Die hebben hetzelfde gevoel als wat sommige mensen hier ook hebben: Feyenoorders in Oranje is wel leuk, maar nu mèh, hoeft niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoax, ik heb geen Feyenoord dekbed.
En wat een kankerargumenten.
Simpel, je hebt niet echt een goede linksback maar je hebt wel 4 goede middenvelders. Als je 19 bent, je kunt goed als verdedigende middenvelder spelen en je kunt aan de linkerkant spelen, waarom zou je dan niet als linksback kunnen functioneren? Anders moet je met Nelom of Mathijsen in de basis spelen en Vilhena, Toornstra, Clasie of El Ahmadi op de bank zetten. Of je speelt 4-4-2 terwijl je geen 1 fatsoenlijke spits hebt, laat staan 2, en je voor het eerst sinds lange tijd een goede verzameling buitenspelers hebt. Waaronder de duurste aankoop van de afgelopen 5 jaar (Bilal) en één van je meest talentvolle spelers (Boëtius). Je kunt het allicht eens proberen tegen Willem II, want dat win je toch wel. (En dat zeg ik echt nooit!)quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?
[..]
Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weer
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.quote:
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman._! Die kan er echt helemaal niets van, onbegrijpelijk dat hij überhaupt speelt bij Ajax, laat staan bij het NL elftal zit.
GMTA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
GMTA.
OVerigens, even over de TT, laten we die lekker een beetje neutraal houden. Prima dat je Vermeer niet bij Feyenoord wil zien (van mij had hij ook niet hoeven komen), maar spui je gal gewoon in het topic zelf dan.
Naar mij luistert HMF wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te maken
ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.
Ik word een beetje moe van al die interlands.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, precies over een maand is er alweer zo'n interland break.
quote:
Permban nummer zoveel zekerquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Gebanned? Mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Het irriteert mij ook echt mateloos. Toen ik van de week hoorde wat Platini heeft gezegd over Ribéry, zat ik nog te denken hoe geweldig ik het zou vinden als er eens een (goede) speler zou zeggen dat hij helemaal geen interesse had in interlandvoetbal en gewoon nooit meedeed. Maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die interlands.
WK was leuk maar het moet eens even ophouden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |