abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144311038

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
  maandag 8 september 2014 @ 14:15:53 #2
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144311062
TT :')
pi_144311096
Zaterdag eindelijk weer eens mijn opblaasbanaan meenemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311176
Serieus HMF :') jij bent wel een hele stoere eckte eckte hoor. Liever falen met jeugdspelers, dan een keeper die punten pakt maar voor je concurrent heeft gespeeld.
pi_144311225
Wat een kanker TT. :r

Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144311256
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
pi_144311286
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144311297
quote:
Waarom haten mensen op Vermeer...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311301
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT. :r

Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.

Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144311310
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_144311334
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
pi_144311340
Hmf is een vriend van de joden
pi_144311417
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgever _O_ smullen :9
pi_144311420
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom mensen haten op vermeer...
pi_144311457
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.
pi_144311466
quote:

[..]

Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.

Vermeer is een speler van Feyenoord inderdaad, een passant, maar daarom verdient hij het nog wel om aangemoedigd te worden en lijkt het me logisch als Feyenoordsupporter te hopen op het beste voor Vermeer zolang hij onze clubkleuren verdedigt.

Uitfluiten, protesteren, beledigen, bedreigen of zo snel mogelijk hopen op zijn vertrek is NIET in het belang van Feyenoord wat mij betreft. Ook al komt hij van onze aartsrivaal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144311481
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.
pi_144311490
quote:

[..]

van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus :')
pi_144311530
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
pi_144311531
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus :')
Ben jij Feyenoordsupporter?
Elite
Tegen TTIP
pi_144311605
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben jij Feyenoordsupporter?
Nee.
pi_144311625
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee.
Ok. Houd je muil dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_144311636
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok. Houd je muil dan.
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee.
pi_144311650
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Dat gebeurt toch ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311828
Is Boulahrouz weer fit trouwens? _O-
pi_144311874
quote:
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144312053
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
_O- nee ik begrijp natuurlijk wel dat velen het onacceptabel vinden dat je zo'n overgang maakt. Ik vind het ook niet kunnen dat je naar de aartsrivaal gaat als je een aantal andere opties hebt. Maar goed, dat is voor mij nog geen reden om nu vermeer met de grond gelijk te maken, hij is nu gewoon onze nr.1 keeper.

Welke spelers ik het wel kwalijk neem zijn spelers die van Feyenoord naar een club gaan die niet veel beter is terwijl ze bij Feyenoord zeer geliefd en gewaardeerd worden, dat begrijp ik niet. Zoals met Wijnaldum, Fer, etc. Ik bedoel, als er een mooie club uit het buitenland komt, is het je van harte gegund, zoals BMI, de vrij en Janmaat. Maar waarom zou je Feyenoord verlaten voor een Psv of Twente die ook nog onder Feyenoord eindigden.
pi_144312077
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu
_O-

O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.

Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 14:45:37 ]
pi_144312130
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-

O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.

Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
pi_144312151
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.

Leer dat eens snappen. :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

En tyf nu met die grote neus op uit dit topic

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 14:47:49 ]
pi_144312181
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.

Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
pi_144312250
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
pi_144312256
quote:
8s.gif Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_144312262
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
pi_144312267
Ze hebben bij United niet eens een fatsoenlijke eerste keeper.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144312329
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
:') Is goed.

Zullen we van de winter maar weer eens kijken hoeveel punten Vermeer ons gekost heeft?

Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen. :~ _O_
pi_144312332
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.

Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
pi_144312339
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
pi_144312370
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen. :~ _O_
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
pi_144312381
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Hij woont in Almere, dat scheelt
pi_144312393
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
pi_144312414
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
pi_144312431
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, als hij gaat blunderen die wedstrijd wordt het lastig voor hem. :+
pi_144312432
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.

Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.

Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144312459
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
pi_144312484
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.

Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Omdat dat HMF z'n stokpaardje is, omdat hij niet wil accepteren dat het voor Fey een prima deal is voor dat geld, en je nooit een andere keeper voor die knaken met dezelfde skills / ervaring gaat ophalen.

Dan komt de 'Ja maar Lindegaard!' langspeelplaat weer.

Verder met je eens, ook omdat Kennethgod blijkbaar wel fatsoen in z'n donder had en de afspraak met jullie belangrijker vond dan interesse van ManU. Zou je ook respect voor kunnen hebben.
pi_144312487
Mulder traint weer trouwens.

Zal van de zomer wel een stap richting een PEC, Heerenveen of Grunn gaan maken denk ik.
pi_144312493
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

Hadden dat contract nog kunnen breken natuurlijk. Maargoed, moot point etc.

Ik ben gewoon extreem gefrustreerd omwille die grabbelaar, die compleet onterecht _O_'jes om zijn oren krijgt.
pi_144312511
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor. Wellicht kan je je opgeven voor dat programma met Johnny de Mol ofzo.
  maandag 8 september 2014 @ 14:59:24 #50
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144312566
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')