Hier gestopt met lezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.
Wat kan hij er nou aan doen dat die niet zo goed kan keepen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb een hekel aan Mulder, maar in het stadion hoor je je spelers te steunen.
Dan zitten we op één lijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, tot je Hiljemark in je team krijgtquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vond die lijn grap eigenlijk wel goed al zeg ik het zelf.quote:
Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.
Ergens hoop ik ook op een opstelling als deze:
- - - - - - - - - Vermeer - - - - - - - - -
Wilkshire - Van Beek - Kongolo
- - - - - - - - El Ahmadi - - - - - - - -
- - - - - - - - - - Clasie - - - - - - - - - -
Toornstra - - - - - - - - - - Vilhena
Basacikoglu - Te Vrede - Boetius
Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.
Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
Lekker houterig en ongemakkelijk ook.quote:
Ik kijk het geeneens, maar er verscheen wel een glimlach op mijn gezicht toen ik het je zag postenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker houterig en ongemakkelijk ook.
Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië?
Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
Ik zie liever dat de ex-Feyenoorders het goed doen, maar Hiddink op z'n bek zien gaan heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog meer Feyenoorders die het eigenlijk wel grappig vinden dat het Nederlands elftal op achterstand staat tegen Tsjechië?
Dat hele Oranje kan me als vanouds weer gestolen worden nu er alleen nog maar ex-Feyenoorders bij oranje spelen.
En jij ook.quote:Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef Caland het volgende:
Zaterdag eindelijk weer eens mijn opblaasbanaan meenemen.
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Vilhena op linksback proberen, Kongolo en Van Beek in het centrum, Wilkshere op rechts. Clasie (6), El Ahmadi (8) als verdedigende middenvelders en Toornstra op 10. Voorin Boëtius, Manu en Bilal. Zo veel snelheid voorin met zo'n goed middenveld erachter is dodelijk in de Nederlandse competitie, vooral tegen de betere ploegen.
Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vilhena naast Clasie en het zou best kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.
Ergens hoop ik ook op een opstelling als deze:
- - - - - - - - - Vermeer - - - - - - - - -
Wilkshire - Van Beek - Kongolo
- - - - - - - - El Ahmadi - - - - - - - -
- - - - - - - - - - Clasie - - - - - - - - - -
Toornstra - - - - - - - - - - Vilhena
Basacikoglu - Te Vrede - Boetius
Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.
Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
020 gedragquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.
En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
Bah kapsonesquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo wil hij niet meer genoemd worden.
Ik wist helemaal niet dat ze speelden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.quote:
Fijn voor hem.. Het is net een transgender maar van wereld verwachten dat iedereen meegaat in je verandering.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iets met hem en z'n pa, vandaar dat hij z'n achternaam niet wilt gebruiken.
Van mij mogen ze interlandvoetbal morgen afschaffen... graag zelfs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde gevoel als wat sommige mensen hier ook hebben: Feyenoorders in Oranje is wel leuk, maar nu mèh, hoeft niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoax, ik heb geen Feyenoord dekbed.
En wat een kankerargumenten.
Simpel, je hebt niet echt een goede linksback maar je hebt wel 4 goede middenvelders. Als je 19 bent, je kunt goed als verdedigende middenvelder spelen en je kunt aan de linkerkant spelen, waarom zou je dan niet als linksback kunnen functioneren? Anders moet je met Nelom of Mathijsen in de basis spelen en Vilhena, Toornstra, Clasie of El Ahmadi op de bank zetten. Of je speelt 4-4-2 terwijl je geen 1 fatsoenlijke spits hebt, laat staan 2, en je voor het eerst sinds lange tijd een goede verzameling buitenspelers hebt. Waaronder de duurste aankoop van de afgelopen 5 jaar (Bilal) en één van je meest talentvolle spelers (Boëtius). Je kunt het allicht eens proberen tegen Willem II, want dat win je toch wel. (En dat zeg ik echt nooit!)quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waar komt ineens dat Vilhena op linksback vandaan? We willen geen CV verneuken, dus gaan we maar een middenvelder verneuken?
[..]
Zelfde hier.. Alhoewel ik het ook wel grappig vind dat De Vrij (althans, volgens m'n livescore-app) de 1-1 maakt, dat dan ook wel weer
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.quote:
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De ex-Feyenoorders staan echt opzichtelijk te schutteren vanavond.
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zo erg als Veltman._! Die kan er echt helemaal niets van, onbegrijpelijk dat hij überhaupt speelt bij Ajax, laat staan bij het NL elftal zit.
GMTA.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad, dat terwijl Virgil van Dijk op de bank zat. Maar ja, verder /care. Aankomend weekend eindelijk weer Feyenoord.
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te makenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
GMTA.
OVerigens, even over de TT, laten we die lekker een beetje neutraal houden. Prima dat je Vermeer niet bij Feyenoord wil zien (van mij had hij ook niet hoeven komen), maar spui je gal gewoon in het topic zelf dan.
Naar mij luistert HMF wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes om dit aan de TS duidelijk te maken
ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook. Ik had vroeger wel een Feyenoord-dekbed, en een Feyenoord-pyjama.
Ik word een beetje moe van al die interlands.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, precies over een maand is er alweer zo'n interland break.
quote:
Permban nummer zoveel zekerquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Gebanned? Mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
Het irriteert mij ook echt mateloos. Toen ik van de week hoorde wat Platini heeft gezegd over Ribéry, zat ik nog te denken hoe geweldig ik het zou vinden als er eens een (goede) speler zou zeggen dat hij helemaal geen interesse had in interlandvoetbal en gewoon nooit meedeed. Maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die interlands.
WK was leuk maar het moet eens even ophouden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef onlogisch het volgende:
RIP AAN DE NABESTAANDEN
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |