abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144311038

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
  maandag 8 september 2014 @ 14:15:53 #2
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144311062
TT :')
pi_144311096
Zaterdag eindelijk weer eens mijn opblaasbanaan meenemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311176
Serieus HMF :') jij bent wel een hele stoere eckte eckte hoor. Liever falen met jeugdspelers, dan een keeper die punten pakt maar voor je concurrent heeft gespeeld.
pi_144311225
Wat een kanker TT. :r

Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144311256
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
pi_144311286
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144311297
quote:
Waarom haten mensen op Vermeer...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311301
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.

Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144311310
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_144311334
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
pi_144311340
Hmf is een vriend van de joden
pi_144311417
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgever _O_ smullen :9
pi_144311420
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom mensen haten op vermeer...
pi_144311457
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.
pi_144311466
quote:

[..]

Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.

Vermeer is een speler van Feyenoord inderdaad, een passant, maar daarom verdient hij het nog wel om aangemoedigd te worden en lijkt het me logisch als Feyenoordsupporter te hopen op het beste voor Vermeer zolang hij onze clubkleuren verdedigt.

Uitfluiten, protesteren, beledigen, bedreigen of zo snel mogelijk hopen op zijn vertrek is NIET in het belang van Feyenoord wat mij betreft. Ook al komt hij van onze aartsrivaal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144311481
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.
pi_144311490
quote:

[..]

van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus :')
pi_144311530
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
pi_144311531
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus :')
Ben jij Feyenoordsupporter?
Elite
Tegen TTIP
pi_144311605
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben jij Feyenoordsupporter?
Nee.
pi_144311625
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee.
Ok. Houd je muil dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_144311636
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok. Houd je muil dan.
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee.
pi_144311650
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Dat gebeurt toch ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144311828
Is Boulahrouz weer fit trouwens? _O-
pi_144311874
quote:
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144312053
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
_O- nee ik begrijp natuurlijk wel dat velen het onacceptabel vinden dat je zo'n overgang maakt. Ik vind het ook niet kunnen dat je naar de aartsrivaal gaat als je een aantal andere opties hebt. Maar goed, dat is voor mij nog geen reden om nu vermeer met de grond gelijk te maken, hij is nu gewoon onze nr.1 keeper.

Welke spelers ik het wel kwalijk neem zijn spelers die van Feyenoord naar een club gaan die niet veel beter is terwijl ze bij Feyenoord zeer geliefd en gewaardeerd worden, dat begrijp ik niet. Zoals met Wijnaldum, Fer, etc. Ik bedoel, als er een mooie club uit het buitenland komt, is het je van harte gegund, zoals BMI, de vrij en Janmaat. Maar waarom zou je Feyenoord verlaten voor een Psv of Twente die ook nog onder Feyenoord eindigden.
pi_144312077
quote:
Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu
_O-

O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.

Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 14:45:37 ]
pi_144312130
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-

O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.

Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
pi_144312151
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.

Leer dat eens snappen. :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

En tyf nu met die grote neus op uit dit topic

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 14:47:49 ]
pi_144312181
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.

Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
pi_144312250
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
pi_144312256
quote:
8s.gif Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_144312262
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
pi_144312267
Ze hebben bij United niet eens een fatsoenlijke eerste keeper.
pi_144312329
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
:') Is goed.

Zullen we van de winter maar weer eens kijken hoeveel punten Vermeer ons gekost heeft?

Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen. :~ _O_
pi_144312332
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.

Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
pi_144312339
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
pi_144312370
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen. :~ _O_
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
pi_144312381
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Hij woont in Almere, dat scheelt
pi_144312393
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
pi_144312414
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
pi_144312431
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, als hij gaat blunderen die wedstrijd wordt het lastig voor hem. :+
pi_144312432
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.

Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.

Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144312459
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
pi_144312484
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.

Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Omdat dat HMF z'n stokpaardje is, omdat hij niet wil accepteren dat het voor Fey een prima deal is voor dat geld, en je nooit een andere keeper voor die knaken met dezelfde skills / ervaring gaat ophalen.

Dan komt de 'Ja maar Lindegaard!' langspeelplaat weer.

Verder met je eens, ook omdat Kennethgod blijkbaar wel fatsoen in z'n donder had en de afspraak met jullie belangrijker vond dan interesse van ManU. Zou je ook respect voor kunnen hebben.
pi_144312487
Mulder traint weer trouwens.

Zal van de zomer wel een stap richting een PEC, Heerenveen of Grunn gaan maken denk ik.
pi_144312493
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

Hadden dat contract nog kunnen breken natuurlijk. Maargoed, moot point etc.

Ik ben gewoon extreem gefrustreerd omwille die grabbelaar, die compleet onterecht _O_'jes om zijn oren krijgt.
pi_144312511
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor. Wellicht kan je je opgeven voor dat programma met Johnny de Mol ofzo.
  maandag 8 september 2014 @ 14:59:24 #50
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144312566
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144312600
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor.
O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.

Als je niet begrijpt dat die jood zijn kop eraf gaat als hij tegen de joden blundert, snap je er geen tyfus van hoor. Die hoeft geen training op Varkenoord zijn kop nog te laten zien, tenzij hij een fruitmandje bananen bij elkaar wil sprokkelen, reseller BIC-aanstekers wil worden of simpelweg houdt van sadomasochisme.
pi_144312610
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:')

Jij kan je altijd zo leuk laten opnaaien.
Elite
Tegen TTIP
pi_144312611
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..
pi_144312617
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Duh, omdat ik juich voor mijn team. Niet voor die teringjood op de goal. Ik juich nooit voor individuele spelers. :W
pi_144312627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.

Als je niet begrijpt dat die jood zijn kop eraf gaat als hij tegen de joden blundert, snap je er geen tyfus van hoor. Die hoeft geen training op Varkenoord zijn kop nog te laten zien, tenzij hij een fruitmandje bananen bij elkaar wil sprokkelen, reseller BIC-aanstekers wil worden of simpelweg houdt van sadomasochisme.
quote:
15s.gif Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

pi_144312634
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..
Exact 10 seconden voor me, exact dezelfde boodschap. Dit is wat ELKE Feyenoorder voelt, op een paar kutjes die soppen op Pelles uiterlijk na.
pi_144312700
Wanneer begin je met je eigen cabaret-show HMF? Ik koop een kaartje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144312716
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Het erge is dat hij bloedserieus is :') !
pi_144312724
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
pi_144312728
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Elke 2 weken in De Kuip.
pi_144312820
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
Opel Boys :') Wat een paupersponsor hebben we toch ook eigenlijk he.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 8 september 2014 @ 15:07:12 #62
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_144312834
quote:

+1
pi_144312835
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

maandag 8 september 2014 @ 15:07:44 #64
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144312851
quote:

[..]

_O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_144312863
quote:
Wat een geniale TT. :r

Vermeer speelt vanaf nu gewoon tot mijn verdriet bij Feyenoord.
pi_144312962
HMF heeft gewoon gelijk.

Vermeer was niet voor niks tweede keeper daar.
Zullen nog genoeg debiele momentjes komen waarop de club spijt krijgt dat ze überhaupt aan hem begonnen zijn.

Investeer die miljoen liever in een spits, zitten we weer met 2 relatief dure keepers die nagenoeg gelijkwaardig zijn.
blablablabla
  maandag 8 september 2014 @ 15:15:18 #67
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144313117
quote:
Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
:D _O-
  maandag 8 september 2014 @ 15:16:16 #68
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_144313151
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
Vermeer was niet voor niks tweede keeper daar.
Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.

quote:
Investeer die miljoen liever in een spits
Wie kan je voor een miljoen halen dan? :')

quote:
zitten we weer met 2 relatief dure keepers die nagenoeg gelijkwaardig zijn.
Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!
pi_144313401
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.

Vermeer zorgde voor onrust daarom zat hij op de bank, is letterlijk zo gezegd door Frank de Boer. Daarom speelde Cillessen.
Zijn reflexen zijn weliswaar superieur maar uiteindelijk is het lood om oud ijzer.

quote:
Wie kan je voor een miljoen halen dan? :')
Niemand, maar is wel een miljoen dat je anders bij een andere transfer had kunnen leggen + het nodige salaris.
quote:
Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!
Wel zolang andere posities nog onderbezet zijn, iets met prioriteiten.
Daarbij zal Mulder wel snel vertrekken omdat zijn contract komende zomer afloopt.
blablablabla
pi_144314171
feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59 ''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
pi_144314235
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59 ''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.
pi_144314288
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.
Snap ik. _O-
pi_144314704
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
pi_144314705
quote:
Johan Derksen is van mening dat Jean-Paul Boetius verkeerd wordt gepositioneerd bij Feyenoord.
Derksen. :') Maar goed, hij mag dit vinden.

quote:
... maar hij wordt gewoon 'vermoord' door de technische staf, want die jongen heeft zijn hele leven in de Feyenoord-jeugd rechtsbuiten gespeeld. Hij is stijf rechts, maar nu valt er een linksbuiten weg en dan zetten ze die jongen daar neer, maar hij voelt zich helemaal niet happy."
Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.

quote:
Elke keer als je die jongen op de positie van linksbuiten zet, voelt hij zich niet prettig. Dat beleid begrijp ik niet.
Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.

Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?

Juist ja. Linksbuiten.

Edit: En waarom zeurt Derksen nu over Bilal? Waar was zijn verontwaardiging mbt Schaken en Verhoek?
pi_144314736
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Derksen. :') Maar goed, hij mag dit vinden.

[..]

Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.

[..]

Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.

Juist ja. Linksbuiten.
Ik had ook zoiets van, waar slaat dit op?

Maar nu kunnen we haten op Derksen in plaats van Vermeer. w/
pi_144314753
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
pi_144314774
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
_O- _O-
pi_144314787
quote:
Alles voor de hits. Kunnen ze weer een pakje shag scoren.
pi_144314794
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Lachwekkend inderdaad _O-
blablablabla
  maandag 8 september 2014 @ 16:00:43 #80
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144314804
JP schijnt wel liever rechts te spelen nu die in een dip zit hoorde ik pas op werk van iemand die 80% van de trainingen ziet.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_144314835
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij zat in die uitzending z'n vriend Don Leo ook weer op te hemelen.
pi_144314839
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 16:00 schreef Toekito het volgende:
JP schijnt wel liever rechts te spelen nu die in een dip zit hoorde ik pas op werk van iemand die 80% van de trainingen ziet.
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).
pi_144314843
Ik geloof best dat JP liever op rechts speelt en ze mogen het van mij best proberen. Echter heeft deze onvrede met z'n eigen vormdip te maken en niet met de positie an sich want vorige seizoenen presteerde hij gewoon goed.
  maandag 8 september 2014 @ 16:02:31 #84
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144314885
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).
dat JD rare teksten heeft soms valt niet te ontkennen. Willem blijft een god!
Sporten voor Sophia
pi_144314899
Bottomline; Derksen is een grafkneus en moet z'n muil houden.

En wie zich hier niet mee kan conformeren kan óók zijn muil houden.
pi_144314920
Oftewel: wie het niet met MIJ of HMF eens is is een paupernepgod.
  maandag 8 september 2014 @ 16:03:14 #87
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144314921
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof best dat JP liever op rechts speelt en ze mogen het van mij best proberen. Echter heeft deze onvrede met z'n eigen vormdip te maken en niet met de positie an sich want vorige seizoenen presteerde hij gewoon goed.
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Sporten voor Sophia
pi_144315079
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:

[..]

klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Dat denkt hij helemaal niet. Derksen heeft gewoon opgevangen dat hij in de jeugd meestal op rechts speelde en verzint daar nu een verhaal omheen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144315089
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik ben er niet echt een voorstander van om spelers zelf posities te laten bepalen als 't even tegenzit. Beetje een vervelend precedent voor de toekomst ook met het oog op Vilhena die liever op een andere positie speelt. Of Kongolo als je hem als LB nodig hebt. Of van Beek als Wilkshire wegvalt op RB.
  maandag 8 september 2014 @ 16:24:59 #90
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144315751
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

Juist ja. Linksbuiten.

Edit: En waarom zeurt Derksen nu over Bilal? Waar was zijn verontwaardiging mbt Schaken en Verhoek?
Haha Immers die over de bal heen schiet :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_144316035
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 8 september 2014 @ 16:34:31 #92
269692 Divje
brr brr patapim
pi_144316173
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Dat moet in de krant!
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 8 september 2014 @ 16:38:05 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144316321
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 8 september 2014 @ 16:38:56 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144316344
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_144316408
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Goed om te weten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 8 september 2014 @ 17:11:56 #96
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144317488
De kampioenschap is niet ver meer.
pi_144317738
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 17:11 schreef wickedmen het volgende:
De kampioenschap is niet ver meer.
pi_144317797
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.
Ik word een beetje moe van jou.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_144317893
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 17:21 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van jou.
Ga lekker socaïne cnuiven joh.
  maandag 8 september 2014 @ 17:27:44 #100
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144318063
Jp mag al blij zijn als hij mag spelen, hij heeft zelden een constante periode gehad. Om maar te zwijgen over zijn huidige seizoen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 8 september 2014 @ 17:39:02 #101
268260 Dr.Mikey
pi_144318463
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef yvette1982 het volgende:
Jp mag al blij zijn als hij mag spelen, hij heeft zelden een constante periode gehad. Om maar te zwijgen over zijn huidige seizoen.
Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?
R.I.P DTS.
pi_144318686
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?
onlineF.png
pi_144320070
Gewoon een keer proberen.. Bilal op links, Boetius op rechts.. waarom niet.
pi_144320129
quote:
Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren. :D
pi_144320151
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon een keer proberen.. Bilal op links, Boetius op rechts.. waarom niet.
Wat ik dit seizoen tot nu toe gezien heb is vooral dat Boetius en degene op rechts - Basacikoglu of Schaken - gedurende de wedstrijd elkaar continu afwisselen en van kant wisselen om en om.

Maar ik kan me vergissen natuurlijk, maar dat meen ik een aantal keren opgemerkt te hebben.

In ieder geval een slimme tactiek, aangezien Boetius en Basacikoglu in vorm al lastig te verdedigen zijn, maar als ze de hele wedstrijd door de ene keer links opduiken en de andere keer weer rechts opduiken wordt het helemaal lastig te verdedigen. Vooral als je dan ook nog jongens als Clasie en Toornstra erachter hebt staan dit seizoen.
pi_144320434
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In ieder geval een slimme tactiek, aangezien Boetius en Basacikoglu in vorm al lastig te verdedigen zijn, maar als ze de hele wedstrijd door de ene keer links opduiken en de andere keer weer rechts opduiken wordt het helemaal lastig te verdedigen. Vooral als je dan ook nog jongens als Clasie en Toornstra erachter hebt staan dit seizoen.
Over de vorm van Boetius gesproken.. ik heb de indruk dat hij zich afgelopen seizoenen een beetje heeft opgetrokken aan Pelle en zijn vormdip mede komt doordat Pelle er niet meer is. Een gozer als Pelle geeft anderen toch meer vertrouwen. Boetius voelt nu meer de druk op zijn schouders om het waar te maken, mogelijk forceert hij zichzelf een beetje. Hopelijk vindt hij de weg omhoog weer terug want ik vind hem onze meest getalenteerde aanvaller.

Verder heb ik nog eens nagedacht over de kritiek van de Kromme op Feyenoord en mijn conclusie is dat het toch voornamelijk rancune is van die man. Met Bilal, Toornstra, El Ahmadi en Vermeer hebben we er prima spelers bij gekregen. Dat de huidige verdediging niet top is zal best, maar vorig seizoen was het met De Vrij, BMI en Janmaat ook geen onneembare vesting. De enige speler die je echt mist is Pelle. Ondanks Te Vrede, die ik helemaal niks vind, is er dus best een kans dat je mee gaat doen om de titel..
pi_144320507
Ik weet nog niet zo goed wat ik van Te Vrede moet vinden. Vaak heb ik na een actie van hem het idee dat z'n voornaam Snel is, maar aan de andere kant maakt ie toch elke wedstrijd een doelpunt. En hoe je het ook wendt of keert, dat is toch de taak van een spits.

En hij mist af en toe nog wel eens een grote kans, maar ik sluit niet uit dat hij dat soort ballen er na de winterstop gewoon inschiet als ie mag blijven staan.
pi_144320838
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van Te Vrede moet vinden. Vaak heb ik na een actie van hem het idee dat z'n voornaam Snel is, maar aan de andere kant maakt ie toch elke wedstrijd een doelpunt. En hoe je het ook wendt of keert, dat is toch de taak van een spits.

Scoren is wel handig voor een spits, maar ik vind dat Van Hanegem wel gelijk heeft als hij zegt dat Te Vrede een negatieve invloed heeft op het spel van Feyenoord omdat bijna alle ballen die hij krijgt meteen weer worden ingeleverd. Echt een groot drama die gozer.. mensen laten zich te snel in slaap sussen omdat hij toevallig een paar keer heeft gescoord.
pi_144320929
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren. :D
Dat is veel te makkelijk. Tyfus makkelijk met z'n tyfus hoofd.
pi_144321152
Ik zie het alweer gebeuren. Maakt Vermeer een belangrijke redding en hij wordt door iedereen geadoreerd. Vermeergod bla bla bla bla.
En trouwens, wat een zielig gedoe met dat god, ik ken maar 1 god en dat was Metgod.
  maandag 8 september 2014 @ 19:06:21 #111
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144321697
  maandag 8 september 2014 @ 19:07:13 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144321785
Metgodgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 september 2014 @ 19:15:55 #113
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144322562
Beengod
pi_144323714
Guyon Fernandez nog altijd transfervrij. Snap het niet aangezien hij het best aardig deed bij PEC, vind hem echt veel beter dan Te Vrede dan kan je tenminste op de counter spelen ondanks dat hij bij ons aardig wat kansen heeft verneukt
pi_144323764
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:19 schreef Thunder0x het volgende:
Beengod
Vorige post was grappig, deze iets minder, niet zeg maar.
Sorry.
pi_144323767
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef Henrys het volgende:
Guyon Fernandez nog altijd transfervrij. Snap het niet aangezien hij het best aardig deed bij PEC, vind hem echt veel beter dan Te Vrede dan kan je tenminste op de counter spelen ondanks dat hij bij ons aardig wat kansen heeft verneukt
waar zit de negeerknop?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 8 september 2014 @ 19:41:35 #118
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144323836
quote:
Goeie troll
pi_144323900
Manu valt linksbuiten in bij jong Oranje, Boetius blijft op de bank.
pi_144324150
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef Cara het volgende:
Manu valt linksbuiten in bij jong Oranje, Boetius blijft op de bank.
Ohja.

Even aanzetten dan maar.
pi_144324310
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ohja.

Even aanzetten dan maar.
Slowakije kans op kans, waardeloos spel van Oranje.
Iets van 1 schot op doel over de hele wedstrijd tegen 12 grote kansen van Slowakije.
Maar wat wil je dan ook met die waardeloze Castaignos.
Deze halve lichting is natuurlijk naar Inter en Chelsea vertrokken toen, je kan zien dat dat niet goed is voor je ontwikkeling. Hahn is de enige die een beetje niveau toont, verrassend genoeg.
pi_144324607
Die Aké kan er ook niks van.
pi_144324766
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Die Aké kan er ook niks van.
Die valt behoorlijk tegen inderdaad. Rekik en Hahn staan met z'n 2en alles op te lossen achterin.
pi_144324857
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:50 schreef Cara het volgende:

[..]

Slowakije kans op kans, waardeloos spel van Oranje.
Iets van 1 schot op doel over de hele wedstrijd tegen 12 grote kansen van Slowakije.
Maar wat wil je dan ook met die waardeloze Castaignos.
Deze halve lichting is natuurlijk naar Inter en Chelsea vertrokken toen, je kan zien dat dat niet goed is voor je ontwikkeling. Hahn is de enige die een beetje niveau toont, verrassend genoeg.
''Verloren generatie'' ditdat.

Krijg je over een jaar of wat van die mooie docutjes, over hoe Boëtius, Vilhena en Kongolo (hopelijk) wel een succesvolle carrière gemaakt hebben terwijl de gasten die vroeg weg gingen uit dat Feyenoord jeugdelftal in de marge bleven spelen.
pi_144325300
Boetius op zijn eigen RV positie.
pi_144325476
Manu met een slaande beweging naar een tegenstander.
  maandag 8 september 2014 @ 20:13:06 #127
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144325486
Manu kreeg weer ff kortsluiting
pi_144325917
En nog een keer Manu die bijna een tegenstander voor zijn bek slaat.
  maandag 8 september 2014 @ 21:04:15 #129
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144328174
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

:D
pi_144328463
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Cara het volgende:
En nog een keer Manu die bijna een tegenstander voor zijn bek slaat.
Manu aka Kimbo Slice
pi_144328554
quote:
jippie
pi_144330740
Wat een kutverdeling vd eredivisie wedstrijden dit weekend. Alles wat er toe doet speelt op zaterdag ;(

Benieuwd of fredje het lef heeft om vermeer meteen op te stellen. Zal wel weer niet..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144330785
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef eight het volgende:
Wat een kutverdeling vd eredivisie wedstrijden dit weekend. Alles wat er toe doet speelt zaterdag ;(

Benieuwd of fredje het lef heeft om vermeer meteen om te stellen. Zal wel weer niet..
Natuurlijk wel. _O- Die gaat echt Mulder niet opstellen met de kans dat hij de sterren van de hemel keept hoor.

Wedstrijdje tegen Willem II om in te spelen en dan tegen onze vrienden uit Amsterdam knallen. _O_
Oh en tussendoor nog even naar Sevilla. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 21:51:18 ]
pi_144332130
quote:
maandag 8 september 2014 22:01 1.848 keer bekeken 41 reacties Pro Shots Bron: VI.nl
Jordy Clasie meldt zich donderdag weer bij Feyenoord. De aanvoerder heeft een aantal dagen vakantie gehad van trainer Fred Rutten, die overweegt zijn spelbepaler ook te sparen tegen Willem II, zaterdagavond in de Kuip.
'Jordy heeft een drukke periode achter de rug', vertelt Rutten aan Voetbal International. 'Na het WK is hij meteen doorgegaan, toen kwamen er allerlei perikelen rond wel of geen transfer. Daarbij opgeteld had hij last van allerlei kleine pijntjes. Zoiets doet toch wat met een speler.'
'Nu hadden we de mogelijkheid Jordy rust te geven. Hij meldt zich donderdag en daarna gaan we in onderling overleg kijken of we hem zullen gaan gebruiken tegen Willem II', besluit Rutten over zijn middenvelder, die onlangs zijn contract in De Kuip verlengde tot medio 2018.
Immers gewoon in de basis hoor! _O-
  maandag 8 september 2014 @ 22:21:28 #135
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144332298
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat Clasie rust zou krijgen aankomend weekend. Met Toornstra en el Ahmadi erbij kan dit ook gewoon.
Wat een verademing als je dan bedenkt dat vorig seizoen Vormer of Goossens had gespeeld.
pi_144332465
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. :')

Gewoon El Ahmadi, Toornstra en Vilhena op het middenveld natuurlijk.
  maandag 8 september 2014 @ 22:31:52 #137
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144332814
Og og og HMF toch :')
Wat ben jij een ongelofelijke droeftoeter met je tt
pi_144333376
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. :')

Gewoon El Ahmadi, Toornstra en Vilhena op het middenveld natuurlijk.
Dat hoop jij en elk weldenkend mens ja, maar ik moet het nog zien. Rutten zou gestoord zijn, maar ik zie het eigenlijk ook wel gebeuren dat Lex gewoon speelt :{
pi_144333506
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat hoop jij en elk weldenkend mens ja, maar ik moet het nog zien. Rutten zou gestoord zijn, maar ik zie het eigenlijk ook wel gebeuren dat Lex gewoon speelt :{
Mulder op de plek van Clasie.
pi_144334834
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Oftewel: wie het niet met MIJ of HMF eens is is een paupernepgod.
_O_
pi_144338049
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Cara het volgende:
Manu met een slaande beweging naar een tegenstander.
Schorsing? Filmpje?
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:18:25 #142
268260 Dr.Mikey
pi_144338252
Wat is het nut van Achabar in de selectie nu eigenlijk op 10 komen eerst Immers Toornstra en Tony voor de spits positie hebben we Manu Tevrede en Karim en ook de flank positie zijn overbezet.
R.I.P DTS.
pi_144338594
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Manu aka Kimbo Slice
Kimbo Slice _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144338819
Heeft Vermeer al een wedstrijd op doel gestaan?
pi_144339133
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft Vermeer al een wedstrijd op doel gestaan?
ja
pi_144339134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

ja
En?
pi_144339136
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En?
Ja geen idee he, geheime oefenpot, wist niemand uiteraard.
pi_144339138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:33 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja geen idee he, geheime oefenpot, wist niemand uiteraard.
Die moet voorzichtig gebracht worden.
pi_144339145
quote:

[..]

_O- _O-

Nee man, die dan neuriet die die goaltune. :D
pi_144339146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:37 schreef Vasion het volgende:

[..]

_O- _O-

Nee man, die dan neuriet die die goaltune. :D
Ik vraag me nu ineens af welke tattoo's?
pi_144339153
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik vraag me nu ineens af welke tattoo's?
''Vermeer, laat je tattoo zien!'' :')
pi_144339157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Vermeer, laat je tattoo zien!'' :')
Een AFC is dodelijk.
pi_144339162
Hoe dat gezet werd in het nieuws joh _O-
Zo voorzichtig ook.. :D ''Feyenoord wint geheim oefendoel met 2-0, met Vermeer op doel''
pi_144339166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:44 schreef Vasion het volgende:
Hoe dat gezet werd in het nieuws joh _O-
Zo voorzichtig ook.. :D ''Feyenoord wint geheim oefendoel met 2-0, met Vermeer op doel''
Volgens mij wel een goede koop en voor die bosneger een mooie 2e kans.
pi_144339174
Haten op je eigen spelers :') Door "fans" zoals degene die de TT gemaakt heeft hangt er tegenwoordig een kutsfeer in de Kuip.
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144339175
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]

van Godbel
De Gob _O_
pi_144339176
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef elCholo het volgende:
Manu kreeg weer ff kortsluiting
Vervelend mannetje.. erger dan Guyon Fernandez
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
pi_144339182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De Gob _O_
De 100m binnen de 10 seconde.
pi_144339190
John de Wolf ernaast dan stond er wel wat.
pi_144339224
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een paar schoppers die niet konden voetballen. :P Veel Feyenoordersdoen romantisch over het team van '93, maar als Van Geel nu zulke spelers vastlegt zouden ze door het legioen bijna unaniem keihard afgezeken worden.
pi_144339227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een paar schoppers die niet konden voetballen.
De tegenstanders liepen hard weg,.
pi_144339329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een paar schoppers die niet konden voetballen. :P Veel Feyenoordersdoen romantisch over het team van '93, maar als Van Geel nu zulke spelers vastlegt zouden ze door het legioen bijna unaniem keihard afgezeken worden.
wel het team waardoor ik als jochie die altijd verdediger was voor Feyemoord ben geworden.
Wat keek ik toendertijd op tegen die gasten, in mijn ogen toen bikkelhard en de tegenstander scheet al drie kleuren stront voor ze het veld in kwamen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:02:26 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144339877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Haten op je eigen spelers :') Door "fans" zoals degene die de TT gemaakt heeft hangt er tegenwoordig een kutsfeer in de Kuip.

Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Elite
Tegen TTIP
pi_144339886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is het nut van Achabar in de selectie nu eigenlijk op 10 komen eerst Immers Toornstra en Tony voor de spits positie hebben we Manu Tevrede en Karim en ook de flank positie zijn overbezet.
Zich bewijzen dat hij beter is dan die mensen. Als hij dat niet is, is hij niet goed genoeg en kan die beter (definitief) vertrekken, zo wel komt die vanzelf wel aan spelen toe
pi_144339900
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Die lamlul kan weinig goed doen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:04:55 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144339910
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die lamlul kan weinig goed doen.
Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.
Elite
Tegen TTIP
pi_144339924
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.
Hahn was nog slechter toch?
pi_144339938
quote:

[..]

Ja, natuurlijk joh. _O-
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:16:36 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144340020
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk joh. _O-
Jij komt nooit, dus hebt geen recht van spreken.
Elite
Tegen TTIP
pi_144340082
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Laatste keer zag ik Joseph nog spelen, moet ik nu ook mijn bek houden?
pi_144340104
quote:

[..]

Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.
pi_144340119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:

[..]

Zo werkt dat.
pi_144340137
Joseph kon er niets van totdat ie er elke wedstrijd wel 1 frommelde.
pi_144340168
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk joh. _O-
pi_144340267
Happelmefok
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:45:52 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144340310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:

[..]

De illusie dat hij dat gaat doen. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_144340345
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

De illusie dat hij dat gaat doen. :')
Die Mulder was niet goed genoeg en zo'n koopje uit 020 kan zijn kwaliteiten laten zien toch?
pi_144340378
Nu nog steeds lopen huilen om Vermeer :')
pi_144340452
Toch wel mooi dat er nog steeds een paar bij jullie zo over hun theewater zijn over Vermeer. Is zijn transfer tot nu toe al wel waard gebleken qua entertainmentwaarde _O-
pi_144340480
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel mooi dat er nog steeds een paar bij jullie zo over hun theewater zijn over Vermeer. Is zijn transfer tot nu toe al wel waard gebleken qua entertainmentwaarde _O-
Ach het blijft sowieso wel vermakelijk die stammenstrijd.
  dinsdag 9 september 2014 @ 09:04:43 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144340565
Ik vind het wel vermakelijk dat jullie allemaal zo happen.
Elite
Tegen TTIP
pi_144340579
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat jullie allemaal zo happen.
Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.
  dinsdag 9 september 2014 @ 09:06:21 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144340584
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.
Ja toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_144340592
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja toch?
Geweldige trainer was dat.
pi_144340607
Ernst.
pi_144340915
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ruud Heus

dinsdag 9 september 2014 @ 09:29:42 #187
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144340922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ruud Heus

[ afbeelding ]
Voetbal ik nog jaarlijks tegen _O_
pi_144340933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:29 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ruud Heus

[ afbeelding ]
Inderdaad, onopvallend maar een vaste waarde.
pi_144341791
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja toch?
Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die " _O_ Vermeer _O_ " of "Vermeergod" posten. Misselijkmakend.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:27:27 #190
268260 Dr.Mikey
pi_144342173
Die Hahn kan trouwens toch wel wat als ik de berichten over de wedstrijd van jong oranje moet geloven.
R.I.P DTS.
pi_144342314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hahn kan trouwens toch wel wat als ik de berichten over de wedstrijd van jong oranje moet geloven.
Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooi ^O^
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:35:19 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144342385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooi ^O^
Als die wil blijven wel, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_144342415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die " _O_ Vermeer _O_ " of "Vermeergod" posten. Misselijkmakend.
Jij dan, met je gejank. :')
pi_144343131
quote:
Speciaal voor Scrummie.

feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21 ''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10 ''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
pi_144344169
quote:
Karim El Ahmadi trainde vanochtend voor de eerste keer mee met Feyenoord. De middenvelder, overgekomen van Aston Villa, speelde zondag met Marokko de vriendschappelijke interland tegen Libië (3-0).

El Ahmadi is fit genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met Willem II, aanstaande zaterdag in De Kuip.

Feyenoord-trainer Fred Rutten weet niet of hij meteen gebruik zal maken van El Ahmadi. 'Dat bekijken we van dag tot dag, eerst maar eens zien hoe iedereen terug komt van de interlandwedstrijden.'

De trainer van Feyenoord is blij met de hereniging met El Ahmadi. Eerder werkte hij bij FC Twente met de international uit Marokko. 'Karim brengt ervaring mee en zorgt met zijn spel altijd voor rust. Dat zijn de ingrediënten die hij toevoegt aan dit team', aldus Rutten.
pi_144344302
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.
pi_144344371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.
El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.

Wanneer je een middenveld met Vilhena - Clasie - Immers hebt wil alleen Clasie de bal hebben waardoor dat zeer makkelijk te verdedigen is voor een tegenstander. Het gevolg is dat er te weinig via het middenveld wordt gespeeld.

Met El Ahmadi en Clasie zou je er twee hebben die de bal graag in de voeten wil en dit zou het voetballende vermogen van de ploeg sterker moeten maken.
pi_144344472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Speciaal voor Scrummie.

feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21 ''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10 ''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.
pi_144344571
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.
Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht. _O-
pi_144344752
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht. _O-
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 12:12:19 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144345086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.
Rinus vindt dit niet leuk.

4045
onlogisch
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:19:51 #202
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144345358
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Rinus vindt dit niet leuk.

[ afbeelding ]
Held _O_ JD _O_
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:20:02 #203
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_144345366
JanDirkStoutenGod
pi_144345395
JanDirkBraaf
pi_144345564
feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15 Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Zijn we tevreden met Braamhaar?
pi_144345822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15 Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Zijn we tevreden met Braamhaar?
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
pi_144345841
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
Amen.
pi_144345846
quote:

[..]

Het is allemaal niet zo ingewikkeld inderdaad.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 12:46:10 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144346246
quote:
We roepen het al jaren; De leugens die Feyenoord dagelijks de wereld in slingert moet je nooit geloven. NOOIT. De propaganda-machine van Noord-Korea is er niets bij. Kennen jullie die “slechte”-keeper Erwin Mulder nog die zogenaamd al jaren stilstaat in zijn ontwikkeling? In het recent verschenen seizoenjaaroverzicht 2013 – 2014 portretteert de club die slechte keeper anders héél anders…
Lunatic news :')

Die gasten worden sneuer met de dag hé.
4045
onlogisch
pi_144346381
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mulder een kwaliteitspeler noemen :')

:') VERMEER :') een versterking noemen :')!!!
pi_144346424
Ze heten niet voor niets Lunatic News en niet Gezond Verstand News.
pi_144346513
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zucht. Feyenoord = Korea, want in een clubboekje stond vorig jaar een positief stukje over Mulder.
Ik hoop dat ze deze zin nog een paar keer lezen en dan realiseren hoe achterlijk ze bezig zijn.
pi_144347006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vermeer in Oranje. _O_
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:08:21 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144347042
De reacties er op maken het wat mij betreft nog leuker. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_144347054
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vermeer in Oranje. _O_
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.
pi_144347062
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
De reacties er op maken het wat mij betreft nog leuker. :')
Echt he.
pi_144347081
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.

Dat is overigens ook niet zo heel moeilijk.

Overigens ben ik het ook met degenen eens die vinden dat er betere keepers te vinden zijn dan Vermeer, maar als je kijkt naar de prijs / kwaliteit verhouding dan is Vermeer gewoon een uitstekende aankoop, afgezien van zijn verleden. Maar dat vind ik sentimenteel gejank in dit geval.
pi_144347087
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.

Staat hem prima joh.
pi_144347250
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Staat hem prima joh.
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat. _O_

Niet zo goed als Dudek, maar toch.
pi_144347271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eindelijk weer een goede keeper onder de lat. _O_

Niet zo goed als Dudek, maar toch.
Mondjes snoeren samen met zijn neger Schaken. _O_
pi_144348527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.

Dat is overigens ook niet zo heel moeilijk.

Overigens ben ik het ook met degenen eens die vinden dat er betere keepers te vinden zijn dan Vermeer.
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:35:38 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144349650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:

[..]

Cillessen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:47:10 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144350043
quote:

[..]

Verhoeven.
Elite
Tegen TTIP
pi_144350385
quote:

[..]

De echte (sub)topkeepers die in het buitenland spelen. Maar die zijn voor Feyenoord onbetaalbaar.

Daarom zei ik ook dat Vermeer de beste keuze was als je kijkt naar prijs / kwaliteit verhouding.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 15:11:31 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144351344
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Hahn keepte gisteren goed man _O_
WE HEBBELUH FERMEER JODIG
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:59:00 #227
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144352623
quote:

[..]

Ik had geprobeerd Jack Butland te huren van Stoke. Het grootste keeperstalent van Engeland, maar hij heeft Begovic voor zich en keept alleen in de league cup.

Dan had je Hahn ook kunnen verhuren aan PEC, Mulders contract af kunnen laten lopen en een jaar gehad om een keeper te zoeken waar wel alle supporters achter staan.

Maar mij hoor je niet klagen, want ik vind Vermeer een prima oplossing.
pi_144353606
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.

Wanneer je een middenveld met Vilhena - Clasie - Immers hebt wil alleen Clasie de bal hebben waardoor dat zeer makkelijk te verdedigen is voor een tegenstander. Het gevolg is dat er te weinig via het middenveld wordt gespeeld.

Met El Ahmadi en Clasie zou je er twee hebben die de bal graag in de voeten wil en dit zou het voetballende vermogen van de ploeg sterker moeten maken.
Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.
pi_144354325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.

Ergens hoop ik ook op een opstelling als deze:

- - - - - - - - - Vermeer - - - - - - - - -

Wilkshire - Van Beek - Kongolo

- - - - - - - - El Ahmadi - - - - - - - -

- - - - - - - - - - Clasie - - - - - - - - - -

Toornstra - - - - - - - - - - Vilhena

Basacikoglu - Te Vrede - Boetius

Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.

Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
pi_144354417
Zolang Immers uit de basis blijft ben ik blij. Nooit geweten dat een wedstrijdhelft zoveel hoop kon geven. (Tweede helft tegen twente)
pi_144354795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.

Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.

Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
Rutten zal nooit met drie verdedigers gaan spelen met dit Feyenoord. Je moet denken dat El Ahmadi dan een van de centrale verdedigers is in jouw opstelling, en dat lijkt mij onlogisch. Dan speel je eigenlijk 4-3-3 met een inschuivende El Ahmadi. Ook denk ik dat daar zijn kwaliteiten niet liggen, als soort van inschuivende libero.
pi_144355287
quote:
Fred Rutten hoopt snel te kunnen beschikken over Khalid Boulahrouz, die kort na zijn komst naar Feyenoord een knieblessure opliep. De verdediger heeft de groepstraining inmiddels hervat. 'Het feit dat hij nu buiten traint, is een goed teken', aldus Rutten. Wanneer Boulahrouz weer inzetbaar is, durft de oefenmeester nog niet te zeggen. 'We hopen dat zijn herstel snel doorzet.'

Sven van Beek lijkt snel weer inzetbaar voor Rutten. De jonge mandekker trainde begin deze week individueel vanwege een griepje. Daarnaast kampte hij met heupklachten. Doelman Erwin Mulder, die na de komst van Kenneth Vermeer geen basisspeler meer is, is bovendien herstel van een lichte knieblessure. Feyenoord ontvangt zaterdagavond Willem II in De Kuip.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 17:50:52 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144356802
quote:

[..]

Nu nog zo'n rijmpje over Vermeer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_144356870
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 17:57:30 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144357037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.
Als we 21-9 dankzij hem winnen dan zijn ze om, heus. En anders iets met een enge ziekte en een neus. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_144358420
Vind het zo'n flauwekul om anti-Vermeer te zijn.. Het is juist een prima troll actie van die vent door in het geniep te gaan praten met Van Geel en dan als alles in kannen en kruiken is zijn vertrek bij 020 aan te kondigen.. ze konden geen kant meer op. Als je 020 zo'n loer kan draaien ben je wat mij betreft welkom bij Feyenoord.
pi_144358720
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Kenneth, Kenneth, Kenneth, geen bal komt in het net.
pi_144359161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het zo'n flauwekul om anti-Vermeer te zijn.. Het is juist een prima troll actie van die vent door in het geniep te gaan praten met Van Geel en dan als alles in kannen en kruiken is zijn vertrek bij 020 aan te kondigen.. ze konden geen kant meer op. Als je 020 zo'n loer kan draaien ben je wat mij betreft welkom bij Feyenoord.
Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.
Maakt niets uit waar je vandaan komt.
pi_144359277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.
Maakt niets uit waar je vandaan komt.
Klopt.. en hij is geen afdankertje zoals Charisteas. Als hij in het begin een paar fouten maakt hoop ik niet dat hij veel gezeik over zich heen krijgt, al zijn dat misschien meer de media die alles onder een vergrootglas leggen.
pi_144360370
quote:

[..]

Ja :') er is geen sfeer omdat bepaalde mensen op de banken staan voor spelers. :')
pi_144362367
God op je blote knieën bedanken dat Vermeer uberhaupt voor Feyenoord wil voetballen. Vaatdoekjes als Te Vrede en Immers kunnen dan nog wat leren.
Dit, dus.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:04:59 #242
83103 yvette1982
pi_144362560
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.

En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:07:07 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144362677
Ok Yvette bedankt voor je input.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144362765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
pi_144362865
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:

En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:15:46 #246
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144363130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:
Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Ok dan gooien we wel met stenen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:18:24 #247
83103 yvette1982
pi_144363274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Ik heb een hekel aan Mulder, maar in het stadion hoor je je spelers te steunen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:19:36 #248
83103 yvette1982
pi_144363336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 20:23:53 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144363619
quote:

Deze vrouw weet.
4045
onlogisch
pi_144363700
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.
Dit, dus.
pi_144363705
quote:

Hier gestopt met lezen :)
blablablabla
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:25:24 #252
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144363717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
Wat kan hij er nou aan doen dat die niet zo goed kan keepen?
Ik zie hem ook liever niet op doel staan, maar om daarom nou een hekel aan hem te hebben...
pi_144363741
quote:

[..]

Dan zitten we op één lijn. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 09-09-2014 20:32:08 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:26:18 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144363784
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dan zitten we op één lijn. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144363895
quote:

[..]

Ja, tot je Hiljemark in je team krijgt :D
Dit, dus.
pi_144364187
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond die lijn grap eigenlijk wel goed al zeg ik het zelf. :@
pi_144364880
quote:

[..]

Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.
pi_144365277
pi_144366898
quote:
Lekker houterig en ongemakkelijk ook. :')

Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië? :@

Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 21:18:39 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144367027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië? :@

Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
Ik kijk het geeneens, maar er verscheen wel een glimlach op mijn gezicht toen ik het je zag posten :)
4045
onlogisch
pi_144367992
quote:

[..]

Ik zie liever dat de ex-Feyenoorders het goed doen, maar Hiddink op z'n bek zien gaan heeft ook wel wat.
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:33:41 #262
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144367998
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef wickedmen het volgende:
TT :')
Het is een belachelijk figuur.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:34:00 #263
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144368020
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Caland het volgende:
Zaterdag eindelijk weer eens mijn opblaasbanaan meenemen.
En jij ook.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_144370043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?
quote:

[..]

Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weer :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:16:26 #265
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144370952
quote:

[..]

Vilhena naast Clasie en het zou best kunnen werken
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:18:14 #266
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_144371074
quote:

020 gedrag :')

Het is me wat meid.
pi_144371191
Het is Depay commentator. Man man.
pi_144371228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Het is Depay commentator. Man man.
Zo wil hij niet meer genoemd worden.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:21:18 #269
268260 Dr.Mikey
pi_144371318
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Zo wil hij niet meer genoemd worden.
Bah kapsones :r
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:21:44 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144371351
quote:

[..]

Ik wist helemaal niet dat ze speelden.
Elite
Tegen TTIP
pi_144371359
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bah kapsones :r
Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:24:42 #272
268260 Dr.Mikey
pi_144371556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef exile79 het volgende:

[..]

Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.
Fijn voor hem.. Het is net een transgender maar van wereld verwachten dat iedereen meegaat in je verandering.
R.I.P DTS.
pi_144372256
quote:

[..]

Van mij mogen ze interlandvoetbal morgen afschaffen... graag zelfs.
pi_144372485
Janmaat _O-
pi_144372534
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
pi_144372692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die hebben hetzelfde gevoel als wat sommige mensen hier ook hebben: Feyenoorders in Oranje is wel leuk, maar nu mèh, hoeft niet meer
pi_144372859
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoax, ik heb geen Feyenoord dekbed.

En wat een kankerargumenten.
niet?
pi_144373005
Godverdomme, precies over een maand is er alweer zo'n interland break. :')
pi_144373057
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?

[..]

Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weer :P
Simpel, je hebt niet echt een goede linksback maar je hebt wel 4 goede middenvelders. Als je 19 bent, je kunt goed als verdedigende middenvelder spelen en je kunt aan de linkerkant spelen, waarom zou je dan niet als linksback kunnen functioneren? Anders moet je met Nelom of Mathijsen in de basis spelen en Vilhena, Toornstra, Clasie of El Ahmadi op de bank zetten. Of je speelt 4-4-2 terwijl je geen 1 fatsoenlijke spits hebt, laat staan 2, en je voor het eerst sinds lange tijd een goede verzameling buitenspelers hebt. Waaronder de duurste aankoop van de afgelopen 5 jaar (Bilal) en één van je meest talentvolle spelers (Boëtius). Je kunt het allicht eens proberen tegen Willem II, want dat win je toch wel. (En dat zeg ik echt nooit!)

Vilhena op linksback lijkt me een redelijke optie, in tegenstelling tot het waanzinnige idee El Ahmadi in de verdediging te gaan zetten. (Ik hoop niet dat Fred dat serieus overweegt trouwens.)
pi_144373118
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

niet?
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama. _O_
pi_144373413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman. :')_! Die kan er echt helemaal niets van, onbegrijpelijk dat hij überhaupt speelt bij Ajax, laat staan bij het NL elftal zit.
pi_144373771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Maar gelukkig niet zo erg als Veltman. :')_! Die kan er echt helemaal niets van, onbegrijpelijk dat hij überhaupt speelt bij Ajax, laat staan bij het NL elftal zit.
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord. :D
pi_144373958
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord. :D
GMTA.

OVerigens, even over de TT, laten we die lekker een beetje neutraal houden. Prima dat je Vermeer niet bij Feyenoord wil zien (van mij had hij ook niet hoeven komen), maar spui je gal gewoon in het topic zelf dan. :)
pi_144374279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

GMTA.

OVerigens, even over de TT, laten we die lekker een beetje neutraal houden. Prima dat je Vermeer niet bij Feyenoord wil zien (van mij had hij ook niet hoeven komen), maar spui je gal gewoon in het topic zelf dan. :)
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te maken
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144374318
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef eight het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te maken
Naar mij luistert HMF wel. ~O>
pi_144374330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama. _O_
ik ook :@
pi_144374441
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, precies over een maand is er alweer zo'n interland break. :')
Ik word een beetje moe van al die interlands.
WK was leuk maar het moet eens even ophouden.
pi_144374443
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ook :@

Een jongen die bij ons in de straat woonde had een slaapkamer waar echt alles van Feyenoord was. Behang, kantoorspulletjes op zijn bureau (map, etui enzo), broodtrommel, trainingspakken, shirts, dekbed, vlaggen, posters. En overal stickers. Letterlijk heel die kamer was rood wit. _O-
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:07:14 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144374446
RIP AAN DE NABESTAANDEN

4045
onlogisch
pi_144374543
Is hij weer gebanned?
pi_144374558
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN

[ afbeelding ]
Permban nummer zoveel zeker ;(
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:09:41 #292
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144374573
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN

[ afbeelding ]
Gebanned? Mooi
pi_144374575
Hahaha waarom nu weer? Dat gebeuren in feedback over tong? Weer perm?
pi_144374576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van al die interlands.
WK was leuk maar het moet eens even ophouden.
Het irriteert mij ook echt mateloos. Toen ik van de week hoorde wat Platini heeft gezegd over Ribéry, zat ik nog te denken hoe geweldig ik het zou vinden als er eens een (goede) speler zou zeggen dat hij helemaal geen interesse had in interlandvoetbal en gewoon nooit meedeed. Maar dat zal wel niet gebeuren. :')
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:09:51 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144374585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Is hij weer gebanned?
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef eight het volgende:

[..]

Permban nummer zoveel zeker ;(
Yup.
4045
onlogisch
pi_144374609
Wat heeft ie nu weer gedaan dan? ;(
pi_144374612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Is hij weer gebanned?
Nee die streep is onderdeel van de nieuwe lay-out. Manmanman...
pi_144374620
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Yup.
Mooizo!
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 23:10:44 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144374625