Vilhena, Immers, El Ahmadi gaat het middenveld zijn volgens zanger Rinus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
Immers in de basis tegen Willem II. Ben benieuwd of Toornstra dan wel of niet start.
Toornstra speelde bij Utrecht nog wel eens op rechtsbuiten. Wie weet..... Boetius mag van mij wel banken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena, Immers, El Ahmadi gaat het middenveld zijn volgens zanger Rinus.
Dus Toornstra zal wel starten.
Verdomme, ik hoop het toch niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena, Immers, El Ahmadi gaat het middenveld zijn volgens zanger Rinus.
Dus Toornstra zal wel starten.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verdomme, ik hoop het toch niet.
Begrijpelijk dat Clasie rust krijgt, maar ik hoop echt op Toonstra, El Ahmadi en Vilhena op het middenveld.
Toornstra kun je met z'n steekpassjes, scorend vermogen en drang naar voren juist heel goed gebruiken tegen Willem II.
Ja, ik geloofde je wel hoor. Ik zei alleen dat ik het niet hoopte.quote:
Ja, nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vorige week gelijk de passe-partouts besteld en heb gekozen om ze via de post te laten komen.
Zijn er meer die dit gedaan hebben, zo ja, heb je ze al binnen?
En waarom is dat een probleem?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Tsja, een brede selectie betekent natuurlijk ook dat er gerouleerd gaat worden en we Immers vast nog regelmatig zullen zien.
Hij zal zijn nek moeten breken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Kerftminister het volgende:
Manmanman wat moet er gebeuren voordat Immers eruit gaat.
0-10 tegen de jodenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef Kerftminister het volgende:
Manmanman wat moet er gebeuren voordat Immers eruit gaat.
Zal Mario ook wel weer regelmatig langs de lijn te vinden zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Caland het volgende:
Luigi Bruins naar Excelsior.
Helpmefok
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Toornstra op de bank en Immers in het veld.
Hahahahaha!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef PIETR het volgende:
Rutten die Immers boven Toornstra verkiestOntslag op staande voet zou hier wel op zijn plaats zijn.
Alsof het de eerste keer is ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:35 schreef Cara het volgende:
op balbezit willen spelen en dan immers opstellen als je toornstra hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |