Rinus vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.
Heldquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rinus vindt dit niet leuk.
[ afbeelding ]
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Amen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
Lunatic newsquote:We roepen het al jaren; De leugens die Feyenoord dagelijks de wereld in slingert moet je nooit geloven. NOOIT. De propaganda-machine van Noord-Korea is er niets bij. Kennen jullie die “slechte”-keeper Erwin Mulder nog die zogenaamd al jaren stilstaat in zijn ontwikkeling? In het recent verschenen seizoenjaaroverzicht 2013 – 2014 portretteert de club die slechte keeper anders héél anders…
Mulder een kwaliteitspeler noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Zucht. Feyenoord = Korea, want in een clubboekje stond vorig jaar een positief stukje over Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Vermeer in Oranje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
De reacties er op maken het wat mij betreft nog leuker.
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat hem prima joh.
Mondjes snoeren samen met zijn neger Schaken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.
Niet zo goed als Dudek, maar toch.
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.
Dat is overigens ook niet zo heel moeilijk.
Overigens ben ik het ook met degenen eens die vinden dat er betere keepers te vinden zijn dan Vermeer.
Cillessen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???
Verhoeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
De echte (sub)topkeepers die in het buitenland spelen. Maar die zijn voor Feyenoord onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd Jack Butland te huren van Stoke. Het grootste keeperstalent van Engeland, maar hij heeft Begovic voor zich en keept alleen in de league cup.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.
Wanneer je een middenveld met Vilhena - Clasie - Immers hebt wil alleen Clasie de bal hebben waardoor dat zeer makkelijk te verdedigen is voor een tegenstander. Het gevolg is dat er te weinig via het middenveld wordt gespeeld.
Met El Ahmadi en Clasie zou je er twee hebben die de bal graag in de voeten wil en dit zou het voetballende vermogen van de ploeg sterker moeten maken.
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juist, ik hoop dat ook Rutten het maximale uit deze selectie zal halen door het juiste systeem met de juiste spelers te gebruiken.
Rutten zal nooit met drie verdedigers gaan spelen met dit Feyenoord. Je moet denken dat El Ahmadi dan een van de centrale verdedigers is in jouw opstelling, en dat lijkt mij onlogisch. Dan speel je eigenlijk 4-3-3 met een inschuivende El Ahmadi. Ook denk ik dat daar zijn kwaliteiten niet liggen, als soort van inschuivende libero.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik denk in ieder geval dat hij sowieso meer voetballend vermogen in de ploeg weet te krijgen.
Ergens hoop ik ook op een opstelling als deze:
- - - - - - - - - Vermeer - - - - - - - - -
Wilkshire - Van Beek - Kongolo
- - - - - - - - El Ahmadi - - - - - - - -
- - - - - - - - - - Clasie - - - - - - - - - -
Toornstra - - - - - - - - - - Vilhena
Basacikoglu - Te Vrede - Boetius
Met El Ahmadi als inschuivende middenvelder, zodat je in balbezit 3-4-3 kunt gaan spelen.
Alleen hebben we daar eerlijk gezegd de verdedigers niet voor. Van Beek en Kongolo zijn me daarvoor nog te kwetsbaar en onervaren. Maar dan spelen we wel met het ideale middenveld wat mij betreft.
quote:Fred Rutten hoopt snel te kunnen beschikken over Khalid Boulahrouz, die kort na zijn komst naar Feyenoord een knieblessure opliep. De verdediger heeft de groepstraining inmiddels hervat. 'Het feit dat hij nu buiten traint, is een goed teken', aldus Rutten. Wanneer Boulahrouz weer inzetbaar is, durft de oefenmeester nog niet te zeggen. 'We hopen dat zijn herstel snel doorzet.'
Sven van Beek lijkt snel weer inzetbaar voor Rutten. De jonge mandekker trainde begin deze week individueel vanwege een griepje. Daarnaast kampte hij met heupklachten. Doelman Erwin Mulder, die na de komst van Kenneth Vermeer geen basisspeler meer is, is bovendien herstel van een lichte knieblessure. Feyenoord ontvangt zaterdagavond Willem II in De Kuip.
Nu nog zo'n rijmpje over Vermeer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.quote:
Als we 21-9 dankzij hem winnen dan zijn ze om, heus. En anders iets met een enge ziekte en een neus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vermeer, Vermeer, Vermeer, daar durf ik niets over te zeggen want daar heb je HMF en Happel al weer.
Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het zo'n flauwekul om anti-Vermeer te zijn.. Het is juist een prima troll actie van die vent door in het geniep te gaan praten met Van Geel en dan als alles in kannen en kruiken is zijn vertrek bij 020 aan te kondigen.. ze konden geen kant meer op. Als je 020 zo'n loer kan draaien ben je wat mij betreft welkom bij Feyenoord.
Klopt.. en hij is geen afdankertje zoals Charisteas. Als hij in het begin een paar fouten maakt hoop ik niet dat hij veel gezeik over zich heen krijgt, al zijn dat misschien meer de media die alles onder een vergrootglas leggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord kiest, kies je voor Feyenoord.
Maakt niets uit waar je vandaan komt.
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.
En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
Ok dan gooien we wel met stenen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:
Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Ik heb een hekel aan Mulder, maar in het stadion hoor je je spelers te steunen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij loopt nu Mulder toch ook af te zeiken? Zolang je je eigen spelers maar niet uitfluit moet het kunnen.
Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er is al ruim tien tot vijftien jaar weinig sfeer meer.
En je eigen spelers afzeiken is pas echt 020 gedrag. Happel piept onder zijn Feyenoord dekbedje over vermeer terwijl we zonder die loser van Eem Mulder minstens 1 keer kampioen geworden zijn.
Hij kan verder beginnen te zeiken op immers die er ook geen reet van kan en thuis onder zijn ADO dekbedje ligt te ronken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik weet dat kritiek op happel wat gevoelig ligt aangezien jouw kop diep in zijn reet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |