig uitpakken bij contractbesprekingen.
Van een concurrentiestrijd is toch nooit sprake geweest, anders was Vermeer ook niet gekomen. Onnodig hard van Van Geel in de media, maar ook wel weer te verklaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144481544
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Meer dan? Zo overtuigend vind ik zijn recente prestaties niet. Iedere klapjosti had onze 4 basisspelers kunnen verkopen voor dezelfde bedragen. Ondanks de lange voorbereidingstijd heeft hij gefaald in de zoektocht naar een nieuwe spits. Daarnaast faalde hij in het strikken van Ziyech en Miyaichi , beide spelers gaven aan dat van Geel niet concreet genoeg was.
Onder de streep heeft hij het nu natuurlijk goed gedaan maar uniek zijn z'n prestaties zeker niet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144481645
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Meer dan? Zo overtuigend vind ik zijn recente prestaties niet. Iedere klapjosti had onze 4 basisspelers kunnen verkopen voor dezelfde bedragen. Ondanks de lange voorbereidingstijd heeft hij gefaald in de zoektocht naar een nieuwe spits. Daarnaast faalde hij in het strikken van Ziyech en Miyaichi , beide spelers gaven aan dat van Geel niet concreet genoeg was.
Onder de streep heeft hij het nu natuurlijk goed gedaan maar uniek zijn z'n prestaties zeker niet.
Ja ik ga deze discussie niet nog een keer voeren, helaas. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144482180
Gezeik op Van Geel nog steeds. :')

Ik stoor me ook aan de hypocrisie van het gezeur over de kritiek van hem op Mulder terwijl iedereen op de tribunes Mulder wekelijks heel wat heftigere dingen toewenst.

Punt is dat je het als technisch directeur schijnbaar nooit goed kunt doen.

Als hij niets had gezegd dan was hij weer niet eerlijk of open genoeg geweest, en nu is hij weer te hard. Terwijl er ongetwijfeld met Mulder al is gesproken de afgelopen jaren over zijn ontwikkeling. Dan mag een technisch directeur zich ook weleens in de media uitspreken.

We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.

Van die Rotterdamse mentaliteit dat alles gezegd moet kunnen worden en tegen een stootje kunnen blijkt vrij weinig als je veel supporters zo hoort mekkeren over het onrecht dat Mulder is aangedaan. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144482196
Mulder kent zijn plek niet. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144482203
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ik ga deze discussie niet nog een keer voeren, helaas. :')
Gelukkig, dan hoef ik jouw zwakke argumentatie ook niet opnieuw te horen.
Necid ook heel zijn leven geblesseerd volgens jou, terwijl hij 1 keer 2 jaar er met een knieblessure uit lag :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2014 13:05:03 ]
pi_144482385
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef superniger het volgende:
Mulder kent zijn plek niet. :{
Dat geldt voor de meeste profvoetballers hoor.. ik lees bewust geen interviews met Immers meer want die kerel praat over zichzelf of hij het van God gegeven wereldwonder op voetbalschoenen is waarbij het heel logisch is dat hij in Feyenoord 1 staat. Vervelende tokkie zonder zelfkritiek
pi_144482395
Mulder is naïef. En uit zijn reactie kan ik ook opmaken dat hij nooit echt druk heeft gevoeld om te presteren. Wat wil je ook? Als tweede keeper hadden we een (sympathieke) dwerg. Hahn presteerde al tijd niet meer, dus Mulder voelde zich al weer veilig voor de komende vijf jaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144482414
Mulder gaat fysieke ruzie krijgen op de training.
Mark my words.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:19:57 #216
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144482522
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef RetRy32 het volgende:
Mark my words.
:')
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:21:12 #217
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_144482547
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Mulder: ’Dit heb ik niet verdiend'

PANNERDEN -
De aardigste jongen in de klas kreeg de hardste klap in zijn gezicht. Feyenoord zorgde voor een sensatie door 56 jaar na Eddy Pieters Graafland weer een keeper van Ajax te contracteren. Erwin Mulder heet het slachtoffer. Zelf opgeleid, gedebuteerd in 2007 en vanavond in één keer op de bank. Aardige jongens slaan niet terug. Maar Mulder toont – eindelijk zeggen sommigen – het gezicht van de ware topsporter. „Hier kom ik sterker uit. Ik heb een tik gehad, maar ik sta alweer in de ring en zit vol energie. In dit wereldje word je vanzelf keihard.”

Op weg naar de doelman van Feyenoord belandt een mens voor zijn gevoel aan het einde van de landkaart. Ver achter de stad Arnhem kronkelt, richting de Duitse grens, in de rivierbedding van de Rijn een smalle eenbaansweg tussen dorpjes door. Als de weg letterlijk ophoudt en het land verandert in een groen paradijs, tussen uiterwaarden en grienden van natuurreservaat de Gelderse Poort, wacht daar een minuscuul pontje naar het oorspronkelijke eiland en gehucht Pannerden.

Op het pontje is plek voor vier auto’s en het hangt met kabels vast aan de wal, zodat het niet mee wordt gezogen in de zware stroming van de Rijn, die bij het iets verderop gelegen Lobith de grens over gaat. Meteen aan de andere kant van het water verrijst de droomvilla van Erwin Mulder en zijn vriendin Jennifer. Een woning die in elk tv-programma de mensen zou doen smelten.

Als Harry Vermeegen of Johnny de Mol hier ooit met zijn filmploeg zou zijn neergestreken, zou de wereld al een ander beeld van de mens en profvoetballer Erwin Mulder hebben. Dan zou het grote publiek in één keer hebben begrepen waarom hij elke ochtend om kwart over zeven met plezier zijn auto op het pontje zet, de lange weg naar De Kuip aflegt en ’s middags met een glimlach terugkeert in het groene paradijs.

Wandelend over de dijk langs de uiterwaarden wijst Mulder (25) op al het natuurschoon. Hij vertelt hoe hoog de Rijn in de winter stijgt. Watervogels dansen op golven als er een hagelwit passagiersschip de rivier afzakt. ’s Middags wijst de keeper de weg naar de kolossale forellenvijvers van de familie, op een steenworp van zijn villa. „Hier ben ik best vaak te vinden. In de winter kan je schaatsen waar ze nu allemaal staan te vissen”, zegt hij, terwijl zijn blik is gevestigd op een grote zalm die in een schepnet verdwijnt.

Hier in Pannerden heeft hij vorige week ook ’het hoofd leeggemaakt’ nadat hij tegen FC Twente had ontdekt dat de club voor een miljoen euro voor zijn positie Kenneth Vermeer van Ajax had gekocht.

Voor de wedstrijd in Enschede wist hij niets. „Bij een schot van Ziyech tikte ik de bal naar de zijkant. Toen hoorde ik het Feyenoord-publiek achter het doel mijn naam scanderen. Zo moeilijk was die bal toch niet, dacht ik nog. Maar in het vak hadden ze toen net gehoord dat Frank de Boer elders de transfer van Vermeer bekend had gemaakt. Bij mij ging wel iets dagen, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. In de rust had ik ook nog geen idee. Toen ik na afloop het publiek bedankte, zongen ze een halve minuut mijn naam. Er is wel iets aan de hand, voelde ik toen.

Ik liep de catacomben van het Twente-stadion in en daar stond Martin van Geel. ’Als we in Rotterdam komen, moeten we even praten. En misschien is het niet handig dat je vandaag met de media praat’. Meer hoorde ik niet. In de kleedkamer zette ik mijn telefoon aan en daar stonden 30 berichten op: Feyenoord heeft Vermeer gehaald…’ Op dat moment begreep ik pas waarom alles die middag zo verliep.”

Keeperstrainer Patrick Lodewijks, die elke dag met hem op het veld staat, en trainer Fred Rutten hadden hem niks verteld. „Ze hadden op zijn minst mijn zaakwaarnemer (oud-profvoetballer Louis Laros, red.) kunnen informeren. Louis zou mij ook niet hebben lastiggevallen in de aanloop naar de wedstrijd, maar hij zou wel tijd hebben gehad om zich te oriënteren op de transfermarkt. Nu werden we 24 uur voor de transferdeadline voor een voldongen feit gesteld. Dan kun je niets meer doen.”

De spelers van Feyenoord waren net zo verrast als Mulder. De doelman: „Je zag aan de verbazing op het gezicht bij Jordy Clasie voor de tv-camera dat hij als aanvoerder echt van niets wist. Warner Hahn, de andere keeper voor wie dit ook gevolgen zou hebben, wist ook niks.”

Terug in Rotterdam zochten ze een kamer op. „Rutten, Lodewijks, Van Geel en ik. ’Het klopt wat er in de media is gezegd’, zeiden ze. Tja, ik had net drie uur in de bus gezeten, was nog aan het malen. Waarom moeten ze die keeper halen?, vroeg ik me af. Ik besloot te zwijgen. Als ik nu gekke dingen ga zeggen, dacht ik, heeft niemand daar wat aan.”

Van binnen kookte hij. Hij was kwaad en emotioneel. „Ik ben niet een of andere pipo die net een jaar bij Feyenoord zit. Ik zit tien jaar bij de club… En de manier waarop ik aan de kant word geschoven, doet pijn. Dit is een wond.”

Mulder maakt in de eigen, vertrouwde omgeving allesbehalve een verslagen indruk. Hij voegt er ook meteen aan toe dat de wond wel dichtgaat. „Vorige week was klote. Nu heb ik mijn vizier weer op de toekomst gericht. Ik zal de rest van dit jaar minder wedstrijden voor Feyenoord 1 spelen, maar als ik speeltijd krijg, ben ik er klaar voor en zal ik er staan.” Maar dan, wat feller: „Dit overkomt me niet meer. Nu weet ik dat ik keihard moet worden, want als het in het belang van de club nodig is, laten ze je vallen.”

Feyenoord, beseft Mulder, heeft alle recht om een keeper te halen. „Alleen werd op maandagochtend ook nog eens aan de media verteld welke kritiek er op mij was.” Bij echt mislukte spelers of miskopen gebeurde dat niet. „Ik praat niet over het niveau van mijn collega’s. Maar ik vind dat ik dit niet heb verdiend. Ik heb in tien jaar nooit iets onzinnigs over de club gezegd.”

Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. Je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat Mulder zich gaat oriënteren op een nieuwe club. Op de vraag of hij zich een toekomst zonder Feyenoord kan voorstellen, knikt de 1,93 meter lange sluitpost na een aarzeling ’ja’. „Feyenoord is de mooiste club van Nederland en zit in mijn hart. Het is een warme club; ik voel me er verschrikkelijk thuis. Maar ik moet verder. Ik ben pas 25 jaar; mijn topsportcarrière is net op gang. Andere keepers komen nu pas net kijken, ik sta al vijf jaar onder de lat bij één van de grootste clubs van het land.

Toen 3,5 jaar geleden mijn vader op vrijdag overleed, moesten we op zondag uit tegen Heerenveen. Met tranen in mijn ogen heb ik toen die middag bij mijn moeder thuis voor de televisie gezeten. Wat de supporters toen hebben gedaan en hoe ik me voelde toen Luc (Castaignos) naar het vak met de Feyenoord-fans ging, is met geen pen te beschrijven. Het zijn de beste supporters van Nederland. Ze zeggen waar het op staat, maar ze steunen je als je ze nodig hebt. Daarom zitten ze voor altijd in mijn hart.”

Naast de tv in zijn riante woonkamer hangt aan de muur een foto van Mulder senior. Het grote publiek vergeet dat zo’n jonge voetballer al geen vader meer heeft om bij aan te kloppen in zijn huidige situatie. „Met pa kon ik overal over praten. Hij was er altijd voor me, net als mijn moeder trouwens. Ze hebben heel Nederland in de rondte gereden om me na jeugdwedstrijdjes met Feyenoord mee naar huis te nemen.”

Mulder glimlacht even. Zijn pa, die ook een verdienstelijk keeper was en op z’n 45e nog in het eerste elftal bij de amateurs speelde, was nuchter. „Weet je wat-ie gezegd zou hebben nu? ’Het is nu eenmaal zo, je moet door. Vechten voor wat je waard bent!’ Hij wilde me er altijd bovenop helpen. Dat ik hier ben blijven wonen, komt mede door zijn overlijden. Ik woon op 400 meter van mijn moeder. Ik heb een tijdje meegereden met Nicky Hofs, die woonde in Arnhem. Toen ik zelf een auto kreeg, ging ik alleen. Op de terugweg laat ik alles altijd van mij afglijden. De club heeft er ook nooit een probleem van gemaakt.”

Toch woonde hij ruim drie jaar in Rotterdam. Van zijn 15e tot zijn 18e zat hij in het jeugdinternaat. „In het begin was dat best moeilijk. In je eentje in een grote, best wel rauwe stad. Ik weet nog dat iemand op de eerste training van de B-junioren een bal schoot en Cor Adriaanse schreeuwde: ’Heb jij de dozen nog om je nieuwe schoenen!?!’ Bam, alles was in Rotterdam recht voor zijn raap. Maar uiteindelijk ben ik er sterker door geworden. Toen ik na een tijdje terugkwam in het dorp hier en op een veldje er ook wat uitgooide, stond de hele groep me aan te staren. Ik was al duidelijk wat minder dorps…”

Maar Erwin Mulder blijft een geweldig mens. „Als je aan iedereen vraagt wat ze van me vinden, zeggen ze waarschijnlijk dat ik een goeie gozer ben. Geen klootzak. Maar als keeper, als eenling in het profvoetbal, moet je dat misschien juist wel zijn…”
Wat een walgelijk slecht staaltje 'journalistiek' wordt hier neergezet zeg
Laffe huichelaar
pi_144482557
quote:
Mark my words.
Daar heeft hij niet het temperament voor.
pi_144482561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat geldt voor de meeste profvoetballers hoor.. ik lees bewust geen interviews met Immers meer want die kerel praat over zichzelf of hij het van God gegeven wereldwonder op voetbalschoenen is waarbij het heel logisch is dat hij in Feyenoord 1 staat. Vervelende tokkie zonder zelfkritiek
Inderdaad geldt dat voor alle profvoetballers. Komt ook doordat zij door hun directe omgeving vaak gepamperd en bewonderd worden en een voorkeursbehandeling krijgen omdat meestal hun hele leven in het teken moet staan van het (prof)voetbal.

Maar bij beperkte spelers die eigenlijk het niveau niet aankunnen en van geluk mogen spreken dat ze bij een club als Feyenoord mogen spelen (meestal door gebrek aan beter) doet dergelijk gebrek aan zelfkritiek wel aandoenlijk aan ja.

Ik denk dan met name aan spelers als Immers inderdaad, maar ook Schaken en vooral Te Vrede, die een maand terug met een zelfbewust interview in de Voetbal International stond. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144482619
Ok ok mensen, of Erwin Mulder pleegt zelfmoord, of hij gaat knokken op de training.
pi_144482694
quote:
Mark my words.
Met wie?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144482709
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar bij beperkte spelers die eigenlijk het niveau niet aankunnen en van geluk mogen spreken dat ze bij een club als Feyenoord mogen spelen (meestal door gebrek aan beter) doet dergelijk gebrek aan zelfkritiek wel aandoenlijk aan ja.

Ik denk dan met name aan spelers als Immers inderdaad, maar ook Schaken en vooral Te Vrede, die een maand terug met een zelfbewust interview in de Voetbal International stond. :')
Correct.. heb het idee dat het soms ook maar een houding is en dat die gasten eigenlijk niet zo zelfverzekerd zijn.
pi_144482762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Met wie?
Een middenvelder
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:41:35 #224
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_144483090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik stoor me ook aan de hypocrisie van het gezeur over de kritiek van hem op Mulder terwijl iedereen op de tribunes Mulder wekelijks heel wat heftigere dingen toewenst.
Het is gewoon niet professioneel, dat is alles. Snap er de meerwaarde ook niet van om openbaar je - tot dan toe - eerste doelman die nog bij de selectie zit zo te fileren en voor lul te zetten. En natuurlijk, iedereen deelt zijn gedachten, maar soms moet je gewoon even je mond houden.
pi_144483160
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het is gewoon niet professioneel, dat is alles. Snap er de meerwaarde ook niet van om openbaar je - tot dan toe - eerste doelman die nog bij de selectie zit zo te fileren en voor lul te zetten. En natuurlijk, iedereen deelt zijn gedachten, maar soms moet je gewoon even je mond houden.
Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
pi_144483292
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.
Als TD hoor je niet te zeiken over Mulder, gewoon correct antwoord geven door te zeggen hoe goed Vermeer is.

"Hij heeft zich niet ontwikkelt"
Donder op, niemand had ernaar gevraagd, je praat een dubieuze aankoop goed voor domme fans door debiele tekst uit te slaan.
Hij had gewoon fysiek aangepakt moeten worden toen hij dat interview gaf.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 september 2014 @ 14:44:25 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144484711
Vanaf nu weer gewoon over voetbal.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_144485075
quote:

[..]

Ben het alleen niet eens met de mensen die menen dat Mulder door Van Geel in dat interview "gefileerd" en voor lul gezet is. Ik vind het niet meer dan doodnormale kritiek. Zulke heftige dingen heeft Van Geel niet gezegd hoor.

Nogmaals, Van Geel kan het nooit goed doen. Als hij de komst van Vermeer niet had "verklaard" was hem weer een gebrek aan openheid en eerlijkheid verweten.
Je weet niet wat Mulder al die jaren is verteld door de staf. Daarnaast, topsportmentaliteit ( :') ) of niet, hoort het gewoon niet zo te zijn dat een technisch directeur zijn spelers op zo een manier te kijken zet. Dat hoort binnenskamers en dat is, imo, ook niet de taak van een TD.

Neemt niet weg dat Van Geel het verder uitstekend doet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144485103
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:

We moeten ook niet doen alsof hij iets zéér heftigs heeft gezegd, de woorden "Mulder heeft zich de afgelopen jaren onvoldoende ontwikkeld" vind ik eerlijk gezegd niet zo schokkend maar volkomen normaal.
Dat dus. Klopt toch ook? Er zat geen stijgende lijn in en het was nog niet genoeg. Klaar.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:53:20 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_144486662
Zo, eindelijk weer voetbal vanavond. Deze periode zonder heeft nu echt veel te lang geduurd.
Ik verwacht een monsterscore en Vermeer houdt de nul. :)
pi_144486671

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144486799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Haha, ik moest zoeken naar 'm. _O- Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-09-2014 16:06:46 ]
pi_144487196
Pelle gescoord
pi_144487420
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:12 schreef Henrys het volgende:
Pelle gescoord
En nog een.
Feyenoord Rotterdam
pi_144487501
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144488158
quote:
Pelle gescoord
Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
pi_144488196
Mooi man, gun het Pelle en Koeman van harte.
pi_144488267
quote:
Pelle gescoord
Pelle _O_ Koeman _O_
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144488285
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Haha, ik moest zoeken naar 'm. _O- Jezus, die heeft zichzelf laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, wat.
pi_144488304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op aangeven Tadic. :P Goed voor imago Eredivisie als die spelers 't daar goed doen.
Ook goed voor Feyenoord.. kan Van Geel in de toekomst meer vragen
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:56:11 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488312
Pelle is toch de beste speler die ik de afgelopen 10 jaar in De Kuip heb zien spelen. Mooi dat hij het bij Southampton goed doet.
2000 light years from home
pi_144488355
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hahaha, wat.
En dan te bedenken dat hij een jaar geleden nog bij Willem II speelde. _O-
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:05:08 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144488543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
Net als bij Feyenoord. Vertrouwen is voor hem zo belangrijk. Die bekerwedstrijd bij Southampton miste hij kans na kans, supporters scandeerden massaal zijn naam. Bam, goal.
Helpt ook wel dat hij Tadic naast hem heeft. Ik voorspel dat dat dit seizoen een gevaarlijk koppeltje gaat worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:08:42 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144488637
quote:

[..]

Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .

[ Bericht 8% gewijzigd door Merkie op 13-09-2014 17:16:05 ]
2000 light years from home
pi_144488864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Van Geel had op z'n minst van tevoren aan Mulder duidelijk kunnen maken dat hij op zoek was naar een nieuwe keeper. Nu wist heel Nederland het, behalve Mulder zelf (omdat hij nog stond te keepen). Dat had netter gekund.

Aan de andere kant vind ik het ook weer niet zo heel erg wat Van Geel gedaan heeft. Kom op zeg, dit is de voetballerij. Je moet voor een paar ton per jaar af en toe op de bank zitten, verschrikkelijk. Ik zit de hele dag op een stoel en ik verdien waarschijnlijk nog geen 10% van wat Mulder verdient. Ik ben net zo oud als Mulder en ik heb geen villa hoor.

Mensen die te lang of teveel in de voetballerij zitten vergeten wel eens wat echte problemen zijn 8)7 .
De bedoeling was natuurlijk dat het niet uit zou lekken. En als je het van tevoren met Mulder gaat bespreken, wat dan als de transfer op het laatste moment niet doorgaat (ivm medische keuring, of hij gaat naar Man U, of Ajax gaat dwarsliggen, of er komt ineens een andere club uit een grote competitie die vermeer wil, er komt geen akkoord over salaris). Dan heb je Mulder ondermijnd en moet je met hem het seizoen in.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144489237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Zijn er meer die dit gedaan hebben, zo ja, heb je ze al binnen?
Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144489345
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Even een rectificatie van mijn eerdere bericht: heb vandaag alle wedstrijdkaarten in één keer binnengekregen (per passe-partout een aparte envelop)
Ik ook!
  zaterdag 13 september 2014 @ 17:39:48 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144489524
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_144489687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had hetzelfde over Immers kunnen zeggen, maar die staat vanavond 'gewoon' weer in de basis. Waarom Mulder wel specifiek werd aangepakt snap ik niet.

En ook echt de manier waarop Rutten zei dat Immers speelt vanavond. Alsof ze hem als eerste opschrijven bij het maken van de opstelling. Slaat nergens op. Kan er helemaal geen kut van.
Tegen de kleintjes thuis kun je Immers gerust opstellen, maar hopelijk blijft dat geen gewoonte.
pi_144489841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef PIETR het volgende:

Ik hoop juist dat hij de nadruk legde op dat Immers vandaag speelt zodat hij de toppers niet meer mee hoeft te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')