quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
Waarom haten mensen op Vermeer...quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgeverquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.
Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dusquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.quote:
Ben jij Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus
Dat gebeurt toch ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |