quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Waarom haten mensen eigenlijk op vermeer, ff serieus?
Waarom haten mensen op Vermeer...quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan?
Dan levert HMF graag de punten (en de keeper) in bij de Joden, want bah 020, Amsterdammer in hart en nieren, ditdat alles. Ik zou het heerlijk vinden, een ex-Feyenoorder die gebrand is wraak te nemen op z'n voormalig werkgeverquote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
Hier ben ik 't wel mee eens, vermeer is meer een opportunist en lijkt me niet een man met clubliefde, maar toch; ik heb geen haat jegens hem. Wij hebben nu 'hopelijk' een stabiele keeper en dat is prima zo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Hanegem is een Feyenoorder. Vermeer kan dat nooit worden.
Hij is een speler van Feyenoord, zal nooit een Feyenoorder zijn.
Van Hanegem is een échte Feyenoorder in hart en nieren inderdaad, een icoon.quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat eerste is maar afwachten natuurlijk, maar ja, de kans is aanwezig dat de haat voor hem zal blijven. Bij een gedeelte zal het wellicht minder worden over de tijd, bij een gedeelte zal de haat blijven.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dus we hebben een hele goede keeper voor de komende jaren en de haat voor hem zal ook zo lang aanblijven? Ook als straks blijkt dat hij punten voor ons pakt?
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dusquote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.quote:
Ben jij Feyenoordsupporter?quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
van Hanegem is een seniele ouwe gek, die ze bij Feyenoord net zo lang aan het lijntje hebben gehouden totdat hij zelf aangaf geen verantwoordelijksheidsloze koffiedrinkfunctie meer te willen. Goede vergelijking wel dus
Dat gebeurt toch ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, mocht er straks een mooie club uit het buitenland komen is ie ook weer weg. Maar zolang hij voor ons speelt is het niet nodig om hem te haten met grote haat.
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.
Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet voor dat geld, en op zo'n korte termijn beschikbaar. Leer dat eens snappen.
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.quote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn transfervrije keepers die hetzelfde niveau halen die direct beschikbaar waren. We hadden de tweede keeper van Man. U. kunnen hebben.
Leer dat eens snappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tyf nu met die grote neus op uit dit topic
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaardquote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ook naar Feyenoord willen. Klein puntje maar hoor. En als ze er waren voor nop, waarom heeft die van Goudgod van jullie ze dan niet opgepikt? Die is toch nog bedrevener in de koopjeshoek dan Marc Netto?
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeerquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die tweede keeper van United is ook pure aids man.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan die mongoloïde grabbelaar Vermeer
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord wilde Vermeer niet laten gaan naar Man. U. voor Lindegaard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Gaat tegen de joden zo'n wereldpartij keepen.![]()
Hij woont in Almere, dat scheeltquote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef danny081 het volgende:
Ff serieus. Het maakt geen donder uit jongens. De hele sport voetbal draait allang niet meer om de spelers maar alleen om geld. Als we het echt eerlijk zouden doen dan zou je alleen in feyenoord mogen spelen als je ook daadwerkelijk in rotterdam geboren bent of er woont. En zolang vermeer na zijn werk naar adam rijdt is hij geen feyenoorder. Maar dan zijn er zoiezo maar een stuk of vier echte feyenoorders in het elftal. Om nog principes aan de sport voetbal te hangen is totale onzin natuurlijk.
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Ja, als hij gaat blunderen die wedstrijd wordt het lastig voor hem.quote:Op maandag 8 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, zijn kop gaat eraf als het niet gebeurt, dat kan ik je garanderen.
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals; wie zegt dan dat Lindegaard het wilde, en hij rond zou raken met Feyenoord. ManU wilde graag ruilen ja, omdat die schijnbaar dolgraag Vermeer wilden hebben.
Plus is dat het enige naampje waar je steeds mee komt, alsof dat ineens De Verlosser is. Als dat zo was wilde ManU niet van hem af ten faveure van Kennethgod.
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongoolquote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Omdat dat HMF z'n stokpaardje is, omdat hij niet wil accepteren dat het voor Fey een prima deal is voor dat geld, en je nooit een andere keeper voor die knaken met dezelfde skills / ervaring gaat ophalen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Man Utd haalt ook Daley Blind op voor 18 miljoen. Your argument is invalid.
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Hadden dat contract nog kunnen breken natuurlijk. Maargoed, moot point etc.quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Tevens was Vermeer al rond met Feyenoord toen Man Utd met dat voorstel kwam, dus waarom er nog over gepraat wordt is mij een raadsel.
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor. Wellicht kan je je opgeven voor dat programma met Johnny de Mol ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.quote:Op maandag 8 september 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, maar was al duidelijk hoor.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool Mongool
Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
Duh, omdat ik juich voor mijn team. Niet voor die teringjood op de goal. Ik juich nooit voor individuele spelers.quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als Vermeer tegen Ajax 95 ballen uit de kruising haalt staat iedereen gewoon op de banken hoor. Ook die crackbaby HMF.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat je artsen je dezelfde boodschap al hadden meegegeven. Veel succes met je geestesziekte.
Als je niet begrijpt dat die jood zijn kop eraf gaat als hij tegen de joden blundert, snap je er geen tyfus van hoor. Die hoeft geen training op Varkenoord zijn kop nog te laten zien, tenzij hij een fruitmandje bananen bij elkaar wil sprokkelen, reseller BIC-aanstekers wil worden of simpelweg houdt van sadomasochisme.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt vet stoer man. Lekker roeptoeteren enzo.
Exact 10 seconden voor me, exact dezelfde boodschap. Dit is wat ELKE Feyenoorder voelt, op een paar kutjes die soppen op Pelles uiterlijk na.quote:Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik juich dan ook voor de club Feyenoord, niet voor een speler..
Het erge is dat hij bloedserieus isquote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Wanneer begin je met je eigen cabaret-show HMF? Ik koop een kaartje.
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.quote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
Elke 2 weken in De Kuip.quote:Op maandag 8 september 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Wanneer begin je met je eigen cabaret-show HMF? Ik koop een kaartje.
Opel Boysquote:Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
+1quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kanker TT.
Vermeer is vanaf nu gewoon een Feyenoorder.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:04 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ui Het feit dat je dit niet argumenteert met rake tegenfeiten bewijst mijn punt maar al te goed. Bedank. En tot over tien waar wanneer het geen feyenoord vs ajax is maar de Opel boys tegen de rabobankjongens.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n grote hoop stront gelezen.
[..]
Waarom mensen eigenlijk op Vermeer haten? Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. HMF is daarentegen ook gewoon een beetje een recalcitrante drol die alles en iedereen haat, niets boeiend vindt en zijn lul rood-wit geverfd heeft. Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een geniale TT.
Vermeer speelt vanaf nu gewoon tot mijn verdriet bij Feyenoord.
Als hij klaarkomt in z'n vriendin, gaat hij het deuntje van Super Feyenoord neuriën. Oh, oh, oh, god, ik ga komen, jaja, tudududududu tudu tudu tudu tu duuuu jalaaaa Feyenooooooord.
Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.quote:Op maandag 8 september 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
Vermeer was niet voor niks tweede keeper daar.
Wie kan je voor een miljoen halen dan?quote:Investeer die miljoen liever in een spits
Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!quote:zitten we weer met 2 relatief dure keepers die nagenoeg gelijkwaardig zijn.
Vermeer zorgde voor onrust daarom zat hij op de bank, is letterlijk zo gezegd door Frank de Boer. Daarom speelde Cillessen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat er een keeper net beter was. Zegt niets over de kwaliteiten van Vermeer an sich.
Niemand, maar is wel een miljoen dat je anders bij een andere transfer had kunnen leggen + het nodige salaris.quote:Wie kan je voor een miljoen halen dan?
Wel zolang andere posities nog onderbezet zijn, iets met prioriteiten.quote:Een positie die dubbel goed bezet is, het zou verboden moeten worden!
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:27:59''Boëtius wordt 'vermoord' door de technische staf, hij voelt zich niet happy'' #Feyenoord: http://t.co/bUzhCkJ7O5 reageer retweet
Snap ik.quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij "Johan Derksen is van mening" stopte ik met lezen.
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Derksen.quote:Johan Derksen is van mening dat Jean-Paul Boetius verkeerd wordt gepositioneerd bij Feyenoord.
Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.quote:... maar hij wordt gewoon 'vermoord' door de technische staf, want die jongen heeft zijn hele leven in de Feyenoord-jeugd rechtsbuiten gespeeld. Hij is stijf rechts, maar nu valt er een linksbuiten weg en dan zetten ze die jongen daar neer, maar hij voelt zich helemaal niet happy."
Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.quote:Elke keer als je die jongen op de positie van linksbuiten zet, voelt hij zich niet prettig. Dat beleid begrijp ik niet.
Ik had ook zoiets van, waar slaat dit op?quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Derksen.Maar goed, hij mag dit vinden.
[..]
Boetius heeft sinds zijn debuut altijd linksbuiten gespeeld. Derksen loopt dus weer een probleem te verzinnen.
[..]
Dan voelde hij zich nooit prettig en is dit geen nieuws. Derksen, beetje seniel aan het worden.
Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?
Juist ja. Linksbuiten.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Alles voor de hits. Kunnen ze weer een pakje shag scoren.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
Lachwekkend inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Hij zat in die uitzending z'n vriend Don Leo ook weer op te hemelen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar was Derksen verleden jaar dan (vanaf z'n debuut speelt JP bij ons al linksbuiten)? Met z'n vermoord door de technische staf. Proest. Derksen word oud en dat is steeds vaker te merken.
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).quote:Op maandag 8 september 2014 16:00 schreef Toekito het volgende:
JP schijnt wel liever rechts te spelen nu die in een dip zit hoorde ik pas op werk van iemand die 80% van de trainingen ziet.
dat JD rare teksten heeft soms valt niet te ontkennen. Willem blijft een god!quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat kan best hoor. Maar Derksen is een seniele gek. Veel meer seniel dan bijv. van Hanegem, die dezelfde kwaal verweten word af en toe (door onze eigen supporters).
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof best dat JP liever op rechts speelt en ze mogen het van mij best proberen. Echter heeft deze onvrede met z'n eigen vormdip te maken en niet met de positie an sich want vorige seizoenen presteerde hij gewoon goed.
Dat denkt hij helemaal niet. Derksen heeft gewoon opgevangen dat hij in de jeugd meestal op rechts speelde en verzint daar nu een verhaal omheenquote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Zou kunnen. Ik ben er niet echt een voorstander van om spelers zelf posities te laten bepalen als 't even tegenzit. Beetje een vervelend precedent voor de toekomst ook met het oog op Vilhena die liever op een andere positie speelt. Of Kongolo als je hem als LB nodig hebt. Of van Beek als Wilkshire wegvalt op RB.quote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt. Alleen denkt hij, schijnt, zich op rechts er sneller uit te spelen. Die vormdip bedoel ik dan hè.
Haha Immers die over de bal heen schietquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke positie speelde Boetius bij zijn geroemde debuut met goal tegen Ajax?
Juist ja. Linksbuiten.
Edit: En waarom zeurt Derksen nu over Bilal? Waar was zijn verontwaardiging mbt Schaken en Verhoek?
Dat moet in de krant!quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef H.FR het volgende:
Derksen is gewoon nog een beetje zuur omdat zijn grote vriend Beenhakker weg moest.
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Goed om te weten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kieft is ook een vriendje van Beenhakker maar doet niet zo idioot.
Ik word een beetje moe van jou.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kieft is wel het aids van VI. Pure aids.
Ga lekker socaïne cnuiven joh.quote:Op maandag 8 september 2014 17:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jou.
Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef yvette1982 het volgende:
Jp mag al blij zijn als hij mag spelen, hij heeft zelden een constante periode gehad. Om maar te zwijgen over zijn huidige seizoen.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf vorig jaar nog in potentie de beste speler. En nu moet hij blij zijn dat hij spelen?
Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik dit seizoen tot nu toe gezien heb is vooral dat Boetius en degene op rechts - Basacikoglu of Schaken - gedurende de wedstrijd elkaar continu afwisselen en van kant wisselen om en om.quote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon een keer proberen.. Bilal op links, Boetius op rechts.. waarom niet.
Over de vorm van Boetius gesproken.. ik heb de indruk dat hij zich afgelopen seizoenen een beetje heeft opgetrokken aan Pelle en zijn vormdip mede komt doordat Pelle er niet meer is. Een gozer als Pelle geeft anderen toch meer vertrouwen. Boetius voelt nu meer de druk op zijn schouders om het waar te maken, mogelijk forceert hij zichzelf een beetje. Hopelijk vindt hij de weg omhoog weer terug want ik vind hem onze meest getalenteerde aanvaller.quote:Op maandag 8 september 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval een slimme tactiek, aangezien Boetius en Basacikoglu in vorm al lastig te verdedigen zijn, maar als ze de hele wedstrijd door de ene keer links opduiken en de andere keer weer rechts opduiken wordt het helemaal lastig te verdedigen. Vooral als je dan ook nog jongens als Clasie en Toornstra erachter hebt staan dit seizoen.
Scoren is wel handig voor een spits, maar ik vind dat Van Hanegem wel gelijk heeft als hij zegt dat Te Vrede een negatieve invloed heeft op het spel van Feyenoord omdat bijna alle ballen die hij krijgt meteen weer worden ingeleverd. Echt een groot drama die gozer.. mensen laten zich te snel in slaap sussen omdat hij toevallig een paar keer heeft gescoord.quote:Op maandag 8 september 2014 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van Te Vrede moet vinden. Vaak heb ik na een actie van hem het idee dat z'n voornaam Snel is, maar aan de andere kant maakt ie toch elke wedstrijd een doelpunt. En hoe je het ook wendt of keert, dat is toch de taak van een spits.
Dat is veel te makkelijk. Tyfus makkelijk met z'n tyfus hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 18:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat er ook zoiets is als je compleet afsluiten voor al die sportprogramma's en sites wil jij je niet verder kunnen irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |