Dat is wel kansloos. Maar zou verder ook niet weten wie die band moet krijgen. Kom je uit bij Mathijsen en Clasie, die niet speelt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
Wat eigenlijk vooral treurig is is dat Immers morgen die band om heeft
Bedrijf waar m'n pa vroeger werkte heeft een skybox, daar werd ie een keer uitgenodigd. Na afloop kreeg ie te horen dat ie de volgende keer als er klanten bij waren maar het best niet meer kon komenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Ja ja ja ik heb hem voor de wedstrijd van morgen
[ afbeelding ]
Ik zal mn pantalon en Ralf Lauren overhemd uit de kast trekken
Schaken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos. Maar zou verder ook niet weten wie die band moet krijgen. Kom je uit bij Mathijsen en Clasie, die niet speelt.
Zou jij niet stoppen met posten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Schaken?
Die jongen zou er zelf ook wel een motivatie boost krijgen daarvan.
Had hem sowieso al aan Mathijsen gegeven na Clasie, die wordt daar niet warm of koud van. Immers als aanvoerder kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos. Maar zou verder ook niet weten wie die band moet krijgen. Kom je uit bij Mathijsen en Clasie, die niet speelt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Schaken?
Die jongen zou er zelf ook wel een motivatie boost krijgen daarvan.
voor een wedstrijd is het geen probleem, daarna is clasie gewoon captain toch? na Clasie zou ahmadi ook een goede captain maken, alleen is dat een beetje lullig tegenover de rest om iemand al zo snel captain te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had hem sowieso al aan Mathijsen gegeven na Clasie, die wordt daar niet warm of koud van. Immers als aanvoerder kan gewoon echt niet.
Zie het niet echt als een probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had hem sowieso al aan Mathijsen gegeven na Clasie, die wordt daar niet warm of koud van. Immers als aanvoerder kan gewoon echt niet.
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
Awkward moment trouwens wanneer de keeper van de tegenstander morgen een groter applaus krijgt dan de eigen keeper
El Ahmadi, de middenvelder die op elk aspect tekort komt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is dat El Ahmadi pas net bij de selectie zit, maar in hem zie ik ook een potentiële aanvoerder.
Omdat het zo'n schwerte is natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom zou Schaken geen goede captain zijn?
Maar een groot applaus? Nah.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik.
Behalve door wat internethelden wordt Vermeer over het algemeen met open armen ontvangen.
Ik geloof best wel dat het onbewust de reden is voor de meesten hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het zo'n schwerte is natuurlijk.
Logisch toch ook. Er zijn net zoveel grote zwarte leiders in de historie van de mensheid te vinden als goede zwarte keepers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat het onbewust de reden is voor de meesten hier.
Ik weet niet of je denkt grappig te zijn of dat je een gefrustreerd racistje bent, maar beide boeit mijn eigenlijk vrij weinig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:23 schreef Caland het volgende:
Logisch toch ook. Er zijn net zoveel grote zwarte leiders in de historie van de mensheid te vinden als goede zwarte keepers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |