quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Alles voor de hits. Kunnen ze weer een pakje shag scoren.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Lachwekkend inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Hij zat in die uitzending z'n vriend Don Leo ook weer op te hemelen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).quote:Op maandag 8 september 2014 16:00 schreef Toekito het volgende:
JP schijnt wel liever rechts te spelen nu die in een dip zit hoorde ik pas op werk van iemand die 80% van de trainingen ziet.
dat JD rare teksten heeft soms valt niet te ontkennen. Willem blijft een god!quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof best dat JP liever op rechts speelt en ze mogen het van mij best proberen. Echter heeft deze onvrede met z'n eigen vormdip te maken en niet met de positie an sich want vorige seizoenen presteerde hij gewoon goed.
Dat denkt hij helemaal niet. Derksen heeft gewoon opgevangen dat hij in de jeugd meestal op rechts speelde en verzint daar nu een verhaal omheenquote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Zou kunnen. Ik ben er niet echt een voorstander van om spelers zelf posities te laten bepalen als 't even tegenzit. Beetje een vervelend precedent voor de toekomst ook met het oog op Vilhena die liever op een andere positie speelt. Of Kongolo als je hem als LB nodig hebt. Of van Beek als Wilkshire wegvalt op RB.quote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Haha Immers die over de bal heen schietquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?
Juist ja. Linksbuiten.
Edit: En waarom zeurt Derksen nu over Bilal? Waar was zijn verontwaardiging mbt Schaken en Verhoek?
Dat moet in de krant!quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Goed om te weten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Ik word een beetje moe van jou.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.
Ga lekker socaïne cnuiven joh.quote:Op maandag 8 september 2014 17:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |