quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
Waarom haten mensen op Vermeer...quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgeverquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.
Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dusquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.quote:
Ben jij Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus
Dat gebeurt toch ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.
Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaardquote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeerquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen.![]()
Hij woont in Almere, dat scheeltquote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Ja, als hij gaat blunderen die wedstrijd wordt het lastig voor hem.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.
Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongoolquote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Omdat dat HMF z'n stokpaardje is, omdat hij niet wil accepteren dat het voor Fey een prima deal is voor dat geld, en je nooit een andere keeper voor die knaken met dezelfde skills / ervaring gaat ophalen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Hadden dat contract nog kunnen breken natuurlijk. Maargoed, moot point etc.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor. Wellicht kan je je opgeven voor dat programma met Johnny de Mol ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.quote:Op maandag 8 september 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
Duh, omdat ik juich voor mijn team. Niet voor die teringjood op de goal. Ik juich nooit voor individuele spelers.quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.
Als je niet begrijpt dat die jood zijn kop eraf gaat als hij tegen de joden blundert, snap je er geen tyfus van hoor. Die hoeft geen training op Varkenoord zijn kop nog te laten zien, tenzij hij een fruitmandje bananen bij elkaar wil sprokkelen, reseller BIC-aanstekers wil worden of simpelweg houdt van sadomasochisme.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Exact 10 seconden voor me, exact dezelfde boodschap. Dit is wat ELKE Feyenoorder voelt, op een paar kutjes die soppen op Pelles uiterlijk na.quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..
Het erge is dat hij bloedserieus isquote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Wanneer begin je met je eigen cabaret-show HMF? Ik koop een kaartje.
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.quote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
Elke 2 weken in De Kuip.quote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Wanneer begin je met je eigen cabaret-show HMF? Ik koop een kaartje.
Opel Boysquote:Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
+1quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
[..]
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een geniale TT.
Vermeer speelt vanaf nu gewoon tot mijn verdriet bij Feyenoord.
Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.quote:Op maandag 8 september 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
Vermeer was niet voor niks tweede keeper daar.
Wie kan je voor een miljoen halen dan?quote:Investeer die miljoen liever in een spits
Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!quote:zitten we weer met 2 relatief dure keepers die nagenoeg gelijkwaardig zijn.
Vermeer zorgde voor onrust daarom zat hij op de bank, is letterlijk zo gezegd door Frank de Boer. Daarom speelde Cillessen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.
Niemand, maar is wel een miljoen dat je anders bij een andere transfer had kunnen leggen + het nodige salaris.quote:Wie kan je voor een miljoen halen dan?
Wel zolang andere posities nog onderbezet zijn, iets met prioriteiten.quote:Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
Snap ik.quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Derksen.quote:Johan Derksen is van mening dat Jean-Paul Boetius verkeerd wordt gepositioneerd bij Feyenoord.
Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.quote:... maar hij wordt gewoon 'vermoord' door de technische staf, want die jongen heeft zijn hele leven in de Feyenoord-jeugd rechtsbuiten gespeeld. Hij is stijf rechts, maar nu valt er een linksbuiten weg en dan zetten ze die jongen daar neer, maar hij voelt zich helemaal niet happy."
Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.quote:Elke keer als je die jongen op de positie van linksbuiten zet, voelt hij zich niet prettig. Dat beleid begrijp ik niet.
Ik had ook zoiets van, waar slaat dit op?quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Derksen.Maar goed, hij mag dit vinden.
[..]
Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.
[..]
Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.
Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?
Juist ja. Linksbuiten.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Alles voor de hits. Kunnen ze weer een pakje shag scoren.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Lachwekkend inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Hij zat in die uitzending z'n vriend Don Leo ook weer op te hemelen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).quote:Op maandag 8 september 2014 16:00 schreef Toekito het volgende:
JP schijnt wel liever rechts te spelen nu die in een dip zit hoorde ik pas op werk van iemand die 80% van de trainingen ziet.
dat JD rare teksten heeft soms valt niet te ontkennen. Willem blijft een god!quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof best dat JP liever op rechts speelt en ze mogen het van mij best proberen. Echter heeft deze onvrede met z'n eigen vormdip te maken en niet met de positie an sich want vorige seizoenen presteerde hij gewoon goed.
Dat denkt hij helemaal niet. Derksen heeft gewoon opgevangen dat hij in de jeugd meestal op rechts speelde en verzint daar nu een verhaal omheenquote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Zou kunnen. Ik ben er niet echt een voorstander van om spelers zelf posities te laten bepalen als 't even tegenzit. Beetje een vervelend precedent voor de toekomst ook met het oog op Vilhena die liever op een andere positie speelt. Of Kongolo als je hem als LB nodig hebt. Of van Beek als Wilkshire wegvalt op RB.quote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Haha Immers die over de bal heen schietquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?
Juist ja. Linksbuiten.
Edit: En waarom zeurt Derksen nu over Bilal? Waar was zijn verontwaardiging mbt Schaken en Verhoek?
Dat moet in de krant!quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Goed om te weten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Ik word een beetje moe van jou.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.
Ga lekker socaïne cnuiven joh.quote:Op maandag 8 september 2014 17:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jou.
Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef yvette1982 het volgende:
Jp mag al blij zijn als hij mag spelen, hij heeft zelden een constante periode gehad. Om maar te zwijgen over zijn huidige seizoen.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?
Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik dit seizoen tot nu toe gezien heb is vooral dat Boetius en degene op rechts - Basacikoglu of Schaken - gedurende de wedstrijd elkaar continu afwisselen en van kant wisselen om en om.quote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon een keer proberen.. Bilal op links, Boetius op rechts.. waarom niet.
Over de vorm van Boetius gesproken.. ik heb de indruk dat hij zich afgelopen seizoenen een beetje heeft opgetrokken aan Pelle en zijn vormdip mede komt doordat Pelle er niet meer is. Een gozer als Pelle geeft anderen toch meer vertrouwen. Boetius voelt nu meer de druk op zijn schouders om het waar te maken, mogelijk forceert hij zichzelf een beetje. Hopelijk vindt hij de weg omhoog weer terug want ik vind hem onze meest getalenteerde aanvaller.quote:Op maandag 8 september 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval een slimme tactiek, aangezien Boetius en Basacikoglu in vorm al lastig te verdedigen zijn, maar als ze de hele wedstrijd door de ene keer links opduiken en de andere keer weer rechts opduiken wordt het helemaal lastig te verdedigen. Vooral als je dan ook nog jongens als Clasie en Toornstra erachter hebt staan dit seizoen.
Scoren is wel handig voor een spits, maar ik vind dat Van Hanegem wel gelijk heeft als hij zegt dat Te Vrede een negatieve invloed heeft op het spel van Feyenoord omdat bijna alle ballen die hij krijgt meteen weer worden ingeleverd. Echt een groot drama die gozer.. mensen laten zich te snel in slaap sussen omdat hij toevallig een paar keer heeft gescoord.quote:Op maandag 8 september 2014 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van Te Vrede moet vinden. Vaak heb ik na een actie van hem het idee dat z'n voornaam Snel is, maar aan de andere kant maakt ie toch elke wedstrijd een doelpunt. En hoe je het ook wendt of keert, dat is toch de taak van een spits.
Dat is veel te makkelijk. Tyfus makkelijk met z'n tyfus hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren.
waar zit de negeerknop?quote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Henrys het volgende:
Guyon Fernandez nog altijd transfervrij. Snap het niet aangezien hij het best aardig deed bij PEC, vind hem echt veel beter dan Te Vrede dan kan je tenminste op de counter spelen ondanks dat hij bij ons aardig wat kansen heeft verneukt
Goeie trollquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Henrys het volgende:
Guyon Fernandez nog altijd transfervrij. Snap het niet aangezien hij het best aardig deed bij PEC, vind hem echt veel beter dan Te Vrede dan kan je tenminste op de counter spelen ondanks dat hij bij ons aardig wat kansen heeft verneukt
Ohja.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Cara het volgende:
Manu valt linksbuiten in bij jong Oranje, Boetius blijft op de bank.
Slowakije kans op kans, waardeloos spel van Oranje.quote:
Die valt behoorlijk tegen inderdaad. Rekik en Hahn staan met z'n 2en alles op te lossen achterin.quote:
''Verloren generatie'' ditdat.quote:Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Slowakije kans op kans, waardeloos spel van Oranje.
Iets van 1 schot op doel over de hele wedstrijd tegen 12 grote kansen van Slowakije.
Maar wat wil je dan ook met die waardeloze Castaignos.
Deze halve lichting is natuurlijk naar Inter en Chelsea vertrokken toen, je kan zien dat dat niet goed is voor je ontwikkeling. Hahn is de enige die een beetje niveau toont, verrassend genoeg.
Manu aka Kimbo Slicequote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Cara het volgende:
En nog een keer Manu die bijna een tegenstander voor zijn bek slaat.
jippiequote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Henrys het volgende:
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef eight het volgende:
Wat een kutverdeling vd eredivisie wedstrijden dit weekend. Alles wat er toe doet speelt zaterdag![]()
Benieuwd of fredje het lef heeft om vermeer meteen om te stellen. Zal wel weer niet..
Immers gewoon in de basis hoor!quote:maandag 8 september 2014 22:01 1.848 keer bekeken 41 reacties Pro Shots Bron: VI.nl
Jordy Clasie meldt zich donderdag weer bij Feyenoord. De aanvoerder heeft een aantal dagen vakantie gehad van trainer Fred Rutten, die overweegt zijn spelbepaler ook te sparen tegen Willem II, zaterdagavond in de Kuip.
'Jordy heeft een drukke periode achter de rug', vertelt Rutten aan Voetbal International. 'Na het WK is hij meteen doorgegaan, toen kwamen er allerlei perikelen rond wel of geen transfer. Daarbij opgeteld had hij last van allerlei kleine pijntjes. Zoiets doet toch wat met een speler.'
'Nu hadden we de mogelijkheid Jordy rust te geven. Hij meldt zich donderdag en daarna gaan we in onderling overleg kijken of we hem zullen gaan gebruiken tegen Willem II', besluit Rutten over zijn middenvelder, die onlangs zijn contract in De Kuip verlengde tot medio 2018.
Ik had wel verwacht dat Clasie rust zou krijgen aankomend weekend. Met Toornstra en el Ahmadi erbij kan dit ook gewoon.quote:
Tuurlijk niet.quote:
Dat hoop jij en elk weldenkend mens ja, maar ik moet het nog zien. Rutten zou gestoord zijn, maar ik zie het eigenlijk ook wel gebeuren dat Lex gewoon speeltquote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Gewoon El Ahmadi, Toornstra en Vilhena op het middenveld natuurlijk.
Mulder op de plek van Clasie.quote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat hoop jij en elk weldenkend mens ja, maar ik moet het nog zien. Rutten zou gestoord zijn, maar ik zie het eigenlijk ook wel gebeuren dat Lex gewoon speelt
quote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Oftewel: wie het niet met MIJ of HMF eens is is een paupernepgod.
Schorsing? Filmpje?quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Cara het volgende:
Manu met een slaande beweging naar een tegenstander.
Kimbo Slicequote:
jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Vermeer al een wedstrijd op doel gestaan?
Die moet voorzichtig gebracht worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja geen idee he, geheime oefenpot, wist niemand uiteraard.
[..]
Ik vraag me nu ineens af welke tattoo's?quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:37 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee man, die dan neuriet die die goaltune.
''Vermeer, laat je tattoo zien!''quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af welke tattoo's?
Volgens mij wel een goede koop en voor die bosneger een mooie 2e kans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:44 schreef Vasion het volgende:
Hoe dat gezet werd in het nieuws joh![]()
Zo voorzichtig ook..''Feyenoord wint geheim oefendoel met 2-0, met Vermeer op doel''
De Gobquote:
Vervelend mannetje.. erger dan Guyon Fernandezquote:
Een paar schoppers die niet konden voetballen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
John de Wolf ernaast dan stond er wel wat.
De tegenstanders liepen hard weg,.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar schoppers die niet konden voetballen.
wel het team waardoor ik als jochie die altijd verdediger was voor Feyemoord ben geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar schoppers die niet konden voetballen.Veel Feyenoordersdoen romantisch over het team van '93, maar als Van Geel nu zulke spelers vastlegt zouden ze door het legioen bijna unaniem keihard afgezeken worden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Haten op je eigen spelersDoor "fans" zoals degene die de TT gemaakt heeft hangt er tegenwoordig een kutsfeer in de Kuip.
Zich bewijzen dat hij beter is dan die mensen. Als hij dat niet is, is hij niet goed genoeg en kan die beter (definitief) vertrekken, zo wel komt die vanzelf wel aan spelen toequote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is het nut van Achabar in de selectie nu eigenlijk op 10 komen eerst Immers Toornstra en Tony voor de spits positie hebben we Manu Tevrede en Karim en ook de flank positie zijn overbezet.
Die lamlul kan weinig goed doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lamlul kan weinig goed doen.
Hahn was nog slechter toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.
Ja, natuurlijk joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Laatste keer zag ik Joseph nog spelen, moet ik nu ook mijn bek houden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt nooit, dus hebt geen recht van spreken.
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt nooit, dus hebt geen recht van spreken.
quote:
De illusie dat hij dat gaat doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.
Ach het blijft sowieso wel vermakelijk die stammenstrijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel mooi dat er nog steeds een paar bij jullie zo over hun theewater zijn over Vermeer. Is zijn transfer tot nu toe al wel waard gebleken qua entertainmentwaarde
Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat jullie allemaal zo happen.
Ja toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.
Ruud Heusquote:Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
John de Wolf ernaast dan stond er wel wat.
Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die "quote:
Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hahn kan trouwens toch wel wat als ik de berichten over de wedstrijd van jong oranje moet geloven.
Als die wil blijven wel, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooi
Jij dan, met je gejank.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die "Vermeer
" of "Vermeergod" posten. Misselijkmakend.
Speciaal voor Scrummie.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
quote:Karim El Ahmadi trainde vanochtend voor de eerste keer mee met Feyenoord. De middenvelder, overgekomen van Aston Villa, speelde zondag met Marokko de vriendschappelijke interland tegen Libië (3-0).
El Ahmadi is fit genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met Willem II, aanstaande zaterdag in De Kuip.
Feyenoord-trainer Fred Rutten weet niet of hij meteen gebruik zal maken van El Ahmadi. 'Dat bekijken we van dag tot dag, eerst maar eens zien hoe iedereen terug komt van de interlandwedstrijden.'
De trainer van Feyenoord is blij met de hereniging met El Ahmadi. Eerder werkte hij bij FC Twente met de international uit Marokko. 'Karim brengt ervaring mee en zorgt met zijn spel altijd voor rust. Dat zijn de ingrediënten die hij toevoegt aan dit team', aldus Rutten.
Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.quote:
El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.
Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Speciaal voor Scrummie.twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht.
Rinus vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.
Heldquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rinus vindt dit niet leuk.
[ afbeelding ]
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Amen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
Lunatic newsquote:We roepen het al jaren; De leugens die Feyenoord dagelijks de wereld in slingert moet je nooit geloven. NOOIT. De propaganda-machine van Noord-Korea is er niets bij. Kennen jullie die “slechte”-keeper Erwin Mulder nog die zogenaamd al jaren stilstaat in zijn ontwikkeling? In het recent verschenen seizoenjaaroverzicht 2013 – 2014 portretteert de club die slechte keeper anders héél anders…
Mulder een kwaliteitspeler noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Zucht. Feyenoord = Korea, want in een clubboekje stond vorig jaar een positief stukje over Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Vermeer in Oranje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
De reacties er op maken het wat mij betreft nog leuker.
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat hem prima joh.
Mondjes snoeren samen met zijn neger Schaken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.
Niet zo goed als Dudek, maar toch.
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.
Dat is overigens ook niet zo heel moeilijk.
Overigens ben ik het ook met degenen eens die vinden dat er betere keepers te vinden zijn dan Vermeer.
Cillessen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???
Verhoeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
De echte (sub)topkeepers die in het buitenland spelen. Maar die zijn voor Feyenoord onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd Jack Butland te huren van Stoke. Het grootste keeperstalent van Engeland, maar hij heeft Begovic voor zich en keept alleen in de league cup.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.
Wanneer je een middenveld met Vilhena - Clasie - Immers hebt wil alleen Clasie de bal hebben waardoor dat zeer makkelijk te verdedigen is voor een tegenstander. Het gevolg is dat er te weinig via het middenveld wordt gespeeld.
Met El Ahmadi en Clasie zou je er twee hebben die de bal graag in de voeten wil en dit zou het voetballende vermogen van de ploeg sterker moeten maken.
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.
Rutten zal nooit met drie verdedigers gaan spelen met dit Feyenoord. Je moet denken dat El Ahmadi dan een van de centrale verdedigers is in jouw opstelling, en dat lijkt mij onlogisch. Dan speel je eigenlijk 4-3-3 met een inschuivende El Ahmadi. Ook denk ik dat daar zijn kwaliteiten niet liggen, als soort van inschuivende libero.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.
Ergens hoop ik ook op een opstelling als deze:
- - - - - - - - - Vermeer - - - - - - - - -
Wilkshire - Van Beek - Kongolo
- - - - - - - - El Ahmadi - - - - - - - -
- - - - - - - - - - Clasie - - - - - - - - - -
Toornstra - - - - - - - - - - Vilhena
Basacikoglu - Te Vrede - Boetius
Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.
Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
quote:Fred Rutten hoopt snel te kunnen beschikken over Khalid Boulahrouz, die kort na zijn komst naar Feyenoord een knieblessure opliep. De verdediger heeft de groepstraining inmiddels hervat. 'Het feit dat hij nu buiten traint, is een goed teken', aldus Rutten. Wanneer Boulahrouz weer inzetbaar is, durft de oefenmeester nog niet te zeggen. 'We hopen dat zijn herstel snel doorzet.'
Sven van Beek lijkt snel weer inzetbaar voor Rutten. De jonge mandekker trainde begin deze week individueel vanwege een griepje. Daarnaast kampte hij met heupklachten. Doelman Erwin Mulder, die na de komst van Kenneth Vermeer geen basisspeler meer is, is bovendien herstel van een lichte knieblessure. Feyenoord ontvangt zaterdagavond Willem II in De Kuip.
Nu nog zo'n rijmpje over Vermeer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.quote:
Als we 21-9 dankzij hem winnen dan zijn ze om, heus. En anders iets met een enge ziekte en een neus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.
Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het zo'n flauwekul om anti-Vermeer te zijn.. Het is juist een prima troll actie van die vent door in het geniep te gaan praten met Van Geel en dan als alles in kannen en kruiken is zijn vertrek bij 020 aan te kondigen.. ze konden geen kant meer op. Als je 020 zo'n loer kan draaien ben je wat mij betreft welkom bij Feyenoord.
Klopt.. en hij is geen afdankertje zoals Charisteas. Als hij in het begin een paar fouten maakt hoop ik niet dat hij veel gezeik over zich heen krijgt, al zijn dat misschien meer de media die alles onder een vergrootglas leggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.
Maakt niets uit waar je vandaan komt.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.
En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
Ok dan gooien we wel met stenen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:
Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Ik heb een hekel aan Mulder, maar in het stadion hoor je je spelers te steunen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.
Hier gestopt met lezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Wat kan hij er nou aan doen dat die niet zo goed kan keepen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb een hekel aan Mulder, maar in het stadion hoor je je spelers te steunen.
Dan zitten we op één lijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, tot je Hiljemark in je team krijgtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vond die lijn grap eigenlijk wel goed al zeg ik het zelf.quote:
Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.
Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.
Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
Lekker houterig en ongemakkelijk ook.quote:
Ik kijk het geeneens, maar er verscheen wel een glimlach op mijn gezicht toen ik het je zag postenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker houterig en ongemakkelijk ook.
Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië?
Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
Ik zie liever dat de ex-Feyenoorders het goed doen, maar Hiddink op z'n bek zien gaan heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië?
Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
En jij ook.quote:Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Caland het volgende:
Zaterdag eindelijk weer eens mijn opblaasbanaan meenemen.
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.
Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vilhena naast Clasie en het zou best kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
020 gedragquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Bah kapsonesquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo wil hij niet meer genoemd worden.
Ik wist helemaal niet dat ze speelden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.quote:
Fijn voor hem.. Het is net een transgender maar van wereld verwachten dat iedereen meegaat in je verandering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.
Van mij mogen ze interlandvoetbal morgen afschaffen... graag zelfs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde gevoel als wat sommige mensen hier ook hebben: Feyenoorders in Oranje is wel leuk, maar nu mèh, hoeft niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoax, ik heb geen Feyenoord dekbed.
En wat een kankerargumenten.
Simpel, je hebt niet echt een goede linksback maar je hebt wel 4 goede middenvelders. Als je 19 bent, je kunt goed als verdedigende middenvelder spelen en je kunt aan de linkerkant spelen, waarom zou je dan niet als linksback kunnen functioneren? Anders moet je met Nelom of Mathijsen in de basis spelen en Vilhena, Toornstra, Clasie of El Ahmadi op de bank zetten. Of je speelt 4-4-2 terwijl je geen 1 fatsoenlijke spits hebt, laat staan 2, en je voor het eerst sinds lange tijd een goede verzameling buitenspelers hebt. Waaronder de duurste aankoop van de afgelopen 5 jaar (Bilal) en één van je meest talentvolle spelers (Boëtius). Je kunt het allicht eens proberen tegen Willem II, want dat win je toch wel. (En dat zeg ik echt nooit!)quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?
[..]
Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weer
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.quote:
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman._! Die kan er echt helemaal niets van, onbegrijpelijk dat hij überhaupt speelt bij Ajax, laat staan bij het NL elftal zit.
GMTA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
GMTA.
OVerigens, even over de TT, laten we die lekker een beetje neutraal houden. Prima dat je Vermeer niet bij Feyenoord wil zien (van mij had hij ook niet hoeven komen), maar spui je gal gewoon in het topic zelf dan.
Naar mij luistert HMF wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te maken
ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.
Ik word een beetje moe van al die interlands.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, precies over een maand is er alweer zo'n interland break.
quote:
Permban nummer zoveel zekerquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Gebanned? Mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Het irriteert mij ook echt mateloos. Toen ik van de week hoorde wat Platini heeft gezegd over Ribéry, zat ik nog te denken hoe geweldig ik het zou vinden als er eens een (goede) speler zou zeggen dat hij helemaal geen interesse had in interlandvoetbal en gewoon nooit meedeed. Maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die interlands.
WK was leuk maar het moet eens even ophouden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |