quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
Waarom haten mensen op Vermeer...quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgeverquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.
Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dusquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.quote:
Ben jij Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus
Dat gebeurt toch ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.
Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaardquote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeerquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen.![]()
Hij woont in Almere, dat scheeltquote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Ja, als hij gaat blunderen die wedstrijd wordt het lastig voor hem.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.
Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongoolquote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Omdat dat HMF z'n stokpaardje is, omdat hij niet wil accepteren dat het voor Fey een prima deal is voor dat geld, en je nooit een andere keeper voor die knaken met dezelfde skills / ervaring gaat ophalen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Hadden dat contract nog kunnen breken natuurlijk. Maargoed, moot point etc.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor. Wellicht kan je je opgeven voor dat programma met Johnny de Mol ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |