Rinus vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.
Heldquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rinus vindt dit niet leuk.
[ afbeelding ]
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zijn we tevreden met Braamhaar?twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 12:03:15Scheidsrechter Eric Braamhaar fluit Feyenoord - Willem zaterdag. Aftrap: 20.45 in de Kuip. #feywil reageer retweet
Amen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, Braamhaar, daar zijn we best tevreden mee. Als hij ons laat winnen. Zo niet dan is z'n moeder een prostitué.
Lunatic newsquote:We roepen het al jaren; De leugens die Feyenoord dagelijks de wereld in slingert moet je nooit geloven. NOOIT. De propaganda-machine van Noord-Korea is er niets bij. Kennen jullie die “slechte”-keeper Erwin Mulder nog die zogenaamd al jaren stilstaat in zijn ontwikkeling? In het recent verschenen seizoenjaaroverzicht 2013 – 2014 portretteert de club die slechte keeper anders héél anders…
Mulder een kwaliteitspeler noemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Zucht. Feyenoord = Korea, want in een clubboekje stond vorig jaar een positief stukje over Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lunatic news
Die gasten worden sneuer met de dag hé.
Vermeer in Oranje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Happel het volgende:
De reacties er op maken het wat mij betreft nog leuker.
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder een kwaliteitspeler noemenVERMEER
een versterking noemen
!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oranje, zwart, paars, maakt me allemaal geen tyfus uit zolang hij niet in ons shirt rondloopt.
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat hem prima joh.
Mondjes snoeren samen met zijn neger Schaken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eindelijk weer een goede keeper onder de lat.
Niet zo goed als Dudek, maar toch.
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook een versterking? Want beter dan Mulder.
Dat is overigens ook niet zo heel moeilijk.
Overigens ben ik het ook met degenen eens die vinden dat er betere keepers te vinden zijn dan Vermeer.
Cillessen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Argh, ik lees dat steeds. Maar wie dan???
Verhoeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
De echte (sub)topkeepers die in het buitenland spelen. Maar die zijn voor Feyenoord onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |